Allemaal de schuld van GeenStijl.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze het gaan spinnen, want ze gaan het spinnen.
Niks is zinloos. Voor jezelf tenminste.. misschien is het uit met je vriendin en wil je de frustratie eruit rellen...quote:
zijn ervoor om dat kraakpand te ruimen, daar waren aantal mensen ingeklommenquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:59 schreef Bensel het volgende:
[..]
zijn ervoor om dat kraakpand te ruimen, daar waren aantal mensen ingeklommen
Ik vind het prima muziek hoor.quote:
En? hoe was het gisteren?quote:
Speciale eenheden, ineens is het rustig.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:03 schreef skysherrif het volgende:
Zo hele dag gewerkt, enkele updates?
Net als gister nu rond middernacht weer rustig?
Nou rustig zou ik het nog niet noemenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:03 schreef skysherrif het volgende:
Special Forcesquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:03 schreef skysherrif het volgende:
nog niet echt, grote groep is net een charge op uitgevoerd, nog veel relschoppers op de been, speciale politieeenheid ruimt een kraakpand, situatie nog altijd dreigendquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:03 schreef skysherrif het volgende:
Gezellig de hele straat vol auto's die in de fik staan geeft toch wat extra sfeerquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:03 schreef skysherrif het volgende:
Zag je op werk ook al steeds posten dat alles zo meeviel, dat er niets aan de hand is, terwijl ik nu even lees en terugkijk en men winkeltjes van zelfstandige ondernemers aan het plunderen is en autos van doodnormale mensen in de fik steekt.quote:
Dat is gewoon even gezond verstand gebruikenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:07 schreef Divje het volgende:
Hoe komt dat zo dat de pers met die helmpjes loopt trouwens? Heb dat even gemist. Is dat geïnstrueerd ofzo?
Ik hou niet van hypen duidelijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zag je op werk ook al steeds posten dat alles zo meeviel, dat er niets aan de hand is, terwijl ik nu even lees en terugkijk en men winkeltjes van zelfstandige ondernemers aan het plunderen is en autos van doodnormale mensen in de fik steekt.
Waarom doe je gewoon niet even normaal Jaroon, ik dacht altijd dat je wel een redelijke vent was.
Ik zou liever ook geen steen tegen mijn hoofd krijgenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:07 schreef Divje het volgende:
Hoe komt dat zo dat de pers met die helmpjes loopt trouwens? Heb dat even gemist. Is dat geïnstrueerd ofzo?
Er lopen er ook genoeg zonder.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:07 schreef Divje het volgende:
Oke hansquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is gewoon even gezond verstand gebruiken
Die steen kwam van links.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:07 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik zou liever ook geen steen tegen mijn hoofd krijgen
zie je laatste jaren wel vaker bij rellen, parijs ook bijvoorbeeld, pers maakt graag opnamen tussen rellers en ME in, waardoor ze vaak in de vuurlinie van stenen en glas staan. Om wat langer door te kunnen werken hebben ze die helmen opquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:07 schreef Divje het volgende:
Voor de bakstenen en bierflesjesquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:07 schreef Divje het volgende:
Jullie Hagenezen zijn toch ook niet vies van een beetje rellenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hmm, van mij mogen ze vol in de aanval.
Ondergrondse tunnels.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die ratten zitten overal, die kraakpanden zijn vast wel met elkaar verbonden
Mijn naam is Haa(g)squote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:09 schreef fukforce het volgende:
[..]
Jullie Hagenezen zijn toch ook niet vies van een beetje rellen
Wat groter maken, dat duizenden mensen die hard hebben gewerkt voor hun auto morgen ineens geen meer hebben? Even zien hoe ze misschien niet hebben gezwoegd voor die nieuwe auto en een hoopje as aantreffen?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Iets kan er zijn. Je kan het groter maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |