Heeft iemand Boebiedoe nog gezien onlangs?quote:
Al zouden ze wat gestolen hebben; ik geloof niet in een standaard inbraak, dan hebben ze alleen wat meegenomen om het daarop te laten lijken. Dit is 100% een bewuste actie geweest om de eigenaar persoonlijk te raken. Dat kan niet anders.quote:Op zondag 9 juli 2017 10:50 schreef Momo... het volgende:
De inbrekers hebben verder niks gestolen? Raar verhaal
Het is wat raar idd.quote:Op zondag 9 juli 2017 10:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Al zouden ze wat gestolen hebben; ik geloof niet in een standaard inbraak, dan hebben ze alleen wat meegenomen om het daarop te laten lijken. Dit is 100% een bewuste actie geweest om de eigenaar persoonlijk te raken. Dat kan niet anders.
Wat geloof je niet precies?quote:Op zondag 9 juli 2017 11:43 schreef Ulx het volgende:
Ik geloof er geen moer van. Als je beesten dood wilt hebben geef je ze gewoon vlees met rattengif of zo.
In een inbreker die eerst een tuinslang gebruikt om een emmer in de tuin te vullen, vervolgens het huis ingaat om puppies van drie weken bij moeder weg te halen, vervolgens naar buiten gaat om ze te verzuipen. En dat eventueel een paar keer herhaalt. Vervolgens vertrekt bij onraad maar dan nog wel even een doek over de emmer legt.quote:
Ik moet zeggen dat ik het ook een uiterst opmerkelijk verhaal vond. Kan mij de hele gang van zaken ook maar moeilijk voorstellen. Maarja, er lopen natuurlijk wel gekken rond dus het valt niet uit te sluiten dat het daadwerkelijk zo is gegaan als de aangeefster vertelt.quote:Op zondag 9 juli 2017 12:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
In een inbreker die eerst een tuinslang gebruikt om een emmer in de tuin te vullen, vervolgens het huis ingaat om puppies van drie weken bij moeder weg te halen, vervolgens naar buiten gaat om ze te verzuipen. En dat eventueel een paar keer herhaalt. Vervolgens vertrekt bij onraad maar dan nog wel even een doek over de emmer legt.
Ik heb mijn twijfels.
Nouja, laat ik zeggen dat ik het een bijzonder verhaal vind. Heb ook geen directe reden om te twijfelen aan de waarheid van het verhaal van aangeefster, behalve dan dat het mij een zeer uitzonderlijke gang van zaken lijkt.quote:Op zondag 9 juli 2017 13:03 schreef Ulx het volgende:
De kans dat het anders is gegaan lijkt me groter.
We zijn zo ver ontwikkeld dat we heel goed zijn geworden in het verzinnen van effectieve manieren om onze soortgenoten kapot te maken.quote:Op zondag 9 juli 2017 13:04 schreef Cockwhale het volgende:
Wat zijn mensen toch aparte wezens. Volgens mij kom je nergens anders in het dierenrijk zulke gestoorde acties tegen, althans niet vaak, waarbij het geen noodzaak betreft.
Maar waarom moeilijk doen? Gewoon vlees met rattengif in de struiken en klaar.quote:Op zondag 9 juli 2017 13:13 schreef Geerd het volgende:
Uhmzzz concurrentie uitschakelen ?? Niet iedere fokker doet het voor de hobby etc maar puur voor de centen. (beetje fokker houdt niet zoveel geld over van zo een pup)
Naja misschien wou die gewoon 100% zeker zijn/misschien bang dat vogels wat laten vallen in zijn eigen tuin? Of dat kinderen er van eten etcquote:Op zondag 9 juli 2017 13:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar waarom moeilijk doen? Gewoon vlees met rattengif in de struiken en klaar.
En met drinken van moedermelk en een paar jaar kleuterschool.quote:Op zondag 9 juli 2017 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
Seriemoordenaars beginnen hun carriere meestal met het doden van dieren....
Dit soort humor snapt niemand.quote:Op zondag 9 juli 2017 13:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
En met drinken van moedermelk en een paar jaar kleuterschool.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |