Heeft iemand Boebiedoe nog gezien onlangs?quote:
Al zouden ze wat gestolen hebben; ik geloof niet in een standaard inbraak, dan hebben ze alleen wat meegenomen om het daarop te laten lijken. Dit is 100% een bewuste actie geweest om de eigenaar persoonlijk te raken. Dat kan niet anders.quote:Op zondag 9 juli 2017 10:50 schreef Momo... het volgende:
De inbrekers hebben verder niks gestolen? Raar verhaal
Het is wat raar idd.quote:Op zondag 9 juli 2017 10:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Al zouden ze wat gestolen hebben; ik geloof niet in een standaard inbraak, dan hebben ze alleen wat meegenomen om het daarop te laten lijken. Dit is 100% een bewuste actie geweest om de eigenaar persoonlijk te raken. Dat kan niet anders.
Wat geloof je niet precies?quote:Op zondag 9 juli 2017 11:43 schreef Ulx het volgende:
Ik geloof er geen moer van. Als je beesten dood wilt hebben geef je ze gewoon vlees met rattengif of zo.
In een inbreker die eerst een tuinslang gebruikt om een emmer in de tuin te vullen, vervolgens het huis ingaat om puppies van drie weken bij moeder weg te halen, vervolgens naar buiten gaat om ze te verzuipen. En dat eventueel een paar keer herhaalt. Vervolgens vertrekt bij onraad maar dan nog wel even een doek over de emmer legt.quote:
Ik moet zeggen dat ik het ook een uiterst opmerkelijk verhaal vond. Kan mij de hele gang van zaken ook maar moeilijk voorstellen. Maarja, er lopen natuurlijk wel gekken rond dus het valt niet uit te sluiten dat het daadwerkelijk zo is gegaan als de aangeefster vertelt.quote:Op zondag 9 juli 2017 12:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
In een inbreker die eerst een tuinslang gebruikt om een emmer in de tuin te vullen, vervolgens het huis ingaat om puppies van drie weken bij moeder weg te halen, vervolgens naar buiten gaat om ze te verzuipen. En dat eventueel een paar keer herhaalt. Vervolgens vertrekt bij onraad maar dan nog wel even een doek over de emmer legt.
Ik heb mijn twijfels.
Nouja, laat ik zeggen dat ik het een bijzonder verhaal vind. Heb ook geen directe reden om te twijfelen aan de waarheid van het verhaal van aangeefster, behalve dan dat het mij een zeer uitzonderlijke gang van zaken lijkt.quote:Op zondag 9 juli 2017 13:03 schreef Ulx het volgende:
De kans dat het anders is gegaan lijkt me groter.
We zijn zo ver ontwikkeld dat we heel goed zijn geworden in het verzinnen van effectieve manieren om onze soortgenoten kapot te maken.quote:Op zondag 9 juli 2017 13:04 schreef Cockwhale het volgende:
Wat zijn mensen toch aparte wezens. Volgens mij kom je nergens anders in het dierenrijk zulke gestoorde acties tegen, althans niet vaak, waarbij het geen noodzaak betreft.
Maar waarom moeilijk doen? Gewoon vlees met rattengif in de struiken en klaar.quote:Op zondag 9 juli 2017 13:13 schreef Geerd het volgende:
Uhmzzz concurrentie uitschakelen ?? Niet iedere fokker doet het voor de hobby etc maar puur voor de centen. (beetje fokker houdt niet zoveel geld over van zo een pup)
Naja misschien wou die gewoon 100% zeker zijn/misschien bang dat vogels wat laten vallen in zijn eigen tuin? Of dat kinderen er van eten etcquote:Op zondag 9 juli 2017 13:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar waarom moeilijk doen? Gewoon vlees met rattengif in de struiken en klaar.
En met drinken van moedermelk en een paar jaar kleuterschool.quote:Op zondag 9 juli 2017 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
Seriemoordenaars beginnen hun carriere meestal met het doden van dieren....
Dit soort humor snapt niemand.quote:Op zondag 9 juli 2017 13:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
En met drinken van moedermelk en een paar jaar kleuterschool.
Het zal wel weer 40 uur voorwaardelijke taakstraf wordenquote:
Jij snapt het niet, en je meent dat anderen het daarom ook niet kunnen snappen, bedoel je?quote:
Ik ook, raar verhaal.quote:Op zondag 9 juli 2017 12:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
In een inbreker die eerst een tuinslang gebruikt om een emmer in de tuin te vullen, vervolgens het huis ingaat om puppies van drie weken bij moeder weg te halen, vervolgens naar buiten gaat om ze te verzuipen. En dat eventueel een paar keer herhaalt. Vervolgens vertrekt bij onraad maar dan nog wel even een doek over de emmer legt.
Ik heb mijn twijfels.
De reacties daar zijn ook van de debiele kant, zeg.quote:
Waar? De meeste mensen hier zien het als debiel.quote:Op zondag 9 juli 2017 18:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
De reacties daar zijn ook van de debiele kant, zeg.
Omdat ze waarschijnlijk niet door had dat men haar puppies iets zou aandoen.quote:Op zondag 9 juli 2017 18:45 schreef Loekie1 het volgende:
Ik droomde vannacht toevallig over een kat die in een emmer water zat, er blijkbaar niet uit kon en op die manier mishandeld werd. Mensen die dit soort dingen doen zijn heel erg ziek.
Je zou zo graag op dat moment daar zijn en de dader storen. Waarom is die vrouw niet naar beneden gelopen terwijl ze wist dat die puppies daar waren?
Je hoort lawaai, het komt van beneden, daar zitten zes puppies en je gaat niet kijken? Misschien heeft ze het zelf wel gedaan.quote:Op zondag 9 juli 2017 18:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Omdat ze waarschijnlijk niet door had dat men haar puppies iets zou aandoen.
Lijkt mij ook wat vreemd. Of je moet angstig zijn over geweld tegen jezelf.quote:Op zondag 9 juli 2017 18:50 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Je hoort lawaai, het komt van beneden, daar zitten zes puppies en je gaat niet kijken?
Waarom greep de moeder niet in toen haar puppies wedden verzopen?quote:Op zondag 9 juli 2017 18:45 schreef Loekie1 het volgende:
Ik droomde vannacht toevallig over een kat die in een emmer water zat, er blijkbaar niet uit kon en op die manier mishandeld werd. Mensen die dit soort dingen doen zijn heel erg ziek.
Je zou zo graag op dat moment daar zijn en de dader storen. Waarom is die vrouw niet naar beneden gelopen terwijl ze wist dat die puppies daar waren?
Je kent de situatie niet. Het verhaal is raar.quote:Op zondag 9 juli 2017 18:54 schreef Loekie1 het volgende:
Dat is niet aardig dat ik dat zeg maar ik vind dat je in zo'n situatie wel wat meer moed mag tonen.
Dat zou ook vrij ziek zijn.quote:Op zondag 9 juli 2017 18:58 schreef Kloonhommel het volgende:
Apart verhaal, misschien heeft ze het wel zelf gedaan.
Ik heb geen verstand van puppy's, maar ik heb wel eens vaker gelezen dat hondenbezitters de moederhond 's nachts niet bij de nog hele jonge puppy's willen achterlaten. Eerder dit jaar werden ergens in Brabant vier jonge puppy's (slechts enkele weken oud) gestolen van een zorgboerderij. De moederhond lag de nacht van de diefstal niet bij haar eigen puppy's, waardoor de diefstal pas de ochtend daarna werd opgemerkt.quote:Op zondag 9 juli 2017 18:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom greep de moeder niet in toen haar puppies wedden verzopen?
Omdat ze waarschijnlijk die puppies zelf verzopen heeft, het verhaal is veel te vaag om te denken dat een ander het gedaan heeftquote:Op zondag 9 juli 2017 18:45 schreef Loekie1 het volgende:
Je hebt lui die denken dat je niet verdacht kunt zijn als je zelf de politie belt.quote:Op zondag 9 juli 2017 23:19 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik kan me dat toch maar moeilijk voorstellen. Waarom zou ze dan de politie bellen?
bronquote:Baasje verdronken puppy's in Heesch gaat uit van wraakactie: 'Ik word al maanden lastiggevallen'
Dit zijn de twee overgebleven puppy's
Een dierenbeul heeft bij een inbraak in Heesch vier jonge puppy's moedwillig verdronken. ,,Het voelt als verdoofd. Ik kan nog steeds niet bevatten dat dit is gebeurd", zegt de eigenares die anoniem wil blijven.
De vrouw werd rond middernacht gealarmeerd door een angstig geluid van haar hond, een whippet, ook wel mini hazewindhond genoemd. ,,Toen ik beneden kwam, hoorde ik de buitenkraan lopen en wist ik dat er iets mis was. Ik heb meteen 112 gebeld."
Maanden lastiggevallen
De politie was snel ter plaatse. Ze ontdekten in de achtertuin een emmer met daarin een slang met lopend water. Toen ze de natte doek van de emmer haalden, zagen ze vier verdronken puppy's.
De inbreker of inbrekers hebben verder niks gestolen. ,,De politie gaat ook uit van een wraakactie", vertelt de vrouw. Ze wordt al maanden lastiggevallen, zo geeft ze aan. Dat is ook de reden dat ze rolluiken voor de ramen en deuren heeft en bewakingscamera's aan de gevel.
Forensische sporen
Alleen de aanbouw achter haar huis was afgelopen nacht alleen afgesloten met een hordeur. ,,Het was zo ontzettend warm voor de hond en haar puppy's. En wie verwacht er nou dat iemand dit doet?"
De politie heeft zondag direct forensische sporen bij het huis veiliggesteld en hield een buurtonderzoek in de Heesche Heelwijkstraat en omgeving. Het slachtoffer hoopt dat het snel tot aanhouding van de dader(s) leidt. ,,Afgelopen nacht was het net of mijn hoofd op ontploffen stond."
Omdat het gewoon een fatsoenlijk opgevoede hond is?quote:Op zondag 9 juli 2017 18:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom greep de moeder niet in toen haar puppies wedden verzopen?
Tja, wie verwacht dan ook dat iemand puppy's vermoord?quote:Op maandag 10 juli 2017 14:28 schreef deedeetee het volgende:
Moeder is een whippet, nee die begint niet veel tegen een inbreker.
Maar wat een mongool is die vrouw om de deur niet af te sluiten. Het is idd warm maar dan nog neem je geen risico toch ?
Ventilatortje .... Of was zelf ook beneden gaan slapen.quote:Op maandag 10 juli 2017 14:28 schreef deedeetee het volgende:
Moeder is een whippet, nee die begint niet veel tegen een inbreker.
Maar wat een mongool is die vrouw om de deur niet af te sluiten. Het is idd warm maar dan nog neem je geen risico toch ?
quote:Op maandag 10 juli 2017 14:30 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Tja, wie verwacht dan ook dat iemand puppy's vermoord?
Ik heb hier de deur ook open staan in de nacht als het warm is, zo abnormaal is dat echt niet.
quote:De inbreker of inbrekers hebben verder niks gestolen. ,,De politie gaat ook uit van een wraakactie", vertelt de vrouw. Ze wordt al maanden lastiggevallen, zo geeft ze aan. Dat is ook de reden dat ze rolluiken voor de ramen en deuren heeft en bewakingscamera's aan de gevel.
Ik ook maar ik word niet lastig gevallen waardoor ik heb moeten investeren in rolluiken en camera's.quote:Op maandag 10 juli 2017 14:30 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ik heb hier de deur ook open staan in de nacht als het warm is, zo abnormaal is dat echt niet.
Lastig gevallen worden en puppy's vermoord zijn wel 2 verschillende dingen. Puppy's staan toch wel algemeen genomen op de daar blijf je af lijst.quote:
Wraak voor wat?quote:
Trouwens niet zo heel wijs om rolluiken te kopen en dan 's nachts de deur open te laten.quote:
Nee dat weet ik, maar kan wel meer betekenis geven aan het verhaal.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |