Inderdaad, het is te hopen dat alle demonstranten Hamburg verlaten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:27 schreef Jaroon het volgende:
Uiteindelijk moet je hopen dat normaal denkende mensen de overhand krijgen.
Ik wil helemaal niet graag iedereen over een kam scheren. En ik zeg helemaal niet dat Anne Fleur zelf een auto in de fik steekt, of wel? Maar ze is gezien haar Twitter verdomd tevreden met hoe alles daar loopt. Geen enkele melding over dat ze het naar vindt dat er ook zo veel geweld aan te pas komt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:19 schreef Perox het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het niet de Anne Fleurs die die auto's in de brand hebben gestoken. Er komt niet maar 1 soort mensen, hoe graag je ook iedereen over 1 kam wil scheren.
Kijk anders effe die live stream hierboven, zie je een hoop vreedzame betogers. Die zijn verreweg in de meerderheid.
Je kan daar zijn met een idee. Geweld werkt niet in elk geval.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Inderdaad, het is te hopen dat alle demonstranten Hamburg verlaten.
Dwaas Lubbers had het in zijn tijd ook over kampementen voor lastige jeugd.😁quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zoals de nazi's deden na de rijksdagbrand met de linksen?
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet graag iedereen over een kam scheren. En ik zeg helemaal niet dat Anne Fleur zelf een auto in de fik steekt, of wel? Maar ze is gezien haar Twitter verdomd tevreden met hoe alles daar loopt. Geen enkele melding over dat ze het naar vindt dat er ook zo veel geweld aan te pas komt.
Wel gemopper over dat er problemen met de politie zijn, maar dan omdat de politie lastig is voor de demonstranten en geen begrip voor de politie en alle gewonden.
Als ik aan die demonstratie mee zou doen zou ik me rete vervelend voelen voor alle schade en gewonden en me uitspreken over degenen die dat aanrichten, niet juichen dat het allemaal toppie gaat.
Maar ieder z'n ding. Benieuwd wie al die schade gaat betalen.
Het idee is niet zo raar. Ik ken het verder niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:29 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dwaas Lubbers had het in zijn tijd ook over kampementen voor lastige jeugd.😁
twitter:intercepts twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 15:12:42The police are *still* losing in Hamburg.#G20 #WelcometoHell #NoG20 #Antifa #NoG20HH #G20HAM17https://t.co/LBBSKdyowg reageer retweet
Het werd hem in iedergeval niet in dank afgenomen. Dat zouden heropvoedings kampen moeten worden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:30 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het idee is niet zo raar. Ik ken het verder niet.
Dat kan prima werken. Ik heb zelf op een internaat gezeten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:31 schreef Cherna het volgende:
[..]
Het werd hem in iedergeval niet in dank afgenomen. Dat zouden heropvoedings kampen moeten worden.
Een internaat is toch nog wel iets anders.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:32 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat kan prima werken. Ik heb zelf op een internaat gezeten.
Dat lijkt erop. Soms werkt het wel. Je moet geen gevangenis maken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:33 schreef Cherna het volgende:
[..]
Een internaat is toch nog wel iets anders.
Toch goed dat ze een raam van de g20 vergaderzaal hebben gesloopt. Oh wachtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:31 schreef Ali_boo het volgende:
twitter:intercepts twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 15:12:42The police are *still* losing in Hamburg.#G20 #WelcometoHell #NoG20 #Antifa #NoG20HH #G20HAM17https://t.co/LBBSKdyowg reageer retweet
Buma noemt dat een maatschappelijke dienstplicht.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:29 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ja, alhoewel dat wel ietsjes anders lag nog dan de stelling (alle) linksen opsluiten in heropvoedingskampen nav deze rellen, dat lijkt gewoon op de situatie (proto)nazi-Dld net na de Rijksdagbrand.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:29 schreef Cherna het volgende:
[..]
copy?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:37 schreef Greys het volgende:
Politie Hamburg tweet dat verkeersagenten met ijzeren staven worden geslagen.
De belastingbetaler, weet je. Die ook de uitkering van de rellende tuig moeten ophoesten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:29 schreef Greys het volgende:
Maar ieder z'n ding. Benieuwd wie al die schade gaat betalen.
Gebeurd ook wel wanneer de top over is. Dan gaan de demonstranten weer naar huis omdat ze de volgende dag weer moeten werken. De schade wordt hersteld en de verzekering vergoed weer alles. Binnen een paar weken is men Hamburg 2017 alleen weer vergeten en staan er overal gloednieuwe Volkswagens en BMWs voor de deur. Behalve binnen de radicale linkse hoek. Daar praten ze nog na tot de volgende grote internationale top in zicht komtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Inderdaad, het is te hopen dat alle demonstranten Hamburg verlaten.
Ik vergat het linkje idd, sorry.quote:
Jij denkt dat die werken?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:38 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Gebeurd ook wel wanneer de top over is. Dan gaan de demonstranten weer naar huis omdat ze de volgende dag weer moeten werken. De schade wordt hersteld en de verzekering vergoed weer alles. Binnen een paar weken is men Hamburg 2017 alleen weer vergeten en staan er overal gloednieuwe Volkswagens en BMWs voor de deur. Behalve binnen de radicale linkse hoek. Daar praten ze nog na tot de volgende grote internationale top in zicht komt
Haha, goeie.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:38 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Gebeurd ook wel wanneer de top over is. Dan gaan de demonstranten weer naar huis omdat ze de volgende dag weer moeten werken. De schade wordt hersteld en de verzekering vergoed weer alles. Binnen een paar weken is men Hamburg 2017 alleen weer vergeten en staan er overal gloednieuwe Volkswagens en BMWs voor de deur. Behalve binnen de radicale linkse hoek. Daar praten ze nog na tot de volgende grote internationale top in zicht komt
Ik denk dat ze daar graag heen wilt. Volgens mij is ze aan het liften. Jammer dat de agenten haar er niet even heen brengen, is wel het minste wat ze kunnen doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:40 schreef Murdera het volgende:
Wat is er met dat wijf dat "AUSCHWITZ" ligt te schreeuwen voor de politie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |