SPOILER: Voor de dames ..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
Pure skills.quote:
Dát zou geluk zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, want dan had je wel op 0,001 gezeten
iets onder de 0,2 seconden is nog net haalbaarquote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:37 schreef flipsen het volgende:
Steeds tussen de 0,200 en 0,280. Zou Sky daar die 0,2sec vandaag hebben gehaald als "standaard" reactietijd ofzo?
In het weekend dus.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vertrok zondagavond om 18:30 en ik heb regelmatig in de file gestaan gedurende de nacht.
Ja joh, dat Sauber is sowieso om te janken. Daar wordt geen stuiver meer in die auto's gestoken. Als je bijvoorbeeld Ted's Notebook kijkt en ze komen bij de pit van Sauber dan is me dat ook een partij droevigheid.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 17:10 schreef SnowOokami het volgende:
Lol:
F1-team Sauber zonder motoren in 2018
De FIA wijst dan aan wie motoren gaat leveren toch?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 17:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ja joh, dat Sauber is sowieso om te janken. Daar wordt geen stuiver meer in die auto's gestoken. Als je bijvoorbeeld Ted's Notebook kijkt en ze komen bij de pit van Sauber dan is me dat ook een partij droevigheid.
Als Sauber niet snel zelf een nieuwe leverancier vindt wel ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 17:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
De FIA wijst dan aan wie motoren gaat leveren toch?
Dat zou wel briljant zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2017 17:39 schreef sasquatsch het volgende:
Dus als Honda niet vertrekt dus Honda, anders Ferrari.
moet wel snel bekend zijn ivm het ontwerp voor de 2018 autoquote:Op dinsdag 11 juli 2017 17:31 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vraag me dus ook af of Honda er volgend jaar nog wel bij is
Denk dat Honda niks zag in die moneypit van een Sauber. Kan best zijn dat Sauber alsnog Honda motoren krijgt, maar voor de rest dus niks.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 17:31 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vraag me dus ook af of Honda er volgend jaar nog wel bij is
Moeten we ook 23 ronden wachten op de uitslag?quote:
0.083 had ik hierquote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sneller dan 00.212 krijg ik 'm niet
wel pics plaatsenquote:
Ik niet sneller dan 00.115quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sneller dan 00.212 krijg ik 'm niet
Juist altijd willekeurig toch?quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt me dat de lichten wel altijd na zelfde aantal seconden uit gaan. Dan kan je wel enigszins beetje op trainen
nee, gaat volledig op willekeur door Charlie Whiting die zelf handmatig een knop indrukt.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt me dat de lichten wel altijd na zelfde aantal seconden uit gaan. Dan kan je wel enigszins beetje op trainen
Nee, ze zijn niet helemaal achterlijk bij de FIA. Computer bepaalt willekeurig (binnen een marge uiteraard).quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
nope.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee, computer bepaalt. En Hulkenberg spreekt Nederlands!quote:
Ja, de computer bepaalt willekeirig (binnen een marge)quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:36 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nee, computer bepaalt. En Hulkenberg spreekt Nederlands!
Een computer kan helemaal niet willekeurig iets bepalen. Die kan hooguit willekeurigheid benaderen. Althans de laatste keer dat ik keek.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, de computer bepaalt willekeirig (binnen een marge)
Ik dacht ooit ergens te hebben gelezen tussen de 6 en 10 seconden nadat het eerste rode licht brandt. Kan het met een snelle Google zo even niet vinden.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, de computer bepaalt willekeirig (binnen een marge)
Ook goedquote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een computer kan helemaal niet willekeurig iets bepalen. Die kan hooguit willekeurigheid benaderen. Althans de laatste keer dat ik keek.
Ja zoiets heb ik ook in mijn hoofd. dacht tussen de 5 en 7.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:50 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik dacht ooit ergens te hebben gelezen tussen de 6 en 10 seconden nadat het eerste rode licht brandt. Kan het met een snelle Google zo even niet vinden.
hoe is het weer daar?quote:Op woensdag 12 juli 2017 09:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ergens spijt dat we niet nu al onderweg zijn naar Silverstone. We konden vandaag al vanaf 10 uur op de camping terecht
Maargoed, morgenochtend gaan we rond 8 uur op pad
Daar beneden goed. Kans op regenrace wordt steeds kleiner:quote:
wel zo prettig voor jullie maar ik heb toch wel een regenwensquote:Op woensdag 12 juli 2017 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar beneden goed. Kans op regenrace wordt steeds kleiner:
https://www.google.co.uk/(...)tjWbfPMI_38AfXt6vQAQ
Alleen morgen wat regen..
Nou, we hadden vorig jaar deels regen, en het waren een saaie eerste 5 ronden achter de SCquote:Op woensdag 12 juli 2017 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel zo prettig voor jullie maar ik heb toch wel een regenwens
o ja alweer vergetenquote:Op woensdag 12 juli 2017 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, we hadden vorig jaar deels regen, en het waren een saaie eerste 5 ronden achter de SC
Ging je nou voor het eerste op de camping daar? Is dat ook om het circuit heen? Ben benieuwd hoe dat is in Engeland, de sfeer en zo. Heb het wel meegemaakt in Duitsland en Italië, daar was het echt top.quote:Op woensdag 12 juli 2017 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou regen op racedag niet zo erg vinden hoor, verder. We zitten overdekt en alles
Yup. De camping zit echt gewoon op het circuit. Je loopt dus zo naar het circuit en terug naar je plek. Het zal voor mij wel echt even doorbijten worden 's avonds en 's nachts omdat ik een ontzettend lichte slaper ben met zoveel drukte, maarrrrrrr het schijnt supergezellig te zijnquote:Op woensdag 12 juli 2017 09:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ging je nou voor het eerste op de camping daar? Is dat ook om het circuit heen? Ben benieuwd hoe dat is in Engeland, de sfeer en zo. Heb het wel meegemaakt in Duitsland en Italië, daar was het echt top.
Superleuk hoor! Slapen zal dan inderdaad niet meevallen. Of je moet zelf zoveel gedronken hebben dat je overal doorheen slaapt.quote:Op woensdag 12 juli 2017 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup. De camping zit echt gewoon op het circuit. Je loopt dus zo naar het circuit en terug naar je plek. Het zal voor mij wel echt even doorbijten worden 's avonds en 's nachts omdat ik een ontzettend lichte slaper ben met zoveel drukte, maarrrrrrr het schijnt supergezellig te zijnVorig jaar namen we mijn ouders mee omdat m'n pa 60 werd, en verbleven we met hen op een half uurtje rijden van het circuit, maar ben blij dat we nu gewoon met z'n tweeën zijn en alles mee kunnen maken!
Dat moet geen probleem zijn voor mobloquote:Op woensdag 12 juli 2017 09:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Of je moet zelf zoveel gedronken hebben dat je overal doorheen slaapt.
Nou, zóveel drink ik nou ook weer niet. Ik houd van een goed biertje met regelmaat, maar drink zelden echt heel veelquote:Op woensdag 12 juli 2017 10:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat moet geen probleem zijn voor moblo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Het hoeft ook niet heel veel te zijn he; het moet genoeg zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, zóveel drink ik nou ook weer niet. Ik houd van een goed biertje met regelmaat, maar drink zelden echt heel veel
Ja, achter de safetycar-genot....quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:23 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zoals het nu hier regent zo moet het zondag ook regenen op Silverstone
ze starten nu standaard zonder sc vanaf de grid toch?quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:49 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ja, achter de safetycar-genot....
Nadat ze eerst een aantal ronden achter de SC hebben gereden totdat het droog genoeg is om te starten.quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ze starten nu standaard zonder sc vanaf de grid toch?
Ik heb .036 en .018 gehaald. Maar tussendoor ook een paar Bottasjes. Zonder gokje zit ik rond de .2quote:Op woensdag 12 juli 2017 08:21 schreef ArieVederci het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste try, meer geluk als wijsheid. Een beetje zoals Bottas.
Ziggo Sport Racing (19.00 - 22.00 uur), Sky en Youtubequote:Op woensdag 12 juli 2017 14:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat evenement van vanavond is vast ook wel terug te kijken toch?
Ja kan het niet live kijken want ga naar Guns n' Roses vanavondquote:Op woensdag 12 juli 2017 14:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ziggo Sport Racing (19.00 - 22.00 uur), Sky en Youtube
En dan ook Trafalgar Squarequote:Op woensdag 12 juli 2017 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
Tsk, er is hier meer dan London. Ze hadden dit prima in Leeds kunnen doen ofzo![]()
Ga in 'Voorspel-de-uitslagen'-team gear naar Silverstone:quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:48 schreef flipsen het volgende:
[..]
En dan ook Trafalgar SquareAls er IETS overhyped is...
Alonso kan een nieuwe motor krijgen op Silverstone iig:quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ga in 'Voorspel-de-uitslagen'-team gear naar Silverstone:
[ afbeelding ]
quote:Honda wird in Silverstone wieder zwei Spec3-Motoren mit einer modifizierten MGU-H im Gepäck haben. Ob Fernando Alonso dann tatsächlich die Ausbaustufe einsetzt, wird vor Ort entschieden. „Es könnte mit einer Strafe verbunden sein. Wir müssen das in Silverstone diskutieren“, teilt Motorenchef Yusuke Hasegawa mit.
quote:Op woensdag 12 juli 2017 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ga in 'Voorspel-de-uitslagen'-team gear naar Silverstone:
[ afbeelding ]
Toto kon er wel om lachenquote:Op woensdag 12 juli 2017 19:13 schreef ChatGirl het volgende:
"the drivers to be here, at least most of them"
Lekker subtiel ook Horner
En ook Toto die dan nog zegt "Lewis needed a few days off, after the competition in Austria. So you can see him in Silverstone" Boooo uit het publiek...quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:13 schreef ChatGirl het volgende:
"the drivers to be here, at least most of them"
Lekker subtiel ook Horner
Sowieso heb ik een hekel aan de muziek van Bastillequote:
Over een kwartiertjequote:Op woensdag 12 juli 2017 19:17 schreef Ener-G het volgende:
En gaan ze ook nog iets doen met auto's, of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |