Een paar seconden boven je pr is inderdaad niet echt slechtquote:Op zaterdag 15 juli 2017 00:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja zoals ik al zei hier geloof ik, het is niet echt slecht maar ook zeker niet erg goed of lekker gelopen. Zoals eigenlijk al driekwart jaar. De basis is echt niet slecht maar voel me al heel lang niet 'in vorm'.
Een pr van 2 jaar oudquote:Op zaterdag 15 juli 2017 09:34 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Een paar seconden boven je pr is inderdaad niet echt slecht![]()
Maar jammer dat je je niet in vorm voelt.
Ben gisteren ook relatief mensen tegengekomen in het bos terwijl ik er toch een aardig tijdje heb doorgebracht.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 13:48 schreef Parthenocissus het volgende:
Zo heerlijk in het bos gelopen rond een uur of 11. Had het een stuk drukker verwacht, maar was blij dat er zo weinig andere mensen waren. Heerlijk.
Ben je zo makkelijk te lokken?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:25 schreef Mr.B. het volgende:
Het doel dus helaas niet gehaald, maar ik heb desondanks wel mijn koekjes
#hoedanquote:Op zondag 16 juli 2017 20:35 schreef wyccie het volgende:
Even kijken hoe ik de drukte van de Vierdaagsefeesten hier ga omzeilen.
Heb je nog de duathlon gedaan? Hoe ging het?quote:
Ik hoefde vandaag niet! Mijn eerste is pas 27 augustus weer... Ik besteed de zomer aan trainingquote:Op zondag 16 juli 2017 21:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Heb je nog de duathlon gedaan? Hoe ging het?
Ik dacht gewoon er omheen lopen, maar dat is nog best lastig als je bijna in het centrum woont.quote:
Weekendje weg naar de Ardennen, lekker de trails opquote:Op zondag 16 juli 2017 23:29 schreef DeLuna het volgende:
Even mijn petje af voor Guard, zie ik toch even 80km in een weekend voorbij komen
En, was het biertje de moeite waard?quote:Op maandag 17 juli 2017 06:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Weekendje weg naar de Ardennen, lekker de trails op
ver lopen voor één biertje, dus maar een paar meer gedaanquote:Op maandag 17 juli 2017 08:39 schreef GotC het volgende:
[..]
En, was het biertje de moeite waard?
Goed gedaan man!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit weekeinde het 2017 model even aangepast in de winkel hier in Alkmaar, vond ze opzich wel lekker zitten. Hoe bevallen ze jou?quote:Op woensdag 12 juli 2017 17:35 schreef MiG31 het volgende:
Voor 20 euro bij de Decathlon de 2016 Kiprun SD schoenen gekocht. Voor zo'n prijs kon ik ze eigenlijk niet laten. Al mijn hardloopschoenen zijn nu knaloranje.
Waarom mis ik altijd dat soort loopjes bij mij in de buurt?quote:Op donderdag 13 juli 2017 22:44 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Goed gedaan! Toch wel heel dicht bij je PR!
Ik ben net terug van een bosloopje in Schoorl. Je zou het een trail kunnen noemen, maar met 4km is het wel een watjestrail. Op een gegeven moment was ik de heuvels wel echt beu, en de laatste heuvel was tamelijk naar. Wel fijn om te zien dat de laatste 500 meter toch best goed richting de 4min/km ging, terwijl die echt onwijs traag voelde. Net onder de 20 minuten gefinisht als 2e dame, wat traag lijkt, maar het parcours was best pittig.
En er was bier
Hier is ook niet zoveel over te vinden. Volgens mij is het in de zomer elke week, start om 19:30 bij de klimduin, terplekke inschrijven voor 4,80 en je tas onder een bankje in de buurt van de vrijwilligers dumpen. Heel kleinschalig allemaal. Als je het na 1 rondje zat bent loop je 4km, en anders doe je hetzelfde trucje nog een keer en loop je 8.quote:Op maandag 17 juli 2017 12:21 schreef McM77 het volgende:
[..]
Waarom mis ik altijd dat soort loopjes bij mij in de buurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |