Zo noemt ie zichzelfquote:Op woensdag 12 juli 2017 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze tweet draag ik op aan mijn makker JanCees.
[ afbeelding ]
WTFFFFquote:Op woensdag 12 juli 2017 15:13 schreef Smoofie het volgende:
Volgens mij ben ik gebanned door mijn #ZuidKorea(maar dan het tegenovergestelde) en #Danny maar dan zonder d en met een b. Een mod heeft mij dus aangegeven. Zal wel weer drizzt zijn. FLikker.
Waarom heeft knut nou een permban?quote:Op woensdag 12 juli 2017 15:16 schreef JanCees het volgende:
wat een tijd leven we in dat knut hier een permban heeft en ik een permban op wzv
rip
Gewoon allemaal het land uitquote:Op woensdag 12 juli 2017 15:12 schreef Insomnia2.0 het volgende:
ik vind dat appie ook wel vrij achterlijk
maar niet om die reden
Stel dramaqueens zijn jullie ook...quote:Op woensdag 12 juli 2017 15:16 schreef JanCees het volgende:
wat een tijd leven we in dat knut hier een permban heeft en ik een permban op wzv
rip
Daar heb ik ook al een tijdje een perm ban. Geen idee waarom.quote:Op woensdag 12 juli 2017 15:16 schreef JanCees het volgende:
rip
iets over 2 negerinnen las ik.quote:Op woensdag 12 juli 2017 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook al een tijdje een perm ban. Geen idee waarom.
quote:
Hallo mijn meest gehate persoon op FOK. Hoe gaat het met het nuchter zijnquote:Op woensdag 12 juli 2017 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook al een tijdje een perm ban. Geen idee waarom.
Niet alles, wel veel.quote:Op woensdag 12 juli 2017 15:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hallo mijn meest gehate persoon op FOK. Hoe gaat het met het nuchter zijn? Kun je al alles van TDF kijken?!
Daar kan ik niet in. Kun je een DM sturen ?quote:
WTF, wat een liegbeest!!!quote:Op woensdag 12 juli 2017 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stel dramaqueens zijn jullie ook...![]()
KnutdeIJsbeer heeft helemaal geen ban, ik zie althans geen streepje door zijn naam.
het is doorgegevenquote:Op woensdag 12 juli 2017 15:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
WTF, wat een liegbeest!!!
wie vertelt het hem??
Waarom was ik gebanned bruv?quote:Op woensdag 12 juli 2017 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stel dramaqueens zijn jullie ook...![]()
KnutdeIJsbeer heeft helemaal geen ban, ik zie althans geen streepje door zijn naam.
Deze etappes wel ja, deze tour sowieso. Allemaal platte etappes, super saai bah. Giro was veel leuker.quote:Op woensdag 12 juli 2017 15:30 schreef Caland het volgende:
Van kijken naar de tdf ga je toch spontaan weer zuipen. Tering wat saai
Ha ha ha. Echtquote:Op woensdag 12 juli 2017 15:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je zou racistisch zijn geweest, ik ook overigens.
Best wel. Conditioneel stap voor stap. Elke dag sporten. De zucht is niet heftig meer, alleen het leven in een groep van 10 waar je niks mee hebt is killing. Trek me zoveel mogelijk terug en doe aan zoveel mogelijk mee. Probeer er alles uit te halen in deze vier weken. Van sommigen vraag ik me af waarom ze er zitten.quote:Op woensdag 12 juli 2017 15:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mooi. En voor de rest? Al veel vooruitgang?
Dat valt ook wel meequote:Op woensdag 12 juli 2017 15:32 schreef Smoofie het volgende:
Wel eens gekeken in het turken gedeelte van FOK? man man man.
Geen milfjes voor je tong?quote:Op woensdag 12 juli 2017 15:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Best wel. Conditioneel stap voor stap. Elke dag sporten. De zucht is niet heftig meer, alleen het leven in een groep van 10 waar je niks mee hebt is killing. Trek me zoveel mogelijk terug en doe aan zoveel mogelijk mee. Probeer er alles uit te halen in deze vier weken. Van sommigen vraag ik me af waarom ze er zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |