Hadden ze maar geen moslim moeten worden, he? Dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 17:20 schreef Jip141 het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-verhoor-in-new-york
Ik ken overigens een roomblanke jongen die ook de toegang tot de VS is ontzegt omdat 'ie in Iran op vakantie is geweest.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 17:20 schreef Jip141 het volgende:
Simpele oplossing voor, doen ze al bij het bedrijf waar mijn vrouw werkt, je zorgt er gewoon voor dat je 2 paspoorten hebt. Een voor de VS en een voor landen zoals Iran.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 17:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ken overigens een roomblanke jongen die ook de toegang tot de VS is ontzegt omdat 'ie in Iran op vakantie is geweest.
Racisme of discriminatie? Allicht.
Tja, wat willen ze nou. Eerst met zijn allen aanslagen plegen en daarna klagen dat ze niet op vakantie mogenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 17:20 schreef Jip141 het volgende:
Echt hèquote:Op dinsdag 11 juli 2017 17:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tja, wat willen ze nou. Eerst met zijn allen aanslagen plegen en daarna klagen dat ze niet op vakantie mogen
Eén voor de blauwe landen en één voor de rode landen op de kaart.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 17:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Simpele oplossing voor, doen ze al bij het bedrijf waar mijn vrouw werkt, je zorgt er gewoon voor dat je 2 paspoorten hebt. Een voor de VS en een voor landen zoals Iran.
Kost een paar tientjes maar hey, je moet wat voor je vakantie over hebben.
Yup.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Eén voor de blauwe landen en één voor de rode landen op de kaart.
Ja, onder bepaalde voorwaarden.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 17:41 schreef Janneke141 het volgende:
Kun je twee geldige paspoorten van hetzelfde land hebben?
Zie America-topic, kan je de emails lezenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 17:33 schreef Perrin het volgende:
Trump jr bekent zijn Russische connectie op Twitter, hoor ik op BNR breaking.
Hah, hunnie doen het zelf ook!quote:"Het gebeurt vaker in de wereld dat mensen worden teruggestuurd, ook in andere landen. Vooral in het Midden-Oosten", zegt een woordvoerder.
Dit dus.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 17:48 schreef skysherrif het volgende:
Wel weer mooi, was zo'n journalist die al maandenlang bezig was met onderzoek hier naar en binnenkort het zou publiceren, tweet trump jr eventjes alles voor hij het kan publiceren hihi
twitter:JYSexton twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 17:38:24Like. I spent hours and days and weeks and months. And his son just, hit tweet. reageer retweet
Gelukkig krijgt ie van tientallen mensen een borrel aangeboden.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dit dus.twitter:JYSexton twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 17:38:24Like. I spent hours and days and weeks and months. And his son just, hit tweet. reageer retweet
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dit dus.twitter:JYSexton twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 17:38:24Like. I spent hours and days and weeks and months. And his son just, hit tweet. reageer retweet
Megakerk in mijn zeeland, waar?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:10 schreef Janneke141 het volgende:
Lol, gedoe in Zeeland omdat ze een megakerk willen bouwen.
En de punchline van de NOS: Vanavond gaat de kogel door de kerk!
Haha.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:10 schreef Janneke141 het volgende:
Lol, gedoe in Zeeland omdat ze een megakerk willen bouwen.
En de punchline van de NOS: Vanavond gaat de kogel door de kerk!
Yerseke dacht ik.quote:
Ahhh Yerseke hahaha, ja, je moet Zeeuw zijn om te begrijpen hoe Yerseke is.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Yerseke dacht ik.
Ergens tussen de zwarte kousen, uiteraard.
En ik vraag me af of Sr. nog wel zo blij is met Jr.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:11 schreef Tchock het volgende:
Maar die e-mails zijn wel erg kwalijk. Voor zowel Jr. als Sr.
Als je het goed beschouwd is er misschien niet eens zo heel veel mis, puur juridisch. Ze krijgen dirt van een buitenlandse bron over hun tegenkandidaat. Maar het neigt wel heel erg naar beïnvloeding, en het onderwerp ligt enorm gevoelig. Plus, ze hebben dit soort dingen juist constant lopen ontkennen. Dat samen zet de Trump-regering wel in een heel kwaad licht.
Ze hebben al 4 miljoen euro opgehaald las ik. Wordt echt een kolossaal gebouw, 50 meter hoog en plaats voor 2.000 man.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ahhh Yerseke hahaha, ja, je moet Zeeuw zijn om te begrijpen hoe Yerseke is.
Wel redelijk rijk trouwens, allemaal vissers. dus ze zullen het wel kunnen bekostigen.
Dat wordt een hele klus om in een week tijd je dag/nacht-ritme op orde te krijgen..quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:13 schreef LelijKnap het volgende:
Ja, nee, ik word nu dus voorgesteld bij de Mac om in de keuken te gaan staan. Ik heb nu dus ongeveer een week om iets beters te vinden.
Je hebt toch een WO-diploma? Hoe kan je niets beters vinden?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:13 schreef LelijKnap het volgende:
Ja, nee, ik word nu dus voorgesteld bij de Mac om in de keuken te gaan staan. Ik heb nu dus ongeveer een week om iets beters te vinden.
Dat kan ook alleen in Zeeland tegenwoordigquote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze hebben al 4 miljoen euro opgehaald las ik. Wordt echt een kolossaal gebouw, 50 meter hoog en plaats voor 2.000 man.
Nou ja, het is niet bepaald het beroep van een vast ritme natuurlijk. Dat is niet het grootste probleem.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat wordt een hele klus om in een week tijd je dag/nacht-ritme op orde te krijgen..
Moet het nou weer benadrukt worden dat ik 't nooit heb afgemaakt.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:15 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je hebt toch een WO-diploma? Hoe kan je niets beters vinden?
Klinkt wel mooiquote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze hebben al 4 miljoen euro opgehaald las ik. Wordt echt een kolossaal gebouw, 50 meter hoog en plaats voor 2.000 man.
Met tweeduizend man maar net in de top 10 van grootste kerken in Nederlandquote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het oosten van het eiland waar ik woon is het ook zo, daar word je ook echt door iedereen boos aangekeken als je daar op zondag even gaat hardlopen ofzo. 40 procent stemt sgp daar.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:15 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat kan ook alleen in Zeeland tegenwoordig
In mijn best seculiere dorpje in het westen van het eiland met 4000 inwoners hebben we 6 kerken.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Met tweeduizend man maar net in de top 10 van grootste kerken in Nederland
https://nl.m.wikipedia.or(...)wen_naar_zitplaatsen
Het zijn ook allemaal van die refo-kastelen. Ik had wel wat meer grote stedelijke kerken verwacht in de top 10 eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, je ziet dat in de hele biblebelt, van Noordwest Overijssel tot in Zeeland.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:15 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat kan ook alleen in Zeeland tegenwoordig
Aah.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Moet het nou weer benadrukt worden dat ik 't nooit heb afgemaakt.
Bouw van megakerken?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, je ziet dat in de hele biblebelt, van Noordwest Overijssel tot in Zeeland.
De op zes na grootste kerk van Nederland in een dorp met 6.000 inwoners.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wel mensen hier die zogenaamd een 'grapje' maken naar aanleiding van je bericht, maar 100% serieus zijn. De figuren..quote:Op dinsdag 11 juli 2017 17:20 schreef Jip141 het volgende:
Dat hele grootschalige is inderdaad van wat recenter datum.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal van die refo-kastelen. Ik had wel wat meer grote stedelijke kerken verwacht in de top 10 eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |