#ANONIEM | zondag 9 juli 2017 @ 18:52 |
![]() We hoeven na Oostenrijk, niet lang te wachten op een nieuwe race. We razen met hoge snelheid door naar de Britse Grand Prix op het Silverstone Circuit. Een historische baan op een voormalig vliegveld in het graafschap Northamptonshire. Verscholen tussen weilanden, cottages en villages, ligt het circuit dat zichzelf The Home of British Motor Racing noemt. En dat is allerminst grootspraak. Tijdens de eerste vijf jaren van het wereldkampioenschap stond Silverstone immers al op de F1-kalender. Daarna rouleerde het circuit met andere Britse locaties als Aintree en Brands Hatch. Sinds 1987 wordt de Britse GP echter permanent verreden op Silverstone. Al is de lay-out van de baan in de loop der jaren wel veranderd. Momenteel is het circuit 5.891 kilometer lang en zal het komende zondag 52 keer gerond moeten worden. De Britse GP is één van de klassiekers op de kalender. De race werd inmiddels al eenenzeventig keer verreden. Dat is ook niet vreemd, want het Britse eiland kent een immense racegeschiedenis. Zo was de zege van Lewis Hamilton enkele races geleden, inmiddels alweer de 260e Britse zege. Daarmee zijn de Britten veruit het meest succesvolle volk uit de F1-geschiedenis. Van al die zeges werden er 24 behaald op Brits grondgebied. De man die de Engelse racefans het vaakst uit hun dak liet gaan, was Jim Clark. De Schotse racelegende won liefst vijfmaal voor eigen publiek, waarmee hij één zege meer boekte dan de Britse volksheld Nigel Mansell en huidig Mercedes Coureur, Lewis Hamilton. Hamilton won de race inmiddels ook alweer vier keer, waaronder de afgelopen drie jaar. Zou het hem lukken om dit jaar nummer 5 te scoren? ![]() ![]() Bron: Fédération Internationale de l'Automobile & Pirelli Motorsport ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Actueel weer Silverstone
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2017 19:08:27 (Trivia) ] | |
Nattekat | zondag 9 juli 2017 @ 18:53 |
Het is nog geen 1:00 ![]() | |
#ANONIEM | zondag 9 juli 2017 @ 18:53 |
It ain't over till the shoey is done. En die is done ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2017 18:54:16 ] | |
motorbloempje | zondag 9 juli 2017 @ 18:53 |
Nog 4 nachtjes ![]() ![]() | |
Swetsenegger | zondag 9 juli 2017 @ 18:54 |
die spoiler voor de dames... Die gozer is zo fruity als ze maar gemaakt worden. | |
motorbloempje | zondag 9 juli 2017 @ 18:55 |
Wat moet ik met die spoiler? | |
Whiskers2009 | zondag 9 juli 2017 @ 18:55 |
Weltschmertz lult maar wat. Max is heel erg technisch onderlegd, heeft RIC ook al talloze malen toegegeven. Vond Max bijna een nerd op dat gebied (vorig jaar al). Max kan op zeker een zinvolle bijdrage leveren aan het verheffen ve team, 19 jaar oud of niet. | |
potjecreme | zondag 9 juli 2017 @ 18:55 |
Waarom klik je op die spoiler? | |
potjecreme | zondag 9 juli 2017 @ 18:56 |
Niks, de spoiler is voor dames. ![]() | |
Whiskers2009 | zondag 9 juli 2017 @ 18:56 |
Niks. Ik ook niet. Maar potjecreme en nog wat andere dames worden er erg blij van ![]() Staat er ook al tig delen in overigens ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 09-07-2017 19:01:59 ] | |
Whiskers2009 | zondag 9 juli 2017 @ 18:57 |
Voor SOMMIGE dames dan toch ![]() | |
#ANONIEM | zondag 9 juli 2017 @ 18:58 |
En we hebben nu ook een eckte Max finish timer onderin de OP ™ ® ![]() | |
Whiskers2009 | zondag 9 juli 2017 @ 18:59 |
Daar was al een website voor ![]() | |
#ANONIEM | zondag 9 juli 2017 @ 18:59 |
Nu hoef je niet te klikken ![]() [ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2017 18:59:39 ] | |
potjecreme | zondag 9 juli 2017 @ 19:00 |
![]() ![]() | |
Whiskers2009 | zondag 9 juli 2017 @ 19:08 |
Al gehoord op Sky, maar nog even hier: https://www.f1today.net/n(...)dere-coureurs-willen | |
#ANONIEM | zondag 9 juli 2017 @ 19:09 |
En had nog een loop van het synchroon champagne atten, liggen ![]() ![]() | |
SnowOokami | zondag 9 juli 2017 @ 19:13 |
Whiskers2009 | zondag 9 juli 2017 @ 19:14 |
Over de start van BOT: http://www.eurosport.co.uk/formula-1/_sto6247888/story.shtml | |
Whiskers2009 | zondag 9 juli 2017 @ 19:16 |
Over de uitval van SAI: https://www.motorsportweek.com/news/id/15237 | |
zoonvaneengeweer | zondag 9 juli 2017 @ 19:16 |
weet iemand waar ik een kimoa zonnebril kan kopen? die daniiiiil kvyat had er ook eentje op z'n knar zag ik met de interviews, na-aper ![]() via ideal, ik doe niet aan creditcards of paypal https://kimoa.com/eu_en/accessories/sunglasses | |
Whiskers2009 | zondag 9 juli 2017 @ 19:19 |
Hamilton was te lief voor RIC volgens eigen zeggen: http://www.thecheckeredfl(...)eels-kind-ricciardo/ | |
Whiskers2009 | zondag 9 juli 2017 @ 19:19 |
En jij bent dan uiteraard geen na-aper ![]() | |
THEFXR | zondag 9 juli 2017 @ 19:21 |
je moet idd 18 jaar of ouder zijn voor paypal en cc. | |
zoonvaneengeweer | zondag 9 juli 2017 @ 19:21 |
![]() nee simpele,ik ben origineel | |
zoonvaneengeweer | zondag 9 juli 2017 @ 19:22 |
jij snapt er ook niks van | |
Syntix | zondag 9 juli 2017 @ 19:22 |
Ik zei het gisteren al: BottasGOD ![]() ![]() [ Bericht 11% gewijzigd door Nattekat op 09-07-2017 19:24:42 ] | |
zoonvaneengeweer | zondag 9 juli 2017 @ 19:26 |
max is de beste racer ever | |
SnowOokami | zondag 9 juli 2017 @ 19:26 |
Gelukkig volgende week alweer Silverstone ![]() | |
#ANONIEM | zondag 9 juli 2017 @ 19:27 |
Welkom in 2017. Neem PayPal or een creditcard. Ben je 12 of heb je een BKR registratie omdat je nog dat leuke truitje via lenen.nl had gefixed. Neem dan een oplaadbare prepaid mastercard: https://prepaid.yourmastercard.nl/ ![]() Of leen een creditcard van een katvanger bekende en betaal daarmee. ![]() [ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2017 19:29:19 ] | |
zoonvaneengeweer | zondag 9 juli 2017 @ 19:29 |
paypal vertrouw ik niet thanks voor de tip, zal die prepaid mastercard eens onderzoeken | |
zoonvaneengeweer | zondag 9 juli 2017 @ 19:31 |
![]() | |
Sounddragon | zondag 9 juli 2017 @ 19:31 |
Heel lang weekend naar de kut.. Alles gaat goed, behalve racen ![]() ![]() | |
beantherio | zondag 9 juli 2017 @ 19:36 |
De winst van dit weekend is dat Max zich niet meer al te druk lijkt te maken om negatieve gebeurtenissen waar ie toch geen invloed op heeft. Dat is denk ik heel verstandig. | |
Verbodsbord | zondag 9 juli 2017 @ 19:38 |
Waarom vertrouw je paypal niet? | |
Nattekat | zondag 9 juli 2017 @ 19:38 |
![]() | |
Fir3fly | zondag 9 juli 2017 @ 19:38 |
Deed ie volgens mij sowieso al niet. Getuige zijn kwalificatie gisteren. | |
zoonvaneengeweer | zondag 9 juli 2017 @ 19:41 |
ik heb een bekende die iets van 50 euro met paypal betaalde, 300 euro zien kwijtraken weet niet of hij het weer terug kreeg ideal vind ik tot nu toe de betrouwbaarste | |
Whiskers2009 | zondag 9 juli 2017 @ 19:44 |
Treurig | |
Montelly | zondag 9 juli 2017 @ 19:44 |
Volgende week alweer een race ![]() | |
Scrutinizer | zondag 9 juli 2017 @ 19:45 |
Dat wordt weer genieten van Max in de opwarmronde ![]() | |
Nattekat | zondag 9 juli 2017 @ 19:47 |
Als ie die al haalt ![]() | |
Scrutinizer | zondag 9 juli 2017 @ 19:49 |
Ja, z'n engineers kunnen rustig achterover leunen, Max blijft toch wel bij RB. | |
Montelly | zondag 9 juli 2017 @ 19:55 |
10,- dat Max 10de lap niet haalt ![]() | |
Whiskers2009 | zondag 9 juli 2017 @ 19:59 |
Ik weet dat ik beter niet kan reageren, maar dit is echt te sneu heren.. ![]() | |
SnowOokami | zondag 9 juli 2017 @ 19:59 |
![]() | |
Klummie | zondag 9 juli 2017 @ 19:59 |
Er is een engineer bij Max die door Sainz Sr is omgekocht. ![]() | |
THEFXR | zondag 9 juli 2017 @ 20:01 |
is de koppeling een onderdeel wat Renault bij zijn motoren levert? | |
SnowOokami | zondag 9 juli 2017 @ 20:01 |
Nope, de koppeling / bak wordt door RBR zelf gemaakt. | |
Whiskers2009 | zondag 9 juli 2017 @ 20:02 |
Welnee, VER moet gewoon terug naar VES. Zei VER (Vergne) ook al ![]() | |
Whiskers2009 | zondag 9 juli 2017 @ 20:02 |
Nope ![]() | |
THEFXR | zondag 9 juli 2017 @ 20:04 |
Als Max volgende wk uitvalt door de auto, zie ik hem wel ontploffen zoals Jos. | |
SnowOokami | zondag 9 juli 2017 @ 20:05 |
Geef hem eens ongelijk... 6 races van de 9 in 2017 uitgevallen ![]() | |
Whiskers2009 | zondag 9 juli 2017 @ 20:10 |
Ik niet. Vandaag was duidelijk dat hij in de berusting zit (al baakt hij terecht nog steeds als een stekker) | |
Weltschmerz | zondag 9 juli 2017 @ 20:11 |
En elke domme lul kan met de hype meeblaten, sterker nog, daarvoor zit er weinig anders op. Dat zeg ik niet, ik zeg dat het bij Ferrari om meer kwaliteiten gaat dan waarvoor Verstappen nu wordt bejubeld, vaak nog terecht ook. Het meehelpen ontwikkelen van de auto is natuurlijk het lastigst te beoordelen van buiten het team, maar ervaring telt daarin natuurlijk wel zwaar en hij heeft zich ook weer niet onderscheiden in een scherp oog voor de problemen bij RB, eerst ging het prima en zouden ze er kort op zitten, daarna was het de motor, terwijl het qua chassis toch iets anders bleek te liggen. Nee, dat heeft Alonso toen zelf beweerd. Ik heb veel reden om aan te nemen dat Alonso daar helemaal niet goed in is. Hoe goed Hamilton daar destijds meteen in was weet ik niet, maar dat ze bij Mercedes nu tegen allerlei bandenraadsels aanlopen en het team wegloopt met Bottas wijst ook in een bepaalde richting. Ik vind Verstappen een heel groot talent die veel extra's heeft, maar talent is niet het eindproduct. Zo'n houding van 'ik rij ze er nog liever vanaf' en we kunnen best met 3 auto's naast elkaar de bocht door werkt pest als je vanuit een underdogpositie podia en een incidentele overwinning wil scoren, maar Ferrari dat voor de titelstrijd gaat heeft eenn stuk minder aan dat soort jeugdige bravoure. Hij had gewoon geen goede kwalificatie gisteren en sneller zijn dan Ricciardo is één, dat verschil omzetten in startpositie is twee. We kunnen de ene keer wel gaan roepen hoe volwassen hij is, en telkens als hij iets niet goed doet roepen dat hij nog zo jong is, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Elke keer dat zijn leeftijd er als verzachtende omstandigheid moet worden bijgehaald is een indicatie dat hij vooralsnog een groot talent is. Ferrari is niet een team dat graag een gokje waagt met een talent, die willen een dragende coureur. | |
Monolith | zondag 9 juli 2017 @ 20:12 |
Weltschmerz wil graag tegendraads zijn, laat die knul lekker. | |
SnowOokami | zondag 9 juli 2017 @ 20:12 |
Wie? | |
zoonvaneengeweer | zondag 9 juli 2017 @ 20:15 |
goeie eigenschap | |
Whiskers2009 | zondag 9 juli 2017 @ 20:17 |
Nooit van gehoord | |
beantherio | zondag 9 juli 2017 @ 20:23 |
Sowieso niet op reageren | |
ESF1Gamer | zondag 9 juli 2017 @ 20:27 |
Raceweek ![]() ![]() | |
SnowOokami | zondag 9 juli 2017 @ 20:38 |
Ach ![]() | |
daNpy | zondag 9 juli 2017 @ 20:42 |
Die Horner begint een beetje op een bandje te lijken... zegt elke keer hetzelfde. Blablabla fix die auto. Ook nu weer technische problemen waardoor ik geen enkel vertrouwen heb dat hij zonder het ongeval de race wél uit zou rijden. | |
Whiskers2009 | zondag 9 juli 2017 @ 20:49 |
Zou hij ook niet gedaan hebben met dat clutch issue | |
Geralt | zondag 9 juli 2017 @ 20:51 |
Precies:
| |
HansvanOchten | zondag 9 juli 2017 @ 20:56 |
Net gekeken, wat een saaie race. | |
bloodymary1 | zondag 9 juli 2017 @ 21:00 |
Beetje flauw. Al heeft Weltschmerz een mening waar de meesten het niet mee eens zijn, hij heeft in ieder geval een eigen mening, die wel onderbouwd is. | |
daNpy | zondag 9 juli 2017 @ 21:02 |
Mwah, hij zit er nog wel eens naast hoor ![]() Maar hij neemt in ieder geval de moeite zich duidelijk uit te spreken. Maar het blijft onzin. | |
Klummie | zondag 9 juli 2017 @ 21:02 |
Aannames misbruiken als argumentatie noem ik geen onderbouwing. | |
Whiskers2009 | zondag 9 juli 2017 @ 21:15 |
Nee, die is niet onderbouwd. Igg niet met feiten. | |
Deckard | zondag 9 juli 2017 @ 21:17 |
De lucht is paars want wij kunnen paarse kleuren zien. Tot zover mijn argumentatie waarom F1 kut is. | |
SnowOokami | zondag 9 juli 2017 @ 21:17 |
![]() | |
trein2000 | zondag 9 juli 2017 @ 21:19 |
Saaie race, alleen de laatste 3 ronden waren interresant. Er is ook echt helemaal niks gebeurd. | |
YourCaptor | zondag 9 juli 2017 @ 21:24 |
| |
Geralt | zondag 9 juli 2017 @ 21:26 |
Nou de eerste bocht gebeurde er anders genoeg!!!! | |
nils7 | zondag 9 juli 2017 @ 21:48 |
Sooow weer ¤1500 down The drain Max hahaha Kan gebeuren. Morgen maar m’n 5 jarige anniversary met m’n vriendin vieren in Hangar 7 :-) | |
BadderHaring | zondag 9 juli 2017 @ 21:51 |
Player gespot. | |
Caland | zondag 9 juli 2017 @ 21:53 |
Een mclaren die buitenom inhaalde, dat was het wel. | |
SnowOokami | zondag 9 juli 2017 @ 22:04 |
Ik zie McHonda Renault nog wel voorbij gaan dit seizoen ![]() | |
SnowOokami | zondag 9 juli 2017 @ 22:13 |
Nattekat | zondag 9 juli 2017 @ 22:26 |
Je had ingezet op Max? Flink gokje hoor ![]() Ricciardo waag ik ook al niet. | |
Sinister-D- | zondag 9 juli 2017 @ 22:33 |
![]() | |
Geralt | zondag 9 juli 2017 @ 22:37 |
Nouja je ken nooits weten natuurlijk! Dat is het mooie van internet ![]() | |
Donnie-Brasco | zondag 9 juli 2017 @ 22:40 |
Heb me er al op ingesteld dat op Silverstone Max niet finished. Afgelopen GP's blijf je nog hopen, maar nu is alle hoop hier weg. Zal me niks verbazen als ie hem nu zelf van de baan jankt. | |
Nattekat | zondag 9 juli 2017 @ 22:42 |
Tenzij ik het verklap. Maar nah. | |
SnowOokami | zondag 9 juli 2017 @ 22:43 |
Lol: | |
beantherio | zondag 9 juli 2017 @ 22:52 |
Ik ook maar tegelijkertijd zou het me ook niet verbazen als ie op het podium eindigt. | |
Peterselieman | zondag 9 juli 2017 @ 23:01 |
Een voordeel voor Max: zijn motor heeft niet veel kilometers op de teller gekregen ![]() | |
Klummie | zondag 9 juli 2017 @ 23:25 |
http://www.dumpert.nl/med(...)_max_verstappen.html | |
potjecreme | zondag 9 juli 2017 @ 23:25 |
Lewis Hamilton has pleaded for understanding about his perceived post-race unhappiness at the Austrian GP after falling 20 points behind Sebastian Vettel in the title race. http://www.skysports.com/(...)ifficult-austrian-gp ![]() | |
Zorro | maandag 10 juli 2017 @ 01:29 |
PR mensen proberen er weer een draai aan te geven zie ik. | |
BaasBanaan | maandag 10 juli 2017 @ 02:54 |
Die wil ik wel aan gaan. ![]() | |
Aethereal | maandag 10 juli 2017 @ 03:05 |
Nee joh, dit is de echte grote speler:
| |
tja77 | maandag 10 juli 2017 @ 04:53 |
Raceweek ![]() ![]() ![]() | |
Tinos85 | maandag 10 juli 2017 @ 07:29 |
Max heeft de sowieso tot nu toe het minste aantal kilometers afgelegd. | |
SnowOokami | maandag 10 juli 2017 @ 07:52 |
![]() | |
Fopje | maandag 10 juli 2017 @ 08:29 |
Eindelijk ![]() | |
nils7 | maandag 10 juli 2017 @ 08:32 |
4 kaartjes Weekje Landal Benzine Is zo ¤1500, veel geld hoor voor 2200 meter hahah Alhoewel dit al m’n tiende GP was waar ik heen ging dus heb me wel vermaakt. | |
Donnie-Brasco | maandag 10 juli 2017 @ 09:36 |
Dit weekend na lang wachten eindelijk weer een GP ![]() | |
Mexicanobakker | maandag 10 juli 2017 @ 09:38 |
Is er komende week wél regen? Wat een saaie GP zeg.. ![]() | |
Donnie-Brasco | maandag 10 juli 2017 @ 09:41 |
De laatste 3 rondes waren spannend. ![]() | |
_-_ratjetoe_-_ | maandag 10 juli 2017 @ 09:44 |
Je bedoelt de analyse van de grotere problemen? Want heb het idee dat Verstappen tijdens races juist vrij precies doorgeeft wat er volgens hem aan de hand is met de auto. Al is bijdrage leveren aan de ontwikkeling natuurlijk wel breder dan dat. Verder prima verhaal, snap niet dat men daar zo gefrustreerd op reageert hier. | |
motorbloempje | maandag 10 juli 2017 @ 09:51 |
Het stond net toen ik naar 't werk reed op de M1 al op de borden dat vanaf vrijdag de wegen afgesloten zijn rondom Silverstone ![]() ![]() RACEWEEK! | |
daNpy | maandag 10 juli 2017 @ 10:10 |
Max weet inderdaad erg veel van de techniek. Dat is hem van jongs af aan meteen bijgebracht. Jos deed zelf ook de motoren op de karts en de afstelling van de hele kart en motor. Ricciardo geeft zelf toe dat hij daar nog heel wat van kan leren. Maar dat soort dingen hoor je van Wereldpijn niet graag want dat past niet in zijn verhaal. | |
Donnie-Brasco | maandag 10 juli 2017 @ 10:12 |
Dit, wilde het ook al hier neer zetten, maar had geen eens zin om die domme statements met zijn zelf verzonnen feitjes van hem te ontkrachten. | |
Gezicht | maandag 10 juli 2017 @ 10:56 |
Raceweek ![]() | |
Peterselieman | maandag 10 juli 2017 @ 11:13 |
Hammie teleurgesteld? Hij mag juist blij zijn dat hij van plek acht te zijn gestart vierde kon worden. Dacht hij werkelijk dat hij gisteren had moeten winnen? | |
bloodymary1 | maandag 10 juli 2017 @ 11:18 |
Het feit dat hij van plaats acht moest starten zal ook deel van de teleurstelling uitmaken. Doe eens reëel. | |
motorbloempje | maandag 10 juli 2017 @ 11:19 |
Hammie is altijd teleurgesteld als hij niet wint. En da's maar goed ook, ergens. Al zou hij er wel beter mee om moeten kunnen gaan, imho ![]() | |
_-_ratjetoe_-_ | maandag 10 juli 2017 @ 11:21 |
Echt bizar dat daar dan weer ophef over is. Lijkt me de normaalste zaak van de wereld. Voor Hamilton is het wel pijnlijk dat het verschil tussen hem en Vettel groter is dan tussen hem en Bottas. Als hij dit jaar opnieuw van zijn teamgenoot verliest, een newbie nota bene, zou dat zijn reputatie flinke schade aandoen. | |
SnowOokami | maandag 10 juli 2017 @ 11:24 |
Hoppa Max naar Ferrari ![]() https://www.motorsport.co(...)lonso-return-928941/ | |
Peterselieman | maandag 10 juli 2017 @ 11:25 |
Twee plekken heeft hij aan zichzelf te wijten en de rest aan de bak. Hij kan het ook van een meer positieve kant bekijken en dat is dat hij ondanks de pech toch nog vierde is geworden en dat er met zijn race verder weinig mis was | |
daNpy | maandag 10 juli 2017 @ 11:29 |
Ik zie dan ook niet echt gebeuren dat Hamilton van Bottas gaat verliezen of hij moet echt meerdere malen uitvallen. De strijd met Vettel lijkt me wel spannend worden, Vettel is momenteel echt snel maar ook bij hem kan 1 keer een mindere wedstrijd weer betekenen dat Hamilton op zijn minst op gelijke hoogte komt. Ricciardo en Bottas zijn gewoon aansluiters en zullen voor de derde plek gaan. Maar ik zie hun 2 niet echt vechten, daar ze gewoon hun rondjes doen en finishen met over het algemeen weinig spannende acties. Verder kon Hamilton natuurlijk profiteren van de slechte start van Max waardoor hij meteen plaatsen wist te winnen. Anders had hij zich door meer verkeer moeten rijden (wat hij natuurlijk prima kan) wat meer tijd had gekost. | |
Rossdale | maandag 10 juli 2017 @ 11:40 |
Marchionne voert gewoon de druk op Kimi nog verder op. Die rijdt in 2018 ook nog gewoon voor Ferrari | |
bloodymary1 | maandag 10 juli 2017 @ 12:10 |
![]() En als hij niet zou laten zien dat hij baalt dan werd er weer gezegd dat hij ongemotiveerd is en dat het hem niets kan schelen. Zullen we ons gewoon bezig houden met racen en techniek in plaats van met die psychologie van de koude grond.. | |
jpjedi | maandag 10 juli 2017 @ 12:16 |
http://www.skysports.com/(...)&utm_medium=referral | |
Donnie-Brasco | maandag 10 juli 2017 @ 12:23 |
Zo, alle geruchten nu ook eindelijk uit de lucht. Beter ook dat hij blijft bij RB. Leuk en competitief team. Marko en Horner hebben een zeer hoge pet op van Verstappen (en Ricciardo), gewoon een fijn team om voor te rijden lijkt me. | |
potjecreme | maandag 10 juli 2017 @ 12:24 |
Ja, teleurgesteld. Hij wil zo hoog mogelijk eindigen. Raar hè voor een sporter. | |
BadderHaring | maandag 10 juli 2017 @ 12:25 |
En als de ontwikkeling zo doorgaan zijn ze halverwege volgend seizoen ook competitief.... Kan hij dan een paar keer winnen als underdog en dan naar eens kijken of bijtekenen de beste optie is. | |
Sjemmert | maandag 10 juli 2017 @ 12:28 |
Ik heb er nooit aan getwijfeld dat Max bij RB blijft in 2018. Maar voor 2019 weet ik het zo nog niet. Er lijkt toch wel het een en ander te spelen op de achtergrond. | |
Donnie-Brasco | maandag 10 juli 2017 @ 12:29 |
Zit ook niet veel haast achter, hij is nog maar 19. Jongen heeft nog gewoon makkelijk 12 tot 13 jaar formule 1 in het vooruitzicht als hij goed blijft rijden. Kan makkelijk 17 tot 18 jaar worden. Prima als hij nog een jaar of 2 bij Red Bull blijft. | |
Donnie-Brasco | maandag 10 juli 2017 @ 12:30 |
2019 kan je nog niks over zeggen. Misschien is de Red Bull dan zo competitief dat naar Ferrari gaan helemaal geen zin heeft. Zijn contract loopt in ieder geval tot 2019, dus in principe tot en met dan bij RB. | |
BadderHaring | maandag 10 juli 2017 @ 12:39 |
Ja, zou het ja? Hij is met stip het grootste racetalent op deze aardkloot, zeker van degene die reeds uren in een echt F1 wagen hebben gereden. Niet één team op de grid zou 'Nee' tegen hem zeggen. Natuurlijk speelt er voor 2019 al vanalles op de achtergrond. De wereld zou ziek zijn als dat niet zo was. Als zijn RB contract afloopt kan hij gewoon kiezen waar hij heen wil. | |
VEM2012 | maandag 10 juli 2017 @ 12:59 |
Niet pro Max. Ligt gevoelig. En de manier van communiceren van Weltschmerz zal vast ook niet helpen. Niet lullig bedoeld overigens, ik heb daar ook wel eens een handje van. | |
Sjemmert | maandag 10 juli 2017 @ 13:04 |
Volgens mij heeft Max een contract tot 2018 met de optie tot 2019 maar dit weet ik niet zeker. Over performance van de teams valt uiteraard nog weinig te zeggen, al heeft RB wel de slechtse kaarten ten opzichte van FER en MERC met de Renault aandrijving. Nu de regelements wijzigingen waarschijnlijk ook een jaar naar voren komen zal Renault toch ook steeds meer focus daarnaartoe moeten verleggen wat het inhalen van de achterstand vast niet bevordert. Ik ben bang dat het RBR/Renault niet meer gaat lukken voor 2020. | |
VEM2012 | maandag 10 juli 2017 @ 13:06 |
Ik zie het ook niet gebeuren. 2019? Kan. Maar waarom zou Max daar nu al ja tegen zeggen? | |
SnowOokami | maandag 10 juli 2017 @ 13:11 |
Sowieso RBR blijft maar doorhameren over dat contract... zoals Olav het gisteren ook zei de makkelijkste manier om daar onderuit te komen is "ik wil niet meer voor jullie rijden" ![]() | |
Geralt | maandag 10 juli 2017 @ 13:14 |
Jos heeft zelf op TV gezegd dit weekend dat Red Bull ze de kans heeft gegeven in de F1 en dat Max zijn contract hoe dan ook zal respecteren. Ik denk dat je niet dichter erop kan zitten dan uit de mond van Jos zelf. Of het moet Max zijn. En die heeft dergelijke woorden ook al eens aangehaald. ![]() | |
Whiskers2009 | maandag 10 juli 2017 @ 13:15 |
Dat was hier gisteren al gemeld hoor, was live in de uitzending van Sky ![]() | |
VEM2012 | maandag 10 juli 2017 @ 13:16 |
Olav weet denk ik nog minder van contracten dan van de F1. | |
Whiskers2009 | maandag 10 juli 2017 @ 13:18 |
Dat lijkt me niet. "Ik wil geen F1 meer rijden" werkt wel. Maar dan kun je ook echt geen F1 meer rijden. | |
opgebaarde | maandag 10 juli 2017 @ 13:21 |
Hey even over die scoop van Olav Mol. Hoe serieus moeten we deze scoop nemen dat #teamSainz achter de geruchten zit dat Verstappen een voorcontract zou hebben getekend bij Ferrari? De onderbouwing was: • #teamSainz wi graag in de RB wil rijden • #teamSainz is op gesprek bij Marko geweest en Sainz Jr. liep niet-blij weg dat was het? | |
THEFXR | maandag 10 juli 2017 @ 13:23 |
Balende Verstappen verliest vertrouwen in de situatie https://www.f1today.net/n(...)ouwen-in-de-situatie | |
Sjemmert | maandag 10 juli 2017 @ 13:26 |
Dat we alleen Olav erover gehoord hebben zegt genoeg lijkt me, totaal geen bewijs voor in ieder geval. Dat gesprek kon over van alles gaan. | |
sasquatsch | maandag 10 juli 2017 @ 13:34 |
+ Dat het van een Spaanse krant af kwam. Maar dat niet blij weglopen van Sainz zou ook te maken kunnen hebben met zijn opmerking dat het unlikely was dat hij volgend jaar nog in de TR zou rijden. | |
Sjemmert | maandag 10 juli 2017 @ 13:36 |
Vooral dat laatste denk ik. | |
_-_ratjetoe_-_ | maandag 10 juli 2017 @ 13:38 |
Snap wel dat men hier de trollen zonder kennis niet zo waardeert, maar iemand zoals Weltschmerz die met onderbouwde kritiek komt bewust gaan negeren vind ik echt grenzeloos kinderachtig. | |
bloodymary1 | maandag 10 juli 2017 @ 14:00 |
Dat zei ik gisteren dus ook. Ook al heeft hij een mening die lijnrecht tegenover de mijne staat soms, hij staat er zelf achter en beargumenteert het ook. | |
Klummie | maandag 10 juli 2017 @ 14:01 |
Onderbouwd. ![]() Betogen staan vol met aannames en niet met feiten. En op basis daarvan trekt hij zijn conclusies. Niet serieus te nemen. | |
Klummie | maandag 10 juli 2017 @ 14:02 |
Nee hoor, alleen dat domme zwartwit gelul is nogal vermoeiend. | |
Fir3fly | maandag 10 juli 2017 @ 14:03 |
Dit vind ik heel grappig ![]() | |
VEM2012 | maandag 10 juli 2017 @ 14:28 |
Ik vind al die lange tenen sowieso kinderachtig. Je kan hier iedere rijder kut vinden, no problem. Maar o wee als je Max kut vindt. Leer met andere meningen omgaan voordat je het internet opgaat zou ik willen zeggen. | |
VEM2012 | maandag 10 juli 2017 @ 14:32 |
Dat geldt misschien voor jou. Vorige race vond ik van zowel Vettel, Hamilton als van Max dat ze onvolwassen gedrag hadden getoond. Raad eens waar commentaar op kwam. En ja, ik was meteen een troll. Zo vermoeiend. Weltschmerz is nog niet zo overtuigd van Max (lees: maakt onderscheid tussen talent en de toekomstvoorspellingen), een mening die ik met hem deel overigens. Ja, dat ligt nu eenmaal gevoelig. En ik snap ook best dat er mensen aanslaan op zijn manier van communiceren, maar als hij pro Max geweest was, dan was er hier veel minder ophef geweest over zijn mening. Althans: dat denk ik. | |
Weltschmerz | maandag 10 juli 2017 @ 15:00 |
Precies. Het woord 'tegendraads' is al gevallen, maar dat klopt ook gewoon. Dat is echter geen keuze maar een constatering. Als iedereen over elkaar heen buitelt om hetzelfde te zeggen maar dan nog harder denk ik 'dat zal dan wel niet kloppen, anders zouden ze niet over elkaar heenbuitelen'. Dat is ook meestal zo. Maar de meerderheid van de mensen is 'meedraads'. Die denken 'iedereen zegt ongeveer hetzelfde, dus zal dat wel kloppen', dat is op zich niet meer of minder dan tegendraads, er zijn er alleen meer van. Het probleem is dat een deel daarvan niet tegen een ander geluid kan, hoe genuanceerd ook, iedereen moet en zal dezelfde kant op lullen. Ik heb er geen probleem mee genegeerd te worden. Als je geen zin (of argumenten) hebt om er tegen in te gaan moet je het vooral niet doen. Anderen oproepen om dat ook te doen vind ik dan wel weer sneu, kennelijk ben je toch niet zo overtuigd van je gelijk als dat niet tegen de aanwezigheid tegenspraak kunt. | |
Bonobo11 | maandag 10 juli 2017 @ 15:19 |
Eens ![]() [ Bericht 1% gewijzigd door Bonobo11 op 10-07-2017 15:30:59 ] | |
Sjemmert | maandag 10 juli 2017 @ 16:14 |
Ik denk toch dat je hier mee uit moet kijken. Er van uitgaan dat iets klopt of niet aan de hand van hoeveel voor of tegenstanders er van zijn lijkt mij niet de juiste manier. Verder niet vreemd dat je veel tegengas krijgt als je Max zijn rijderskunsten hier bagatelliseert, terecht of niet. Maar dat snap je zelf ook wel denk ik en is verder je goed recht natuurlijk. | |
mikieu | maandag 10 juli 2017 @ 16:23 |
Lekker weekendje hoor. Prachtig weer, was blij dat we een keer voor de groene "tribune" hadden gekozen. Ga nooit meer anders. Zaterdag lekker de hele dag gechilld, koelboxje mee. Zondag idem. Gewoon tussendoor lekker even liggen. Gewoon jammer van de race, kan altijd gebeuren. | |
MrSweets | maandag 10 juli 2017 @ 16:36 |
Bottas had dus een jump start ![]() | |
Sjemmert | maandag 10 juli 2017 @ 16:48 |
Nee want nog binnen grid box detectie. | |
MrSweets | maandag 10 juli 2017 @ 16:50 |
oke heeft die echt mazzel dan het is geen skill iig. | |
Gezicht | maandag 10 juli 2017 @ 17:07 |
Geloven mensen nu nog steeds niet dat de FIA die telemetrie tot op de miliseconde heeft bekeken? | |
Rossdale | maandag 10 juli 2017 @ 17:07 |
Hij had gewoon extreem veel geluk dat de lampen net uitgingen op het moment toen hij gas gaf ![]() Gelukkig hebben we nu weer een nieuw welles-nietes onderwerp om een week lang mee te overbruggen ![]() | |
MrBanaan1 | maandag 10 juli 2017 @ 17:08 |
Ik vertrouw erop dat Lewis zijn thuisrace gewoon gaat winnen ![]() | |
Seam | maandag 10 juli 2017 @ 17:14 |
En Max 2e
| |
Meike26 | maandag 10 juli 2017 @ 17:18 |
Nietes.. | |
Sjemmert | maandag 10 juli 2017 @ 17:33 |
Dat lukt hem geen meerdere keren achter elkaar nee ![]() | |
Weltschmerz | maandag 10 juli 2017 @ 17:34 |
Uiteraard niet, dan komt het op waarneming en argumenten aan. Maar het gaat hier om een karaktertrek, we zijn geen van allen 100% objectief en we neigen allemaal naar een kant van de discussie afhankelijk van persoonlijke voorkeuren en dergelijke karaktertrekken. Maar als ik kuddegedrag zie, dan telt de grootte van de kudde natuurlijk niet. Zo heb je bijvoorbeeld sinds meer dan 15 jaar een brede consensus dat Raikkonen heel snel is, ik heb dat altijd betwijfeld en hem ingeschat als net onder de top qua snelheid. Ik zag daarvoor dan te kleine verschillen met zijn niet zo heel goede teamgenoten, maar ook het wensdenken, er was met name bij de Britse media enorme behoefte aan een coureur die die Duitser op snelheid partij kon bieden. Dat leek mij ook wel leuk, alleen als Schumacherfan was die behoefte bij mij niet sterk genoeg voor wensdenken. Maar dan zie je dat iedereen dat maar gaat napraten, zelfs nadat de feiten het tegendeel al hadden aangetoond bleef men volhouden. Maar nu hoor je al die mensen die zeiden dat Raikkonen het Alonso wel even heel moeilijk zou maken en Vettel te snel af zou zijn niet meer. Die zijn ook in kudde verdwenen. Ik heb geen enkele moeite met tegengas, maar dat is niet hoe ik sommige recente reacties op mij zou karakteriseren. Ik vind Verstappen gewoon nog niet klaar voor Ferrari omdat het bij Ferrari niet gaat groot talent alleen. Ik moet ook wel zeggen dat dat fanboygedrag van de media slecht is voor mijn enthousiasme. Je krijgt er zodanige inflatie van dat als hij iets echts goed doet mensen het Sky commentaar erbij willen horen omdat het Nederlandse enthousiasme niks meer voorstelt. | |
BadderHaring | maandag 10 juli 2017 @ 17:36 |
Je hebt gewoon een allergie tegen de heersende mening. Prima hoor, maar ga nu niet doen alsof je het niet gewoon doet om het tegengas. | |
VEM2012 | maandag 10 juli 2017 @ 17:37 |
Ik vind dat laatste wel gek eigenlijk. Als iemand schrijft dat Lauda of Schumacher alleen maar geluk hebben gehad met de snelste auto en verder niets bijzonders waren, dan glimlach ik even en lees ik de volgende post of daar wel iets in staat wat ik serieus kan nemen. | |
VEM2012 | maandag 10 juli 2017 @ 17:39 |
En wat hebben wij aan jouw vertrouwen? | |
VEM2012 | maandag 10 juli 2017 @ 17:41 |
Michael Schumacher meende dat Kimi erg snel was. Zal hij waarschijnlijk toen ook wel geweest zijn. | |
Weltschmerz | maandag 10 juli 2017 @ 17:42 |
Eerst krijgen we te horen dat Bottas een normale reactietijd van 0.2 seconde had. Daarna dat de regel is dat als de wagen niet beweegt voordat de lichten uit zijn het legaal is, ook al kan niemand zo snel reageren. En dan blijkt dat als de lichten nog aan zijn en de auto toch al beweegt daar ook nog een marge voor is, die geheim is. Dat is natuurlijk niet de manier om geloofwaardig over te komen, en dat van 0.2 seconde reactietijd was dus gewoon niet waar. Leg jij het maar uit dan, waarom doet de wedstrijdleiding een investigation die meerdere ronden in beslag neemt en komt tot een conclusie die gewoon pertinent onjuist is? | |
Sjemmert | maandag 10 juli 2017 @ 17:50 |
Die reactie tijd is dus niet gemeten vanaf het stoplicht maar vanuit de lus op de grid. Vandaar dat die 2 tienden gewoon kan als je het erop gokt. Als je op het licht reageerd zou het niet mogelijk of echt buitenaardse reactie moeten zijn. | |
Nattekat | maandag 10 juli 2017 @ 17:51 |
Die 0,2s was de tijd tussen groen licht en het verlaten van de startplek. En ja, het was meer geluk dan wijsheid, maar zo zijn de regels. | |
mikieu | maandag 10 juli 2017 @ 17:53 |
Verdiep je eens in dragrace. | |
BadderHaring | maandag 10 juli 2017 @ 17:54 |
Dat is iets voor rednecks. | |
potjecreme | maandag 10 juli 2017 @ 17:57 |
Ik heb 1 voorbeeld gevonden om te laten zien waarom iemand niet meer serieus wordt genomen. Let op de datum van de quote. Nee je hoeft iemand niet te negeren. Alleen komt naar jaren wel een punt dat je denkt, hier stop ik geen energie meer in.
| |
mikieu | maandag 10 juli 2017 @ 18:03 |
Klopt, gaat even om die 0,2s. Dat is helemaal niet bijzonder hoor. | |
SnowOokami | maandag 10 juli 2017 @ 18:03 |
Bij dragrace mag je wiel niet eens bewegen voor het groene licht. | |
BadderHaring | maandag 10 juli 2017 @ 18:08 |
Uit 2014
| |
mikieu | maandag 10 juli 2017 @ 18:12 |
Gaat meer om de reactietijden. Maar als je je wiel mag bewegen, waarom dan noet 1m achter de box en langzaam ernaartoe bij de start? | |
SnowOokami | maandag 10 juli 2017 @ 18:13 |
Geen idee hoe groot die box is ![]() | |
SnowOokami | maandag 10 juli 2017 @ 18:14 |
Waarom zou STR doorwillen met Kvyat? ![]() https://www.motorsport.co(...)sso-contract-928978/ | |
Peterselieman | maandag 10 juli 2017 @ 18:15 |
Twee meter ervoor staan mag ook gewoon Felipe Massa, Spa, 2010. Kreeg geen straf | |
MrSweets | maandag 10 juli 2017 @ 18:22 |
geld sponsoren etc | |
Sinister-D- | maandag 10 juli 2017 @ 18:23 |
gevalletje "niet zeggen dat we hem wippen". Of de Russische afzetmarkt voor dat suikerwater is te groot om hem te laten gaan. | |
MrSweets | maandag 10 juli 2017 @ 18:23 |
Lekkere regels gewoon vriendjes politiek , de grote teams mogen het wel, de kleinere teams niet | |
Peterselieman | maandag 10 juli 2017 @ 18:25 |
ik hou het op toeval. Sowieso zie je vrijwel nooit een valse start op het hoogste niveau | |
MrSweets | maandag 10 juli 2017 @ 18:26 |
Die 2 meter is geen toeval | |
SnowOokami | maandag 10 juli 2017 @ 18:27 |
Naja, vraag me af hoe "waterdicht" dat contract daadwerkelijk is als hij de aankomende races weer uitvalt door technische problemen, leuk dat RBR contracten zo ernstig dicht timmert maar het houd ook een keer op. | |
sasquatsch | maandag 10 juli 2017 @ 18:35 |
De conclusie was dat Bottas 0.201s (nadat de lichten uitgingen) buiten de toegestane limiet voor het bewegen met de lichten aan was en dus geen valse start had. De vastgestelde limiet waarop het wel een valse start zou zijn is niet vrijgegeven maar ligt dus onder de 0.201s. Edit: dus ook kleiner dan 0.05s volgens een post hierboven. [ Bericht 2% gewijzigd door sasquatsch op 10-07-2017 18:40:54 ] | |
#ANONIEM | maandag 10 juli 2017 @ 18:39 |
Heeft er iemand suggesties voor leuke (nuttige / opvallende) stats? Ben bezig met een zichzelf-updatende lijst. Beetje het idee van die hasstrollcrashed en hasmaclarenbrokendown meuk, maar dan in enkele regels ![]() Tot nu toe: [ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2017 18:40:52 ] | |
Meike26 | maandag 10 juli 2017 @ 18:43 |
Laatste keer dat Nico Hulkenberg Nederlands sprak Laatste keer dat Carlos Sainz Sr in de paddock gezien is Laatste keer dat een coureur de shoey van Ricciardo geweigerd heeft Zoiets ? | |
#ANONIEM | maandag 10 juli 2017 @ 18:44 |
![]() Moet nog wel bij te houden zijn ![]() Al is laatste keer dat Ric een shoey deed wel een goede ![]() | |
Sjemmert | maandag 10 juli 2017 @ 18:45 |
Er is gewoon een detectie zone. Kom je daarbuiten voor de lichten uit zijn is het een valse start. 0.001 is dus de limiet. | |
sasquatsch | maandag 10 juli 2017 @ 18:46 |
Laatste keer dat een coureur zijn eerste overwinning pakt? Bottas, Rusland 2017 | |
#ANONIEM | maandag 10 juli 2017 @ 18:50 |
![]() | |
motorbloempje | maandag 10 juli 2017 @ 18:52 |
Laatste keer dat iemand in een interview 'For Sure' zegt.... ![]() | |
Sjemmert | maandag 10 juli 2017 @ 18:52 |
Je zou denken dat Verstappen wel een ander contract heeft dan de 'echte' Red Bull juniors. Of dat zo is en wat dat dan inhoud, geen idee. | |
Sjemmert | maandag 10 juli 2017 @ 18:53 |
Laatste uitbarsting van Vettel ![]() | |
sasquatsch | maandag 10 juli 2017 @ 18:53 |
Dan heb ik de uitleg verkeerd gelezen. Na herlezen kom ik erop dat de bewegingslimiet niet is vrijgegeven ipv de tijdslimiet. https://www.motorsport.co(...)tria-fia-928763/?s=1 | |
#ANONIEM | maandag 10 juli 2017 @ 18:53 |
Ga jij die bijhouden dan? ![]() Plofs, winnaars, shoeys en Russische torpedo's zijn prima te monitoren. For Sure interviews mag iemand anders bijhouden ![]() [ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2017 18:54:45 ] | |
Weltschmerz | maandag 10 juli 2017 @ 18:53 |
Nee, dat is juist het punt. 0.2 is een doodnormale reactietijd voor een topsporter. Bottas gokte erop en had een veel kortere reactietijd, sterker nog, de beelden laten zien dat de wielen bewogen voordat de lichten uit waren, dus een reactie tijd van een paar duizendsten onder nul. Dat is geen reactie tijd, geen idee waar ze die 0.2 dan wel vandaan haalden, maar een reactietijd zoals in beeld stond was het niet. Dus de vraag is, waar kwam die 0.2 dan wel vandaan en hoe was die relevant bij de investigation naar een eventuele jump start. Op zich een prima regel, alleen werkt die dus ook niet zo want Bottas begon met wegrijden voor het uitgaan van de lichten. Die moet dus onder 0 liggen, maar is geheim... De vraag is waarom de wedstrijdleiding de reactietijd vaststelt van een coureur die onder investigation is voor een jumpstart, als die reactietijd helemaal niet relevant is voor de vraag of het een jumpstart was of niet. Vraag twee is hoe de wedstrijdleiding aan die 0.2 komt als uit de beelden blijkt dat Bottas daar niet eens in de buurt komt, maar zelfs aan de andere kant van de 0 zit. Ik zie met nieuwsgierigheid de antwoorden tegemoet. | |
Sjemmert | maandag 10 juli 2017 @ 18:58 |
Nogmaals dan, hij reageerde voor het licht maar kwam pas na 0.2 sec buiten zijn detectie zone. | |
sasquatsch | maandag 10 juli 2017 @ 19:02 |
Je begrijpt het niet. Er is een (niet vrijgegeven) limiet wat je mag bewegen met de lichten aan. Bottas was pas na 0.2s na het uitgaan van het groene licht voorbij die limiet. Die limiet is er om te voorkomen dat coureurs bestraft worden als ze iets bewegen doordat ze een aanpassing aan hun koppeling maken. En die regel is er dus blijkbaar al ruim 20 jaar.
| |
tja77 | maandag 10 juli 2017 @ 19:06 |
Ik lees hier verscheidene malen dat de start van Bottas under investigation was. Maar daar heb ik niks van meegekregen. Seb/Kimi vroeg op de boardradio hoe het zat met de jumpstart van Bottas. De engineer zei dat de start under investigation was, maar daar heb ik tijdens de race niks over gehoord of gelezen van de wedstrijdleiding. | |
daNpy | maandag 10 juli 2017 @ 19:15 |
Kvyat 2 punten op zijn licentie erbij. | |
Monolith | maandag 10 juli 2017 @ 19:16 |
Dat kwam wel degelijk voorbij. De conclusie was 'no further action warranted'. | |
motorbloempje | maandag 10 juli 2017 @ 19:19 |
Is gewoon netjes in beeld geweest ![]() ![]() | |
Weltschmerz | maandag 10 juli 2017 @ 19:19 |
Een rollende start dus? Je zet hem wat verder naar achter, en je begint te rollen en als dan de lichten uitgaan geef je gas en heb je voordeel van het rollen, beetje rare regel dan. Wat ik niet snap is waarom een auto zou bewegen als je een aanpassing aan de koppeling maakt. Zolang je de koppeling niet laat opkomen ga je niet vooruit lijkt me en als je koppeling wel laat opkomen ben je aan wegrijden lijkt mij. Maar dat is niet zo belangrijk. Wat ik wel begrijp en jij niet is dat die 0.2 dus niet de reactietijd is, en dat het onzin is om een reactietijd te geven als de reactietijd niet bepaalt of de start legaal was of niet. Dat is het punt, als de start legaal was omdat hij maar 0.005 voor het licht uitging weg was en dat binnen de marge valt dan is dat wat 'no further action' rechtvaardigd en publiceer je dat. | |
tja77 | maandag 10 juli 2017 @ 19:21 |
Niet gezien, wel die van Kvyat. Maar heb wel meer gemist (boardradio in de eerste 10 ronde ofzo). | |
flipsen | maandag 10 juli 2017 @ 19:23 |
ftfy | |
SnowOokami | maandag 10 juli 2017 @ 19:25 |
Misschien was dat vroeger relevant met een hydraulisch voetpedaal, tijd om die regel te schrappen. Je hebt alleen engage en disengage tegenwoordig en de computer regelt het aangrijppunt. | |
Peterselieman | maandag 10 juli 2017 @ 19:27 |
Laatste zege voor een Mercedes, Ferrari, Renault, Honda PU | |
MrBanaan1 | maandag 10 juli 2017 @ 19:28 |
Laatste keer dat Vettel om blue flags huilde. Laatste keer een race zonder uitvallers? | |
sasquatsch | maandag 10 juli 2017 @ 19:30 |
Wat jij niet begrijpt is dat wat ze reactietijd noemen de tijd is die een coureur nadat de lichten uit zijn voorbij de limiet is hoeveel je vooruit mag zijn gegaan. Maakt niet uit hoeveel seconden voordat de lichten uit zijn de auto al in beweging gekomen is. En of je het ermee eens bent of niet, dit is dus een regel die al 20 jaar bestaat. | |
SnowOokami | maandag 10 juli 2017 @ 19:31 |
ja geen idee, mag hopen dat z'n zaakwaarnemer wat escapes heeft ingebouwd voor het geval dat... ![]() Denk overigens wel dat Ferrari naar Verstappen aast, iig dat idee krijg ik wel een beetje. Mercedes verlengd in ieder geval met Bottas, maar misschien dat Hamilton er mee kapt. McLaren Honda kan natuurlijk ook nog een optie zijn... of ga ik nu te ver? ![]() | |
trein2000 | maandag 10 juli 2017 @ 19:32 |
Laatste probleem met een Renault motor. Laatste penalty voor Hamilton. | |
SnowOokami | maandag 10 juli 2017 @ 19:42 |
Toen Kimi nog ging als de brandweer: dat geluid /faint | |
Nattekat | maandag 10 juli 2017 @ 19:44 |
| |
#ANONIEM | maandag 10 juli 2017 @ 19:46 |
Vettel en Verstappen in één team ![]() | |
tja77 | maandag 10 juli 2017 @ 19:48 |
In die tijd (daarvoor nog zelfs) werden er cd's met Formule 1 geluiden verkocht. Waarom doen ze dat nu niet meer???? Niemand wil het horen. | |
sasquatsch | maandag 10 juli 2017 @ 19:53 |
Performanceclausules zullen er waarschijnlijk wel in zitten, die zitten er meestal in (bij de topcoureurs). Maar die worden waarschijnlijk wel gehaald (top 3 constructeurs, race winning car, etc.), dus volgend jaar nog Red Bull. 2019 zou wel kunnen aangezien na volgend jaar Max zijn contract afloopt. Ik verwacht voor volgend jaar dan ook weinig verloop bij de topteams. | |
Peterselieman | maandag 10 juli 2017 @ 19:55 |
Je kunt beter je kruit droog houden voor iets anders ![]() | |
SnowOokami | maandag 10 juli 2017 @ 19:58 |
idd ![]() ![]() | |
Weltschmerz | maandag 10 juli 2017 @ 19:59 |
Ik heb niet de indruk dat die regel heel goed in elkaar zit, maar daar gaat het niet om. Bottas auto begint met rollen voordat de lichten uit zijn, en rolt daarna gewoon door terwijl de lichten uit zijn. Dan zou de tijd tussen het doven van de lichten en het overschrijden van die minimale afstand plus geheime marge opvallend kort moeten zijn, terwijl die middelmatig was. Misschien is die geheime marge wel variabel, naar goeddunken van de wedstrijdleiding. Hij is tenslotte geheim, dus waarom zou die dan altijd hetzelfde moeten zijn? Als je die voor de gelegenheid heel groot maakt kom je wel aan die 0.2. Anders kan ik die 0.2 niet verklaren. We moeten de wedstrijdleiding maar vertrouwen, die dan ook nog eens 23 ronden nodig heeft voor het onderzoek terwijl het een kwestie van uitlezen van de computer moeten zijn, en die de beslissing onderbouwt met een term die verkeerde indruk wekt en een tijd die niet lijkt te kloppen. Zo krijg je als wedstrijdleiding natuurlijk wel een geloofwaardigheidsprobleem. Ik zou zeggen maak alle gegevens openbaar, inclusief de gehanteerde marge, want anders blijft er een luchtje aan zitten. | |
SnowOokami | maandag 10 juli 2017 @ 20:01 |
Tis inderdaad afwachten, na de zomerstop gaan de eerste overstappen/aankondigingen komen gok ik zo. Maar denk dat RBR aankomende tijd moet blijven duimen dat er niet al te veel technische problemen te voorschijn komen. | |
Floriz87 | maandag 10 juli 2017 @ 20:49 |
Het volgende verhaal gaat momenteel rond: Uit volgende reddit: https://www.reddit.com/r/(...)d_to_gamble_at_race/ O ja, en misschien kun je voortaan je verhaal onderbouwen met bronnen? Nu moet ik steeds van alles controleren of het klopt ![]() Bottas wielen bewegen voordat de lichten uit gaan: Edit: Waar die 0.2 s nou weer precies vandaan komt is me niet geheel duidelijk. Misschien dat dat de tijd is die minimaal wordt gehanteerd voor het verlaten van de gridbox? Ik heb geen zin meer om dit nu verder uit te zoeken ![]() | |
Sinister-D- | maandag 10 juli 2017 @ 20:57 |
Davidson en Brundle hebben de data ingezien waarbij alle gegevens die gebruikt zijn om te bepalen waarom Bottas geen straf kreeg. Maar Weltschmerz zegt weer eens dat het een geheim is van de wedstrijdleiding..... | |
Sjemmert | maandag 10 juli 2017 @ 21:05 |
Dit wou ik net posten. Maar ik snap deze uitleg ook nog niet helemaal. Bedoelt Mika nu dat je dus 0.010 voor de lichten uitgaan al mag starten. Of dat je onder rood licht maximaal 0.010 sec mag bewegen voordat de sensor afslaat. Nogal een verschil namelijk. [ Bericht 6% gewijzigd door Sjemmert op 10-07-2017 21:25:40 ] | |
Floriz87 | maandag 10 juli 2017 @ 21:25 |
Anders doe jij een follow-up post ![]() | |
Sjemmert | maandag 10 juli 2017 @ 21:26 |
Zie edit ![]() | |
Floriz87 | maandag 10 juli 2017 @ 21:53 |
https://www.reddit.com/r/(...)_did_jump_the_start/ Het bovenstaande topic heeft een aantal zinvolle reacties. Conclusie is dat Bottas wel degelijk een jumpstart maakte, alleen dat de methodes die de FIA toepast ontoereikend zijn om dit te detecteren. Ik vraag me af of dat laatste klopt, ik denk vooral dat zij hun thresholds in het voordeel van de jumpstarter hebben gesteld. | |
#ANONIEM | maandag 10 juli 2017 @ 22:28 |
iedereen hier heeft het fout als een coureur aanpassingen doet aan zijn koppeling op de grid dan kunnen de wielen bewegen de fia heeft hiervoor een marge opgesteld bottas bewoog binnen deze marge klaar. [ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2017 22:29:11 ] | |
opgebaarde | maandag 10 juli 2017 @ 22:32 |
Je leest de postings niet goed en je hebt de verklaring van de wedstrijdleiding gemist | |
Sjemmert | maandag 10 juli 2017 @ 22:37 |
Dat laatste geloof ik niet, de FIA gaat gewoon uit van de sensoren. En schijnt dus wel een threshold te zijn om geen valse start te registreren bij vibraties e.d. van de auto. Als ik het goed begrijp is dat die 10 milliseconden, als de sensor langer dan 10 milliseconden beweging detecteert dan wordt er een valse start geregistreerd. Volgens Mika zat Bottas met 3 milliseconden binnen deze marge waardoor er geen valse start is gedetecteerd. Oke prima, maar dan blijft inderdaad nog steeds de vraag open staan waar de data van de getoonde reactie tijden dan vandaan komt. Als Bottas al 3 milliseconden bewoog voor het licht uit ging dan zou zijn reactie tijd toch 0 moeten zijn ? | |
ondeugend | maandag 10 juli 2017 @ 22:37 |
Wedden van niet? | |
sasquatsch | maandag 10 juli 2017 @ 22:39 |
Dit. Er zit bewust een kleine marge in om kleine bewegingen te kunnen opvangen. Een coureur vooraan moet nogal lang stilstaan totdat de laatste coureur op de grid staat. En dan kan het wel eens gebeuren dat de voet van de rem glipt of zo. Of vibraties of zo. En het is maar een paar centimeter dat Bottas beweegt voor het licht uit is, zoals goed te zien is op deze video. | |
Sjemmert | maandag 10 juli 2017 @ 22:41 |
Ja dat is nu wel duidelijk. Maar de vraag waar de getoonde reactietijd van 0.2 sec vandaan komt wordt daar niet mee beantwoord. | |
sasquatsch | maandag 10 juli 2017 @ 22:52 |
Er schijnt een dead zone tussen de sensoren op het circuit onder de auto te zitten. Blijkbaar duurde het 0.2s om uit die zone te komen.
https://www.reddit.com/r/(...)d_to_gamble_at_race/ | |
ondeugend | maandag 10 juli 2017 @ 22:53 |
![]() | |
Sjemmert | maandag 10 juli 2017 @ 22:58 |
Dat is 1 grote deadzone dan. En volgens Mika was die deadzone toch 10 milliseconden ? Hmm blijft vaag allemaal. Met een deadzone van 2 tienden kunnen ze die tijden net zo goed niet tonen dan want dan zegt dat vrij weinig. | |
potjecreme | maandag 10 juli 2017 @ 23:04 |
Was een dappere poging. | |
sasquatsch | maandag 10 juli 2017 @ 23:07 |
Blijkbaar zijn er twee limieten. De tijd die je mag reageren voor de start (0.01s) en de afstand die je mag afleggen voordat het licht uitgaat (de dead zone, in verband met vibraties en dergelijke). | |
Floriz87 | maandag 10 juli 2017 @ 23:12 |
Overigens lijkt die 0.003 seconden (3 milliseconden) van Salo mij ook onzin. Er zijn na het laatste frame (referentieframe) waarin Bottas nog stil staat 3 frames waarin Bottas heeft bewogen ten opzichte van het referentieframe (waarbij de lichten nog aan staan). Laten we uitgaan van een eenvoudige camera die op 24 fps draait. Dat betekent dat ieder frame al 41.6 milliseconden lang is. Simpel aangenomen betekent dat dat Bottas dus sowieso al 125 milliseconden beweegt voordat het licht uit gaat. Ik vraag me af hoe dit nou precies zit. Wellicht begrijp ik de uitspraak van Salo verkeerd (hoewel ik zo snel even niet zie hoe dan, maar het wordt al laat ![]() | |
Sjemmert | maandag 10 juli 2017 @ 23:14 |
Ik denk inderdaad ook dat het zo zit. Een deadzone van 2 tienden is alleen wel erg groot. Misschien dat dat ook komt omdat hij eerst een stukje rolde voordat hij echt accelereerde. Ik mag toch hopen dat bij een normale start die deadzone geen 2 tienden bedraagt want dan is het een vrij waardeloos systeem. | |
sasquatsch | maandag 10 juli 2017 @ 23:15 |
De onboard cameras zijn 400 fps, niet 24. https://www.jamesallenonf(...)ies-in-f1-accidents/ | |
Floriz87 | maandag 10 juli 2017 @ 23:21 |
OK, interessant, bedankt voor de toevoeging. Maar eigenlijk is mijn opmerking over de camerasnelheid niet zo relevant. Ik heb mijn verhaal over die 3 frames van reddit (link hierboven), gif hiervan hier te vinden: https://streamable.com/qqggt . Ik heb alleen geen idee bij wat voor framesnelheid dit is opgenomen (opgenomen als in: screen capture door de computer), vast geen 400 fps ![]() Edit: Hier iemand die wel de fps weet van zijn opname (50 fps), en hij komt op een reactietijd van - 0.120 seconden. https://www.reddit.com/r/formula1/comments/6m74uz/bottass_start/ [ Bericht 7% gewijzigd door Floriz87 op 10-07-2017 23:41:16 ] | |
#ANONIEM | maandag 10 juli 2017 @ 23:25 |
Moet zeggen dat die van Honda wel heel zeilig is zo ![]() | |
Whiskers2009 | maandag 10 juli 2017 @ 23:43 |
Berger ![]() Maar BAR had toch ook Honda-motoren? EDIT: Ok, nooit race mee gewonnen. Associeerde het met Villeneuve, maar die won vooral in het begin van zijn carriere (bij Williams) | |
Floriz87 | maandag 10 juli 2017 @ 23:48 |
Hoeveel jaar is dat eigenlijk? ![]() Misschien nog 1 dagen -> 1 dag, of is dat lastig? | |
Coelho | maandag 10 juli 2017 @ 23:49 |
Reactietijd of niet, ik meen altijd begrepen te hebben dat er een lus in het asfalt ligt waar precies boven een vooraf gedefinieerd deel van de auto moet staan (sensor). Die lus heeft een bepaalde dimensie, zeg dat het 10cm lang/breed is. Daarom zie je ook als de auto's ingelogd staan voor de start, dat er toch een paar cm verschil in de potitionering tussen auto's kan zitten ten opzichte van de lijnen op het asfalt. Als Bottas nou stil staat op de 1e cm en dus nog 9cm te gaan heeft, dan kan hij theoretisch dus nog 9cm rollen voordat het als een start geregistreerd wordt. Sta je echter op de 8e cm stil, dan is je tolerantie nog maar 2cm. De reactiesnelheid wordt volgens mij dus gemeten tussen het moment dat de lampen uit gaan en dat de auto uit het detectievak komt. Daarom kan Bottas met een negatieve tijd tussen bewegen en lampen uit (hij bewoog te vroeg) dus toch een zeer snelle positieve reactietijd hebben (hij was tenslotte al onderweg). | |
Floriz87 | maandag 10 juli 2017 @ 23:55 |
Interessant om te zien dat Sky er voor lijkt te kiezen om in hun jumpstart analyse als startpunt het laatste frame te pakken voordat de lichten uit gaan, en niet het laatste frame waarop Bottas stil staat. Vervolgens concluderen ze dus dat het frame waarop Bottas gaat bewegen samenvalt met het frame waarop de lichten uit gaan. Totale onzin, dat is gewoon een verkeerde manier van weergeven. Hij bewoog daarvoor tenslotte ook al. Vergelijk het filmpje van Sky maar eens met het andere YT filmpje, en let hierbij vooral op de lampjes op het stuurwiel: Sky: Koala: Of Sky is heel naief, of dit zaakje stinkt (als in: Sky doet aan shit journalistiek, ik begrijp dat de FIA een merkwaardige manier van het definiëren van jumpstarten hanteert). Of ik mis iets ![]() En nog een goede afsluiter voor deze avond: https://www.motorsport.co(...)-austria-fia-928763/ [ Bericht 4% gewijzigd door Floriz87 op 11-07-2017 00:00:58 ] | |
gbm | maandag 10 juli 2017 @ 23:56 |
Button won de GP van Hongarije in 2006 met een Honda, dus het klopt niet ![]() | |
Nattekat | maandag 10 juli 2017 @ 23:57 |
Prachtige race was dat ![]() | |
Geralt | maandag 10 juli 2017 @ 23:58 |
Alleen Kimi, Alonso en Massa reden van het huidige veld toen ook al. ![]() | |
#ANONIEM | dinsdag 11 juli 2017 @ 00:02 |
Derp. Had alleen in de tabellen van Honda als PU supplier lopen kijken. Niet naar hun fabrieksteam ![]() Fixed Zit er nu ook in. Net als "vandaag" ![]() [ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2017 00:11:31 ] | |
sasquatsch | dinsdag 11 juli 2017 @ 00:29 |
Nog steeds erg lang geleden. ![]() | |
Sjemmert | dinsdag 11 juli 2017 @ 01:20 |
Oke wtf, ik heb net geraced tegen DE Rubens Barrichello in iRacing ! En ik was sneller dan hem ![]() ![]() Tenminste, in de oefen sessie was ik 3 tienden sneller, in de kwalificatie 1 tienden langzamer. In de race starte ik achter Rubens op de 4de plek. Rubens had een goede start en haalde nummer 2 in in de 2de bocht, diegene die hij inhaalde spinde kwam terug te baan op en reed vol bij mij naar binnen. Einde race voor mij ![]() We reden Formule Renault 2.0 op Sonoma. [ Bericht 16% gewijzigd door Sjemmert op 11-07-2017 01:46:16 ] | |
#ANONIEM | dinsdag 11 juli 2017 @ 02:31 |
![]() | |
Bonobo11 | dinsdag 11 juli 2017 @ 05:57 |
Cool. Rubens is vaak online dacht ik | |
HansvanOchten | dinsdag 11 juli 2017 @ 06:59 |
http://www.f1maximaal.nl/(...)e-uitspraken-van-jou Olav op het matje | |
HerrFritz | dinsdag 11 juli 2017 @ 07:22 |
Nou poepoe. Zoals hij ook al aangeeft in dit stukje. Was hij er niet van onder de indruk. Kijk alleen Mol was de gene die dit zegt. Verder geen enkel ander media/medium. En dan gaat sainz hem ff terecht roepen. Terwijl het alleen bij Mol ter sprake kwam. Dan ga je toch geen moeite nemen voor een klein geruchtje waar alleen Mol mee komt. M.a.w. er zit dus wel een kern van waarheid in. En netjes zoals altijd van Olav, niet je bronnen prijsgeven | |
SnowOokami | dinsdag 11 juli 2017 @ 07:49 |
BAR Honda heeft ook 1 van de meeste spectaculaire bijna finishes ooit gehad: | |
Kreator | dinsdag 11 juli 2017 @ 08:59 |
Zo, dat was een mooi feest op de camping. ![]() Mooie plek op de tribune ook, wel jammer dat de formule 1 auto's tegenwoordig een dak hebben: ![]() | |
RingBewoner | dinsdag 11 juli 2017 @ 10:36 |
Ik ben gisteravond laat ook teruggekomen. Prima weekend, goede organisatie ook! ![]() | |
Fir3fly | dinsdag 11 juli 2017 @ 10:40 |
Die foto maakt me verdrietig ![]() | |
RingBewoner | dinsdag 11 juli 2017 @ 10:48 |
Mij niet, er reden ook een oude Porsche en Ferrari mee met een heerlijk geluid ![]() | |
Nattekat | dinsdag 11 juli 2017 @ 10:50 |
Er zit nog een tragisch verhaal achter de wagen op de foto ![]() | |
Fir3fly | dinsdag 11 juli 2017 @ 10:52 |
Die Audi klinkt ook wel mooi, je hoort het alleen niet zo goed als er andere auto's mee rijden. | |
Kreator | dinsdag 11 juli 2017 @ 10:54 |
Welk verhaal dan? Even gezocht, maar volgens mij was het de #5 auto waar je op doelt. | |
Fir3fly | dinsdag 11 juli 2017 @ 10:56 |
Laatste Audi (voorlopig) op Le Mans. | |
Kreator | dinsdag 11 juli 2017 @ 10:57 |
Ja, was allemaal wel strak geregeld. Het was niet zo commercieel (helaas) als bv in Duitsland, maar verder prima. Beetje jammer van alle wegopbrekingen in Oostenrijk en de baustelles in duitsland. Weekend was verder prima. Het 'dorp' vond ik wel wat klein. Pitwalk donderdag was trouwens wel echt de moeite waard. Heb nog hele stuk op het rechte eind gewandeld en dan merk je pas goed hoe steil het is. Ben nu wel brak. ![]() | |
Whiskers2009 | dinsdag 11 juli 2017 @ 10:59 |
https://www.f1today.net/n(...)ract-tot-en-met-2019 Volgens mij heeft Jos dit meteen na de overstap naar RBR al gezegd bij een programma van Ziggo. Dat Max een (exclusief RBR-contract itt een Red Bull contract) had gescoord tm 2019. Weet nog dat ik onder de indruk was van meteen een contract voor 4 jaar. Maar in het kader van de aanzwellende geruchtenstroom, leek met me wel handig het hier even te plaatsen ![]() | |
RingBewoner | dinsdag 11 juli 2017 @ 11:06 |
Wegopbrekingen in Oostenrijk niks van gemerkt. Maar de baustelles.... ik werd echt gillend gek. Als ik eindelijk al een stuk vrije weg had dan was er wel een snelheidsbeperking ![]() Het 'dorp' was zeker klein, ook alleen op Donderdag even geweest. Pitwalk was echt prima geregeld, heb hard moeten lachen om die Belgische man met zijn "Alles ist Schön" ![]() | |
bloodymary1 | dinsdag 11 juli 2017 @ 11:11 |
Vreselijk is dat in Duitsland! Mensen roepen vaak over de Duitse autobahn, hoe fantastisch die wel niet is. Wij gaan regelmatig naar Italie, maar liefst niet meer over Duitsland. Je rijdt van de ene file naar de andere Baustelle. | |
RingBewoner | dinsdag 11 juli 2017 @ 11:24 |
Eerlijk is eerlijk, als je geen baustelle hebt dan is het ook fantastisch. Uiteindelijk kreeg ik wel een beetje vrij baan en dan gaat het heerlijk, ook op snelheid. | |
Donnie-Brasco | dinsdag 11 juli 2017 @ 11:40 |
Gewoon niet in het weekend en dan of heel vroeg, of 's avonds gaan. Heb zo wel eens in 2 uurtjes net iets meer dan 350 km afgelegd. Dat is lekker hoor | |
bloodymary1 | dinsdag 11 juli 2017 @ 11:45 |
Ja, alleen dat is dus bijna nooit. | |
RingBewoner | dinsdag 11 juli 2017 @ 12:06 |
Mwa. Heb gisteren gisteren een goede 1150km gereden in 12 uur. En heb daarbij een stukje toeristische route door de bergen gereden, gestopt voor lunch en diner. Dus ik denk minder dan 11 uur echt gereden. Dat is niet slecht. | |
SnowOokami | dinsdag 11 juli 2017 @ 12:11 |
Leuk dat RBR hamert op die performance gain, maar ik zag dat die Haas auto's met die nieuwe Ferrari motor echt een significante stap naar voren hebben gemaakt dus dat voordeel is in Silverstone weer verdwenen als de Ferrari's die motor erin leggen ![]() | |
jpjedi | dinsdag 11 juli 2017 @ 12:26 |
Blijf bizar vinden hoeveel grootschalige werken aan de weg daar plaats vinden. Voor mn gevoel is 35% van de autobahn gemiddeld in groot onderhoud. | |
Crazy-M | dinsdag 11 juli 2017 @ 12:26 |
Maar nog niemand verband gelegd met de laatste crash van Lance stroll en de laatste finish van max? De laatste keer dat stroll crashte, finishte max nog... sinds dat stroll niet meer crashed valt max elke keer uit. Ik zeg complot ![]() | |
XL | dinsdag 11 juli 2017 @ 12:29 |
Ja, omdat ze nooit werken op die Baustelles. Ze breken de straat open en laten zich weken niet zien en dan gaat het weer weg. Je krijgt namelijk meer subsidie als de baustelle langer duurt. | |
opreis | dinsdag 11 juli 2017 @ 12:38 |
laatste Kimi win en/of podium | |
VEM2012 | dinsdag 11 juli 2017 @ 12:54 |
Ander moment nemen. Ok, wegwerkzaamheden hou je altijd, maar over het algemeen kun je prima doorrijden in Duitsland. | |
Blik | dinsdag 11 juli 2017 @ 13:01 |
Er was vorige week nog een een nieuwsbericht over de enorme hoeveelheden wegwerkzaamheden in Duitsland. https://www.anwb.nl/verke(...)duitsland-deze-zomer 5 jaar geleden reed ik via Freiburg naar Italië en toen waren ze daar ook al aan het werk en was de weg zelfs afgesloten in één van de drukste weekenden van het jaar ![]() | |
Whiskers2009 | dinsdag 11 juli 2017 @ 13:11 |
Het ging me om de contractsduur ![]() | |
VEM2012 | dinsdag 11 juli 2017 @ 13:13 |
Ik vind het niet opvallend storend, maar ik kies dan ook wellicht voor andere routes. | |
SnowOokami | dinsdag 11 juli 2017 @ 13:15 |
oh ![]() | |
Kreator | dinsdag 11 juli 2017 @ 13:15 |
Ik vertrok zondagavond om 18:30 en ik heb regelmatig in de file gestaan gedurende de nacht. | |
Kreator | dinsdag 11 juli 2017 @ 13:16 |
Volgens mij zijn er iets van 490 baustelles in duitsland momenteel. Z verwachten wel drama deze zomer. Maar goed. Formule 1 dus. Saaie wedstrijd. ![]() | |
ChatGirl | dinsdag 11 juli 2017 @ 14:29 |
https://www.formula1.com/(...)heart-of-london.html
![]() | |
Klummie | dinsdag 11 juli 2017 @ 14:33 |
Speel de game: Start jij sneller dan Bottas? https://f1-start.glitch.me/ ![]() ![]() ![]() | |
Yashaaaaa | dinsdag 11 juli 2017 @ 14:46 |
Ja godver ik ga naar Guns n' Roses morgen. | |
#ANONIEM | dinsdag 11 juli 2017 @ 14:47 |
![]() | |
Nattekat | dinsdag 11 juli 2017 @ 14:48 |
Ik speel eerlijk zonder gok; dus 0,253. | |
Floriz87 | dinsdag 11 juli 2017 @ 14:49 |
werkt niet ![]() | |
Klummie | dinsdag 11 juli 2017 @ 14:50 |
![]() ![]() ![]() | |
#ANONIEM | dinsdag 11 juli 2017 @ 14:51 |
Ik ook, 0,222 | |
#ANONIEM | dinsdag 11 juli 2017 @ 14:52 |
0,099 was met gokken, 0,113 zonder na enige oefening. | |
Nattekat | dinsdag 11 juli 2017 @ 14:52 |
Ik moet nog ff door spelen ![]() Mobiel is denk ik ook iets makkelijker. | |
Peterselieman | dinsdag 11 juli 2017 @ 14:53 |
0,187 ![]() | |
Nattekat | dinsdag 11 juli 2017 @ 14:55 |
0,113 is praktisch onmogelijk als je echt op het zwart reageerde ![]() | |
Nattekat | dinsdag 11 juli 2017 @ 14:56 |
0,231 nu ![]() | |
Klummie | dinsdag 11 juli 2017 @ 14:56 |
![]() ![]() | |
#ANONIEM | dinsdag 11 juli 2017 @ 14:57 |
Ik reageer op rood uit. | |
sasquatsch | dinsdag 11 juli 2017 @ 14:57 |
Ik had gister bij een soortgelijke test (rood -> groen) 0.066 als ik anticipeerde. Zonder zat ik rond de 0.3s | |
Klummie | dinsdag 11 juli 2017 @ 14:57 |
Ik ook. Op de pc. | |
ondeugend | dinsdag 11 juli 2017 @ 14:57 |
00.123 en de rest jumpstarts | |
ondeugend | dinsdag 11 juli 2017 @ 14:59 |
uit |