Halve finale, een sensatie was dichtbij. Hele mooie rally's. Die mis ik hier dan wel. Maar de amusementswaarde is hier net zo hoog, zo'n stoïcijnse grote vent die Nadal even helemaal gek maakt. Dat is gewoon erg leuk.quote:Op maandag 10 juli 2017 21:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Welke ronde was dat? Heb ik volgens mij niet eens gezien.
[..]
Ja, zeker een verschil.
Andersom zie je ook wel eens.quote:Op maandag 10 juli 2017 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
Ik gok nog steeds op Muller. Aan de andere kant zie je nogal eens dat degene wint die zijn service steeds met veel moeite wint tegen iemand die zijn service steeds makkelijk wint.
Ja, snap ik, ik ook. Federer slaat weleens van die sliceballen langs de lijn - alsof hij een dropshot gaan slaan en dan diep slaan.quote:Op maandag 10 juli 2017 21:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik doelde op die bal naar 15-30, haha.
Dit ja. Dit heeft mij op unibet regelmatig een paar centen gekostquote:Op maandag 10 juli 2017 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
Ik gok nog steeds op Muller. Aan de andere kant zie je nogal eens dat degene wint die zijn service steeds met veel moeite wint tegen iemand die zijn service steeds makkelijk wint.
Eerder een Spanjaard.quote:
zeker welquote:Op maandag 10 juli 2017 21:17 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het raar dat ze nog geeneen keer iets hebben gezegd over Djokovic' partij.
En Muller is de twee challenges kwijt die hij nog over had.quote:
Ja, hartstikke leuk en goed.quote:Op maandag 10 juli 2017 21:18 schreef heywoodu het volgende:
"You can continue in the next changeover"
Topumpire dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |