haar serve motion is vreselijkquote:Op dinsdag 11 juli 2017 19:59 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een irritant mens zeg, die Konta.
quote:Op dinsdag 11 juli 2017 19:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als Halep dit verliest, ga ik morgen knakworst eten. En dat is geen grootspraak.
quote:
Murray is pas sinds 2012 Brits.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 19:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Eigenlijk hetzelfde als Rusedski als import-Brit, maar die is nooit echt populair geweest.. Konta is ook "pas" 5 jaar Britse
Ja, je zag - als je goed keek - ook de lullen uit Coco's nek groeien.quote:
Inderdaad. Komt heel nep over. Doet me aan een verkoper die iets met 20% korting verkoopt en zegt dat hij er eigenlijk op inlevert.quote:
quote:
Die vind ik altijd wel aardig. Clare Balding (de vrouw die Today at Wimbledon presenteert) daarentegen vind ik erg irritant.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 20:31 schreef superniger het volgende:
Sue Barker mag ook wel een eind optyfen.
quote:
Lekker uit verband rukken ja. Prima reactie en ben het er nog mee eens ook.quote:
Dan zouden ze beiden ouder dan 100 jaar moeten zijn, dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:24 schreef Federer-fan het volgende:
Ze zeggen net op de BBC: "Today, Venus Williams played her 100th Wimbledon match against Jelena Ostapenko." Ik dacht dat het pas hun eerste ontmoeting op Wimbledon was.![]()
Maar wat er ook van zei, Jelly heeft verloren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |