Singapore bijvoorbeeld. Of Wit-Rusland.quote:Op woensdag 12 juli 2017 17:03 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Kan je een voorbeeld noemen van een land waar onafhankelijke rechtsspraak is maar geen democratie?
Misschien Verenigde Arabische Emiraten?quote:Op woensdag 12 juli 2017 17:11 schreef Igen het volgende:
[..]
Singapore bijvoorbeeld. Of Wit-Rusland.
Beetje jammer dat zo'n boodschap dan wordt ondersteund door zo'n nichtenliedje.quote:
Nee, maar ik laat me dan ook niet in mijn reet nemen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 17:09 schreef LelijKnap het volgende:
Natuurlijk mag een crèmepje wel. Nooit gehoord van lokale uitdroging?
Wonderbaarlijk gedachtensprongetje moet hier achter zitten.quote:Op woensdag 12 juli 2017 17:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, maar ik laat me dan ook niet in mijn reet nemen.
Standaardredenering in het POL-café.quote:Op woensdag 12 juli 2017 17:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk gedachtensprongetje moet hier achter zitten.
quote:Op woensdag 12 juli 2017 17:11 schreef Igen het volgende:
[..]
Singapore bijvoorbeeld. Of Wit-Rusland.
Ik ken die landen niet goed genoeg om echt harde uitspraken te doen. Maar ik ben gaan zoeken en kwam onder andere de Rule of Law-index. Daar scoort de VAE inderdaad heel erg goed, behalve op openheid van de overheid en fundamentele rechten.quote:Op woensdag 12 juli 2017 17:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien Verenigde Arabische Emiraten?
Prima topickill.quote:Op woensdag 12 juli 2017 17:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik ken die landen niet goed genoeg om echt harde uitspraken te doen. Maar ik ben gaan zoeken en kwam onder andere de Rule of Law-index. Daar scoort de VAE inderdaad heel erg goed, behalve op openheid van de overheid en fundamentele rechten.
http://data.worldjusticeproject.org/#table
http://data.worldjusticeproject.org/#groups/ARE
Vond het wel interessant even te delen
Gelukkig?quote:Op woensdag 12 juli 2017 17:59 schreef Jip141 het volgende:
Fris hoor, gelukkig is het morgen 42 graden in Spanje.
Deze kende ik nog niet.quote:Nou, ripperdepip weer hoor. Wat een nieuws joh.
Dat is dus ironisch bedoeld.quote:
Dan zal ik wel nooit een gebakken eitje van jouw willen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 18:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, nou ja, wel handig als je een eitje wilt bakken en je hebt geen gasfornuis bij de hand
True.quote:Op woensdag 12 juli 2017 18:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, nou ja, wel handig als je een eitje wilt bakken en je hebt geen gasfornuis bij de hand
Zou je wel een beschuitje met hem willen eten?quote:Op woensdag 12 juli 2017 18:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan zal ik wel nooit een gebakken eitje van jouw willen.
Nog niet misschien, echter een eitje bakken bij een temp van 42 graden is vragen om een probleem.quote:Op woensdag 12 juli 2017 18:05 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Zou je wel een beschuitje met hem willen eten?
Ach, dat is de temperatuur van de lucht in de schaduw.quote:Op woensdag 12 juli 2017 18:05 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nog niet misschien, echter een eitje bakken bij een temp van 42 graden is vragen om een probleem.
Kan best wezen echter zo snel als het een eitje op gedumpt word zak de temp rap.quote:Op woensdag 12 juli 2017 18:08 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ach, dat is de temperatuur van de lucht in de schaduw.
Een zwart oppervlak in de zon heb je zo aan de 100 graden.
Je lijkt nu net op iemand die alleen staat te lullen en waarvan je je afvraagt of ie gek is of dat je z'n oortje niet kan zien.quote:
Reunie van je lagere school?quote:Op woensdag 12 juli 2017 18:19 schreef Janneke141 het volgende:
Zo, vanavond even 24 jaar terug in de tijd.
Nee, in het park zitten bij Guns n Rosesquote:
Niemand bij de hellquote:Op woensdag 12 juli 2017 18:22 schreef motorbloempje het volgende:
Die allemaal een beetje staan te bonzen op de deuren van de hemel...
JE BENT ZO JONG ALS JE JE VOELT MENSEN!quote:Op woensdag 12 juli 2017 18:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lekker naar van die oudere jongeren kijken
Oh ja. Maar Axl Rose is gewoon nog steeds een eikel.quote:Op woensdag 12 juli 2017 18:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, in het park zitten bij Guns n Roses
Nooit bij je opgekomen dat jij de eikel wel eens kon zijn!quote:Op woensdag 12 juli 2017 18:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja. Maar Axl Rose is gewoon nog steeds een eikel.
#viesdik in de 50?quote:Op woensdag 12 juli 2017 18:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Axl Rose is anders ook al dik in de 50.
Zou niet te vroeg gaan als ik jou was.quote:Op woensdag 12 juli 2017 18:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, in het park zitten bij Guns n Roses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |