Doe eens! Waarom stoken die mensen fikkie.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:01 schreef FYazz het volgende:
[..]
Moet ik als vrouw nu gaan uitleggen waarom mannen fikkie stoken
Anne Fleur schept aardig op hoe erg ze de top wel niet blokkeren.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:02 schreef Bensel het volgende:
hebben deze 'demonstranten' al iets bereikt voor hun doelen? Behalve dan dat Hamburg brand
Ja, anderen overtuigd dat ze ongestoord mogen rellen zonder gevolgen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:02 schreef Bensel het volgende:
hebben deze 'demonstranten' al iets bereikt voor hun doelen? Behalve dan dat Hamburg brand
Een overheid die sinds 2008 miljarden heeft verschuift van arm naar rijk, van uitgebuite naar uitbuiters.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Veel van dat links tuig is anarchist. Slopen om het slopen.
Dat is alleen mogelijk omdat diezelfde overheid in hun behoefte voorziet.
Ehm ja? Ik snap de redenering iig niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:01 schreef FYazz het volgende:
[..]
Moet ik als vrouw nu gaan uitleggen waarom mannen fikkie stoken
Ja, ik ook, maar die waren nooit zo extreem, ik vrees echter dat zoals bij veel mensen ook veel van deze lui anders denken zodra ze een maatschappelijke positie hebben opgebouwd en behoorlijk wat verdienen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:02 schreef Cherna het volgende:
[..]
Is niet voor iedereen het geval. Persoonlijk heb ik nog altijd de sociaal economische ideeën die ik toen ook had.
Vertel?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:03 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Een overheid die sinds 2008 miljarden heeft verschuift van arm naar rijk, van uitgebuite naar uitbuiters.
En dan nog mis gooien ook. Beetje jammer.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:06 schreef Divje het volgende:
Dacht even dat Jeroen aan kwam lopen met een jerrycan.
't was een emmer water
Die oude man weet hoe je een vuurtje dooftquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:07 schreef NgInE het volgende:
[..]
En dan nog mis gooien ook. Beetje jammer.
Dat is om een signaal af te gevenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik kan geen enkele reden bedenken. Doe echt m'n best
Om dezelfde reden waarom de meeste mannen fikkie stoken...quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Doe eens! Waarom stoken die mensen fikkie.
Inderdaad. Freelance brandweer.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Die oude man weet hoe je een vuurtje dooft
Rooksignalen?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat is om een signaal af te geven
[ afbeelding ]
Ja leuk, vroeger ook gedaan. Maar waar komt die behoefte vandaan om dat bij een demonstratie te doen? Sfeerverhogend? Gewoon lekker rebels?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:08 schreef FYazz het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom de meeste mannen fikkie stoken...
Precieze reden kan ik natuurlijk ook niet zeggen, zal wel iets met jullie verre geschiedenis te maken hebben, jagen, eten, beschermen, evolutie, dat soort dingen...ik ken in ieder geval maar weinig mannen die nog nooit in hun leven een fikkie hebben gestookt
Mijn opa's moesten lijdzaam toezien wat er in NL gebeurde in 40-45.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:08 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Onze opa's zouden hier wel raad mee weten.
Ze hebben wel echt goed politiepersoneel.quote:
Als je dit tuig ziet, dan is die verschuiving bijna terecht te noemen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:03 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Een overheid die sinds 2008 miljarden heeft verschuift van arm naar rijk, van uitgebuite naar uitbuiters.
Als die verschuiving er niet was geweest, dan zou er een stuk minder van dat tuig rondlopen nu.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je dit tuig ziet, dan is die verschuiving bijna terecht te noemen.
Even op F5 drukken, dan doet ie het weer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |