Ja.quote:Op woensdag 12 juli 2017 18:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is er nog iemand die nu nog met plezier naar Federer kijkt?
ehm ja? Waarom niet?quote:Op woensdag 12 juli 2017 18:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zeg dat ja.
Is er nog iemand die nu nog met plezier naar Federer kijkt?
Omdat het zo eenzijdig is.quote:
Ja, dat snap ik. Maar erg boeiend is het dan niet.quote:
Misschien niet qua uitdaging. Maar hoe Fedje staat te spelen nu isquote:Op woensdag 12 juli 2017 18:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar erg boeiend is het dan niet.
Berdych versloeg al eens eerder Djokovic en Federer achter elkaar op Wimbledonquote:
Cilic is wel in topvorm. Ik herinner me nog een US Open-finale bijvoorbeeld die Federer wel even van Del Potro ging winnen.quote:
Ah oké. Bij Berdych verwacht ik meteen een afslachting tegen de big four.quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Berdych versloeg al eens eerder Djokovic en Federer achter elkaar op Wimbledon
(Al won hij toen eerst van Federer)
quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2017 00:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jemig, weinig spannends aan deze kwart finales zo op papier. UIteraard zal Cilic nog de makkelijkste partij hebben. Neem niet aan dat de 34 jarige Muller het weer op kan brengen. Tja Djoko vs Berdych lijkt me een simpel 3-0lletje. Federer-Raonic zal wel 1 tiebreakje krijgen maar wss ook 3-0. En Andy vs Sam ook. Denk dat ik ze allemaal 3-0 in een combi neem ^^
En een halve finale tegen Cilic toen Federer eigenlijk het toernooi al binnen had na het verlies van Djoko tegen Nishikori..quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Cilic is wel in topvorm. Ik herinner me nog een US Open-finale bijvoorbeeld die Federer wel even van Del Potro ging winnen.
Nee vandaag was wel Cilic minste partij van het toernooi.quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En een halve finale tegen Cilic toen Federer eigenlijk het toernooi al binnen had na het verlies van Djoko tegen Nishikori..
Maar vond Cilic vandaag niet indrukwekkend (wat ik ervan gezien heb), die kan best verliezen van Querrey.
H2H wel 4-0 voor Cilic.quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En een halve finale tegen Cilic toen Federer eigenlijk het toernooi al binnen had na het verlies van Djoko tegen Nishikori..
Maar vond Cilic vandaag niet indrukwekkend (wat ik ervan gezien heb), die kan best verliezen van Querrey.
Huh?quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:18 schreef XL het volgende:
Federer die alweer Wimbledon wint
Wat een Koning!
Dit is gespeeld toch? Birdshit en een matig service kanon... wie gaat hier nog wat doen?quote:
Mja, misschien heb je wel gelijk. Cilic kan hier niet winnen van Federer? Die andere twee zie ik het niet doen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:19 schreef XL het volgende:
[..]
Dit is gespeeld toch? Birdshit en een matig service kanon... wie gaat hier nog wat doen?
Dat vierde punt was wel matig van Raonicquote:Op woensdag 12 juli 2017 19:20 schreef hhh38 het volgende:
Federer raakt ineens weer alles na 3-0 achter
Berdych deed het al wel eens hier.quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mja, misschien heb je wel gelijk. Cilic kan hier niet winnen van Federer? Die andere twee zie ik het niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |