Allemaal de schuld van GeenStijl.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze het gaan spinnen, want ze gaan het spinnen.
Niks is zinloos. Voor jezelf tenminste.. misschien is het uit met je vriendin en wil je de frustratie eruit rellen...quote:
zijn ervoor om dat kraakpand te ruimen, daar waren aantal mensen ingeklommenquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:59 schreef Bensel het volgende:
[..]
zijn ervoor om dat kraakpand te ruimen, daar waren aantal mensen ingeklommen
Ik vind het prima muziek hoor.quote:
En? hoe was het gisteren?quote:
Speciale eenheden, ineens is het rustig.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:03 schreef skysherrif het volgende:
Zo hele dag gewerkt, enkele updates?
Net als gister nu rond middernacht weer rustig?
Nou rustig zou ik het nog niet noemenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:03 schreef skysherrif het volgende:
Special Forcesquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:03 schreef skysherrif het volgende:
nog niet echt, grote groep is net een charge op uitgevoerd, nog veel relschoppers op de been, speciale politieeenheid ruimt een kraakpand, situatie nog altijd dreigendquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:03 schreef skysherrif het volgende:
Gezellig de hele straat vol auto's die in de fik staan geeft toch wat extra sfeerquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:03 schreef skysherrif het volgende:
Zag je op werk ook al steeds posten dat alles zo meeviel, dat er niets aan de hand is, terwijl ik nu even lees en terugkijk en men winkeltjes van zelfstandige ondernemers aan het plunderen is en autos van doodnormale mensen in de fik steekt.quote:
Dat is gewoon even gezond verstand gebruikenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:07 schreef Divje het volgende:
Hoe komt dat zo dat de pers met die helmpjes loopt trouwens? Heb dat even gemist. Is dat geïnstrueerd ofzo?
Ik hou niet van hypen duidelijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zag je op werk ook al steeds posten dat alles zo meeviel, dat er niets aan de hand is, terwijl ik nu even lees en terugkijk en men winkeltjes van zelfstandige ondernemers aan het plunderen is en autos van doodnormale mensen in de fik steekt.
Waarom doe je gewoon niet even normaal Jaroon, ik dacht altijd dat je wel een redelijke vent was.
Ik zou liever ook geen steen tegen mijn hoofd krijgenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:07 schreef Divje het volgende:
Hoe komt dat zo dat de pers met die helmpjes loopt trouwens? Heb dat even gemist. Is dat geïnstrueerd ofzo?
Er lopen er ook genoeg zonder.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:07 schreef Divje het volgende:
Oke hansquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is gewoon even gezond verstand gebruiken
Die steen kwam van links.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:07 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik zou liever ook geen steen tegen mijn hoofd krijgen
zie je laatste jaren wel vaker bij rellen, parijs ook bijvoorbeeld, pers maakt graag opnamen tussen rellers en ME in, waardoor ze vaak in de vuurlinie van stenen en glas staan. Om wat langer door te kunnen werken hebben ze die helmen opquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:07 schreef Divje het volgende:
Voor de bakstenen en bierflesjesquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:07 schreef Divje het volgende:
Jullie Hagenezen zijn toch ook niet vies van een beetje rellenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hmm, van mij mogen ze vol in de aanval.
Ondergrondse tunnels.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die ratten zitten overal, die kraakpanden zijn vast wel met elkaar verbonden
Mijn naam is Haa(g)squote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:09 schreef fukforce het volgende:
[..]
Jullie Hagenezen zijn toch ook niet vies van een beetje rellen
Wat groter maken, dat duizenden mensen die hard hebben gewerkt voor hun auto morgen ineens geen meer hebben? Even zien hoe ze misschien niet hebben gezwoegd voor die nieuwe auto en een hoopje as aantreffen?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Iets kan er zijn. Je kan het groter maken.
Lekker met z'n allen passief (niet je bier of bakje nootjes omstoten!) naar de streams zitten (of liggen) kijken en er over praten. Praten over wat de rest ook zietquote:
Eerlijk gezegd, zou ik er ook bij gaan staan.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:10 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ook dat volk wat massaal is gebleven is medeschuldig aan deze ellende. Ze hadden naar huis moeten gaan zodat de politie een betere indicatie had van de relschoppers. Maar die vinden dat allang prachtig, de gematigde zullen we maar zeggen.
Je moet toch ietsquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:11 schreef Resistor het volgende:
[..]
Lekker met z'n allen passief (niet je bier of bakje nootjes omstoten!) naar de streams zitten (of liggen) kijken en er over praten. Praten over wat de rest ook ziet
Ik kan mij Oud en Nieuw in de jaren 80 bij familie in Den Haag nog goed herinneren de stad leek wel een compleet slagveld niet normaalquote:
Ik verwacht toch wel dat het nu iets voortvarender word en morgen ook zeker voorkomen word dat die gekken weer zo tekeer kunnen gaan.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:11 schreef Bensel het volgende:
ziet er naar uit dat het nog een lange nacht wordt als de politie enkel 1 straat steeds schoonveegt, weliswaar met 200 man tegelijk, wat dan weer wat overkill is, aangezien minimaal de helft nu geen fuck doet
Tegen de G20 en globalisering.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:11 schreef LTVDK het volgende:
Maar waar demonstreren ze nou eigenlijk tegen? Of is dit gewoon de dagbesteding van een stel werkschuwe kuthippies?
Tegen ongelijkheid, kapitalisme, racisme, enz.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:11 schreef LTVDK het volgende:
Maar waar demonstreren ze nou eigenlijk tegen? Of is dit gewoon de dagbesteding van een stel werkschuwe kuthippies?
Eens, meelopertjes.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij waren het voornamelijk ramptoeristjes die een sprintje trokken.
De echte demonstratie staat pas morgen geplanned hahaquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:12 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel dat het nu iets voortvarender word en morgen ook zeker voorkomen word dat die gekken weer zo tekeer kunnen gaan.
Deze baas weet.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:12 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ik kan mij Oud en Nieuw in de jaren 80 bij familie in Den Haag nog goed herinneren de stad leek wel een compleet slagveld niet normaal
quote:
Oh het gebruikelijke hypocriete riedeltje dus.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:12 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Tegen ongelijkheid, kapitalisme, racisme, enz.
Tegen vrede/gezelligheid/bier.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:11 schreef LTVDK het volgende:
Het is los aan het gaan op Reuters.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:13 schreef Ryan3 het volgende:
Gegeten, hondje uitgelaten (mensen in mijn buurt doen net alsof ze al op stok gaan rond 11 à 12 uur, maar doen alleen alle luiken dicht), tuin gesproeid en nu sproeimachinetje aan. Nog wat gebeurd? Of allemaal de slaapzak in gedoken?
ME veegt de straat schoon. Special Forces hebben een kraakpand ontruimt.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:13 schreef Ryan3 het volgende:
Gegeten, hondje uitgelaten (mensen in mijn buurt doen net alsof ze al op stok gaan rond 11 à 12 uur, maar doen alleen alle luiken dicht), tuin gesproeid en nu sproeimachinetje aan. Nog wat gebeurd? Of allemaal de slaapzak in gedoken?
Paar jaar geleden met oud en nieuw bij mijn moeder en om circa 3 uur terug naar huis gereden, reden onze straat binnen leek wel Dante's hel hier.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:12 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ik kan mij Oud en Nieuw in de jaren 80 bij familie in Den Haag nog goed herinneren de stad leek wel een compleet slagveld niet normaal
twitter:annefleurdd twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 19:38:33Kijk even 1Vandaag terug om ons in de actie te zien, en vooral voor het extreme politieoptreden. reageer retweet
Die waren eerder vanavond goed te zien op de streams.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:12 schreef skysherrif het volgende:
Valt me trouwens wel op, misschien was dat vanmiddag anders? Dat je die echte gewelddadige kern van black bloc/stpauli enzo alleen op twitter/youtube zien van toevallige voorbijgangers en niet op de stream van reuters of RT
verwacht het maar niet, politie is niet erg doortastend, ook nu nog niet. Ze hadden zo veel relschoppers af kunnen snoeren en op kunnen pakken. Waar zijn de bussen om enkele 10tallen relschoppers in 1 keer af te kunnen voeren? Het enige wat men doet nu is aanwezigheid tonen, antifa lijkt daar nog niet erg van onder de indruk te zijn geweest. Af en toe een charge, wat verplaatsen is niet voldoende om rellen te voorkomen. Daarvoor moet je gewoon de kern oppakken en vastzettenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:12 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel dat het nu iets voortvarender word en morgen ook zeker voorkomen word dat die gekken weer zo tekeer kunnen gaan.
Ik heb maar twee biertje nog. Wou een ticje citroen nemen eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:14 schreef Divje het volgende:
[..]
ME veegt de straat schoon. Special Forces hebben een kraakpand ontruimt.
Pak een biertje
Reuters
Die is echt compleet van god los.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
twitter:annefleurdd twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 19:38:33Kijk even 1Vandaag terug om ons in de actie te zien, en vooral voor het extreme politieoptreden. reageer retweet
De Duitse groenlinks zegt dat het de schuld is van de politietwitter:welt twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 00:14:32G-20-Krawalle in Hamburg: Grüne machen Polizei für Eskalation mitverantwortlich https://t.co/zu5JLt9bpx https://t.co/K1akfsElca reageer retweet
Kan ook.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb maar twee biertje nog. Wou een ticje citroen nemen eigenlijk.
En mensen haar hier maar normaal blijven vinden en zeggen dat wij haar bekend maken, terwijl 1vandaag en joop dit kind een uitgebreid podium gevenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ze moet eens flink in haar reet gepakt wordenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Okee, nou ja even kijken dan.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is los aan het gaan op Reuters.
Het extreme politieoptreden.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ja natuurlijk, die vinden het niet leuk als er tegen hun troepen opgetreden word.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:15 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:welt twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 00:14:32G-20-Krawalle in Hamburg: Grüne machen Polizei für Eskalation mitverantwortlich https://t.co/zu5JLt9bpx https://t.co/K1akfsElca reageer retweet
Grüne, GroenLinks, Antifa. Allemaal één pot nat.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:15 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:welt twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 00:14:32G-20-Krawalle in Hamburg: Grüne machen Polizei für Eskalation mitverantwortlich https://t.co/zu5JLt9bpx https://t.co/K1akfsElca reageer retweet
Ben het potdikkie eens met je eens.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:16 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ze moet eens flink in haar reet gepakt worden
Moet dat nou, ik ben nogal visueel ingesteldquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:16 schreef fukforce het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:17 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Dat ze die camera even richten naar de kant waarheen de agenten kijken, wil zien hoeveel man er staan.
Zij is meer het type die jou in de reet pakt met een voorbinddildo.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:16 schreef fukforce het volgende:
[..]
Toch wel apart dat de politie de schuld krijgt van dat de halve stad in de fik wordt gestoken en geplunderd.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:15 schreef Houtenbeen het volgende:
De Duitse groenlinks zegt dat het de schuld is van de politietwitter:welt twitterde op zaterdag 08-07-2017 om 00:14:32G-20-Krawalle in Hamburg: Grüne machen Polizei für Eskalation mitverantwortlich https://t.co/zu5JLt9bpx https://t.co/K1akfsElca reageer retweet
Sta je daar inderdaad met je goede gedrag je leven te wagen tegen een groep met randmongolen en dan krijg je ook nog een of andere kuthoer met haar kut kritiek.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel apart dat de politie de schuld krijgt van dat de halve stad in de fik wordt gestoken en geplunderd.
Die hangen uit het raam met hun telefoontjesquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Arme inwoners van Hamburg. Doen geen oog dicht dit hele weekend.
Als je oproerpolitie inzet kan je oproer verwachten natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:15 schreef Houtenbeen het volgende:
En dan wetende dat je ook haar vrijheid aan het verdedigen bent.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Sta je daar inderdaad met je goede gedrag je leven te wagen tegen een groep met randmongolen en dan krijg je ook nog een of andere kuthoer met haar kut kritiek.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:20 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Als je oproerpolitie inzet kan je oproer verwachten natuurlijk.
Die homo moet eens wat dichterbij gaan met z'm camera. Beetje lafjes helemaal achterin.quote:
En als je de zedenpolitie inzet zal iedereen elkaar opeens verkrachten.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:20 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Als linkse idioten samenkomen kun je oproer verwachten natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:20 schreef Windhapper het volgende:
[..]
in hoeveel parsecs?quote:
Doggy wel dan, die kop hoef ik niet te zien als ik haar ster splijt.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:17 schreef FYazz het volgende:
[..]
Moet dat nou, ik ben nogal visueel ingesteld
Waarom was dat wijf zo hysterisch?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:22 schreef Strani het volgende:
Je zal er maar naast wakker worden, die what the fuck-stem..
Die zitten nu in Hamburg.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:22 schreef Montagui het volgende:
Bijna 10 topics en the usual links georienteerde users houden zich over het algemeen stil.
Frappant en tekenend.
Iemand kwam te dicht bij haar aura staan denk ik.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Waarom was dat wijf zo hysterisch?
Aanranding wrs?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Dan moet ze gewoon even wat aan haar shakra's doen en een groene amethyst over haar handen wrijven. Op-ge-lost!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Iemand kwam te dicht bij haar aura staan denk ik.
Op zich wel maar er ging even wat fout met het energieveld geloof ik.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan moet ze gewoon even wat aan haar shakra's doen en een groene amethyst over haar handen wrijven. Op-ge-lost!
Ze brak in de zen van klaver.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Vrijdagvond fapavond?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Waar de fuck gaat die Ruptly gast heen dan.
Klopt. Extreem rechts misdraagt zich niet zo als extreem links.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Bovendien zijn links en extreem links net zo min hetzelfde als rechts en extreem rechts.
Bier halen natuurlijkquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Waar de fuck gaat die Ruptly gast heen dan.
100 %.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:25 schreef Strani het volgende:
Gelooft iemand hier serieus dat Jesse Klaver dit goed zou keuren?
Moah..ook hoor, maar die doen het meestal bij hun voetbalclub.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:25 schreef Montagui het volgende:
[..]
Klopt. Extreem rechts misdraagt zich niet zo als extreem links.
Die zit gewoon hoog in dr emoquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, van mij mogen ze met een stoomwals over dat zooitje heenrijden maar mijn jeugdige ik vond het geweldig als de ME ter plekke kwam, dan werd het lekker knokken. En de ME'ers die ik persoonlijk kende vonden dat ook allemaal.quote:
Ha, waarschijnlijk wel, want hier wordt niet gereageerd.quote:
Nou er zijn zat oudere mensen voorbij gekomen op de streamsquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh, remmie is iets van 47 die gaat niet demonstreren meer hoor.
Tuurlijk niet, maar het volk wat er rondloopt is wel GL/PvDD/SP stemmer.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:25 schreef Strani het volgende:
We mogen hopen dat hij ondertussen wijzer is, in zijn DWARS tijd werd er nog een bom verwijderd uit hun pand geloof ik.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:25 schreef Strani het volgende:
Dat geloof ik best, maar dat is vooral omdat het niet veel linkser kan dan dat in Nederland.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar het volk wat er rondloopt is wel GL/PvDD/SP stemmer.
Nou ja, hij staat wel achter verbinding en dat er geen grenzen zouden moeten zijn iig.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:25 schreef Strani het volgende:
Ja. Het slag volk dat daar loopt is de typische GL achterban.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:25 schreef Strani het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |