abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin vrijdag 21 juli 2017 @ 21:49:07 #201
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_172584399
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 18:13 schreef BlueT het volgende:
Voor de TomTom aanhangers: https://m.facebook.com/gr(...)&id=1319288531502165
Gelukkig zit ik in het Garmin kamp.
Heb ik net een tomtom :')
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_172584450
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 21:41 schreef hatsaflats het volgende:
Hm, als je een 1500 beroerd indeelt gaat de laatste 1000 meter best heel moeizaam :') Ik wilde graag 5:45 lopen, maar na mezelf vakkundig te hebben opgeblazen in de eerste ronde kwam ik na 5:47,99 binnen. Het hielp niet echt mee dat ze de serie te vol hadden ingedeeld en die op het laatste moment random werd gesplitst. Daardoor zat ik voornamelijk bij veel snellere, en was er niemand om bij aan te haken.

Maar blijft leuk, die baanwedstrijden!
Bij een 1500m hoort jezelf opblazen volgens mij :P en 2 sec van je streef is niet slecht toch? Nu weet je hoe het voelt, volgende keer dik eronder duiken!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Forum Admin vrijdag 21 juli 2017 @ 21:52:27 #203
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_172584521
Ook een rondje van 8 km erop zitten. Had een langeduurloopje moeten zijn maar de eerst 4km ging te hard. Conditie moet nog een beetje groeien. Klein beetje last van enkelband, volgende keren weer rustiger aan en kortere intervallen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_172584875
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 21:50 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Bij een 1500m hoort jezelf opblazen volgens mij :P en 2 sec van je streef is niet slecht toch? Nu weet je hoe het voelt, volgende keer dik eronder duiken!
Van mn trainer moest ik weg op 92 seconden per rondje, en mijn eerste ronde ging in 82 :P Rustig opbouwen en aan de laatste 300 meter sprinten was het idee, dat is niet gelukt :P

Geen idee wanneer ik weer een 1500 loop. Over 2 weken een 1000, en 2 weken daarna een 800.
pi_172600046
Na jarenlang Polar M400 gebruikt te hebben, nu de Polar M430 gekocht *O*
Vanochtend al gelopen dus morgen even testen 8-)
  zaterdag 22 juli 2017 @ 18:49:48 #206
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_172601308
En ik vergat gewoon mijn horloge :P Idee was ook: op gevoel een rondje lopen, pijnloos. Eerste gelukt, tweede niet. Maar wel weer lekker op zaterdagochtend O+
pi_172601707
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 18:56 schreef BlueT het volgende:

[..]

Klopt. Is een link naar Facebook met fotos van de FD pagina's.
TT gaat er mee stoppen omdat de groei er bij hen uit is.
Nog niet zo lang geleden waren hun advertenties niet te missen.
Wel jammer, waren prima horloges voor niet al te veel geld.
  Moderator zaterdag 22 juli 2017 @ 19:43:11 #208
155227 crew  Guppy
dus
pi_172602511
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 18:49 schreef Quoi het volgende:
En ik vergat gewoon mijn horloge :P Idee was ook: op gevoel een rondje lopen, pijnloos. Eerste gelukt, tweede niet. Maar wel weer lekker op zaterdagochtend O+
Wat voor pijntjes heb je? -O-
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 22 juli 2017 @ 20:32:13 #209
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_172603885
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 19:43 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Wat voor pijntjes heb je? -O-
Helaas mijn bekken, dus vooral onderrug en heup. En daardoor ook knie, waarschijnlijk door disbalans.

Ik zie het momenteel hardlooptechnisch erg somber in, maar dat is misschien niet nodig. Ik kan ws met versteviging core en terug in trainingsintensiteit wel wat bereiken.

Maar ik bouwde al zo takke-langzaam op }:| En het ging bést lekker.

Zal ook schelen als die 'kleine' loopt. Die weegt al zo veel als een peuter, maar moet nog wel gesjouwd worden :+
pi_172603897
Voor het eerst sinds die zweepslag (24 april) weer drie keer in de week gelopen. Die 8km vandaag viel niet mee, na 10km donderdagavond op de club, maar goed. Ben weer geweest. En misschien kan ik dus gewoon de Tilburg TEn Miles lopen, op recreantentempo.

En Mo en Quoi, potver, ga ook eens van alle pijn af raken
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Moderator zaterdag 22 juli 2017 @ 20:50:16 #211
155227 crew  Guppy
dus
pi_172604414
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 20:32 schreef Quoi het volgende:

[..]

Helaas mijn bekken, dus vooral onderrug en heup. En daardoor ook knie, waarschijnlijk door disbalans.

Ik zie het momenteel hardlooptechnisch erg somber in, maar dat is misschien niet nodig. Ik kan ws met versteviging core en terug in trainingsintensiteit wel wat bereiken.

Maar ik bouwde al zo takke-langzaam op }:| En het ging bést lekker.

Zal ook schelen als die 'kleine' loopt. Die weegt al zo veel als een peuter, maar moet nog wel gesjouwd worden :+
Vertoont kleine Q nog helemaal geen tekenen van lopen?? En dat met jullie genen :P
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  ESF Reporter zaterdag 22 juli 2017 @ 21:17:19 #212
87554 Cee
Welluk?
pi_172605236
Welkom, MevrouwCactus! Je hebt een mooie loop uitgekozen als vuurdoop. De TTM is keigezellig. Heb er ook weer heel veel zin in, alhoewel ik dit keer niet voor een PR probeer te gaan. Ach ja, nog meer tijd om van de sfeer te genieten. *O*

Vandaag een nieuwe belt gehaald (met klittenbandsluiting, dan hoef ik niet meer zo aan die gesp te morren en sluit het beter aan - er kunnen ook 5 flesjes in alhoewel ik die vast niet allemaal ga gebruiken). Ook meteen een variatie aan gelletjes, repen, fruitgums en een of andere shake gehaald om tijdens de komende duurlopen voorzichtig uit te testen (behalve die shake dan). Morgen staat er een van 20 a 22 op de planning en als ik die doorkom met het gevoel gan 'goh, hij lijkt minder ver dan vorige keer' dan ga ik me maar eens inschrijven voor het te laat is. Het wordt wel lastiger om variaties op de routes te bedenken.
pi_172613887
Eindhoven toch, Cee?
Die raakt niet eens vol. Vorig jaar deed ik mee met een zeer late inschrijving. Wel gek eigenlijk, want ik was heel goed getraind.

Ik ben nog niet echt genoeg op afstand aan het opbouwen. Volgend weekend ook maar een 10-loopje en vooral veel in de auto zitten. :{ Maar ik heb nog echt wel tijd zat.

Ik wil de TTM ook wel doen, maar doe de dag ervoor waarschijnlijk een triathlon waarbij ik maar 5 hoef te lopen. Dan zou ik daarna nog zelf een duurloop moeten doen en ik denk niet dat dat nog gaat lukken. Alhoewel ... als ik nou eens serieus ga trainen. :P
  ESF Reporter zondag 23 juli 2017 @ 12:00:54 #214
87554 Cee
Welluk?
pi_172617194
Ja je zou kunnen denken of dat wel zo handig is maar jij bent wyccie, dus die TTM zullen voor jou best te doen zijn. :P
Ik ga/wil Eindhoven doen, ja! Zit nog goed op schema, zonet 22,5km (dus iets meer dan de voorgestelde 20) gedaan op een constant tempo. Mijn langste afstand ooit! Paar keer even gestopt voor een stoplicht of om een gel/fruitjelly te pakken. Die jellies zijn lekker. :9~ Maar die voel ik wel meer eh, vallen zeg maar. Niet dat ik er last van had maar ik moet die dingen niet te snel wegsnoepen. De nieuwe belt liep fijn, buiten het feit dat ik het klittenband aan het uiteinde steeds hoorde, daar ga ik de volgende keer nog een elastiek omheen doen. Heerlijke route langs het kanaal gelopen, kleine omweg vanwege afsluiting (vandaar die langere afstand) en veel variatie in soorten bestrating, wegen, kronkels en rechte paden. Mooi zonnetje met wolken, niet te warm, en precies voor de bui binnen. O+ Nu mijn eerste eiwitshake ever proberen. Culinaire avonturen worden er beleefd dit weekend. :')
pi_172619039
Helemaal kapot na de Corio Trail van 20km vandaag.

Het begon goed: de eerste 2 kilometer waren lekker vlak, precies waar mijn beentjes voor gemaakt zijn. Helaas begon daarna meteen de geleidelijke aftakeling van mijn tempo en motivatie om door te rennen. Tot aan de eerste drankpost kon ik het tempo van mijn directe tegenstanders aardig volgen, maar daarna zakte ik volledig door de mand. Ik ben sowieso geen afdaler, op de fiets niet en lopend al helemaal niet. Rond de 10 kilometer kreeg ik wat tips van 1 van de organisatoren van een andere trail hier in de provincie. Mijn tempo (mede door het wat "vlakkere" terrein) kon ik ook verhogen.
Vanaf de 16de kilometer was de tank echter helemaal leeg, pas toen een mooie dame me dreigde in te halen ben ik wat sneller gaan rennen, en nipt eerder over de finish weten te komen dan haar.

20 kilometer in 1 uur en 50 minuten ongeveer. Het parcours had rond de 450 hoogtemeters.
https://www.strava.com/activities/1097393961
pi_172619132
Niks zo mooi als afdalen :s)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 23 juli 2017 @ 14:54:03 #217
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_172620825
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 13:40 schreef Guard het volgende:
Niks zo mooi als afdalen :s)
Wat Guard zegt
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_172620902
Als stok achter de deur rondje met vriend gaan lopen. Lekker op een rustig tempo 18,5 km gelopen. Laatste keer dat ik verder liep was al weer 3 maanden geleden.
pi_172621449
Nu we het toch over trailen hebben. :P Gisteren de DAT wezen lopen. http://www.mudsweattrails.nl/dieren_arnhem_trail

De UHT is bij een aantal mensen wel bekend en door gelopen, nu heb je ook de DAT. Oftewel van station Dieren naar station Arnhem CS lopen door het bos en over de heide. De route is ongeveer 28 km zonder verdwalen. En dat verdwalen hoort er ook wel een beetje bij.

Relatief vroeg vertrokken en meteen bij het verlaten van het station ging het al mis, ik nam de spoorwegovergang en had de loopbrug moeten nemen. Kleine stukje door een woonwijk en al snel zit je in het bos. Het eerste stuk naar het postbankpaviljoen is voornamelijk door het bos. Eerst langs brede paden maar naderhand een leuk stukje single track. Het was vrij warm en benauwd in dat stukje bos. Bij het postbankpaviljoen even staan uitlekken. Meike die mij in Dieren had afgezet stond hier mij al op te wachten.

Bij de postbank gaat de route verder over een stuk singletrack over de heide. Maar dan ook echt single track. De heideplanten wilden maar wat graag de route overnemen. Een groot gedeelte gaat nu over open landschap en met de zon erbij en weinig wind gaf dat een lekker temperatuurtje. Na verloop van tijd werd je weer het bos in gestuurd op een pad waarvan je je eerst afvroeg of het wel een pad was.

De route ging verder over een afwisselend parcours. Mij gps was 1 keer goed de weg kwijt. Het pad wat mij logisch leek gaf hij aan dat het niet de goede route was. Teruggelopen en waar hij aangaf dat ik heen moest lag wel een pad maar met een groot hekwerk. Uiteindelijk de toch maar dat naar mijn idee meest logische route gepakt, naar een paar honderd meter gaf hij weer aan dat ik op de goede route zat.

Na weer een mooi stukje bos na een km of 23 kwam ik bij een wegovergang met een bankje in de schaduw. Lekker even afkoelen. Even op mijn telefoon kijken waar ik ongeveer zit, geen internet had ik daar. Al snel weer door voor het laatste stukje waar in het bos nog een gemeen klimmetje in zit. Lekker doorlopen. Al snel tikte mij klokje al de 28 km aan wat de route zou moeten zijn. Nou ja goed wat bonuskilometers erbij en gpsfouten zou het wel rond de 30 uitkomen.

Ik was in de veronderstelling dat ik wel een kilometertje of 2 door de bebouwing van arnhem zou moeten lopen voor Arnhem CS. Aangekomen in park sonsbeek en nog niet echt bebouwing te hebben gezien maar even nog een keer gaan kijken of ik internet had en hoe ver het nu was. De bekenden in die omgeving beginnen nu zeker alvast te lachen. Wederom geen internet op mijn telefoon. Even gechilled en het park gecheckt sta ik maar weer op. Ik loop nog geen 100 meter en ik zie het rode bolletje verschijnen van het eindpunt. Laatste stuk zit nog een gemene klim in.

Het was een mooie route. Afwisselender dan de UHT. De ondergrond vond ik minder. Het onverharde was nog redelijk verhard door grind en stenen paden. Leuk genoeg om misschien met een aantal fokkers net als met de UHT een keer te gaan lopen.
pi_172625371
Het is de Posbank ;)
Ga hem binnenkort ook maar eens verkennen denk ik.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_172629345
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 14:54 schreef Frsh het volgende:

[..]

Wat Guard zegt
Wat Frsh zegt ^O^
  zondag 23 juli 2017 @ 20:56:26 #222
3878 Vork
Manisch creatief
pi_172629560
Ik vind klimmen veel mooier, lekker kapotgaan en een top met uitzicht bereiken. Afdalen heb ik sinds vorig jaar wat minder positieve associaties mee, bovendien vind m'n lijf de klappen die het in de afdaling op moet vangen niet altijd even tof. Zelfs op de fiets vind ik het steeds minder leuk, dat komt ook omdat mijn conditie me steeds beter in staat stelt om een stuk te klimmen.
  zondag 23 juli 2017 @ 21:05:49 #223
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_172629805
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 18:39 schreef Guard het volgende:
Het is de Posbank ;)

en onbegonnen strijd...net zoals Camelbag...... :'(
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_172630222
Vanavond voor het eerst in de regen gelopen. Dat was even wennen, vooral de eerste passen in de regen (koud!). Ik heb ook geen speciale kleding daarvoor, liep in een T-shirtje en een broekje. Is daar iets voor aan te raden?
Verder was regen eigenlijk best lekker! Ik zweet snel en veel dus dit is een welkome afwisseling.

Wat klinken al jullie trails en tochten geweldig zeg O+ en wat een afstanden lees ik!
pi_172630328
Zo in de zomer heb je zeker geen speciale kleding nodig voor in de regen, wel is het handig om een sportshirt aan te hebben en niet een katoenen shirt. In de winter is het soms wel handig om een regenjasje te hebben maar helemaal waterdicht wordt het toch nooit en je gaat dan vooral onder dat jasje enorm broeien ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')