Shot through the heart, and you're to blame honey!quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je kon zo uit een fucking jaren 70 muziekvideo weggelopen zijn in die laatst
Is goed Jonquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shot through the heart, and you're to blame honey!
O nee, da's 90, geen 70
quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
En het topic dan? dood laten gaan? Wat heeft dit topic je misdaan?
Jaquote:Op donderdag 13 juli 2017 10:57 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zilver shampoo werkt veel beter dan ik dacht! Had het de afgelopen weken wat fanatieker gebruikt en je ziet het echt!
As is heul kei hip en inquote:Ik maak nu eerst mijn haar nat, doe de shampoo erin. Wikkel een handdoek om mijn haar en ga dan mijn benen scheren. Het mag nog wel wat assiger hier.
The Final Countdown zou ook nog kunnenquote:
Ja, baas. Laten we maar weer smileys gaan posten.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat oeverloze gezever over hoe iedereen met elkaar omgaat of om moet gaan, doe dat lekker via DM als je het niet eens bent met elkaar
Gewoon lekker slap ouwehoeren doe je hier, oude koeien uit de sloot halen maar ergens anders
Je hebt toch een hartslag? Daar doet die baard niets aan af.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, baas. Laten we maar weer smileys gaan posten.
Oke meneer de mod.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat oeverloze gezever over hoe iedereen met elkaar omgaat of om moet gaan, doe dat lekker via DM als je het niet eens bent met elkaar
Gewoon lekker slap ouwehoeren doe je hier, oude koeien uit de sloot halen maar ergens anders
Doe dit gedram dan ook lekker in DM.quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja doe je werk eens, luiwammesquote:
quote:
quote:
Vin Diesel pakt alles met een hartslag?quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je hebt toch een hartslag? Daar doet die baard niets aan af.
Volgens mij zoeken ze nog Mods op Fok!quote:Op donderdag 13 juli 2017 10:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee. In mijn koninkrijk. Wie ben jij?quote:
Ik kijk wel uitquote:Op donderdag 13 juli 2017 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij zoeken ze nog Mods op Fok!
Hoi Fogelquote:
Tijd voor een bak warmequote:Op donderdag 13 juli 2017 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Zo heb ook ff mijn zegje gedaan.
Ik heb het koud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |