Zo lijkt ie het zelf ook te zien, gezien zijn uitspraken over volgend seizoenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vandaag nog, op Sky. Of ze zeiden gelijkwaarig, om eerlijk te zijn.
Hij heb een half seizoen weerstand kunnen bieden daarna was het wel over.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vandaag nog, op Sky. Of ze zeiden gelijkwaarig, om eerlijk te zijn.
Christian Horner heeft hem even terug op zijn plaats gezet.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zo lijkt ie het zelf ook te zien, gezien zijn uitspraken over volgend seizoen
Lol, proest, schater! Die reactie was niet aan mijn adres, schattekat, ik reageerde enkel omdat ik het een dusdanige flauwe reactie vond, dat ik hier best iets van mag zeggen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:04 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Jij komt hier zielig doenDe initiele opmerking was om duidelijk te maken dat die tweede tijd in FP1 niet veel zegt voor de rest van het weekend, jij voelt je erdoor aangevallen.
Sainz heeft misschien iets meer pech gehad dan Max, maar qua prestaties werd hij toch ook vrij snel overtroffen door Max imo.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:10 schreef Wuwwa het volgende:
Je bent zo goed als je laatste seizoen. En Sainz is dit seizoen niet zo goed. Prima dat ie mee kon met Max, maar hij is daarna blijven steken. En met Sainz haal je onrust binnen (conflicten met team Max en Daniil) Laat hem lekker naar Renault gaan en haal de Hulk binnen mocht RB een vrij plekje hebben.
https://www.f1today.net/n(...)j-is-gewoon-erg-snelquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Sainz heeft misschien iets meer pech gehad dan Max, maar qua prestaties werd hij toch ook vrij snel overtroffen door Max imo.
Het verschil tussen Ricciardo en Max is een stuk kleiner dan die tussen Max en Sainz.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen conclusies voor de rest vh weekend bedoel ik uiteraard. Ligt nogal voor de hand he?
Jezus![]()
Desalniettemin is het WEL goed bezig in betreffende sessie zelf.
Welnee, men hoeft mij niets te vragen, lekker posten, prima. Ik probeer het enkel in context te plaatsen. Maar laat het niet je mood verpesten, daar ben ik niet op uit. Let's agree to disagreequote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:09 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Lol, proest, schater! Die reactie was niet aan mijn adres, schattekat, ik reageerde enkel omdat ik het een dusdanige flauwe reactie vond, dat ik hier best iets van mag zeggen.
Nee, het is voor iedereen duidelijk dat je geen conclusies kunt trekken uit een trainingssessie, maar mag iemand de 2e plaats van Max goed vinden en dit hier zeggen? Of gewoon maar eerst toestemming vragen aan de Florissen en Verbodsborden op dit forum?![]()
Kleutergedrag... ik zet hier een punt achter, lijkt me wel zo wijs
Ja Max heeft meer snelheid, absoluut. Maar Ricciardo is wel oerdegelijk. Neemt geen grote risico's en rijd gewoon goed. Dat maakt het imo dat ze aan elkaar gewaagd zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
https://www.f1today.net/n(...)j-is-gewoon-erg-snel
RIC is vooral erg consistent inderdaadquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:16 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja Max heeft meer snelheid, absoluut. Maar Ricciardo is wel oerdegelijk. Neemt geen grote risico's en rijd gewoon goed. Dat maakt het imo dat ze aan elkaar gewaagd zijn.
Sainz heel ander verhaal imo.
Ik zie het eerder op deze gifs dan op de stream van Zigg-oquote:
Een Nederlander in Ferrari zien is trouwens ook geen straf hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens de Spaanse pers zijn Ferrari en Max al dichtbij een overeenkomst voor volgend jaar. Die zien Carlos natuurlijk graag in de RB volgend jaar.
Als dat zou gebeuren....quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens de Spaanse pers zijn Ferrari en Max al dichtbij een overeenkomst voor volgend jaar. Die zien Carlos natuurlijk graag in de RB volgend jaar.
Exit Raikkonen dan? En wil Vettel wel met Max?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Geeft allemaal gedoe weer. Moeten we allemaal onze Aston Martin inruilen voor een Ferrari.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:25 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Een Nederlander in Ferrari zien is trouwens ook geen straf hoor
Zou het niet erg vinden, als Max het ook maar een keer ooit wordt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
en dan heeft renault het lek boven en wordt Danny Ric WDC...
Mag hopen dat dat niet waar is. Lijkt me geen goede zet voor Max. Moet daar pas later in zijn carrie heen gaan (als hij er al heen wil), en als 1e rijder.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie het ook niet zo snel gebeuren. RB gaat sowieso de hoofdprijs vragen voor die transfer.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Exit Raikkonen dan? En wil Vettel wel met Max?
Ik zou het mooi vinden hoor, maar ik geloof er niet zo veel van.
Max wordt sowieso kampioen, dat heb gestaan op facebook.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zou het niet erg vinden, als Max het ook maar een keer ooit wordt.
Klaagde ook over grip.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:37 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Heel matig.
Force India was nog beter.
Zul je net zien dat Ferrari volgend jaar weer tegenvaltquote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet dan ook niet hoe lang ik het volhoudquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
daar ben je dan alsnog heel laat mee.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:56 schreef MakkieR het volgende:
GP confidential spreekt nou trouwens ook al over Verstappen die in 2018 over gaat stappen naar Ferrari. Verder ook wel shockend dat Silverstone misschien straks geen F1 meer gaat doen volgens hetzelfde TV programma.
En op een schaal van roddelblad tot wetenschappelijk magazine, waar kunnen we GP Confidential plaatsen qua betrouwbaarheid?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:56 schreef MakkieR het volgende:
GP confidential spreekt nou trouwens ook al over Verstappen die in 2018 over gaat stappen naar Ferrari. Verder ook wel shockend dat Silverstone misschien straks geen F1 meer gaat doen volgens hetzelfde TV programma.
CNNquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:11 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
En op een schaal van roddelblad tot wetenschappelijk magazine, waar kunnen we GP Confidential plaatsen qua betrouwbaarheid?
Silverstone had gewoon haar contract verlengt paar weken terug toch?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:56 schreef MakkieR het volgende:
Nee. Ze roepen juist dat ze na 2019 geen GP meer gaan organiseren omdat het te duur is.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Silverstone had gewoon haar contract verlengt paar weken terug toch?
Herinnert u deze nog:quote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:43 schreef Rossdale het volgende:
Vetlel en Max in hetzelfde team? Die vechten elkaar de pitbox uit volgens mijTenzij Vettel naar Mercedes gaat natuurlijk
fake news dus.quote:
behoorlijk jaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 16:57 schreef Abdus18 het volgende:
Sainz heeft zich toch wel aardig in z'n vingers gesneden met z'n uitspraken :p
Horner, Marko en zelfs Tost zijn niet mals richting Carlos idd. Die is weer even loeihard terug op aarde gezet...quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
fake news dus.
[..]
behoorlijk ja
https://www.motorsport.co(...)ull-contract-927623/
Ik vraag me af of zo'n vleugel op die momenten nog wel nut heeftquote:
Zal je nieuwe huis blij van wordenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:49 schreef Geralt het volgende:
Zojuist even de training teruggekeken.
Klote dat ik morgen niks kan zien. Maargoed, dat is deze keer wel met een goeie reden.
We gaan bij een fokker (geen FOK!ker) langs waar we op de puppylijst staan om kennis te maken
We kopen pas nieuwe meubels als we er zitten en de hond er niet meer aan knaagtquote:
Deze is ook legendarisch.quote:
twitter:SkySportsF1 twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 18:13:02GOSSIP: Max Verstappen asks to leave Red Bull at end of next season as he eyes 2019 Ferrari drive… https://t.co/WSFWpAp0bi reageer retweet
Da's nog een jaartje later.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
twitter:SkySportsF1 twitterde op vrijdag 07-07-2017 om 18:13:02GOSSIP: Max Verstappen asks to leave Red Bull at end of next season as he eyes 2019 Ferrari drive… https://t.co/WSFWpAp0bi reageer retweet
Wie dan leeft wie dan zorgt. Dan kan-ie eerst volgend jaar nog even wereldkampioen bij RB worden.quote:
Staat wel GOSSIP bij.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
Wel een beetje vroeg al voor het silly season van 2018.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
Non-nieuws.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |