Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Wereldtalent ook etc etcquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:34 schreef Wereldgozer het volgende:
Iedereen moet weer roepen hoe dicht ze bij dat joch stonden
Dit mag op RTL late night.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:34 schreef Wereldgozer het volgende:
Iedereen moet weer roepen hoe dicht ze bij dat joch stonden
Scheelt niet veel.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze doen net alsof hij al is overleden.
Dat is de volgende stap denk ik. Al is die lichamelijk en geestelijk gezien al wegquote:Op donderdag 13 juli 2017 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze doen net alsof hij al is overleden.
Niet veel over bekend behalve dat hij bij bewustzijn is, zal wel een kasplantje zijn.quote:
Bescheidener dan de Dalai Lama.quote:
40 seconden speeltijd.quote:
twitter:NeytAndText twitterde op donderdag 13-07-2017 om 22:44:09@anitaei En als Barbara Barend zegt dat heel Nederland in rep en roer is, bedoelt ze Amsterdam. #jinek reageer retweet
Nee, hij was groter dan Jezus.quote:
Wel groter dan de Paus.quote:
Godverdommequote:
Allah heeft het zo gewild.quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik snap hier helemaal niks van.
* Monkyyy leunt in de microfoonquote:
Geestelijk ben ik 12. Lichamelijk 85.quote:
En seksueel?quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geestelijk ben ik 12. Lichamelijk 85.
Michael Jackson.quote:
SADquote:
Chinees is daar tegenwoordig de voertaal.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:49 schreef monkyyy het volgende:
Heel Giethoorn wordt opgekocht door buitenlanders met geld en in een AirBnB spookstad gemaakt.
Kalenberg > Giethoornquote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:49 schreef monkyyy het volgende:
Heel Giethoorn wordt opgekocht door buitenlanders met geld en in een AirBnB spookstad gemaakt.
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:01 schreef marcodej het volgende:
Dat houdinkje van Pechtold stoort me al de hele formatie.
Genotquote:Op maandag 17 juli 2017 16:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond Johan Derksen over vrouwenvoetbal
vrouwen horen natuurlijk in de keuken!quote:Op maandag 17 juli 2017 16:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond Johan Derksen over vrouwenvoetbal
Knevel en Derksen kunnen het toch best goed met elkaar vindenquote:Op maandag 17 juli 2017 18:56 schreef Oliver23 het volgende:
Johan Derksen over Vrouwenvoetbal
Andries Knevek over de leegloop bij de kerken
Deze twee zullen zorgen voor een topshow
Genot.quote:* De kerken in Nederland lopen massaal
leeg en dat gaat Andries Knevel aan
het hart.
* Johan Derksen over hoe hij radicaal
van mening veranderde over
vrouwenvoetbal.
* Nederlander Jaitsen Singh zit
mogelijk al 33 jaar onschuldig vast
in de VS.
* Advocaat Peter Plasman over zijn
cliënt die te vroeg op de rode knop
drukte.
Zijn mening gaat natuurlijk, over het feit dat de kijkcijfers goed waren en de stadions goed vol zaten.quote:Op maandag 17 juli 2017 22:16 schreef Doublepain het volgende:
Derksen van mening veranderen?
Gras is groen
Verschil is dat na het EK er geen hond naar kijktquote:Op maandag 17 juli 2017 22:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zijn mening gaat natuurlijk, over het feit dat de kijkcijfers goed waren en de stadions goed vol zaten.
U las het hier
U ziet het straks in Jinek
Die uitzending toen met VdVliesquote:Op maandag 17 juli 2017 22:25 schreef BobW het volgende:
Jammer dat er geen politicus aan tafel zit met Johan erbij
Het is vakantie.quote:
Ik lijk na een weekje niet scheren op Swiebertjequote:Op maandag 17 juli 2017 22:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is vakantie.
Dan scheer ik me ook niet.
Het ziet er bij mij ook niet uit, maar fok it.quote:Op maandag 17 juli 2017 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik lijk na een weekje niet scheren op Swiebertje
5000000/125000= 40quote:Op maandag 17 juli 2017 22:38 schreef hafcfan het volgende:
Lachwekkend van de bank wel. Maar met 125.000 euro ga he toch niet janken
Wie?quote:Op maandag 17 juli 2017 22:39 schreef Mani89 het volgende:
Je ziet er uit als een landloper en je bent volledig over de top.
Die zwerver die aan tafel zit.quote:
Is dat de broer van Karel?quote:Op maandag 17 juli 2017 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Een pro deo tarief, of zoals Wim Anker het noemt: "Een fooi"
80 euro/uur een fooi noemenquote:Op maandag 17 juli 2017 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Een pro deo tarief, of zoals Wim Anker het noemt: "Een fooi"
TrumpGod komt ook nog langs dan.quote:Op maandag 17 juli 2017 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
En zoals gewoonlijk verneukt Janek de uitzendtijd die ze heeft met dit soort stront
Bij RTL is het niet veel beter, daar zit Kwalbert.quote:Op maandag 17 juli 2017 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
En zoals gewoonlijk verneukt Janek de uitzendtijd die ze heeft met dit soort stront
RTL zit dan ook hetzelfde in elkaarquote:Op maandag 17 juli 2017 22:47 schreef Martinello het volgende:
[..]
Bij RTL is het niet veel beter, daar zit Kwalbert.
Oklahoma van Assen.quote:Op maandag 17 juli 2017 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Afvoeren naar het gekkenhuis met haar obsessie
Dat worden weer legendarische avonden VI in VBL.quote:Op maandag 17 juli 2017 22:48 schreef Coco. het volgende:
Ik verlang weer naar VI, en enigszins Pauw.
Hij krijgt binnenkort een Johan de Witt-behandeling.quote:Op maandag 17 juli 2017 22:47 schreef Woods het volgende:
Worden ze in Den Haag niet compleet gestoord van deze eikel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |