71 geloof ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:23 schreef Dos37 het volgende:
Hoeveel rondjes doen ze zondag eigenlijk, met bijna een minuut per ronde moet dat bijna boven de 100 liggen
450quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:23 schreef Dos37 het volgende:
Hoeveel rondjes doen ze zondag eigenlijk, met bijna een minuut per ronde moet dat bijna boven de 100 liggen
Mww oké zonder gekke dingen staan ze om half 4 op het podiumquote:
Prachtig voorbeeld net. Hij spint en dat vind hij de schuld van Max die voor hem rijdt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:39 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Hij is best redelijk vlot, maar maakt enorm veel fouten. Overschat zichzelf enorm en het ligt altijd aan een ander.
is er wel een uit het boekje, zo precies met de achterbanden over die gele randquote:
O, wat dan? Interview niet gezien.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:45 schreef flipsen het volgende:
Zooooooo, Sainz wordt even op zijn plek gezet door Horner zeg
please enlighten us.....quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:45 schreef flipsen het volgende:
Zooooooo, Sainz wordt even op zijn plek gezet door Horner zeg
Dat Max en Ricciardo volgend jaar gewoon RedBull rijden en Sainz gewoon ToroRosso, want contract. En RedBull heeft veel geld in Sainz geinvesteerd, dus hij had gewoon zijn mond moeten houden. Daar kwam het ongeveer op neerquote:
100? Hebben ze de baan tussentijds ingekort?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:23 schreef Dos37 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:47 schreef chiren het volgende:
Ik mis net de 'slap on the wrist' die Horner net Live gaf aan Verstappen in het interview met Sky. Ik tune net in op Sky met de laatste woorden
'if it wasn't for Red Bull he wouldn't be even in Formula 1'
'So have you given him a slap on the wrist for that?'
'Well he just got one'
Wie heeft gehoord waar dat over ging?
Edit: Ooh het ging over Sainz
Goeie reclame voor hemzelf makenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:49 schreef tja77 het volgende:
Sainz begint zich meer en meer te manifesteren als een lastpak.
Misschien moet je even de plaatjes bestuderen in onderstaande link, en dan aangeven wat je precies bedoelt, met een pijltje ofzo. Want ik heb er nu een poosje naar gekeken, en de enige die significant turn 15 anders neemt tov de vorige safetycar is Vettel. Daarnaast zie ik Hamilton niet plotseling accelereren en weer stoppen. Dus verhelder je standpunt graag mbv telemetrie data.quote:Op donderdag 6 juli 2017 19:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, maar hij accelereerde wel even na de apex en stopte daar plotseling mee.
Heldquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:36 schreef CrashO het volgende:
[..]
Misschien krijgt hij Ricciardo zijn stoeltje wel
https://streamable.com/5lbhq
Waar ik Weltschmerz om vraag is nog niet beantwoord, en wat mij betreft is daarom dus nog niet alles gezegdquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:23 schreef Peterselieman het volgende:
@Floriz87: we zijn inmiddels bijna twee weken verder, dus kap er gewoon mee, omdat alles al gezegd is.
Zelfs als je mod zou zijn of worden, kan je dit niet eisen of afdwingen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:23 schreef Peterselieman het volgende:
@Floriz87: we zijn inmiddels bijna twee weken verder, dus kap er gewoon mee, omdat alles al gezegd is.
Bij Sky praten ze er ook nog steeds over.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:23 schreef Peterselieman het volgende:
Haha lig altijd weer dubbel om Danielquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:36 schreef CrashO het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:36 schreef CrashO het volgende:
[..]
Top geezerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:36 schreef CrashO het volgende:
[..]
Omdat Welschmerz.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:44 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Waar ik Weltschmerz om vraag is nog niet beantwoord, en wat mij betreft is daarom dus nog niet alles gezegd.
(hoezeer ik deze discussie inmiddels ook uitkots, de enige feiten (telemetrie data) zijn nauwelijks/niet inhoudelijk besproken)
daar ben je dan alsnog heel laat mee.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat Welschmerz.
Ik heb voor mezelf al besloten om niet meer op zijn onzin te reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |