quote:Op zondag 16 juli 2017 16:37 schreef aloa het volgende:
Woensdag lijkt een warme benauwde dag te worden wat wordt afgesloten met een zwaar onweer.
Hopen we dan
[ afbeelding ]
Geen zon gezien vandaagquote:Op zondag 16 juli 2017 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vandaag valt vies tegen. Terwijl de voorspellingen eerder toch heel anders was voor vandaag
Ja, de voorspellingen waren zeer fraai. Maar hele weekend slecht weer gehad, met veel regen vandaag. Gelukkig heb ik dit weekend net een 'nieuwe' spelcomputer voor de kinderen gekocht, maar papa zelf heeft er natuurlijk het meest op gespeeldquote:Op zondag 16 juli 2017 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vandaag valt vies tegen. Terwijl de voorspellingen eerder toch heel anders was voor vandaag
Als je het maar leuk had.quote:Op zondag 16 juli 2017 18:11 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, de voorspellingen waren zeer fraai. Maar hele weekend slecht weer gehad, met veel regen vandaag. Gelukkig heb ik dit weekend net een 'nieuwe' spelcomputer voor de kinderen gekocht, maar papa zelf heeft er natuurlijk het meest op gespeeld
welke app?quote:Op zondag 16 juli 2017 20:34 schreef Greys het volgende:
Mijn weer-app voorspelt al twee dagen onweer voor woensdag en heeft zojuist alle onweer weggehaald bij woensdag. Potver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |