Serieus? Met een aantal dagen raiden zit ik inmiddels op 7 ofzo. Ik tel ze niet eens meer.quote:
Moet je wel het geluk hebben dat er meerdere mensen bij de raid staan..quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:07 schreef Molurus het volgende:
[..]
Serieus? Met een aantal dagen raiden zit ik inmiddels op 7 ofzo. Ik tel ze niet eens meer.
Nou heb ik ook wel het voordeel dat de blauwe spelers hier in de buurt best goed georganiseerd zijn. Er wordt via Discord app goed afgestemd wie, wanneer en hoe laat.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Moet je wel het geluk hebben dat er meerdere mensen bij de raid staan..
Ik heb pas 1 keer mee kunnen doen aan een raid op een Blastoise en toen ontsnapte dat kutbeest ook nog eens ondanks golden berries en great curveballs..
PS... ze ontsnappen bij mij ook vaak. Als ik 2 uit de 3 vang ben ik best wel tevreden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 keer mee kunnen doen aan een raid op een Blastoise en toen ontsnapte dat kutbeest ook nog eens ondanks golden berries en great curveballs..
Er gaan geruchten dat die raid magikarps een (veel) hogere kans hebben om shiny te zijn. (1 op 3 ofzo.) Maar of het waar is heb ik nog niet uit eigen ervaring kunnen bevestigen. 3 magikarp raids gedaan, 0 shiny.quote:
Misschien kun je zelf er een keer op klikkenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:37 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat zit er eigenlijk in die anniversary box?
6x Pokemon Egg Incubators (3x uses each)quote:
Ja, sorry, ik dacht dat ik dan mijn coins kwijt wasquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:40 schreef Momo... het volgende:
[..]
Misschien kun je zelf er een keer op klikken
Haha, wat een rip off zeg.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
6x Pokemon Egg Incubators (3x uses each)
6x Max Revive (Revives & fully heals)
2x Premium Raid Passes (Allows entry to a nearby raid)
20x Ultra Balls (The best Pokeball currently available)
Als ultraballs en revives je niet boeien kan je beter die incubators en raid passes los kopen, is goedkoper (1100 coins)quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:42 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Haha, wat een rip off zeg.
Wie geeft hiervoor nu 1.200 coins.
Ik heb er nog niet eens eentje gezienquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:07 schreef Molurus het volgende:
[..]
Serieus? Met een aantal dagen raiden zit ik inmiddels op 7 ofzo. Ik tel ze niet eens meer.
Tip: hou met gymhuntr de omgeving een beetje in de gaten voor rank 4 raids en wat daar spawnt.quote:
Iedere keer ontsnapt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:07 schreef Molurus het volgende:
[..]
Sucky. Wel pech gehad dan, denk ik. Ze zijn lastig te vangen, maar 50% zou je toch wel moeten kunnen halen.quote:
Voorlopig op 0 % Of hij kopt de bal weg, springt er overheen of springt er na twee rollen uit.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:53 schreef Molurus het volgende:
[..]
Sucky. Wel pech gehad dan, denk ik. Ze zijn lastig te vangen, maar 50% zou je toch wel moeten kunnen halen.
Probeer curve balls te gooien. Dat kost je al gauw 2-3 ballen extra op 10 ballen waarmee je mag gooien, maar de kans dat ze een keer blijven zitten is daarmee wel echt groter. Eventueel kun je ook golden razz gebruiken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voorlopig op 0 % Of hij kopt de bal weg, springt er overheen of springt er na twee rollen uit.
In die hond op paal gym, middelburgse straat boven in Souburgquote:
Haha ja die is wel nicequote:
Die ving ik ook.. CP10 IV 56%quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:27 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Haha ja die is wel nice.
Vandaag mijn anniversary pikachu gevangen.. echt het feestmomentje van het 1 jarig bestaan
Ik doe altijd curve ballen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:58 schreef Molurus het volgende:
[..]
Probeer curve balls te gooien. Dat kost je al gauw 2-3 ballen extra op 10 ballen waarmee je mag gooien, maar de kans dat ze een keer blijven zitten is daarmee wel echt groter. Eventueel kun je ook golden razz gebruiken.
Maar goed, dan nog is er gewoon een reele kans dat 10 ballen niet genoeg zijn. Ik heb tot dusver 2 uit de 3 gevangen, schat ik.
Oh ja daar.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
In die hond op paal gym, middelburgse straat boven in Souburg.
Ik kan je wel wat foto's doorsturen dat jij ze dan indient.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:46 schreef Rabieluh het volgende:
Mochten we ooit weer portals of pokestops gaan insturen, een tip, voer iets in bij de beschrijving over je submit. Dat helpt enorm.
draaien en dan op het juiste moment loslatenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:47 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
hoe gooi je die curve ballen dan...mij lukt het nooit
Dat kan ik ook nog nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat foto's doorsturen dat jij ze dan indient.
met een boog swipen?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
draaien en dan op het juiste moment loslaten
Terwijl je het balletje vast hebt cirkeltjes draaien tot er sterretjes vanaf komen, dan gooien.quote:
oooh serieus...thanks!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:52 schreef Molurus het volgende:
[..]
Terwijl je het balletje vast hebt cirkeltjes draaien tot er sterretjes vanaf komen, dan gooien.
Is wel veel lastiger mikken.quote:
Hmmm...ff oefenen dan maar hahaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:56 schreef Molurus het volgende:
[..]
Is wel veel lastiger mikken.De bal maakt dan een boogje, en daarom moet je hem langs de zijkant gooien om te raken.
Ja, power bank is eigenlijk gewoon een must voor dit spel.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:02 schreef banaantjeEE het volgende:
Zo jammer dat je batterij volledig leeggevreten is na 1 uur spelen...
Oh, dat is jammer, daar kom ik niet zo vaak, dus heb ik niet zo veel aan.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 21:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat kan ik ook nog niet.
Dat kan op het moment alleen in Brazilië en Korea ofzo.
Ik had net nog een mooie, er was een gebouw met boven iedere ingang een versierde gevelsteen, 6 daarvan waren al portals. Zag ik een submit met ook zo'n gevelsteen...maar dan 80 meter verderop in een huis.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dat is jammer, daar kom ik niet zo vaak, dus heb ik niet zo veel aan.
hehe.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik had net nog een mooie, er was een gebouw met boven iedere ingang een versierde gevelsteen, 6 daarvan waren al portals. Zag ik een submit met ook zo'n gevelsteen...maar dan 80 meter verderop in een huis.
Weer zo'n sluwe manier om een homeportal te krijgen.
Niet altijd denk ik.. er staat hier op de zijkant van het gebouw een grote grafiti van een eekhoorn maar de zijkant kan je niet indienen als lokatie, wel het huisadres zelf maar da's de voorkant.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik had net nog een mooie, er was een gebouw met boven iedere ingang een versierde gevelsteen, 6 daarvan waren al portals. Zag ik een submit met ook zo'n gevelsteen...maar dan 80 meter verderop in een huis.
Maar goed, da's nu sowieso nog geen lokatie, wil ik wel als huisgym natuurlijk, ik woon er bijna naast.
Toen ik een portal ging indienen kreeg ik gewoon een kaart waarbij ik een kruisje kon bewegen naar de juiste plek op maps.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Niet altijd denk ik.. er staat hier op de zijkant van het gebouw een grote grafiti van een eekhoorn maar de zijkant kan je niet indienen als lokatie, wel het huisadres zelf maar da's de voorkant.
Ik kreeg vandaag veel uit Hellevloetsluis, ben ik dan al in de buurt? (Verder een biljard dingen uit België, vooral Ostende...)quote:
Niet echt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag veel uit Hellevloetsluis, ben ik dan al in de buurt? (Verder een biljard dingen uit België, vooral Ostende...)
Lijkt me van niet, maar ik heb ook nog niet echt gezocht of me verdiept in wat handigheidjes met deze tool. Van wat ik weet blijft het gewoon random wat ik te zien krijg, als er niks meer is krijg je een melding dat er geen portals meer zijn om te keuren.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet echt.
Is er geen tool om alle requests te zien?
Idd van dergelijke portals verplaats ik de locatie naar de juiste plek (als er nog niet genoeg portals op die plek zijn) of ik geef het gewoon 1 ster.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wel een gedoe om de goeie locatie te vinden, beetje wandelen met streetview om die portal te vinden. Als het niet lukt is het gewoon een afkeuring hoor, moet men maar weten hoe een portal te submitten met goeie locatie.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:50 schreef Sanguinium het volgende:
[..]
Idd van dergelijke portals verplaats ik de locatie naar de juiste plek (als er nog niet genoeg portals op die plek zijn) of ik geef het gewoon 1 ster.
Ik heb een Galaxy Edge S7, daar kun je een uur of 5 pokemon op spelenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:03 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, power bank is eigenlijk gewoon een must voor dit spel.
Het is maar net waar die ingress lui uithangen. ..quote:Op zaterdag 8 juli 2017 04:57 schreef Lunatiek het volgende:
Weer nieuwe pokéstops gezien. Ik snap niet waarom ze komen te staan waar er al heel veel zijn terwijl in andere wijken geen stop te vinden is.
En zo jammer dat de informatie die erbij staat vaak onjuist is.
Wees blij dat je niet zoals ik 2/3 van de portals die je keurt in Duitsland zijn, want daar heb je helemaal geen street view. Dat maakt het helemaal lastig.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 00:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wel een gedoe om de goeie locatie te vinden, beetje wandelen met streetview om die portal te vinden. Als het niet lukt is het gewoon een afkeuring hoor, moet men maar weten hoe een portal te submitten met goeie locatie.
Dat komt omdat de portal aanvragen die er nog liggen bijna 2 jaar oud zijn. In die tijd kan er flink wat veranderd zijn. Ik keur op plekken waar veel portals zijn ook veel minder snel nieuwe portals goed. Ik moet ook zo vaak duplicaat portal aanvragen verwijderen. Ik keur vooral portals buiten de bebouwde kom goed, omdat ik zelf in een klein dorpje woon met maar 5 stops en 1 gym. Daarom wil ik heel graag zelf portals submitten. Ik heb tot nu toe nog steeds geen portal bij mij in de buurt mogen keuren. Als je een ingess account hebt kun je zelf de beschrijving/foto bij een portal erbij zetten, hier heb je geen lvl requirement voor nodig zover ik weet.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 04:57 schreef Lunatiek het volgende:
Weer nieuwe pokéstops gezien. Ik snap niet waarom ze komen te staan waar er al heel veel zijn terwijl in andere wijken geen stop te vinden is.
En zo jammer dat de informatie die erbij staat vaak onjuist is.
Als je bij Ingress op de foto van de portal drukt kunt je een foto/beschrijving indienen. Als het goed is zal het na een aantal dagen/weken het aangepast worden (hang af van hoe snel ze bij Niantic zijn).quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:37 schreef Lunatiek het volgende:
Het gaat om een kleine stad. Vrijwel alle stops staan in de historische binnenstad, niet in de woonwijken.
En de fouten hebben meer te maken met volkomen onbenul. Er is net een stop bijgekomen met de naam "museum" terwijl het om een etalage gaat.
Waar kan ik dat aan (laten) passen? Ergens moet ik ook een Ingress account hebben.
Lvl13 is ongeveer 30 in Pokémon. Succes.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:30 schreef Lunatiek het volgende:
Toch Ingress weer eens installeren. Thanks.
beter tijdstip uitkiezen? Laat op de avond/nacht of vroeg in de ochtend?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:20 schreef Piperidine het volgende:
Ik kom echt chronisch revives te kort de laatste tijd. Ik kan nu op zich wel spelers uit gyms kicken, maar zes is nog te veel, omdat ik niet echt heel sterke pokemon heb. Er zitten hier in de buurt zo'n 7 gyms op loopafstand, waaronder één die ik vanuit huis kan bereiken (O+), maar zo gauw ik er drie uit heb gekickt dan zitten er weer nieuwe bij of zijn er berries gevoerd
.
Geen lvl requiement voor verzoeken tot aanpassing beschrijvingen lees ik hierboven. Ik was niet van plan te gaan spelen, want het spel vind ik geen klap aan.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lvl13 is ongeveer 30 in Pokémon. Succes.
Welk level zit je?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:20 schreef Piperidine het volgende:
Ik kom echt chronisch revives te kort de laatste tijd. Ik kan nu op zich wel spelers uit gyms kicken, maar zes is nog te veel, omdat ik niet echt heel sterke pokemon heb. Er zitten hier in de buurt zo'n 7 gyms op loopafstand, waaronder één die ik vanuit huis kan bereiken (O+), maar zo gauw ik er drie uit heb gekickt dan zitten er weer nieuwe bij of zijn er berries gevoerd
.
Net het oude gymsysteem in Pokemon, maar dan diepgaander en grootschaliger.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:34 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Geen lvl requiement voor verzoeken tot aanpassing beschrijvingen lees ik hierboven. Ik was niet van plan te gaan spelen, want het spel vind ik geen klap aan.
Ja, misschien beter. Aan de andere kant is het ook weer een nadeel om een gym te slopen en als eerste een plekje te hebben. Ik ga regelmatig als zesde een gym in en dan sta ik daar een aantal dagen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beter tijdstip uitkiezen? Laat op de avond/nacht of vroeg in de ochtend?
ik zie niet in waarom je niet als eerste en wel als zesde in een gym wilquote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:49 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ja, misschien beter. Aan de andere kant is het ook weer een nadeel om een gym te slopen en als eerste een plekje te hebben. Ik ga regelmatig als zesde een gym in en dan sta ik daar een aantal dagen.
Nu level 27 en op 50%.quote:
Als je als eerste erin staat en de gym zit vol, dan ben je telkens de eerste tegenstander?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zie niet in waarom je niet als eerste en wel als zesde in een gym wil
527kquote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:52 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Nu level 27 en op 50%.
Mijn hoogste pokemon is nu rond de 2000 en heb nog geen enkele stardust gebruikt (ik heb nu 527000), maar ik weet niet zo goed waarin ik het moet investeren. Ik heb wel voornamelijk alle pokemon gehouden met hoge IV.
Dit is iemand die niet speelt voor een sterk leger, geen reden tot jaloezie.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
527kIk ben jaloers! Ik moet nog zo'n 100k xp tot level 37. Dan ga ik een sloot dust nodig hebben en ik heb nu al tekort...
Ik ben maar lvl 24, heb mijn eerst 2000+ CP sinds gisteren, maar sloop al een tijdje gyms (of eigenlijk voornamelijk die naast mijn huis, kan gewoon vanuit bed, dus ff midden in de nacht). Wel pokémon voor pokémon en tussentijds reviven. Goed zoeken naar wat de juiste attacker is bij de defender.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:52 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Nu level 27 en op 50%.
Mijn hoogste pokemon is nu rond de 2000 en heb nog geen enkele stardust gebruikt (ik heb nu 527000), maar ik weet niet zo goed waarin ik het moet investeren. Ik heb wel voornamelijk alle pokemon gehouden met hoge IV.
Dat zuigt wel! Sterkte met afkickenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 19:09 schreef Lothiriel het volgende:
Ben in Frankrijk, probeer Pokémon go maar "GPS signal not found", zelfs met Wifi erbij ook aan.
Dat wordt dus zelfs geen eitjes uitbroeden
Ook niet in Google maps?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 19:09 schreef Lothiriel het volgende:
Ben in Frankrijk, probeer Pokémon go maar "GPS signal not found", zelfs met Wifi erbij ook aan.
Dat wordt dus zelfs geen eitjes uitbroeden
Ik had gister ook een Porygon uit een ei en vorige week ook al terwijl ik ze daarvoor eigenlijk heel lang niet meer gehad heb, zouden ze de inhoud van de eieren weer aangepast hebben?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 19:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat zuigt wel! Sterkte met afkicken
Ik had zojuist een Porygon uit een 10 km ei. Murmel niet heel blij mee. Ok beter dan die gligar vanmorgen.
Ze zijn van de 5 naar de 10 km eieren gegaanquote:Op zaterdag 8 juli 2017 19:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik had gister ook een Porygon uit een ei en vorige week ook al terwijl ik ze daarvoor eigenlijk heel lang niet meer gehad heb, zouden ze de inhoud van de eieren weer aangepast hebben?
Ik wil opzich wel weer eens een Mankey uit ei, degene die ik heb is IV77 en ik heb nog geen Primape.
Als er in Google maps geen GPS lokatie gevonden kan worden dan ligt het echt aan de GPS en niet alleen aan Pokemon Go.quote:
Ik bijna! Nog 1 a 2 dagen gok ik. Zo weer even terug veroveren die gym.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:03 schreef SiGNe het volgende:
Heeft er iemand al een gouden gym?
Ik heb nu 5 zilveren gyms waarvan 1 nu geen gym meer is maar nog wel als badge in het spel zit.
Lang in de gym gestaan of wordt die constant weer terugveroverd?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:22 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik bijna! Nog 1 a 2 dagen gok ik. Zo weer even terug veroveren die gym.
Ik heb ongeveer 1,5 miljoen stardustquote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
527kIk ben jaloers! Ik moet nog zo'n 100k xp tot level 37. Dan ga ik een sloot dust nodig hebben en ik heb nu al tekort...
ah, dat zal bij mij dan nog wel even duren... 117 victoriesquote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:35 schreef Schanulleke het volgende:
Bij mij 117 victories en 9d14u. 48 treats en. U echt achterin het zilveren balkje.
Google Maps kan het wel, mits met moeitequote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:05 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als er in Google maps geen GPS lokatie gevonden kan worden dan ligt het echt aan de GPS en niet alleen aan Pokemon Go.
Hier 101 victories, 3d19u en 224 treats. Balkje staat ongeveer een kwart in zilver. Verdedigingstijd is kennelijk het belangrijkste.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:35 schreef Schanulleke het volgende:
Bij mij 117 victories en 9d14u. 48 treats en. U echt achterin het zilveren balkje.
246 victories, 3d16u en 141 treats. Het balkje is net over de helft.quote:Op zondag 9 juli 2017 06:52 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Hier 101 victories, 3d19u en 224 treats. Balkje staat ongeveer een kwart in zilver. Verdedigingstijd is kennelijk het belangrijkste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |