abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 juli 2017 @ 21:22:27 #51
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_172328734
Hmja das wel typisch natuurlijk
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_172330949
Even iedereen van fok toevoegen. Als je een bericht van MadeYouReadThiz krijgt dan ben ik t :) .
  Moderator maandag 10 juli 2017 @ 23:03:41 #53
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_172331483
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:40 schreef Sjors_Peter het volgende:
Even iedereen van fok toevoegen. Als je een bericht van MadeYouReadThiz krijgt dan ben ik t :) .
ah door jou trilde m'n telefoon dus
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_172332005
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 23:03 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ah door jou trilde m'n telefoon dus
Oh stuurt die app push berichten :@ sorry als ik iemand wakker gemaakt heb! :@
  dinsdag 11 juli 2017 @ 13:38:02 #56
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_172340191
Aww yea
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_172340442
Stability update >:O
SOONY
  dinsdag 11 juli 2017 @ 14:12:39 #58
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172340904
Zijn er hier toevallig mensen met ervaring wat betreft het vervangen van de bluetooth unit in de ps4?

Ik gok dat de mijne namelijk de geest heeft gegeven.
Al een paar keer gehad tijdens het spelen dat beide controllers opeens de verbinding kwijt waren. Stonden meteen wit te knipperen. Controllers resetten, niks leek te helpen. Na een tijdje deden ze het opeens weer. En dan ook beide tegelijk dat ze het weer deden.

De eerste keer dat het gebeurde heb ik de database gereconstrueerd, en daarna zelfs een complete her-initialisatie gedaan. Dat leek niks te helpen. Spontaan na een tijdje deden ze het weer.

Ik heb m'n controllers meegekomen maar m'n schoonvader. Geen enkel probleem met zijn ps4. Zijn controllers op mijn ps4 deden helemaal niks.

Inmiddels heb ik Sony gebeld, maar die zeggen dat ik naar de Game Mania moet omdat ie ouder dan een jaar is (hij is 12 maanden en 3 weken :') ). Game Mania zegt echter dat ze ook maar een jaar garantie geven. Dus daar kom ik niet verder...

Geen idee of ik er een bluetooth dongel aan kan hangen
pi_172341303
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:12 schreef Cryothic het volgende:
Zijn er hier toevallig mensen met ervaring wat betreft het vervangen van de bluetooth unit in de ps4?

Ik gok dat de mijne namelijk de geest heeft gegeven.
Al een paar keer gehad tijdens het spelen dat beide controllers opeens de verbinding kwijt waren. Stonden meteen wit te knipperen. Controllers resetten, niks leek te helpen. Na een tijdje deden ze het opeens weer. En dan ook beide tegelijk dat ze het weer deden.

De eerste keer dat het gebeurde heb ik de database gereconstrueerd, en daarna zelfs een complete her-initialisatie gedaan. Dat leek niks te helpen. Spontaan na een tijdje deden ze het weer.

Ik heb m'n controllers meegekomen maar m'n schoonvader. Geen enkel probleem met zijn ps4. Zijn controllers op mijn ps4 deden helemaal niks.

Inmiddels heb ik Sony gebeld, maar die zeggen dat ik naar de Game Mania moet omdat ie ouder dan een jaar is (hij is 12 maanden en 3 weken :') ). Game Mania zegt echter dat ze ook maar een jaar garantie geven. Dus daar kom ik niet verder...

Geen idee of ik er een bluetooth dongel aan kan hangen
Volgensmij zijn ze bij de wet verplicht om 2 jaar minimaal garantie te verlenen. (Gamemania).
  dinsdag 11 juli 2017 @ 14:43:15 #60
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172341651
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:30 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Volgensmij zijn ze bij de wet verplicht om 2 jaar minimaal garantie te verlenen. (Gamemania).
Dat dacht ik ook, maar zij zeggen van niet, omdat er wettelijk geen termijn staat voor die producten.

Ik kreeg dit terug:
quote:
De Nederlandse wet voorziet geen expliciete garantietermijn en spreekt over het recht op een deugdelijk product.
Daarin verschilt de Nederlandse met de Europese wetgeving, die 2 jaar als vaste garantietermijn vermeldt.
Wat wel in beide gevallen in de wet staat is dat het, gedurende de 1ste 6 maanden na aankoop, aan de verkoper is om eventueel bewijs te leveren dat het defect te wijten is aan verkeerd gebruik.
Na die 6 maanden is het aan de klant om te bewijzen dat het defect zich reeds voordeed bij aankoop en het dus niet te wijten is aan verkeerd gebruik.
pi_172342268
quote:
14s.gif Op zondag 9 juli 2017 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik heb inmiddels bijna 10 uur Horizon gespeeld en nu vind ik het wel een toffe game. Het begin is echt stroef, zeker na Breath of the Wild. Ik kan in Horizon niet fatsoenlijk een berg beklimmen, dat is echt een stap terug.

De robots zijn wel gaaf, als je nog niets ziet maar wel zware voetstappen hoort begin je echt peentjes te zweten :D

[ afbeelding ]

Verhaal begint nu ook lekker te ontvouwen en hoewel de quests vaak op hetzelfde neerkomen (en afgekeken zijn van Geralt) vermaak ik me dus prima.
Horizon kwam toen enkele dagen voor Zelda uit en ik was helemaal lyrisch over Horizon. Toen een tijdje niet gespeeld vanwege Zelda en toen ik weer terugging naar Horizon vond ik het ook een stuk minder. :')
pi_172342567
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:43 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, maar zij zeggen van niet, omdat er wettelijk geen termijn staat voor die producten.

Ik kreeg dit terug:

[..]

Sony heeft gelijk dat je bij de verkopende partij moet zijn.

Gamemania is verplicht om je een deugdelijk product te leveren en daar heb je wettelijk gezien 2 jaar recht op. De Nederlandse wet is iets anders dan de Europese regelgeving, maar als je bluetooth niet werkt dan is er zeker sprake van een niet deugdelijk product.

Ze hebben gelijk als ze zeggen dat er een bewijsverplichting is voor jou om aan te tonen dat het defect niet door verkeerd gebruik ontstaan is. Dit omdat het ruim een jaar geleden aangeschaft is. Maar dat houdt zeker niet in dat jij aan moet kunnen tonen dat het defect er al is direct na aankoop.
Dat kan in veel gevallen niet eens omdat veel problemen pas later ontstaan.

Wat deze verplichting precies inhoud kan je het beste in Werk, Geldzaken & Recht vragen. Daar hebben ze veel verstand van rechten en plichten met betrekking tot garantie.

Maar dit lijkt mij een duidelijk geval van met bluffen onder je verplichtingen proberen uit te komen om geld te besparen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_172342642
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:49 schreef DKUp het volgende:
Stability update >:O
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:29:28 #64
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172342735
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Sony heeft gelijk dat je bij de verkopende partij moet zijn.

Gamemania is verplicht om je een deugdelijk product te leveren en daar heb je wettelijk gezien 2 jaar recht op. De Nederlandse wet is iets anders dan de Europese regelgeving, maar als je bluetooth niet werkt dan is er zeker sprake van een niet deugdelijk product.

Ze hebben gelijk als ze zeggen dat er een bewijsverplichting is voor jou om aan te tonen dat het defect niet door verkeerd gebruik ontstaan is. Dit omdat het ruim een jaar geleden aangeschaft is. Maar dat houdt zeker niet in dat jij aan moet kunnen tonen dat het defect er al is direct na aankoop.
Dat kan in veel gevallen niet eens omdat veel problemen pas later ontstaan.

Wat deze verplichting precies inhoud kan je het beste in Werk, Geldzaken & Recht vragen. Daar hebben ze veel verstand van rechten en plichten met betrekking tot garantie.

Maar dit lijkt mij een duidelijk geval van met bluffen onder je verplichtingen proberen uit te komen om geld te besparen.
Jep, lijkt mij ook... maar als ik de verhalen zo lees op internet heb je er bijna een dagtaak aan om bij dat soort grote retailers simpelweg je recht te halen. En dat is belachelijk.

Zo'n ding van 400 euro hoort niet na 12 maanden kapot te gaan. Als ie nou in stukken ligt omdat ik hem heb laten vallen snap ik het volledig. Maar hij staat in een tv-meubel en meer gebeurt er niet mee.
pi_172342764
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:29 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Jep, lijkt mij ook... maar als ik de verhalen zo lees op internet heb je er bijna een dagtaak aan om bij dat soort grote retailers simpelweg je recht te halen. En dat is belachelijk.

Zo'n ding van 400 euro hoort niet na 12 maanden kapot te gaan. Als ie nou in stukken ligt omdat ik hem heb laten vallen snap ik het volledig. Maar hij staat in een tv-meubel en meer gebeurt er niet mee.
Heb je een rechtsbijstandverzekering?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_172342972
Wat een bizar slechte service van game mania. Als je geen rechtsbijstandsverzekering hebt dan kan je het juridisch loket proberen. Ze proberen je echt af te schepen.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 15:47:10 #67
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172343113
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Heb je een rechtsbijstandverzekering?
Nope :N

quote:
15s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:40 schreef Maastoren het volgende:
Wat een bizar slechte service van game mania. Als je geen rechtsbijstandsverzekering hebt dan kan je het juridisch loket proberen. Ze proberen je echt af te schepen.
Jep, maar ik lees dezelfde verhalen ook over Bart Smit en Wehkamp.

Ik heb al gezien dat ik een eventuele volgende console bij NedGame ofzo ga kopen. Die hebben in hun voorwaarden staan dat ze iig 24 maanden garantie geven op nieuwe producten.
pi_172343421
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:47 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Nope :N

[..]

Jep, maar ik lees dezelfde verhalen ook over Bart Smit en Wehkamp.

Ik heb al gezien dat ik een eventuele volgende console bij NedGame ofzo ga kopen. Die hebben in hun voorwaarden staan dat ze iig 24 maanden garantie geven op nieuwe producten.
Wat voetbalmanager ook al zei. Game Mania is wettelijk gezien verplicht om een deugdelijk product te leveren. https://www.consuwijzer.n(...)p-deugdelijk-product
Je mag verwachten dat een spelcomputer van 400 euro langer meegaat dan 12 maanden. Helemaal gezien het feit dat je er geen gekke dingen mee hebt gedaan.
Nogmaals, doe even bellen met het juridisch loket. Zij kunnen je snel van gratis juridisch advies voorzien. Stennis schoppen op social media wil vaak ook wel helpen.
En bij werk, geld en recht zitten inderdaad veel mensen met verstand die je met alle liefde willen helpen om je gelijk te halen.
pi_172343424
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:47 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Nope :N

[..]

Jep, maar ik lees dezelfde verhalen ook over Bart Smit en Wehkamp.

Ik heb al gezien dat ik een eventuele volgende console bij NedGame ofzo ga kopen. Die hebben in hun voorwaarden staan dat ze iig 24 maanden garantie geven op nieuwe producten.
Dan raad ik je echt aan een topic in WGR te openen. Die kunnen je precies vertellen op welke rechten je Gamemania kan wijzen om je gelijk te halen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 11 juli 2017 @ 16:34:07 #70
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_172344220
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:58 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Wat voetbalmanager ook al zei. Game Mania is wettelijk gezien verplicht om een deugdelijk product te leveren. https://www.consuwijzer.n(...)p-deugdelijk-product
Je mag verwachten dat een spelcomputer van 400 euro langer meegaat dan 12 maanden. Helemaal gezien het feit dat je er geen gekke dingen mee hebt gedaan.
Nogmaals, doe even bellen met het juridisch loket. Zij kunnen je snel van gratis juridisch advies voorzien. Stennis schoppen op social media wil vaak ook wel helpen.
En bij werk, geld en recht zitten inderdaad veel mensen met verstand die je met alle liefde willen helpen om je gelijk te halen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dan raad ik je echt aan een topic in WGR te openen. Die kunnen je precies vertellen op welke rechten je Gamemania kan wijzen om je gelijk te halen.
Top, dank u.
Ga ik daar vanavond of morgen even een topic plaatsen
  dinsdag 11 juli 2017 @ 17:15:30 #71
263417 Keyos
Like a Boss
pi_172345005
Je hebt standaardrecht van 2 jaar garantie op een console, dat is gewoon een klip en klaar recht en dat moeten ze bij die winkel ook weten. Heel vervelend maar het is nu aan jou om te gaan bluffen bij die zaak als ze je niet willen helpen. De aanhouder wint normaliter, zeker als je 100% in je recht staat.

Winkels benaderen via Twitter of Facebook wilt ook nog wel eens werken ten opzichte van een anoniem winkelbezoek. Dan weten ze vaak niet hoe snel ze service moeten verlenen (zeker als het op Twitter is).

Mochten ze alsnog vervelend doen zou ik het juridisch gaan aanpakken. Geef ze een schriftelijk termijn om het product kosteloos te repareren/vervangen. Mochten ze dat alsnog niet doen kun je ontbinding van de overeenkomst eisen (en je volledige aankoopbedrag terugclaimen).

[ Bericht 14% gewijzigd door Keyos op 11-07-2017 17:25:00 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:19:31 #72
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_172347532
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:43 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, maar zij zeggen van niet, omdat er wettelijk geen termijn staat voor die producten.

Ik kreeg dit terug:

[..]

MediaMarkt hanteert een levensduur van drie jaar voor spelcomputers in de prijsklasse van een PS4. Daarnaast heeft Gamemania mijn PS4 in het tweede jaar ook netjes behandeld zonder kosten. Ze roepen vooraf hard NEE maar zijn (zeker in het tweede jaar) dat echt wel van plan.

Overigens is twee jaar inderdaad niet verplicht. De Nederlandse wet rept niet over een vaste termijn en de EU-regel is een richtlijn. Vandaar dat Sony zelf vrolijk maar één jaar geeft, net als bijvoorbeeld Apple (flutbedrijven zijn het, echt).

Als je zin hebt zou je een leuk dispuut kunnen opstarten over garantie voor consoles. Sony riep ten tijde van de PS3 bijvoorbeeld dat het ding tien jaar mee zou moeten gaan qua ondersteuning/releases. Uiteindelijk zijn dat er zo'n 8 effectief geweest dat ze écht nog goede games kregen. Daarmee mag je ook wel verwachten dat de console zelf hardwarematig zo lang mee gaat. En de Nederlandse wet geeft aan dat een apparaat zo lang mee moet gaan als je mag verwachten. Wel kunnen er gedeelde kosten zijn na X jaar. Zo gaat het meestal. Twee jaar kosteloos garantie, daarna via een afschrijving.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:20:47 #73
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_172347568
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 15:05 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Horizon kwam toen enkele dagen voor Zelda uit en ik was helemaal lyrisch over Horizon. Toen een tijdje niet gespeeld vanwege Zelda en toen ik weer terugging naar Horizon vond ik het ook een stuk minder. :')
Ik heb toen Horizon expres laten liggen (nieuwe Nintendo console > all). Keek er al twee jaar naar uit. Heb na Zelda ook bewust drie maanden gewacht met Horizon kopen en nog dartelt Link rond in mn gedachten. Die game is zo goed dat het niet eerlijk is voor de rest :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:27:20 #74
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_172347831
Zelda en Horizon zijn daarbij totaal niet vergelijkbaar, maar ik snap het wel. Dat gevoel had ik ook toen ik Persona 5 had uitgespeeld, dan daar bijna geen games aan kunnen tippen.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:38:17 #75
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_172348153
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:27 schreef MMaRsu het volgende:
Zelda en Horizon zijn daarbij totaal niet vergelijkbaar, maar ik snap het wel. Dat gevoel had ik ook toen ik Persona 5 had uitgespeeld, dan daar bijna geen games aan kunnen tippen.
Tuurlijk wel. Open wereld, pijl & boog als belangrijk wapen, wildlife killen voor voedsel, veel verkennen/klimmen. Ik verbaas me er vaak over dat mensen die game niet vergelijkbaar vinden :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_172348203
Klimmen zat te weinig in horizon. Kon bijna op geen een plek
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:40:18 #77
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_172348214
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 22:40 schreef Sjors_Peter het volgende:
Even iedereen van fok toevoegen. Als je een bericht van MadeYouReadThiz krijgt dan ben ik t :) .
Gezien en toegevoegd.
PSN: SneakyDutchDude
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:52:27 #78
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_172348582
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:39 schreef Drug het volgende:
Klimmen zat te weinig in horizon. Kon bijna op geen een plek
Geen Banukbeeldjes verzameld? :P
Flesje bier
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:53:28 #79
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_172348608
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:39 schreef Drug het volgende:
Klimmen zat te weinig in horizon. Kon bijna op geen een plek
Das mn grootste frustratie na Zelda. Daar kan het overal.

Maar goed, ik wil geenszins Horizon afzeiken ofzo heh. Ik ben nu officieel benoemd tot Nora Zoeker en een onwijze badass. Gister ook mn eerste machinekamer gedaan, was epic!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:23:16 #80
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_172349409
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Open wereld, pijl & boog als belangrijk wapen, wildlife killen voor voedsel, veel verkennen/klimmen. Ik verbaas me er vaak over dat mensen die game niet vergelijkbaar vinden :D
Mwah, de game is qua setting enorm anders. Open wereld sure, bijl & boog oke, maar killen voor voedsel kwam bij Horizon niet kijken. Verkennen/klimmen vond ik wel vet in Horizon maar volgens mij is dat bij Zelda veel belangrijker dan in Horizon.

Ik heb Zelda helaas nog niet gespeeld ( komt wel ) maar ben je daar niet veel meer aan het puzzelen dan bij Horizon?

Vond Hzd echt een prachtige scifi action game, met fantastische combat en een zeer sterk verhaal, maar als ik puur naar de gameplay/setting en wat je aan het doen bent is het qua ervaring enorm anders volgens mij :P.

Neemt niet weg dat Zelda waarschijnlijk ook fantastisch is, zoals ik van Ninty gewend ben.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:34:38 #81
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_172349716
Final fantasy 14 gescoord. Al denk ik dat niemand anders dat speelt hier?
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:35:57 #82
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_172349750
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:23 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Mwah, de game is qua setting enorm anders. Open wereld sure, bijl & boog oke, maar killen voor voedsel kwam bij Horizon niet kijken. Verkennen/klimmen vond ik wel vet in Horizon maar volgens mij is dat bij Zelda veel belangrijker dan in Horizon.

Ik heb Zelda helaas nog niet gespeeld ( komt wel ) maar ben je daar niet veel meer aan het puzzelen dan bij Horizon?

Vond Hzd echt een prachtige scifi action game, met fantastische combat en een zeer sterk verhaal, maar als ik puur naar de gameplay/setting en wat je aan het doen bent is het qua ervaring enorm anders volgens mij :P.

Neemt niet weg dat Zelda waarschijnlijk ook fantastisch is, zoals ik van Ninty gewend ben.
Huh, ik heb toch echt veel vlees nodig in HZD. Niet letterlijk om te eten, maar voor upgraders en potions zeker wel. En Zelda is vooral puzzelen in en rond de shrines. De wereld zelf is een groot ontdekkingsavontuur. HZD is iets meer gestructureerd, je moet echt de verhaallijn volgen bijvoorbeeld, maar verder ben ik in beide games een beetje buiten aan het lopen en vijanden aan het omleggen in een prachtige omgeving.

Beide gewoon wel topgames. Laten we het daar op houden :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:42:16 #83
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_172349938
Ja ik vond HZD heerlijk om gewoon rond te lopen en die robots te bekijken en de animatie enz te bewonderen haha.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator dinsdag 11 juli 2017 @ 23:49:16 #84
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_172355097
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:49 schreef DKUp het volgende:
Stability update >:O
hopelijk dit keer een die niet mn ps4 verneukt :+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_172355458
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:49 schreef Jimbo het volgende:

[..]

hopelijk dit keer een die niet mn ps4 verneukt :+
Door dit topic verder met Horizon gegaan en geen problemen gehad eigenlijk :Y)
SOONY
  Moderator woensdag 12 juli 2017 @ 03:58:11 #86
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_172356780
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 00:08 schreef DKUp het volgende:

[..]

Door dit topic verder met Horizon gegaan en geen problemen gehad eigenlijk :Y)
hzd _O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_172357234
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:34 schreef RickoKun het volgende:
Final fantasy 14 gescoord. Al denk ik dat niemand anders dat speelt hier?
al tig jaar :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_172359242
Nog 4 gold relics voor Crash 1. Vanochtend die van Road to Nowhere gehaald. :7
pi_172359451
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:24 schreef Bananenpap het volgende:
Nog 4 gold relics voor Crash 1. Vanochtend die van Road to Nowhere gehaald. :7
Damn, lekker bezig; heb je ook al 99 lives gehaald?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_172359505
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Damn, lekker bezig; heb je ook al 99 lives gehaald?
Ja, dat was eigenlijk niet zo heel lastig. Levens liggen voor het oprapen.
pi_172359828
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:39 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ja, dat was eigenlijk niet zo heel lastig. Levens liggen voor het oprapen.
Oh ik had verwacht dat die ook nog vrij lastig was, ik probeer nu warped 106% te halen, maar platinum relics zijn nog knap lastig. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 12 juli 2017 @ 12:31:27 #92
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_172361649
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:34 schreef RickoKun het volgende:
Final fantasy 14 gescoord. Al denk ik dat niemand anders dat speelt hier?
Wou wel spelen als het niet maandelijks betalen was. :')
Irene is bae <3
pi_172361759
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2017 06:23 schreef Pheno het volgende:

[..]

al tig jaar :P
Inderdaad, wat een game nog steeds! Stormblood is prachtig!
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_172362919
Crash is dus echt wel moeilijk. Jezus man.
Heb al moeite met native fortress, kom niet voorbij dat springen :')
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  woensdag 12 juli 2017 @ 14:06:07 #95
194233 Friday12
Originele kloon
pi_172363444
Iemand die nog een Destiny 2 beta code wil hebben?
  woensdag 12 juli 2017 @ 14:08:41 #96
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_172363500
quote:
6s.gif Op woensdag 12 juli 2017 14:06 schreef Friday12 het volgende:
Iemand die nog een Destiny 2 beta code wil hebben?
ja
Irene is bae <3
  woensdag 12 juli 2017 @ 14:09:24 #97
194233 Friday12
Originele kloon
pi_172363518
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 14:08 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

ja
in je dm/pm whatever het is :P

Blijkbaar had ik 2 pre orders staan _O-
  woensdag 12 juli 2017 @ 14:14:03 #98
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_172363599
quote:
6s.gif Op woensdag 12 juli 2017 14:09 schreef Friday12 het volgende:

[..]

in je dm/pm whatever het is :P

Blijkbaar had ik 2 pre orders staan _O-
oke cool
Irene is bae <3
  woensdag 12 juli 2017 @ 17:07:39 #99
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_172367588
Bij mijn controller (8 maanden oud) loopt m'n character ongeacht welk spel gewoon automatisch vooruit als ik L2 druk. Suggesties wat het kan zijn?
Irene is bae <3
  woensdag 12 juli 2017 @ 17:11:20 #100
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_172367684
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2017 06:23 schreef Pheno het volgende:

[..]

al tig jaar :P
Je zit zeker niet toevallig op Zodiark (chaos)?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')