Bij het NL instituut voor beeld en geluid. No jokequote:Op zondag 9 juli 2017 15:35 schreef ZuidGrens het volgende:
Weet iemand waar ik de volledige wedstrijd PSV-Vitesse van 2007 terug kan kijken? Dus incl. dat incident met die keeper van Vitesse die Oost uit ging dagen
Van uw nieuwe clubwatchertwitter:marcotimmer twitterde op zondag 09-07-2017 om 17:43:31Het ziet er naar uit dat Derrick Luckassen zijn carrière vervolgt bij #psv. Hij tekent naar verluidt een contract voor 5 jaar!Zo meer @VI_nl reageer retweet
Rikkert weer te laat.quote:Op zondag 9 juli 2017 17:44 schreef Tagliano het volgende:
Van uw nieuwe clubwatchertwitter:marcotimmer twitterde op zondag 09-07-2017 om 17:43:31Het ziet er naar uit dat Derrick Luckassen zijn carrière vervolgt bij #psv. Hij tekent naar verluidt een contract voor 5 jaar!Zo meer @VI_nl reageer retweet
Hey een PSV clubwatcher die me niet geblokt heeftquote:Op zondag 9 juli 2017 17:44 schreef Tagliano het volgende:
Man man man, wat een verschrikkelijke aankoop is dit zeg. Dit is dan je opvolger van Moreno..quote:Op zondag 9 juli 2017 17:44 schreef Tagliano het volgende:
?quote:Op zondag 9 juli 2017 18:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Man man man, wat een verschrikkelijke aankoop is dit zeg. Dit is dan je opvolger van Moreno..
Staat in de tekst op de website van VI. PSV koopt geen spelers voor enkele miljoenen als back-up.quote:
Hmm ok ,we zullen zien maar geloof het eerlijk gezegd niet.quote:Op zondag 9 juli 2017 18:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Staat in de tekst op de website van VI. PSV koopt geen spelers voor enkele miljoenen als back-up.
Doet me denken aan Marcelo en Derijck. Wat een aids was dat zeg. Snap echt niks van deze aankoop. Luckassen stond zelfs bij AZ regelmatig te klungelen en was niet echt een uitblinker. Heb er weinig vertrouwen in.quote:Op zondag 9 juli 2017 18:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Man man man, wat een verschrikkelijke aankoop is dit zeg. Dit is dan je opvolger van Moreno..
Jaartje geleden was het Bruma-Moreno. Nu dus Isimat-Luckassen. Heeeeel klein verschilletje maar
Isimat is een prima speler hoorquote:Op zondag 9 juli 2017 18:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jaartje geleden was het Bruma-Moreno. Nu dus Isimat-Luckassen. Heeeeel klein verschilletje maar
Denk het ook eerlijk gezegd. Of Cocu moet Hendrix weer op de zijkant zetten?quote:Op zondag 9 juli 2017 18:20 schreef PSVCL het volgende:
Denk eerder dat ie als back up voor Hendrix is gehaald , en voor de rechtsback positie.
Ik twijfel hieraan. Brands heeft aangegeven De Wijs de kans te geven. Daarnaast is Luckassen rechtsbenig.quote:Op zondag 9 juli 2017 18:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Staat in de tekst op de website van VI. PSV koopt geen spelers voor enkele miljoenen als back-up.
Maar bepaalt Brands dat dan?quote:Op zondag 9 juli 2017 18:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik twijfel hieraan. Brands heeft aangegeven De Wijs de kans te geven. Daarnaast is Luckassen rechtsbenig.
?quote:
Op de bank bedoel je?? mag hopen van niet..quote:Op zondag 9 juli 2017 18:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Denk het ook eerlijk gezegd. Of Cocu moet Hendrix weer op de zijkant zetten?
Omdat ze weinig risico namen in hun spel ja, daarom ook al die gelijke spelen.quote:Op zondag 9 juli 2017 19:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
?
Met een goede opbouwende verdediger naast zich is er niks mis met Isimat.
PSV had vorig seizoen niet voor niks de minste tegengoals...
Aangegeven voorlopig geen vervanger voor Moreno te halen. Hij bepaalt zelf wat hij zegt ja.quote:
Die potjes zaten er wel tussen idd , maar de meeste wedstrijden creëerden ze anders gewoon genoeg kansen.quote:Op zondag 9 juli 2017 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze weinig risico namen in hun spel ja, daarom ook al die gelijke spelen.
Brands op zijn woorden geloven is ongeveer hetzelfde als volwassene nog denken dat Sinterklaas bestaat..quote:Op zondag 9 juli 2017 19:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aangegeven voorlopig geen vervanger voor Moreno te halen. Hij bepaalt zelf wat hij zegt ja.
Ik heb me regelmatig dood verveeld bij wedstrijden van PSV (en dit is geen trollen ofzo, want dat deed ik ook lang zat bij Ajax). Maar daarom is het niet zo ABC om te zeggen dat iemand een goede verdediger is puur door te kijken naar de tegengoals, ik vind de speelstijl dan ook wel het bekijken waard.quote:Op zondag 9 juli 2017 19:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die potjes zaten er wel tussen idd , maar de meeste wedstrijden creëerden ze anders gewoon genoeg kansen.
Ik ook, zeker tegen de mindere team werd er vaak inspiratieloos gespeeld ..maar niet verdedigend ofzo.quote:Op zondag 9 juli 2017 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb me regelmatig dood verveeld bij wedstrijden van PSV (en dit is geen trollen ofzo, want dat deed ik ook lang zat bij Ajax). Maar daarom is het niet zo ABC om te zeggen dat iemand een goede verdediger is puur door te kijken naar de tegengoals, ik vind de speelstijl dan ook wel het bekijken waard.
Slegers heeft toch ook gewoon gelijk. Zolang de handtekeningen niet staan kan er altijd wat gebeuren. Dus nog geen overeenkomst, dat dat morgen wel zo is kan zo zijn maar die ed-journalist is echt van niveautje schoolkrant.quote:Op zondag 9 juli 2017 19:45 schreef Lemming22 het volgende:
Weer een lekker relletje op Twitter tussen de PSV watchers en Slegers. Wat leidt tot een stukje op ed.nl van Rik dat "De perschef van PSV een akkoord ontkent."
Now it's getting personal
Klopt, dat stukje van Elfrink op ed.nl is ontzettend kinderachtig. De frustratie spat er vanaf.quote:Op zondag 9 juli 2017 19:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Slegers heeft toch ook gewoon gelijk. Zolang de handtekeningen niet staan kan er altijd wat gebeuren. Dus nog geen overeenkomst, dat dat morgen wel zo is kan zo zijn maar die ed-journalist is echt van niveautje schoolkrant.
Eens, maar ik geloof niet dat Cocu met twee rechtsbenigen in het centrum gaat spelen.quote:Op zondag 9 juli 2017 19:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Brands op zijn woorden geloven is ongeveer hetzelfde als volwassene nog denken dat Sinterklaas bestaat..
Tweets van Rik mag je hier ook plaatsen, niet iedereen kan het zien namelijkquote:Op zondag 9 juli 2017 19:45 schreef Lemming22 het volgende:
Weer een lekker relletje op Twitter tussen de PSV watchers en Slegers. Wat leidt tot een stukje op ed.nl van Rik dat "De perschef van PSV een akkoord ontkent."
Now it's getting personal
gvd meer dan 6 miljoen, dacht eerst dat het maar om 1/2 miljoen gingquote:Op zondag 9 juli 2017 21:00 schreef de_boswachter het volgende:
Wat me vooral opvalt aan deze transfer is dat hij PSV boven Feyenoord verkiest terwijl laatstgenoemde CL speelt.
Goed teken voor ons!
Het zal wel iets van 2/3 miljoen zijn lijkt me.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
gvd meer dan 6 miljoen, dacht eerst dat het maar om 1/2 miljoen ging
quote:Op zondag 9 juli 2017 21:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lozano voor 8(?) , Luckassen voor 6(?) en dan komt Van Ginkel nog voor een paar miljoen..quote:Op zondag 9 juli 2017 21:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 juli 2017 21:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lozano voor 8(?) , Luckassen voor 6(?) en dan komt Van Ginkel nog voor een paar miljoen..
Betekend dat er gewoon genoeg geld is ,is een goed teken
Vind je het leuk om gifjes te plaatsen?quote:Op zondag 9 juli 2017 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahahaha, ''Goed teken dat er zoveel geld aan Luckassen wordt besteedt''.
[ afbeelding ]
besteedquote:Op zondag 9 juli 2017 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Soms om te dollen, soms om mensen die ik compleet niet serieus neem.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vind je het leuk om gifjes te plaatsen?
Jij bent wel heel optimistisch.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lozano voor 8(?) , Luckassen voor 6(?) en dan komt Van Ginkel nog voor een paar miljoen..
Betekend dat er gewoon genoeg geld is ,is een goed teken
Waar komt dat bedrag vandaan?quote:Op zondag 9 juli 2017 21:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je geen leukere?quote:Op zondag 9 juli 2017 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Las na de transfer van Lozano dat hier bij zou blijven of er moet eerst iemand verkocht worden.quote:
Ze hebben Guardado toch verkocht (vrijgekomen salaris dit dat)quote:Op zondag 9 juli 2017 21:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Las na de transfer van Lozano dat hier bij zou blijven of er moet eerst iemand verkocht worden.
Blijkt dus bullshit te zijn..
Op mobiel gaat dat helaas niet zo lekker. Heeft Slegers je geblokt? Die gaat vooral lekker los, terug lezend vooral op supporters, niet direct op de PSV watchers. Al zijn Rik en Thijs geen vrienden volgens mijquote:Op zondag 9 juli 2017 20:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tweets van Rik mag je hier ook plaatsen, niet iedereen kan het zien namelijk
't Is een site met veelal verzonnen berichtgeving. No way dat PSV 6 miljoen gaat betalen voor een speler met wen eenjarig contract.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja wat, ik geniet altijd van die reacties
2 Hansquote:Op zondag 9 juli 2017 21:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
't Is een site met veelal verzonnen berichtgeving. No way dat PSV 6 miljoen gaat betalen voor een speler met wen eenjarig contract.
Nee, Frits.quote:
Kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat Feyenoord dat geboden heeft. Max 4 lijkt me een stuk logischer.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
't Is een site met veelal verzonnen berichtgeving. No way dat PSV 6 miljoen gaat betalen voor een speler met wen eenjarig contract.
Tuurlijk heeft Feyenoord dat niet geboden. Dat zou in een klap de duurste binnenkomende transfer ooit zijn. Daarnaast is de volledige berichtgeving gebaseerd op een artikel op de AZ Fanpage.quote:Op zondag 9 juli 2017 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat Feyenoord dat geboden heeft. Max 4 lijkt me een stuk logischer.
Dat was Lazovic, maar komt wel in de buurt ja.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft Feyenoord dat niet geboden. Dat zou in een klap de duurste binnenkomende transfer ooit zijn. Daarnaast is de volledige berichtgeving gebaseerd op een artikel op de AZ Fanpage.
5,9 geloof ik.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was Lazovic, maar komt wel in de buurt ja.
Alsnog 1 jaar. Pas als die optie gelicht wordt is het 2 jaar.quote:Op zondag 9 juli 2017 22:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jawel, want AZ heeft een optie. Die lichten ze toch sowieso
Dit geloof ik ook niet, hooguit 3 miljoen en zelfs dat acht ik al vrij hoog. Of wij zien iets niet, wat Cocu/Brands wel zien...quote:Op maandag 10 juli 2017 08:15 schreef Scarface88 het volgende:
Je gaat mij niet wijsmaken dat we een B-speler voor 6 miljoen hebben gekocht.
Thijs is wel kundig en professioneel. Prima vakman.quote:Op maandag 10 juli 2017 08:47 schreef Fifa.17 het volgende:
Ik weet niet wie irritanter is..
- Rik Elfrink: totaal ongeschikt als PSV-watcher, maar ook wel weer aandoenlijk
- Thijs Slegers: een van de grootste kwallen die ik ooit heb gezien in m'n leven
Mensen waarmee ik niet in de kroeg hoef, die ik niet via mijn werk tref of die ik nooit hoef te spreken, beoordeel ik op hun kwaliteiten. De rest boeit niet.quote:Op maandag 10 juli 2017 08:47 schreef Fifa.17 het volgende:
Ik weet niet wie irritanter is..
- Rik Elfrink: totaal ongeschikt als PSV-watcher, maar ook wel weer aandoenlijk
- Thijs Slegers: een van de grootste kwallen die ik ooit heb gezien in m'n leven
Groot gemis wel als watcherquote:Op maandag 10 juli 2017 08:56 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Thijs is wel kundig en professioneel. Prima vakman.
Vooral erg slim van PSV om hem persvoorlichter (?) te maken, kon op die manier gelijk alle lijntjes afsluiten.quote:Op maandag 10 juli 2017 08:56 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Thijs is wel kundig en professioneel. Prima vakman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |