abonnement Unibet Coolblue
pi_172481166
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 02:40 schreef Jolyon het volgende:
Het is niet leuk om te horen, vooral hier. Maar hij ''overdrived'' wel degelijk die RB. Nee. Hij is niet verantwoordelijk voor alle malheur, maar hij heeft er wel (misschien te veel) deel aan.

RB heeft zeer veel problemen gehad met het perfectioneren van de Renault motor en hun instellingen eromheen, vandaar dat ze vrij snel kunnen zijn sporadisch in races maar zo ver op de zachtste banden van de concurrentie afzitten. Voornamelijk het ERS systeem kan niet de auto dermate ondersteunen gedurende meerdere rondes. Max heeft over 70 instellingen in z'n wagen die hij en z'n team persoonlijk afstelt. Het lijkt erop of ie doelbewust kiest om vrije riskante instellingen (bijv: rijhoogte, transmissie, rembalans) te rijden welke weinig of niet voldoende getest zijn door het algehele testverbod, dat valt soms te zien aan z'n telemetrie in de races, dit gaat te lang worden maar neem eens een F1 abbo op de officiële website.

Daarbij kunnen beide partijen helemaal niet onder dat contract uit. Lewis wil hem niet hebben. Vettel wil hem niet hebben. RB weet dat ze hem waarschijnlijk niet gaan kwijt raken. Maar willen hem niet demotiveren want hij is in potentie de grootste ster (alhoewel maybe een beetje wild), als je daadwerkelijk als Horner hem de schuld geeft van de 'pech'' kan hij vrij explosief het seizoen als Vettel of Grosjean in 2012 op een (negatieve) manier gaan kleuren. En vergeet niet dat indien hij rustiger aan hoort te doen, het zeer slechte publiciteit blijkt EN de wagen zeker tot na de zomer niet aangepast kan worden en zelfs daarna zal het moeilijk zijn.

Dus zou Max er zelf schuld aan hebben dan zouden we het niet eens horen, want dat is dus veel schadelijker. Dus kunnen we niet uitsluiten dat z'n rijstijl & configuratie (die we wel kunnen volgen met wat abonnementen) zeker een invloed hebben bij zijn teleurstellende resultaten. Ik ben er wel van overtuigd dat ie toch aan een paar wel zeker deels schuld heeft.
Interressante analyse & zeker geloofwaardig.

Het zelf configuren en nemen van grote risico's zorgt enkel voor een superieure rijcontrole in de seizoenen die gaan komen. Je kan inderdaad negtief doen en dit soort gedrag als 'roekeloos' afschilderen, alleen is dit onnodig mijns insziens.

Ga er maar vanuit dat hij de rest van zijn leven tot zijn pensioen in de f1 zal rijden, dan betekent dat een optimale kennis van dit voertuig het meest ideaal is. De grenzen die hij nu steeds aftast & opzoekt zullen straks voor overwinning op overwinning zorgen, als hij z'n voertuig beter kent dan de monteurs zelf! Ik zie hier alleen & enkel talent en passie aan het werk..

(Mijn vorige analyse blijft daarnaast ook bestaan.)
pi_172495006
quote:
4s.gif Op maandag 17 juli 2017 12:27 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]


Ga er maar vanuit dat hij de rest van zijn leven tot zijn pensioen in de f1 zal rijden

Het wordt ook wel lastig om na je pensioen nog steeds actief F1 coureur te zijn ja..
pi_172500621
quote:
1s.gif Op maandag 17 juli 2017 23:02 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Het wordt ook wel lastig om na je pensioen nog steeds actief F1 coureur te zijn ja..
ik denk ook eigenlijk niet dat hij een pensioenfonds nodig zal hebben om zichzelf te onderhouden .. ^O^
pi_172500885
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 02:40 schreef Jolyon het volgende:
Het is niet leuk om te horen, vooral hier. Maar hij ''overdrived'' wel degelijk die RB. Nee. Hij is niet verantwoordelijk voor alle malheur, maar hij heeft er wel (misschien te veel) deel aan.

RB heeft zeer veel problemen gehad met het perfectioneren van de Renault motor en hun instellingen eromheen, vandaar dat ze vrij snel kunnen zijn sporadisch in races maar zo ver op de zachtste banden van de concurrentie afzitten. Voornamelijk het ERS systeem kan niet de auto dermate ondersteunen gedurende meerdere rondes. Max heeft over 70 instellingen in z'n wagen die hij en z'n team persoonlijk afstelt. Het lijkt erop of ie doelbewust kiest om vrije riskante instellingen (bijv: rijhoogte, transmissie, rembalans) te rijden welke weinig of niet voldoende getest zijn door het algehele testverbod, dat valt soms te zien aan z'n telemetrie in de races, dit gaat te lang worden maar neem eens een F1 abbo op de officiële website.

Daarbij kunnen beide partijen helemaal niet onder dat contract uit. Lewis wil hem niet hebben. Vettel wil hem niet hebben. RB weet dat ze hem waarschijnlijk niet gaan kwijt raken. Maar willen hem niet demotiveren want hij is in potentie de grootste ster (alhoewel maybe een beetje wild), als je daadwerkelijk als Horner hem de schuld geeft van de 'pech'' kan hij vrij explosief het seizoen als Vettel of Grosjean in 2012 op een (negatieve) manier gaan kleuren. En vergeet niet dat indien hij rustiger aan hoort te doen, het zeer slechte publiciteit blijkt EN de wagen zeker tot na de zomer niet aangepast kan worden en zelfs daarna zal het moeilijk zijn.

Dus zou Max er zelf schuld aan hebben dan zouden we het niet eens horen, want dat is dus veel schadelijker. Dus kunnen we niet uitsluiten dat z'n rijstijl & configuratie (die we wel kunnen volgen met wat abonnementen) zeker een invloed hebben bij zijn teleurstellende resultaten. Ik ben er wel van overtuigd dat ie toch aan een paar wel zeker deels schuld heeft.
Er is maar 1 bewijsstuk nodig om wat je zegt tot onzin te verklaren...
Bewijsstuk 1: Constructeursstand.

Als wat jij zegt werkelijk waar zou zijn, dan zou Red Bull Racing inmiddels wel hebben gezegd: "Max, jongen, wat jij kan met de auto is ongelooflijk, maar we moeten wel 3e worden in de strijd om de constructeurstitel. Dus vanaf nu schroeven we je auto wat terug, en gaan we wat stapjes terug in de afstelling om te zorgen dat je net als Daniel de finish haalt in de punten".

Dat hebben ze niet, dus zeg ik: onzin.

Daarnaast heeft Ricciardo de problemen van Max ook gehad, alleen voor hem komen ze op een beter moment (lees: niet in de race). Je kan hier lang of kort over discussiëren maar als het aan Max zou liggen dan zou RBR er echt wel wat aan doen. Daarnaast zou het dan elke keer eenzelfde of vergelijkbaar probleem zijn, en dat is het niet. Er gaat elke keer iets anders stuk.

Het is gewoon botte pech, en hopelijk is dat nu voorbij.
pi_172525617
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2017 02:40 schreef Jolyon het volgende:
Het is niet leuk om te horen, vooral hier. Maar hij ''overdrived'' wel degelijk die RB. Nee. Hij is niet verantwoordelijk voor alle malheur, maar hij heeft er wel (misschien te veel) deel aan.

RB heeft zeer veel problemen gehad met het perfectioneren van de Renault motor en hun instellingen eromheen, vandaar dat ze vrij snel kunnen zijn sporadisch in races maar zo ver op de zachtste banden van de concurrentie afzitten. Voornamelijk het ERS systeem kan niet de auto dermate ondersteunen gedurende meerdere rondes. Max heeft over 70 instellingen in z'n wagen die hij en z'n team persoonlijk afstelt. Het lijkt erop of ie doelbewust kiest om vrije riskante instellingen (bijv: rijhoogte, transmissie, rembalans) te rijden welke weinig of niet voldoende getest zijn door het algehele testverbod, dat valt soms te zien aan z'n telemetrie in de races, dit gaat te lang worden maar neem eens een F1 abbo op de officiële website.

Daarbij kunnen beide partijen helemaal niet onder dat contract uit. Lewis wil hem niet hebben. Vettel wil hem niet hebben. RB weet dat ze hem waarschijnlijk niet gaan kwijt raken. Maar willen hem niet demotiveren want hij is in potentie de grootste ster (alhoewel maybe een beetje wild), als je daadwerkelijk als Horner hem de schuld geeft van de 'pech'' kan hij vrij explosief het seizoen als Vettel of Grosjean in 2012 op een (negatieve) manier gaan kleuren. En vergeet niet dat indien hij rustiger aan hoort te doen, het zeer slechte publiciteit blijkt EN de wagen zeker tot na de zomer niet aangepast kan worden en zelfs daarna zal het moeilijk zijn.

Dus zou Max er zelf schuld aan hebben dan zouden we het niet eens horen, want dat is dus veel schadelijker. Dus kunnen we niet uitsluiten dat z'n rijstijl & configuratie (die we wel kunnen volgen met wat abonnementen) zeker een invloed hebben bij zijn teleurstellende resultaten. Ik ben er wel van overtuigd dat ie toch aan een paar wel zeker deels schuld heeft.
Het is niet leuk om te horen maar het lijkt er op dat je een boel bullshit praat. Dit doe ik op basis van diverse bronnen die ik niet prijs kan geven, maar als je even goed om je heen kijkt en een luisterend oor legt je ze zo voorbij ziet komen. Tevens neem ik aan dat je het er zelf ook mee eens bent.
pi_172533210
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 11:27 schreef TagForce het volgende:

[..]

Er is maar 1 bewijsstuk nodig om wat je zegt tot onzin te verklaren...
Bewijsstuk 1: Constructeursstand.

Als wat jij zegt werkelijk waar zou zijn, dan zou Red Bull Racing inmiddels wel hebben gezegd: "Max, jongen, wat jij kan met de auto is ongelooflijk, maar we moeten wel 3e worden in de strijd om de constructeurstitel. Dus vanaf nu schroeven we je auto wat terug, en gaan we wat stapjes terug in de afstelling om te zorgen dat je net als Daniel de finish haalt in de punten".

Dat hebben ze niet, dus zeg ik: onzin.

Daarnaast heeft Ricciardo de problemen van Max ook gehad, alleen voor hem komen ze op een beter moment (lees: niet in de race). Je kan hier lang of kort over discussiëren maar als het aan Max zou liggen dan zou RBR er echt wel wat aan doen. Daarnaast zou het dan elke keer eenzelfde of vergelijkbaar probleem zijn, en dat is het niet. Er gaat elke keer iets anders stuk.

Het is gewoon botte pech, en hopelijk is dat nu voorbij.
dit heeft niets met het terugschroeven van de auto te maken. Het gaat hier blijkbaar om de vrije instellingen die max manueel aanpast voor/tijdens het race-weekend. Het team kan adviseren hierin maar hij heeft toch wel dat beetje eigen speelruimte. Terugschroeven van de auto heeft hier geen direkte invloed op, want manuele instellingen zal hij blijven aanpassen.

Althans, zo begrijp ik het nu.
pi_172533477
Nogal vergezocht. Heel veel instellingen gaan over het gedrag van het diff, voor bij insturen en wegtrekken uit de bocht. Daarnaast het patroon waarmee ERS oplaad en ontlaad en de verbranding.
.
pi_172533667
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 19:26 schreef Fer het volgende:
Nogal vergezocht. Heel veel instellingen gaan over het gedrag van het diff, voor bij insturen en wegtrekken uit de bocht. Daarnaast het patroon waarmee ERS oplaad en ontlaad en de verbranding.
hele essentiële factoren tijdens de race.
pi_172533850
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juli 2017 19:38 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

hele essentiële factoren tijdens de race.
En hoe denk je dat dit te relateren valt aan b.v. een defecte accu of olie pomp?
Of de maffia loopt de boel te vernaggelen, immers geldstromen en te succesvol vorig jaar, of Max configureert zijn auto niet goed genoeg (wat overigens weer haaks staat op de prestaties van vorig jaar, maar goed).
Er worden wel heel wat theorieën uit de kast gehaald terwijl botte pech het meest logisch lijkt.
pi_172533941
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 19:47 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

En hoe denk je dat dit te relateren valt aan b.v. een defecte accu of olie pomp?
Of de maffia loopt de boel te vernaggelen, immers geldstromen en te succesvol vorig jaar, of Max configureert zijn auto niet goed genoeg (wat overigens weer haaks staat op de prestaties van vorig jaar, maar goed).
Er worden wel heel wat theorieën uit de kast gehaald terwijl botte pech het meest logisch lijkt.
ik kies dus voor de optie maffia, terwijl max de auto telkens weer tot het uiterste uitprobeert/test. Gaat op deze manier mooi samen, vind je niet?
pi_172533944
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juli 2017 19:38 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

hele essentiële factoren tijdens de race.
Maar je krijgt niet zo snel iets ermee kapot, hooguit de verbranding, maar dat ziet het team ook gelijk.
.
pi_172534354
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juli 2017 19:52 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

ik kies dus voor de optie maffia, terwijl max de auto telkens weer tot het uiterste uitprobeert/test. Gaat op deze manier mooi samen, vind je niet?
Joh. Als Max een bepaalde instelling niet mag doen dan blokkeren ze die op zijn stuur hoor.
Die instelling is hij echt niet vrij in om te ebruiken. Hooguit rembalans en swaybars. De rest wordt allemaal vanuit de pit geconfigureerd en Max mag alleen de aangegeven settings gebruiken.
pi_172534432
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 20:06 schreef TagForce het volgende:

[..]

Joh. Als Max een bepaalde instelling niet mag doen dan blokkeren ze die op zijn stuur hoor.
Die instelling is hij echt niet vrij in om te ebruiken. Hooguit rembalans en swaybars. De rest wordt allemaal vanuit de pit geconfigureerd en Max mag alleen de aangegeven settings gebruiken.
In principe zijn bepaalde settings wel beschikbaar om alleen voor een ronde of een enkele inhaalactie te gebruiken. Als een rijder hier meer gebruik van maakt, zal een team hem op de vingers tikken.
.
  woensdag 19 juli 2017 @ 20:19:29 #89
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_172534753
Sjonge, dat moet toch een heel eindje heen en weer lopen zijn geweest om het zo ver te zoeken zeg.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_172535388
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 20:08 schreef Fer het volgende:

[..]

In principe zijn bepaalde settings wel beschikbaar om alleen voor een ronde of een enkele inhaalactie te gebruiken. Als een rijder hier meer gebruik van maakt, zal een team hem op de vingers tikken.
ik denk eerder dat hij instructies krijgt de functies enkel in vooraf vastgestelde situaties te gebruiken. Blokkeren kan misschien, maar dan nemen ze hem als rijder niet serieus.
pi_172636487
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 08:51 schreef Diemux het volgende:
Max begrijpt niet helemaal dat als je alles tot de max (no pun intended) duwt er dingen kapot gaan.

Maar ja, ik weet er ook niks van af en heb ook niks met Max.
Mja als je accu leeg is bij de start of je versnelling bak is stuk bij de start dan vraag je volgens mij hellemaal niks teveel van de auto :( Ook een onnodige pits stop heeft niks te maken met veel vragen van de auto lijkt mij :(
Mja te veel vragen van je waterpomp LOL hoe doe je dat dan ?
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_172665936
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 08:39 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Mja als je accu leeg is bij de start of je versnelling bak is stuk bij de start dan vraag je volgens mij hellemaal niks teveel van de auto :( Ook een onnodige pits stop heeft niks te maken met veel vragen van de auto lijkt mij :(
Mja te veel vragen van je waterpomp LOL hoe doe je dat dan ?
_O-

Lijkt veel op sabotage, niet? Verdacht is het tenminste wel.
pi_172665976
quote:
12s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 13:52 schreef Martin_marvellous het volgende:
Lijkt veel op sabotage, niet?
Nee.
Ja doei.
pi_172666064
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 13:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee.
verdacht is het tenminste wel.
:{w
pi_172666068
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 13:58 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

verdacht is het tenminste wel.
:{w
Nee.
Ja doei.
pi_172666102
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 13:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee.
waarom moet je me nu weer tegenspreken?
Je maakt me nog verdrietig.
pi_172666114
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 13:59 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

waarom moet je me nu weer tegenspreken?
Je maakt me verdrietig.
Ik zou eens met meer mensen dan alleen je moeder spreken. Bij voorkeur buitenshuis.
Ja doei.
pi_172666135
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 14:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik zou eens met meer mensen dan alleen je moeder spreken. Bij voorkeur buitenshuis.
Wil je op date met mij?
;)
pi_172845030
Iedereen weet dat je met een tiende van een seconde op een lap een race kunt maken of breken. Dus is het van uiterst belang dat het team alles uit de auto probeert te halen. Mercedes en Ferrari hebben hun zaakjes op orde, RBR doet er alles aan om aansluiting te vinden. Deze atmosfeer zorgt voor de fouten die gemaakt worden, dus ook bij het afstellen van Max zijn auto.
pi_178481892
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 21:13 schreef PSVCL het volgende:
Max gaat te lomp met zijn auto om.
Goed gezien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')