De prijs is 49,99 ipv 39,99quote:
Er is een onderhoud bezig dat zo een 5 uur zal duren. Ook een patch met enkele bugfixes.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 10:21 schreef Typisch het volgende:
Schopje voor de PS4.
De servers zijn offline?
Op FB wordt gezegd dat de servers weer open zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:11 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Er is een onderhoud bezig dat zo een 5 uur zal duren. Ook een patch met enkele bugfixes.
Meer info hier.
Voor de ps4 spelers: Spelen jullie allemaal in open? Is er misschien interesse in een ps4 privé groep?
Een serieuze FOK! prive groepquote:Op dinsdag 11 juli 2017 16:59 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zou gewoon op open spelen. Waarom een mmo in je eentje spelen?
Ik vlieg nu al redelijk wat uur en kom uberhaupt maar zelden mensen tegen, en als ik ze tegenkom zijn ze altijd vriendelijk.
Een ps4 fok group is altijd tof.
Waar houden jullie je vooral mee bezig? Exploration, combat of trading?
Ik ben gisteren uren op zoek geweest naar een systeem waar ik die empire media influence kan afgevenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 17:13 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Een beetje vanalles door elkaar. Op dit moment bezig met de engineers te unlocken. Afgelopen week CG's en missies gedaan en zit nu in een asp explorer die helemaal klaar is voor het zwaardere exploratie werk. Het is nu wel makkelijker om geld te verdienen dan bij de pc launch vind ik.
Heeft dat iets te maken met powerplay? Want dat is nou iets waar ik nog niet mee ben begonnen. Die engineers, heb er nog maar 3 unlocked, is al werk genoeg op het moment hehe.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ben gisteren uren op zoek geweest naar een systeem waar ik die empire media influence kan afgeven
En ik kom er maar niet vanaf. Ben ik op zoek naar systemen met een wit schild? Als je op de power map kijkt?
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2017 08:39 schreef MMaRsu het volgende:
Mwah ik vind de controls met een normale ps4 controller best goed te doen.
Maar ik zit er ook over na te denken hoor haha.
Wil ik ook.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:37 schreef Typisch het volgende:
Ik kan deze HOTAS lenen van een maatje.http://www.mediamarkt.nl/(...)1424230%7C%7Cp%7C%7C
Morgen uitproberen.
Zal mijn bevindingen hier posten. Ik speel overigens op de ps4.quote:Op woensdag 12 juli 2017 11:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Wil ik ook.
Of zo ééntje [ afbeelding ]
Heb je helemaal geen knoppen meer nodig op je toetsenbord. *eventueel* voicecommands erbij maar dan zit ik zo als een halve tamme tegen mijn pc te schreeuwen en dat is ook weer zo genant![]()
Oh ja checkerdecheck, die is natuurlijk geoptimaliseerd voor minder toetsen, dat is wel handig.quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zal mijn bevindingen hier posten. Ik speel overigens op de ps4.
Als dit werk ga ik mij denk ik focussen op bounty hunten als ik het geld heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |