Nah, niet zozeer... maar wel gewoon op een leeftijd waar ik wil trouwen. Normale wens toch?quote:Op zondag 9 juli 2017 22:26 schreef Rookierookie het volgende:
[..]
Wat is het punt dan, de tenminste houdbaar tot datum?
Hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 9 juli 2017 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dan was ik al zeker 20 jr getrouwd met iemand waar ik niks voor voel en had ik hem aan me moeten laten zitten en had ik vast nog kinderen ook..![]()
![]()
Het punt is dat hij 13 jaar ouder is, dat zij vindt dat ze nu aan een man moet omdat ze al 28 is en omdat ze volgens dat vredelievende geloof allang al getrouwd had moeten zijn.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar die man boeit het dus ook niet dat hij tweede keus is? Zal het wel een lelijkerd zijn.
Hey, ik ben 42 en vrijgezel. Gelukkigquote:Op zondag 9 juli 2017 22:30 schreef Rookierookie het volgende:
[..]
Het punt is dat hij 13 jaar ouder is, dat zij vindt dat ze nu aan een man moet omdat ze al 28 is en omdat ze volgens dat vredelievende geloof allang al getrouwd had moeten zijn.
Dat die vent op zn 41e nog niet getrouwd (is geweest?) maakt kennelijk niet uit voor datzelfde vredelievende geloof.
Een normale wens is dat je trouwt met een man van wie je houdt, ongeacht je leeftijd.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nah, niet zozeer... maar wel gewoon op een leeftijd waar ik wil trouwen. Normale wens toch?
Jij komt in aanmerking voor deze man! Is t niet wat voor jou?quote:Op zondag 9 juli 2017 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey, ik ben 42 en vrijgezel. Gelukkig
Mmm nou dat je op een bepaalde leeftijd al getrouwd moet zijn is niet alleen een religiedingetje volgens mij hoor. Volgens mij denken heel veel mensen dat als je op een bepaalde leeftijd nog niet getrouwd bent er iets mis is met je.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:30 schreef Rookierookie het volgende:
[..]
Het punt is dat hij 13 jaar ouder is, dat zij vindt dat ze nu aan een man moet omdat ze al 28 is en omdat ze volgens dat vredelievende geloof allang al getrouwd had moeten zijn.
Dat die vent op zn 41e nog niet getrouwd (is geweest?) maakt kennelijk niet uit voor datzelfde vredelievende geloof.
Hey, het moet nou eenmaalquote:Op zondag 9 juli 2017 22:31 schreef Rookierookie het volgende:
[..]
Een normale wens is dat je trouwt met een man van wie je houdt, ongeacht je leeftijd.
Wat is de volgende stap? Kinderen krijgen met deze man omdat dat hoort of omdat je klok tikt? Fijne basis om kinderen op de wereld te zetten
Nahquote:Op zondag 9 juli 2017 22:32 schreef Rookierookie het volgende:
[..]
Jij komt in aanmerking voor deze man! Is t niet wat voor jou?
Inderdaad, wat moet dat moet. Is te bidden voor je dat t kind gezond ter wereld komt. Een kind met een handicap trekt een behoorlijke wissel op je relatie weet ik uit eigen ervaring.quote:
Dan denken ze dat maar lekker. Ik voel me er prima bijquote:Op zondag 9 juli 2017 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm nou dat je op een bepaalde leeftijd al getrouwd moet zijn is niet alleen een religiedingetje volgens mij hoor. Volgens mij denken heel veel mensen dat als je op een bepaalde leeftijd nog niet getrouwd bent er iets mis is met je.
Volgens mij is de leetijd 23 dat je getrouwd moet zijn toch echt wel een religiedingetje. Ken tenminste niemand in mijn kennisenkring die dat ook moestquote:Op zondag 9 juli 2017 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm nou dat je op een bepaalde leeftijd al getrouwd moet zijn is niet alleen een religiedingetje volgens mij hoor. Volgens mij denken heel veel mensen dat als je op een bepaalde leeftijd nog niet getrouwd bent er iets mis is met je.
Oh ik ben ouder dan jij (hoeveel ouder zeg ik nietquote:Op zondag 9 juli 2017 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan denken ze dat maar lekker. Ik voel me er prima bij
Ik wil helemaal geen kind(eren)quote:Op zondag 9 juli 2017 22:35 schreef Rookierookie het volgende:
[..]
Inderdaad, wat moet dat moet. Is te bidden voor je dat t kind gezond ter wereld komt. Een kind met een handicap trekt een behoorlijke wissel op je relatie weet ik uit eigen ervaring.
Maar jij hebt je Griek. Ik ben vrijgezel. Dus er is iets mis met mequote:Op zondag 9 juli 2017 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik ben ouder dan jij (hoeveel ouder zeg ik niet) en ook nooit getrouwd hoor. Dus mij maakt het sowieso geen bal uit.
Heb jij geen Tarzan?quote:Op zondag 9 juli 2017 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
j
Maar jij hebt je Griek. Ik ben vrijgezel. Dus er is iets mis met me
Griek? Ik denk dat je met iemand anders in de war bent hoorquote:Op zondag 9 juli 2017 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
j
Maar jij hebt je Griek. Ik ben vrijgezel. Dus er is iets mis met me
Ben je toevallig in augustus/september geboren? Of december/januari?quote:Op zondag 9 juli 2017 21:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik ben 28 jaar. Maar 1 keer verliefd geweest. Maar merk ook dat ik heel koud ben. Ik vind het zelf ook eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |