SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Elsevier
Hamburg zet zich schrap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Telegraaf
Wapenarsenalen anti-G20-demonstranten gevonden bij HamburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: NOS
Persoonlijke opmerking TS:Voor de geïnteresseerden:quote:Dus Turken v.s. Koerden en Extreem-Links v.s. alles wat ze niet zint, inclusief onschuldige auto's en gebouwen.
Van mij mogen ze met scherp schieten die dag, het gebruik van geweld, wapens en molotovcocktails hoort niet bij het democratisch recht om te demonstreren, maar stiekem verheug ik mij wel op de komende streams van de rellen, rest alleen de vraag, welk bier raden jullie mij aan voor morgen?
Zeer gekleurd dagboek van Anne-Fleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Update: OP voorzien van update.twitter:PolizeiHamburg twitterde op donderdag 06-07-2017 om 19:08:48Vermummung bitte ablegen, dann kann es weitergehen! #G20HAM17 reageer retweet
![]()
![]()
Vandaar de wens voor een EU-leger?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:43 schreef Nattekat het volgende: [..] Wat is dat nou weer voor idioot beleid
Een land heeft haar leger nodig als de binnenlandse veiligheid in het geding is.
![]()
![]()
Nu lopen ze leuzen te schreeuwen als "Refugees are welcome here"
Het is ook wel altijd hetzelfde volk, maakt niet uit in welk Europees land het plaatsvindt.![]()
Wat ik in een eerdere reactie al zei, we oogsten wat we zaaien.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:59 schreef Infection het volgende:
Het is ook wel altijd hetzelfde volk, maakt niet uit in welk Europees land het plaatsvindt.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
En wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:00 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Wat ik in een eerdere reactie al zei, we oogsten wat we zaaien.![]()
Zal wel wat subsidie achterzitten van Soros.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:59 schreef Infection het volgende:
Het is ook wel altijd hetzelfde volk, maakt niet uit in welk Europees land het plaatsvindt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ze kunnen beter gaan schreeuwen voor iets wat nog niet het beleid is. Dit is redelijk zinloos.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:59 schreef Infection het volgende:
Het is ook wel altijd hetzelfde volk, maakt niet uit in welk Europees land het plaatsvindt.![]()
Elke kritiek word afgedaan als extreem rechts, deze groepen krijgen alle ruimte.quote:De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Ik denk dat 99% überhaupt niet eens weet waarom ze aan die protesten/rellen meedoen. Het is vooral schapengedrag van dom links volk.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:02 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ze kunnen beter gaan schreeuwen voor iets wat nog niet het beleid is. Dit is redelijk zinloos.![]()
Ze weten het draagvlak wel goed te vergroten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:59 schreef Infection het volgende:
![]()
Klopt inderdaad. De overheid heeft dit deels aan zichzelf te danken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:02 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Elke kritiek word afgedaan als extreem rechts, deze groepen krijgen alle ruimte.![]()
Wat een origineel volk is het trouwens ook. De mannen hebben allemaal lang haar tot over hun schouders, of in een knotje. En de vrouwen lopen met tuinbroeken of hoog opgetrokken korte broeken met bloemetjes-print aan.![]()
Nieuw Zeeland?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:05 schreef Infection het volgende:
Wat een origineel volk is het trouwens ook. De mannen hebben allemaal lang haar tot over hun schouders, of in een knotje. En de vrouwen lopen met tuinbroeken of hoog opgetrokken korte broeken met bloemetjes-print aan.![]()
160 gewonde agenten.
Halve stad in de fik.
Wat een smerig gewelddadig tuig, die demonstranten. Compleet schijt aan het vernielen van spullen van onschuldige mensen, schijt aan de massa's gewonde agenten, als ze maar lekker een potje kunnen drammen. Gadverdamme.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Linkse hippies middenin Duitsland. Of nou ja, hippies zijn het eigenlijk niet, het zijn gewoon ordinaire anarchisten, oftewel terroristen.quote:![]()
Wel mooi dat 1 groep profiteurs het opneemt voor een andere groep. Die solidariteit is mooi. Alleen jammer dat anderen de rekening krijgen gepresenteerd.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze weten het draagvlak wel goed te vergroten.Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.![]()
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Dom links pleurisvolk. Hard op de knietjes slaan svp.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dit dus.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:58 schreef TheJanitor het volgende:
Voorlopig weinig G20 gesloopt en veel Hamburg.
Ze benadelen degenen die er geen zak mee te maken hebben. Dom volk.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
twitter:RealKraut twitterde op donderdag 06-07-2017 om 21:16:01Being a 90s kid watching the Antifa these days gives me a dejavu to back when Nazi skinheads were the thugs #Hamburg https://t.co/vWl3HjTn09 reageer retweet
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Het ziet er ook bijzonder uit.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:10 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RealKraut twitterde op donderdag 06-07-2017 om 21:16:01Being a 90s kid watching the Antifa these days gives me a dejavu to back when Nazi skinheads were the thugs #Hamburg https://t.co/vWl3HjTn09 reageer retweet
![]()
En dan mag het wel, maar oh wee als Pegida met een vlag loopt waarop een hakenkruis staat die in een vuilnisbak gegooid wordt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:10 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RealKraut twitterde op donderdag 06-07-2017 om 21:16:01Being a 90s kid watching the Antifa these days gives me a dejavu to back when Nazi skinheads were the thugs #Hamburg https://t.co/vWl3HjTn09 reageer retweet
![]()
![]()
Dat is ook niet normaal.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:10 schreef Infection het volgende:
[..]
En dan mag het wel, maar oh wee als Pegida met een vlag loopt waarop een hakenkruis staat die in een vuilnisbak gegooid wordt.![]()
En daarna direct afvoeren naar één of ander kamp.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dom links pleurisvolk. Hard op de knietjes slaan svp.![]()
Waarom begint iedereen tegen die gasten te schreeuwen ook echt? die haat tegen politie. Het lijken wel mocro straatratjes.quote:![]()
![]()
Zoals de nazi's deden na de rijksdagbrand met de linksen?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:13 schreef Infection het volgende:
[..]
En daarna direct afvoeren naar één of ander kamp.I´m back.![]()
Juist wel. Je gaf volgens mij iets anders aan.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:13 schreef Infection het volgende:
[..]
Want? Tegen nazisme zijn is niet normaal?![]()
Die spannen nu gewoon samen met links extremisme. Zelfs skinheads doen nu even vrolijk mee. Ze verschillen als het om kapitalisme en globalisatie gaat in niets.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:10 schreef Infection het volgende:
[..]
En dan mag het wel, maar oh wee als Pegida met een vlag loopt waarop een hakenkruis staat die in een vuilnisbak gegooid wordt.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela![]()
Omdat ze vroeger veel gepest zijn, dat soort figuren waren altijd de kneusjes van de klas en nu kunnen ze zich eindelijk ergens tegen afreageren.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom begint iedereen tegen die gasten te schreeuwen ook echt? die haat tegen politie. Het lijken wel mocro straatratjes.![]()
Nee. Ik heb het over een hakenkruis die in een vuilnisbak wordt gegooid. Oftewel anti-nazisme.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:14 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Juist wel. Je gaf volgens mij iets anders aan.![]()
![]()
Dat is het gewoon. Ik heb ooit zo'n demonstratie gezien in een middelgrote stad in Nederland. Triester zie je het niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:14 schreef Infection het volgende:
[..]
Omdat ze vroeger veel gepest zijn, dat soort figuren waren altijd de kneusjes van de klas en nu kunnen ze zich eindelijk ergens tegen afreageren.![]()
Zou dit soort volk zich nou echt zeer tevreden voelen als ze lekker even de wijk en auto's van normale burgers gemold hebben? Zouden ze er trots op terugkijken? Wat hebben ze nou precies bereikt naast een hele hoop ellende en verdriet en financiële schade voor mensen die er geen hol mee te maken hebben?
Ik snap niks van dit soort volk. En het komt er vast weer ongestraft mee weg. Straks lekker alle Anne Fleurs elkaar high fiven dat het toch maar weer een prrrrima dagje was.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Volgens mij zijn het niet de Anne Fleurs die die auto's in de brand hebben gestoken. Er komt niet maar 1 soort mensen, hoe graag je ook iedereen over 1 kam wil scheren.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:17 schreef Greys het volgende:
Zou dit soort volk zich nou echt zeer tevreden voelen als ze lekker even de wijk en auto's van normale burgers gemold hebben? Zouden ze er trots op terugkijken? Wat hebben ze nou precies bereikt naast een hele hoop ellende en verdriet en financiële schade voor mensen die er geen hol mee te maken hebben?
Ik snap niks van dit soort volk. En het komt er vast weer ongestraft mee weg. Straks lekker alle Anne Fleurs elkaar high fiven dat het toch maar weer een prrrrima dagje was.
Kijk anders effe die live stream hierboven, zie je een hoop vreedzame betogers. Die zijn verreweg in de meerderheid.![]()
Ik denk dat het idee erachter van Lenin afkomstig is hè. Je kunt geen omelet maken, zonder paar eieren te breken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:17 schreef Greys het volgende:
Ik snap niks van dit soort volk. En het komt er vast weer ongestraft mee weg. Straks lekker alle Anne Fleurs elkaar high fiven dat het toch maar weer een prrrrima dagje was.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 07-07-2017 15:28:59 ]I´m back.![]()
De groep tuig is meestal klein.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:19 schreef Perox het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het niet de Anne Fleurs die die auto's in de brand hebben gestoken. Er komt niet maar 1 soort mensen, hoe graag je ook iedereen over 1 kam wil scheren.
Kijk anders effe die live stream hierboven, zie je een hoop vreedzame betogers. Die zijn verreweg in de meerderheid.![]()
😁quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat het idee erachter is van Lenin afkomstig is hè. Je kunt geen omelet maken, zonder paar eieren te breken.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Of het zijn mensen die daar wonen enhun buurt kapot zien gaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:19 schreef Perox het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het niet de Anne Fleurs die die auto's in de brand hebben gestoken. Er komt niet maar 1 soort mensen, hoe graag je ook iedereen over 1 kam wil scheren.
Kijk anders effe die live stream hierboven, zie je een hoop vreedzame betogers. Die zijn verreweg in de meerderheid.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Dat is ook zo. En we hebben het recht om te demonstreren. En een deel relschoppers moet niet de maatstaf worden om er een politie staat van te gaan maken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:19 schreef Perox het volgende:
[..]
Kijk anders effe die live stream hierboven, zie je een hoop vreedzame betogers. Die zijn verreweg in de meerderheid.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Er is vrij weinig aan de hand.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:23 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat is ook zo. En we hebben het recht om te demonstreren. En een deel relschoppers moet niet de maatstaf worden om er een politie staat van te gaan maken.![]()
4 frontenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:51 schreef hollandia02 het volgende:
3 fronten dan burgeroorlog?
Rechts Links en Islam? (En de staat uiteraard)
Domrechts, debiel links, radicale Islam en de pro-TRUMP winners![]()
The Army of KEK will rule the world, as the prophecy foretold
[ Bericht 19% gewijzigd door Nintex op 07-07-2017 15:32:54 ]![]()
Inderdaad, het is te hopen dat alle demonstranten Hamburg verlaten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:27 schreef Jaroon het volgende:
Uiteindelijk moet je hopen dat normaal denkende mensen de overhand krijgen.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik wil helemaal niet graag iedereen over een kam scheren. En ik zeg helemaal niet dat Anne Fleur zelf een auto in de fik steekt, of wel? Maar ze is gezien haar Twitter verdomd tevreden met hoe alles daar loopt. Geen enkele melding over dat ze het naar vindt dat er ook zo veel geweld aan te pas komt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:19 schreef Perox het volgende:
[..]
Kijk anders effe die live stream hierboven, zie je een hoop vreedzame betogers. Die zijn verreweg in de meerderheid.
Wel gemopper over dat er problemen met de politie zijn, maar dan omdat de politie lastig is voor de demonstranten en geen begrip voor de politie en alle gewonden bij de politie. HONDERDZESTIG.
Als ik aan die demonstratie mee zou doen zou ik me rete vervelend voelen voor alle schade en gewonden en me uitspreken over degenen die dat aanrichten, niet juichen dat het allemaal toppie gaat.
Maar ieder z'n ding. Benieuwd wie al die schade gaat betalen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Je kan daar zijn met een idee. Geweld werkt niet in elk geval.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Inderdaad, het is te hopen dat alle demonstranten Hamburg verlaten.![]()
Dwaas Lubbers had het in zijn tijd ook over kampementen voor lastige jeugd.😁quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zoals de nazi's deden na de rijksdagbrand met de linksen?krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet graag iedereen over een kam scheren. En ik zeg helemaal niet dat Anne Fleur zelf een auto in de fik steekt, of wel? Maar ze is gezien haar Twitter verdomd tevreden met hoe alles daar loopt. Geen enkele melding over dat ze het naar vindt dat er ook zo veel geweld aan te pas komt.
Wel gemopper over dat er problemen met de politie zijn, maar dan omdat de politie lastig is voor de demonstranten en geen begrip voor de politie en alle gewonden.
Als ik aan die demonstratie mee zou doen zou ik me rete vervelend voelen voor alle schade en gewonden en me uitspreken over degenen die dat aanrichten, niet juichen dat het allemaal toppie gaat.
Maar ieder z'n ding. Benieuwd wie al die schade gaat betalen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Het idee is niet zo raar. Ik ken het verder niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:29 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dwaas Lubbers had het in zijn tijd ook over kampementen voor lastige jeugd.😁![]()
twitter:intercepts twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 15:12:42The police are *still* losing in Hamburg.#G20 #WelcometoHell #NoG20 #Antifa #NoG20HH #G20HAM17https://t.co/LBBSKdyowg reageer retweet
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Het werd hem in iedergeval niet in dank afgenomen. Dat zouden heropvoedings kampen moeten worden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:30 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het idee is niet zo raar. Ik ken het verder niet.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Dat kan prima werken. Ik heb zelf op een internaat gezeten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:31 schreef Cherna het volgende:
[..]
Het werd hem in iedergeval niet in dank afgenomen. Dat zouden heropvoedings kampen moeten worden.![]()
Een internaat is toch nog wel iets anders.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:32 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat kan prima werken. Ik heb zelf op een internaat gezeten.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Dat lijkt erop. Soms werkt het wel. Je moet geen gevangenis maken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:33 schreef Cherna het volgende:
[..]
Een internaat is toch nog wel iets anders.![]()
Toch goed dat ze een raam van de g20 vergaderzaal hebben gesloopt. Oh wachtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:31 schreef Ali_boo het volgende:
twitter:intercepts twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 15:12:42The police are *still* losing in Hamburg.#G20 #WelcometoHell #NoG20 #Antifa #NoG20HH #G20HAM17https://t.co/LBBSKdyowg reageer retweet
![]()
![]()
Buma noemt dat een maatschappelijke dienstplicht.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:29 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dwaas Lubbers had het in zijn tijd ook over kampementen voor lastige jeugd.😁
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Ja, alhoewel dat wel ietsjes anders lag nog dan de stelling (alle) linksen opsluiten in heropvoedingskampen nav deze rellen, dat lijkt gewoon op de situatie (proto)nazi-Dld net na de Rijksdagbrand.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:29 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dwaas Lubbers had het in zijn tijd ook over kampementen voor lastige jeugd.😁I´m back.![]()
Politie Hamburg tweet dat verkeersagenten met ijzeren staven worden geslagen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
copy?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:37 schreef Greys het volgende:
Politie Hamburg tweet dat verkeersagenten met ijzeren staven worden geslagen.![]()
De belastingbetaler, weet je. Die ook de uitkering van de rellende tuig moeten ophoesten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:29 schreef Greys het volgende:
Maar ieder z'n ding. Benieuwd wie al die schade gaat betalen.Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.![]()
Gebeurd ook wel wanneer de top over is. Dan gaan de demonstranten weer naar huis omdat ze de volgende dag weer moeten werken. De schade wordt hersteld en de verzekering vergoed weer alles. Binnen een paar weken is men Hamburg 2017 alleen weer vergeten en staan er overal gloednieuwe Volkswagens en BMWs voor de deur. Behalve binnen de radicale linkse hoek. Daar praten ze nog na tot de volgende grote internationale top in zicht komtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Inderdaad, het is te hopen dat alle demonstranten Hamburg verlaten.![]()
![]()
Ik zou wel eens willen zien hoe die gasten reageren als er daadwerkelijk geen overheden / wereldleiders meer zouden zijn. Volgens mij rennen ze binnen de kortste keren huilend in de armen van hun moeder.![]()
![]()
Ik vergat het linkje idd, sorry.quote:
https://twitter.com/PolizeiHamburg/status/883291631532822528
Zit mobiel dus kan er geen fancy tweet van maken.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Jij denkt dat die werken?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:38 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Gebeurd ook wel wanneer de top over is. Dan gaan de demonstranten weer naar huis omdat ze de volgende dag weer moeten werken. De schade wordt hersteld en de verzekering vergoed weer alles. Binnen een paar weken is men Hamburg 2017 alleen weer vergeten en staan er overal gloednieuwe Volkswagens en BMWs voor de deur. Behalve binnen de radicale linkse hoek. Daar praten ze nog na tot de volgende grote internationale top in zicht komt![]()
Haha, goeie.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:38 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Gebeurd ook wel wanneer de top over is. Dan gaan de demonstranten weer naar huis omdat ze de volgende dag weer moeten werken. De schade wordt hersteld en de verzekering vergoed weer alles. Binnen een paar weken is men Hamburg 2017 alleen weer vergeten en staan er overal gloednieuwe Volkswagens en BMWs voor de deur. Behalve binnen de radicale linkse hoek. Daar praten ze nog na tot de volgende grote internationale top in zicht komt![]()
Ik denk dat ze daar graag heen wilt. Volgens mij is ze aan het liften. Jammer dat de agenten haar er niet even heen brengen, is wel het minste wat ze kunnen doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:40 schreef Murdera het volgende:
Wat is er met dat wijf dat "AUSCHWITZ" ligt te schreeuwen voor de politie?![]()
Stuur het leger erop af en schiet met scherp.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:38 schreef Hugo862 het volgende:
omdat ze de volgende dag weer moeten werken.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Tijd om met scherp te schieten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:37 schreef Greys het volgende:
Politie Hamburg tweet dat verkeersagenten met ijzeren staven worden geslagen.![]()
Volgens mij begrijpen ze dat niet. Als er geen maatschappelijke structuren meer zijn, dan geldt weer het recht van de sterkste en zullen velen van dat werkschuwe tuig als eerste komen te overlijden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:38 schreef Infection het volgende:
Ik zou wel eens willen zien hoe die gasten reageren als er daadwerkelijk geen overheden / wereldleiders meer zouden zijn. Volgens mij rennen ze binnen de kortste keren huilend in de armen van hun moeder.Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
#carslivematter
Nieuwe video van brandende autos in de linktwitter:RealKraut twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 11:09:51#Hamburg what antifa calls a "revolution" is nothing but the pathetic impotent rage of unemployed morons lashing ou… https://t.co/tIDMahFco5 reageer retweet
https://streamable.com/apzdz
Goed voor de CO20-uitstoot auto's in de fik steken![]()
.
Je mag best demonstreren maar de auto's en winkels van gewone burgers slopen vind ik wat ver gaan. Dan doe je gewoon niet meer mee.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Niet als ze dit geweld gebruiken natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:42 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Volgens mij begrijpen ze dat niet. Als er geen maatschappelijke structuren meer zijn, dan geldt weer het recht van de sterkste en zullen velen van dat werkschuwe tuig als eerste komen te overlijden.I´m back.![]()
Dit geweld kunnen ze alleen in groepen gebruiken. Alleen zijn het een stel pussies.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet als ze dit geweld gebruiken natuurlijk.![]()
Alle linksen is kolder natuurlijk, maar deze groepen moet je hardhandig aanpakken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, alhoewel dat wel ietsjes anders lag nog dan de stelling (alle) linksen opsluiten in heropvoedingskampen nav deze rellen, dat lijkt gewoon op de situatie (proto)nazi-Dld net na de Rijksdagbrand.
We missen er niets aan als ze een tijdje ergens heropvoed worden.
Wel werkkampen natuurlijk zodat ze iets opleveren in plaats van geld kosten.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Ryan, je ben van dezelfde lichting als mij. De rellen en demonstraties in de jaren 80 hebben hun doel gehad. Er zijn daadwerkelijk meer vrijheden ontstaan, jeugdwerkloosheid dat deels werd opgelost en met name ook huisvesting. We zitten nu in een vergelijkbare periode waarbij een deel van de jongeren zoals te begrijpen is tegen het huidige systeem van het kapitalisme knokken. Overheden zullen er toch iets mee moeten doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, alhoewel dat wel ietsjes anders lag nog dan de stelling (alle) linksen opsluiten in heropvoedingskampen nav deze rellen, dat lijkt gewoon op de situatie (proto)nazi-Dld net na de Rijksdagbrand.
Het trieste is altijd dat er relschoppers zijn die het niet alleen laten bij het scanderen van leuzen.
En het is afwachten hoe zich een EU ontwikkeld maar degene die er nu zo tegen zijn liften mogelijk wel mee op degene die nu demonstreren. Bij staken idem. Wel tegen staken zijn maar zodra het heeft geholpen wel lekker meeliften.
Die rellen bevallen mij niet. Maar het verzet tegen het kapitalisme en globalisatie moet kunnen. Kapitalisme is prima zolang dat niet uit zijn voegen barst. En dat doet het nu helaas wel.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Alleen een stel pussies....quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:44 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit geweld kunnen ze alleen in groepen gebruiken. Alleen zijn het een stel pussies.
Oke
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Dit is trouwens precies hoe Adolf Hitler aan de macht kwam. Linkse oproerkraaiers waarvan het normale volk bang was. Hij organiseerde als tegenactie de SA en de rest is geschiedenis.![]()
Ja, als er geen overheden, landen, naties hoe je het wil noemen meer bestaan gaan mensen hun eigen groepen weer samenstellen en geweld gebruiken. Deze lui geef ik meer kans om dan in die hoedanigheid te overleven dan de gewone mens die geen ervaring heeft met het gebruiken van geweld. Dus ja, die stelling als er geen overheden meer zijn, zijn ze zelf zwak, kan ik niet volledig onderschrijven.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:44 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit geweld kunnen ze alleen in groepen gebruiken. Alleen zijn het een stel pussies.I´m back.![]()
Ziet er inderdaad weer gezellig uit.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:48 schreef Infection het volgende:
Er komt beweging in. Gaat zo weer uit de hand lopen denk ik.![]()
Ik denk dat Duitsland beter af was geweest als Adolf Hitler nog aan de macht was. Dit werkschuw tuig in combinatie met gelukszoekers maakt het er totaal niet beter op.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:49 schreef Nintex het volgende:
Dit is trouwens precies hoe Adolf Hitler aan de macht kwam. Linkse oproerkraaiers waarvan het normale volk bang was. Hij organiseerde als tegenactie de SA en de rest is geschiedenis.![]()
Niet persé zwak, maar ze gaan wel spijt krijgen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, als er geen overheden, landen, naties hoe je het wil noemen meer bestaan gaan mensen hun eigen groepen weer samenstellen en geweld gebruiken. Deze lui geef ik meer kans om dan in die hoedanigheid te overleven dan de gewone mens die geen ervaring heeft met het gebruiken van geweld. Dus ja, die stelling als er geen overheden meer zijn, zijn ze zelf zwak, kan ik niet volledig onderschrijven.![]()
Alle Antifa arrestanten aansprakelijk stellen voor de schade. Ook al valt er van die kale kippen vast bijzonder weinig te plukken, elke cent is er eentje.
(maar uiteindelijk betalen 'we' het alsnog weer zelf)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Hij kwam aan de macht door werkloosheid en uitbuiting door Frankrijk en GB na ww1 waardoor er een enorme crisis onstond. Dan is het niet gek dat een volk in opstand komt waar dan een idioot gebruik van maakt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:49 schreef Nintex het volgende:
Dit is trouwens precies hoe Adolf Hitler aan de macht kwam. Linkse oproerkraaiers waarvan het normale volk bang was. Hij organiseerde als tegenactie de SA en de rest is geschiedenis.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Wel goede strategie. Bij gevaar *poef* aantal klonen. Baksteentje. Auto in de hens.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:49 schreef Infection het volgende:
[..]
Beetje ongelukkig verwoord inderdaad.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Hitler was verre van links. Maar leuke poging.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:49 schreef Nintex het volgende:
Dit is trouwens precies hoe Adolf Hitler aan de macht kwam. Linkse oproerkraaiers waarvan het normale volk bang was. Hij organiseerde als tegenactie de SA en de rest is geschiedenis.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Dat zegt ie toch helemaal niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hitler was verre van links. Maar leuke poging.![]()
GSquote:"Beste redactie:
Het nieuws over de tumultueuze omstandigheden in Hamburg buitelt over elkaar heen - ik sta er op dit moment met trillende handen en benen midden in.
Er is eerder vandaag een melding gemaakt van de ontruiming van een kinderdagverblijf een paar straten verder. Helaas is het kinderdagverblijf waar ik als leidster werk ook ontruimd, maar helaas nog voordat deze door zwart-gemaskerde mannen en vrouwen gewelddadig de ruiten ingeslagen werden en daarna bruut de deuren in hadden getrapt - twee mensen zijn helaas ook het pand deels binnengetreden en hebben een rookbom afgestoken. Parolen als - vrij vertaald - "de kinderen moeten ook maar leren wat weerstand is" en "kinderen zijn de toekomst van het kapitalisme"... Mijn collega's en ik hebben de kinderen daarna in het binnen-paviljoen geëvacueerd en via een aangrenzende supermarkt hebben ze veilig de omgeving kunnen verlaten. De politie heeft het pand daarna - gelukkig - weten af te sluiten. Er is aanzienlijke schade. Ik heb geen mogelijkheid gehad beeldmateriaal hoog te laden - dat kan ik later eventueel doen. Het is geen groot kinderdagverblijf (zogenoemde 'Kinderladen'), wij zijn met 20 kinderen, waarvan een deel - uit voorzorg door de ouders of door de onmogelijkheid naar de locatie te komen - al 7 kinderen niet aanwezig. Met 6 leidsters hebben wij gelukkig de 13-tal kinderen zoveel mogelijk buiten het gekrakeel kunnen houden. Wij zijn nu aan het bijkomen met een ijsje - gekregen van de supermarkt... maar helaas woed om ons heen nog steeds een grimmige sfeer.
Ik ben boos en teleurgesteld. Is oorlogje spelen dè manier van demonstreren? Moeten de mensen die zich naar Hamburg begeven (vanavond kennelijk een delegatie van de SP) en daar vreedzaam willen demonstreren - maar evenwel een of andere Anne Fleur die veel aandacht krijgt in de Nederlandse media - nu ook niet een keer zeggen: "wij komen niet, want wij staan NIET achter het geweld"? Is het niet een keer een signaal dat ook de linkse mensen (waar ik ook deel van uit maak) gewoon wegblijven... dat ook de dappere mensen van de politie en de brandweer en de ambulancedienst (de laatste groep zelfs met stenen bekogeld toen een tweetal broeders kwamen kijken naar de situatie met onze kinderen) zich kunnen focussen op de mensen die zelfs een vreedzaam protest willen verstoren... want, lieve mensen, dit is echt krankzinnig.
Sorry voor deze aderlating uit Hamburg..."
[Naam bij redactie bekend]De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Daar zit nog wel een discussie aan vast, want niet volledig mee eens. Wel dat jongeren idd vanaf de babyboomgeneratie eigen subculturen hebben en vaak botsen met de powers that be. Ergens ook wel logisch psychologisch gezien, los van inhoudelijk aspect.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:47 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ryan, je ben van dezelfde lichting als mij. De rellen en demonstraties in de jaren 80 hebben hun doel gehad. Er zijn daadwerkelijk meer vrijheden ontstaan, jeugdwerkloosheid dat deels werd opgelost en met name ook huisvesting. We zitten nu in een vergelijkbare periode waarbij een deel van de jongeren zoals te begrijpen is tegen het huidige systeem van het kapitalisme knokken. Overheden zullen er toch iets mee moeten doen.Kritiek tav wat je onder de noemer "globalisme, neoliberalisme ect" kunt brengen moet zeker kunnen idd, is zelfs noodzakelijk, alleen de manier waarop is een vraag. Wrs toch dat de manier die deze mensen gebruiken - en je kunt eigenlijk zelfs zeggen vanaf de Occupy-beweging uit de hand ging lopen - is contra-productief.quote:Het trieste is altijd dat er relschoppers zijn die het niet alleen laten bij het scanderen van leuzen.
En het is afwachten hoe zich een EU ontwikkeld maar degene die er nu zo tegen zijn liften mogelijk wel mee op degene die nu demonstreren. Bij staken idem. Wel tegen staken zijn maar zodra het heeft geholpen wel lekker meeliften.
Die rellen bevallen mij niet. Maar het verzet tegen het kapitalisme en globalisatie moet kunnen. Kapitalisme is prima zolang dat niet uit zijn voegen barst. En dat doet het nu helaas wel.I´m back.![]()
Joden, socialisten, sociaal-democraten, communisten, gehandicapten, Polen, Russen, Serviërs, Tsjechen en dissidente Duitsers zouden het waar oneens met je zijn...quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik denk dat Duitsland beter af was geweest als Adolf Hitler nog aan de macht was. Dit werkschuw tuig in combinatie met gelukszoekers maakt het er totaal niet beter op.
Hitler was een massamoordenaar en verdient geen lof.Omnibus in omnibus.
Wat een noobsquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:54 schreef YazooW het volgende:
Zo te zien wordt er nu een groepje ingesloten op de stream
Ook mooi, gewoon een oud Duits echtpaar ertussen. Het is vrijdag dus wij gaan wandelen
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Het zal je verbazen hoeveel van dat soort mensen gewoon een baan hebben en meedoen in de maatschappij via studie of wat dan ook. Het zijn vaak gewone mensen uit goede gezinnen die een actief meedoen in het politieke landschap alleen echter wel zeer radicaal zijn. Vooral de blackblocks van anarchisten zijn lang niet altijd lieverdjes. Maar ja. Die putten dan ook uit 40+ jaar ervaring wat betreft confrontaties met de politie.quote:
En voor de rest is het bijna bij elke G8/G20/Navo top in Duitsland raak wat betreft rellen. Iemand die Rostock 2007 nog herinnerd? Duitsland heeft een aantal van de meest radicale en actieve black blocks van de wereld plus het ligt centraal genoeg zodat sympathisanten vanuit omringende Europese landen ook komen. Er komt bij dat soort gelegenheden altijd een harde kern van 3000-5000 die puur komen om de gewelddadige confrontatie aan te gaan met de politie. Daar bovenop komen nog 10 duizenden demonstranten.![]()
Nothing says "Down with Capitalism!" quite like getting arrested in your Calvin Klein undies Nike shoes. #Hamburg G-20
Natuurlijk wel; de SA framen als een linkse organisatie - daarbij alle nuances van de Duitse politiek tijdens de Weimar Republiek negerend - en gebruiken in combinatie met de naam Hitler zegt genoeg: proberen het spook van Auschwitz te koppelen aan linkse ideologie, welke kleur die verder ook heeft.quote:Omnibus in omnibus.
Allemaal communisten die je opnoemt ( gehandicapten uitgezonderd )quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Joden, socialisten, sociaal-democraten, communisten, gehandicapten, Polen, Russen, Serviërs, Tsjechen en dissidente Duitsers zouden het waar oneens met je zijn...
Hitler was een massamoordenaar en verdient geen lof.A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Bereden politie weer naar de Reeperbahn voor grootschalige inzet.“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”![]()
Hij zegt juist dat de SA een tegenreactie was op linkse oproerdraaiers. Ik ben het trouwens niet met hem eens ofzo, is wel behoorlijk kort door de bocht. Links de schuld geven voor de opkomst van Hitler.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel; de SA framen als een linkse organisatie - daarbij alle nuances van de Duitse politiek tijdens de Weimar Republiek negerend - en gebruiken in combinatie met de naam Hitler zegt genoeg: proberen het spook van Auschwitz te koppelen aan linkse ideologie, welke kleur die verder ook heeft.![]()
![]()
Pardon?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Allemaal communisten die je opnoemt ( gehandicapten uitgezonderd )Omnibus in omnibus.
Wat zal Anne Fleur genieten zeg.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Dit vind ik toch een tamelijk zieke opmerking.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik denk dat Duitsland beter af was geweest als Adolf Hitler nog aan de macht was. Dit werkschuw tuig in combinatie met gelukszoekers maakt het er totaal niet beter op.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Volledig voorspelbaar wat er gebeurt. De vraag is waarom de Duitsers (Merkel) voor Hamburg kozen. Ik las dat het om de symboliek ging, Hamburg met z'n haven die Duitsland met de rest van de wereld verbindt, of zoiets.
Verdomd dure symboliek, ze wisten dat dit zou gebeuren, maar kozen voor een stad met bijna 2 miljoen inwoners ipv een afgelegen locatie waar het afsluiten van toegangswegen geen tienduizenden burgers last bezorgd, en waar geen eigendommen vernield kunnen worden.
Een onverantwoordelijke keuze imo.
Frankfurter Allgemeine: Eine Stadt wird geopfertare we infinite or am I alone![]()
bazenstream, er worden nu meerdere arresties verricht
https://www.reuters.tv/l/n$l/2017/07/07/protest-against-g20-summit![]()
Anne Fleur droeg ze ook toch?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:56 schreef Ali_boo het volgende:
Nothing says "Down with Capitalism!" quite like getting arrested in your Calvin Klein undies Nike shoes. #Hamburg G-20
[ afbeelding ]![]()
Heb je een suggestie?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:02 schreef crystal_meth het volgende:
Volledig voorspelbaar wat er gebeurt. De vraag is waarom de Duitsers (Merkel) voor Hamburg kozen. Ik las dat het om de symboliek ging, Hamburg met z'n haven die Duitsland met de rest van de wereld verbindt, of zoiets.
Verdomd dure symboliek, ze wisten dat dit zou gebeuren, maar kozen voor een stad met bijna 2 miljoen inwoners ipv een afgelegen locatie waar het afsluiten van toegangswegen geen tienduizenden burgers last bezorgd, en waar geen eigendommen vernield kunnen worden.
Frankfurter Allgemeine: Eine Stadt wird geopfert![]()
Melania Trump zit volgens de New York Post vast in haar hotel door deze oproerkraaiers. Tijd om Seal Team 6 te sturen.![]()
Precies. Laten we inderdaad de 10 duizenden demonstranten niet vergeten die demonstreren tegen een uit de hand gelopen kapitalisme en neoliberalisme. Als die groep enigzins zijn doel bereikt is daar niets mis mee. Een kapitalisme is prima, zolang het niet uit zijn voegen barst. En dat doet het nu wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:56 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoeveel van dat soort mensen gewoon een baan hebben en meedoen in de maatschappij via studie of wat dan ook. Het zijn vaak gewone mensen uit goede gezinnen die een actief meedoen in het politieke landschap alleen echter wel zeer radicaal zijn. Vooral de blackblocks van anarchisten zijn lang niet altijd lieverdjes. Maar ja. Die putten dan ook uit 40+ jaar ervaring wat betreft confrontaties met de politie.
En voor de rest is het bijna bij elke G8/G20/Navo top in Duitsland raak wat betreft rellen. Iemand die Rostock 2007 nog herinnerd? Duitsland heeft een aantal van de meest radicale en actieve black blocks van de wereld plus het ligt centraal genoeg zodat sympathisanten vanuit omringende Europese landen ook komen. Er komt bij dat soort gelegenheden altijd een harde kern van 3000-5000 die puur komen om de gewelddadige confrontatie aan te gaan met de politie. Daar bovenop komen nog 10 duizenden demonstranten.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Walgelijk.quote:
Wat een ziek tuig.
Een ieder heeft het recht om te demonstreren en ik vind dat ook iets om aan te moedigen (laat je openbaar horen als je het ergens niet mee eens bent ipv alleen op FB te gaan lopen klagen) maar dit is geen demonstreren, dit is gewoon smerig totaal onnodig geweld waar onschuldige mensen en kinderen de dupe van zijn. Echt lager dan laag.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Zij het dat dit niet het ware gezicht is van links.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:05 schreef TheJanitor het volgende:
Toch mooi om het ware gezicht van links te zien.Omnibus in omnibus.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:06 schreef Cherna het volgende:
[..]
Precies. Laten we inderdaad de 10 duizenden demonstranten niet vergeten die demonstreren tegen een uit de hand gelopen kapitalisme en neoliberalisme. Als die groep enigzins zijn doel bereikt is daar niets mis mee. Een kapitalisme is prima, zolang het niet uit zijn voegen barst. En dat doet het nu wel.
Omnibus in omnibus.
Die paar duizend vandalisten verpesten het voor de vreedzame demonstranten. Het gaat alleen om de rellen en de vernielingen, de boodschap gaat verloren. Toch apart dat die veelal hoog opgeleide anarchisten dat niet inzien.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:06 schreef Cherna het volgende:
[..]
Precies. Laten we inderdaad de 10 duizenden demonstranten niet vergeten die demonstreren tegen een uit de hand gelopen kapitalisme en neoliberalisme. Als die groep enigzins zijn doel bereikt is daar niets mis mee. Een kapitalisme is prima, zolang het niet uit zijn voegen barst. En dat doet het nu wel.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Die meid. Vergeet die maar snel. Die zit daar echt om een sociaal economisch links te promoten. Misselijk makend allemaal.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:04 schreef YazooW het volgende:
[..]
Pas geleden deed ze nog een fotoshoot voor GLAMOUR.
Hoe kapitalistisch wil je het hebben.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
ME voert charges uit nadat ze bekogeld werden met glazen flessen.
https://www.reuters.tv/l/n$l/2017/07/07/protest-against-g20-summit![]()
Dat is altijd de grote ellende. De boodschap gaat inderdaad verloren.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:08 schreef PirE het volgende:
[..]
Die paar duizend vandalisten verpesten het voor de vreedzame demonstranten. Het gaat alleen om de rellen en de vernielingen, de boodschap gaat verloren. Toch apart dat die veelal hoog opgeleide anarchisten dat niet inzien.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Voor die groep was het misschien beter geweest om op een andere dag en/of andere locatie te gaan demonstreren. Als je met 10.000 man komt, krijg je ongetwijfeld (media-)aandacht.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:06 schreef Cherna het volgende:
[..]
Precies. Laten we inderdaad de 10 duizenden demonstranten niet vergeten die demonstreren tegen een uit de hand gelopen kapitalisme en neoliberalisme. Als die groep enigzins zijn doel bereikt is daar niets mis mee. Een kapitalisme is prima, zolang het niet uit zijn voegen barst. En dat doet het nu wel.![]()
Als die groep enigszins hersens had waren ze daar allang verdwenen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:06 schreef Cherna het volgende:
[..]
Precies. Laten we inderdaad de 10 duizenden demonstranten niet vergeten die demonstreren tegen een uit de hand gelopen kapitalisme en neoliberalisme. Als die groep enigzins zijn doel bereikt is daar niets mis mee. Een kapitalisme is prima, zolang het niet uit zijn voegen barst. En dat doet het nu wel.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Ook dan zullen zich relschoppers melden. Zeker nu in deze tijd met internet. En tussen die relschoppers zitten ook rechts extremisten die vieren nu samen met de extreem linkse relschoppers hun feestje. Zeker als het gaat om vernielingen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:11 schreef Physsic het volgende:
[..]
Voor die groep was het misschien beter geweest om op een andere dag en/of andere locatie te gaan demonstreren. Als je met 10.000 man komt, krijg je ongetwijfeld (media-)aandacht.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Polizei nimmt Linksextremisten aus Frankreich, Schweiz und Niederlanden fest
https://www.welt.de/polit(...)deswehr-Einsatz.html![]()
Waar zijn de bodyguards van Erdogan als je ze nodig hebt?Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.![]()
Maw nooit meer demonstreren.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:14 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Als die groep enigszins hersens had waren ze daar allang verdwenen.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Mein Volvo
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Dit zijn gewoon rellersquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zij het dat dit niet het ware gezicht is van links.
Twiddel![]()
Je kunt prima demonstreren, zorg dan dat je herkenbaar bent als zijnde demonstrant en geen relschopper.quote:
Dan kan de politie ook gerichter optreden.
Hier aan mee blijven doen heeft niets met demonstreren te maken.De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Mogelijk ook nog een deel hooligens. De competities zijn voorbij en zijn dat prima gelegenheden om los te gaan.quote:krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Bremen heeft ook een haven. Het is sowieso de vraag of je met de locatiekeuze van de G20 of de G20 in het algemeen aan globaliseringspropaganda moet doen, maar je weet dat Hamburg met afstand de grootste en meest fanatieke gemeenschap autonomen heeft.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:02 schreef crystal_meth het volgende:
Frankfurter Allgemeine: Eine Stadt wird geopfert
Het in Hamburg plannen is gewoon het regelrecht uitdagen van die groepen. Dat gaat verder dan hopen op rellen, het is zeker weten dat die rellen komen en groot zullen zijn. De Duitse regering heeft een bedoeling met deze rellen, dat kan niet anders.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Je ziet maar een deel van die demonstraties. Dat is dan het nieuws. En waarom moet ik schuiven voor een deel relschoppers. Dan zou je ook geen voetbal meer kunnen gaan kijken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:18 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Je kunt prima demonstreren, zorg dan dat je herkenbaar bent als zijnde demonstrant en geen relschopper.
Dan kan de politie ook gerichter optreden.
Hier aan mee blijven doen heeft niets met demonstreren te maken.krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
Als ze normaal konden nadenken, waren het geen antifa's geweest.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:19 schreef summer2bird het volgende:
Dan ben je ook ziek in je hoofd. Wanneer je tot het besluit komt om een baksteen te gooien.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Een vuilcontainer omgooien, nee dan heb je het gemaakt hoor. Je leven is voltooid.
Wat een treurnis.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Wat is die bedoeling dan? Laten zien aan de wereld hoe "slecht" iedereen is die kritiek tegen de powers that be hebben? En dus de gematigde kritiek ook indammen?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Bremen heeft ook een haven. Het is sowieso de vraag of je met de locatiekeuze van de G20 of de G20 in het algemeen aan globaliseringspropaganda moet doen, maar je weet dat Hamburg met afstand de grootste en meest fanatieke gemeenschap autonomen heeft.
Het in Hamburg plannen is gewoon het regelrecht uitdagen van die groepen. Dat gaat verder dan hopen op rellen, het is zeker weten dat die rellen komen en groot zullen zijn. De Duitse regering heeft een bedoeling met deze rellen, dat kan niet anders.I´m back.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: