quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:04 schreef Knudde het volgende:
Ben werkelijk verbaasd dat de haatsite GS moskeeën nog een bestaansrecht heeft hebben ondanks het aanzetten tot haat en racisme. Ik hoop dat deze achterlijke haatsitepaleizen zsm opgedoekt wordten.
Neem aan dat iedereen dus ook braaf aanwezig was bij een bezoekje aan een Synagoge?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:04 schreef Knudde het volgende:
Op basisschool 't Slingertouw zitten kinderen van verschillende nationaliteiten. "Ik zou het vreselijk vinden als onze kinderen na hun schooltijd zo eenzijdig zouden reageren als sommige mensen op internet", zegt de directeur. "We proberen onze leerlingen tolerantie en begrip bij te brengen."
Niks mis met gedwongen interesse en onderricht in één geloof, al andere geloven negerend.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:23 schreef Montagui het volgende:
Niks mis met interesse en onderricht in ander geloven.
Maar daar moet het dan bij blijven. Gewoon algemene interesse.
Waar?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:29 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Niks mis met gedwongen interesse en onderricht in één geloof, al andere geloven negerend.
Dit lees ik nu.
Door naar een Moskee te gaan? Breng dan een bezoekje aan het Anne Frank Huis of 'mag' dat niet?quote:"We proberen onze leerlingen tolerantie en begrip bij te brengen."
Klinkt als indoctrinatie en islam promotie.quote:"We proberen onze leerlingen tolerantie en begrip bij te brengen."
Ja want de islam is de tolerantie zelvequote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:55 schreef rosalinde93 het volgende:
Iemand bedreigen omdat diegene zorg wil dragen voor meer tolerantie in de samenleving
Dus kan je de schooldirecteur best bedreigen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 03:00 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Ja want de islam is de tolerantie zelve
Ahh, er zullen vast een aantal ouders niet blij geweest zijn.quote:"Dat werd op Twitter gedeeld en kreeg een verkeerde kop", zegt Van der Velde. Uiteindelijk pikte GeenStijl dit op
twitter:2tongig twitterde op woensdag 05-07-2017 om 20:03:105/6/7-jarige leerlingen Basisschool @slingertouw op de knieën gedwongen in Turkse Fatih-kazerne:… https://t.co/iylZn8v2nn reageer retweet
Lees verder.quote:Tijdens een rondleiding van groep acht door de Anwar e Medina Moskee hield de imam de kinderen voor dat 'vrouwen een spleet hebben gekregen, maar homoseksuelen gaan op een plaats waar de stront uitkomt', aldus onderwijzer P. van Wielink.
Ik voel de tolerantie gewoon.quote:
Dat bericht is uit 2001 en gaat niet over dit moskeebezoek.quote:
ligt eraan aan wie je het vraagt, maar toenadering heeft best kans daaraan bij te dragen, dus hartstikke mooi van deze klas.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 03:00 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Ja want de islam is de tolerantie zelve
Nou nou een paar ferme woorden op het relatief anonieme interwebz. Beter dan een hele stad plunderen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 08:19 schreef Jigzoz het volgende:
Jaja... Bedreigingen uit radicaalrechtse hoek. Verrassing.
Bedreigingen zijn beter dan een hele stad plunderen. Check.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 08:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nou nou een paar ferme woorden op het relatief anonieme interwebz. Beter dan een hele stad plunderen.
Ik heb een idee: laten we geen steden plunderen én geen basisschooldirecteuren bedreigen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 08:23 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nou nou een paar ferme woorden op het relatief anonieme interwebz. Beter dan een hele stad plunderen.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 08:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Bedreigingen zijn beter dan een hele stad plunderen. Check.
Die bedreigingen hebben echt niet meer waarde dan een gemiddeld KLB topic.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 08:43 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Ik heb een idee: laten we geen steden plunderen én geen basisschooldirecteuren bedreigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
Dat is correct voor de afzenders, die hebben 5 minuten later hun frustraties alweer op iets anders gericht. Voor de ontvangers is het vaak een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 08:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
[..]
Die bedreigingen hebben echt niet meer waarde dan een gemiddeld KLB topic..
Ach gossiequote:Op zaterdag 8 juli 2017 08:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
"Directeur brengt kinderen in aanraking met anti Westerse haatsekte."
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:55 schreef rosalinde93 het volgende:
Iemand bedreigen omdat diegene zorg wil dragen voor meer tolerantie in de samenleving
Ik hoop maar dat het niet te laat is. Voor je het weet zijn ze geïndoctrineerd. Ik ben vroeger weleens met school naar een katholieke kerk geweest en begin soms spontaan kruisjes te slaan.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 08:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Linkse wegkijker die mad is gespot.
U is een beroepsvoetballer?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 08:51 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het niet te laat is. Voor je het weet zijn ze geïndoctrineerd. Ik ben vroeger weleens met school naar een katholieke kerk geweest en begin soms spontaan kruisjes te slaan.
Eng! De wereld is eng!!
O, dan is het goed.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 08:44 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
[..]
Die bedreigingen hebben echt niet meer waarde dan een gemiddeld KLB topic..
Bizar toch? Dat goedpraten van publieke bedreigingen. Want het is maar internet. En Facebook.quote:
De bedreigingen waren telefonisch.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bizar toch? Dat goedpraten van publieke bedreigingen. Want het is maar internet. En Facebook.
Mwoah, ten opzichte van alle white genocide-bagger, pleidooien voor preventieve executies en oproepen tot deportaties is dit eigenlijk gewoon vrij mat inderdaad.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bizar toch? Dat goedpraten van publieke bedreigingen. Want het is maar internet. En Facebook.
Oh, dan hebben ze helemaal geen waarde, joh.quote:
Dat zeg ik toch helemaal niet? Doe niet zo achterlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dan hebben ze helemaal geen waarde, joh.
Ik zeg ook niet dat jij dat zegt. En ik ga er ook helemaal niet vanuit dat jij dat denkt.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:18 schreef Fir3fly het volgende:
Dat zeg ik toch helemaal niet? Doe niet zo achterlijk.
Waarom dan dat domme geschreeuw? Wat een aanstellerij in dit topic zeg.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij dat zegt. En ik ga er ook helemaal niet vanuit dat jij dat denkt.
Scherp.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 08:43 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Ik heb een idee: laten we geen steden plunderen én geen basisschooldirecteuren bedreigen.
Welk geschreeuw?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:21 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom dan dat domme geschreeuw? Wat een aanstellerij in dit topic zeg.
Over 'publieke bedreigingen' waar dus geen sprake van is.quote:
Nee, het zijn telefonische gebleken. Dat is inderdaad minder erg.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:23 schreef Fir3fly het volgende:
Over 'publieke bedreigingen' waar dus geen sprake van is.
quote:Leerlingen tolerantie bijbrengen
Wat zou het anders zijn? Een poging tot hersenspoeling van 6-jarigen zodat zij jihad-strijders worden in de hoop dat zij morgen op hun fietsje naar Syrië gaan om te leren hoe zij zich op moeten blazen?quote:
Godverdomme, dom wijfquote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, het zijn telefonische gebleken. Dat is inderdaad minder erg.
Goed punt.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:21 schreef Luckyseven het volgende:
Ik zou als ouder ook niet willen dat de school mijn kinderen kennis laat maken met een religieuze instelling. Er mag best over verteld worden in de les BTW
Was Turkije trouwens geen seculier land? Waarom staat een bezoek aan een moskee dan uberhaupt op het programma?
Bronquote:23 April: Internationale Kinderfeestdag
23 april is een Kinderfeestdag dat oorspronkelijk gevierd wordt in Turkije. Eerst was het een Nationale Kinderfeestdag, aangekondigd door Atatürk (oprichter van de Turkse republiek). In 1979 werd het kinderfeest door UNESCO uitgeroepen tot Internationale Kinderfeestdag. Tegenwoordig wordt het in heel veel landen gevierd. Jaarlijks komen kinderen uit verschillende landen op 23 april bijeen in Turkije, om het gezamenlijk te vieren.
Kusje op je boze bolletje. Ga nu maar een meester bellen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:28 schreef Fir3fly het volgende:
Godverdomme, dom wijf. Voor de tweede keer: dat zeg ik niet.
Waarom verliezen mensen als jij ineens elk cognitief vermogen als het over dit soort onderwerpen gaat?
haha nee jij bent domquote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Godverdomme, dom wijf. Voor de tweede keer: dat zeg ik niet.
Waarom verliezen mensen als jij ineens elk cognitief vermogen als het over dit soort onderwerpen gaat?
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:36 schreef Nintex het volgende:
Stuur de Moslim kindertjes dan ook naar de Kerk en Synagoge
Ownee, wacht, natuurlijk niet, want "toevallig" was Turkije 'gekozen' en we weten allemaal dat Turkije een Islamitische staat is en geen seculier land. Deze basisschool heeft alvast de nieuwe grondwet ingevoerd en Ataturk draait zich nog eens om in zijn graf.
Had met die kinderen naar een Kebab tent gegaan.
[..]
Door naar een Moskee te gaan? Breng dan een bezoekje aan het Anne Frank Huis of 'mag' dat niet?
Hier in dit topic zijn ook de helft van de reacties zo. Serieus kom op manquote:Op zaterdag 8 juli 2017 08:23 schreef Copycat het volgende:
Wat lopen er toch een hoop gekken rond. Een schooldirecteur gaan bedreigen omdat er in een themaweek naar een moskee wordt gegaan. Omdat de kinderen onder,eer het land Turkije aandachtsgebied hebben verklaard. Nee, dat is vuile islam-indoctrinatie en onze tere kindertjes toch, die directeur is een gore kankerlijder die dood moet.
Man, man, wat ben je dan voor een trieste, domme proleet. Met je Facebook en GeenStijl.
Haha, heerlijk dat bagatelliseren. Voelt erg veilig kan ik mij voorstellen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 08:51 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het niet te laat is. Voor je het weet zijn ze geïndoctrineerd. Ik ben vroeger weleens met school naar een katholieke kerk geweest en begin soms spontaan kruisjes te slaan.
Eng! De wereld is eng!!
Wat een gefrustreerde post zeg. Multiculti muss sein!!!!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 08:23 schreef Copycat het volgende:
Wat lopen er toch een hoop gekken rond. Een schooldirecteur gaan bedreigen omdat er in een themaweek naar een moskee wordt gegaan. Omdat de kinderen onder,eer het land Turkije aandachtsgebied hebben verklaard. Nee, dat is vuile islam-indoctrinatie en onze tere kindertjes toch, die directeur is een gore kankerlijder die dood moet.
Man, man, wat ben je dan voor een trieste, domme proleet. Met je Facebook en GeenStijl.
Kinderen iets leren over een religie die 1/3e van de wereld aanhangt en die constant thema is van maatschappelijke discussies in Nederland. Die kleuters snappen zo waarom bij hun Turkse vriendjes thuis dingen net wat anders gaan. Verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat een gefrustreerde post zeg. Multiculti muss sein!!!!
Neuh. De frustratie in die post richt zich vooral op de dumb dumbs die het nodig vinden een docent te bedreigen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat een gefrustreerde post zeg. Multiculti muss sein!!!!
Ja dit ziet er wel uit als een oproep om leraren te bedreigen en kinderen nooit te leren over het gewelddadige feest dat de islam is.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:34 schreef Brybry het volgende:
Stel je voor dat je kinderen kennis laat maken met de wereld om zich heen. Poe poe.
Dat mag natuurlijk niet van schuimbekkend extreem rechts Nederland. Kneusjes.
http://www.geenstijl.nl/m(...)jes_op_de_kniet.htmlquote:Zeg, onderwijzend personeel van Nederland. We weten dat jelui het zwaar hebben, best wel klote betaald krijgen en giga verantwoordelijkheden hebben in die tjokvolle klassen met strontvervelende Sterres, Merels en Mezen. Maar de sympathie houdt een keer op. Moskeetjes, christenkerkers, papenkooien en sjoelbakken bekijken - nou vooruit dan maar (al mag dat ook gewoon bij maatschappijleer in het voortgezet onderwijs). MAAR KAP EENS MET DAT DOCIELE GEKNIEL VAN ONZE KOTERS IN DIE ISLAMHUTTEN. Alvast bedankt, juf.
Als ik toenadering zoek tot iemand dan zal ik slechts onder dwang op de knieën gaan en dan is het niet echt toenadering meer.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 08:02 schreef Drug het volgende:
[..]
ligt eraan aan wie je het vraagt, maar toenadering heeft best kans daaraan bij te dragen, dus hartstikke mooi van deze klas.
In al die jaren van geenstijl bedreigingen is er nog nooit iemand doodgegaan volgens mij. Dan kun je ondertussen wel stellen dat die bedreigingen niet zo heel veel waard zijn. Dat is trouwens geen goedpraten, maar een feitenbeschrijving.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het opblazen (hihi) van dit soort materie is zo mogelijk nog sneuer.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In al die jaren van geenstijl bedreigingen is er nog nooit iemand doodgegaan volgens mij. Dan kun je ondertussen wel stellen dat die bedreigingen niet zo heel veel waard zijn. Dat is trouwens geen goedpraten, maar een feitenbeschrijving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |