Zo noemt ie zichzelfquote:Op woensdag 12 juli 2017 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze tweet draag ik op aan mijn makker JanCees.
[ afbeelding ]
WTFFFFquote:Op woensdag 12 juli 2017 15:13 schreef Smoofie het volgende:
Volgens mij ben ik gebanned door mijn #ZuidKorea(maar dan het tegenovergestelde) en #Danny maar dan zonder d en met een b. Een mod heeft mij dus aangegeven. Zal wel weer drizzt zijn. FLikker.
Waarom heeft knut nou een permban?quote:Op woensdag 12 juli 2017 15:16 schreef JanCees het volgende:
wat een tijd leven we in dat knut hier een permban heeft en ik een permban op wzv
rip
Gewoon allemaal het land uitquote:Op woensdag 12 juli 2017 15:12 schreef Insomnia2.0 het volgende:
ik vind dat appie ook wel vrij achterlijk
maar niet om die reden
Stel dramaqueens zijn jullie ook...quote:Op woensdag 12 juli 2017 15:16 schreef JanCees het volgende:
wat een tijd leven we in dat knut hier een permban heeft en ik een permban op wzv
rip
Daar heb ik ook al een tijdje een perm ban. Geen idee waarom.quote:Op woensdag 12 juli 2017 15:16 schreef JanCees het volgende:
rip
iets over 2 negerinnen las ik.quote:Op woensdag 12 juli 2017 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook al een tijdje een perm ban. Geen idee waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |