Rings of sticks?quote:Op donderdag 6 juli 2017 17:20 schreef Oberkullie het volgende:
Prof doe maar diepvriespizza en Nibb-it
quote:Op donderdag 6 juli 2017 17:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Rings dan doe ik ze om mijn vinger
eh hoe gooi je vla stuk? Het pak/bakje ok maar vla zelfquote:Op donderdag 6 juli 2017 17:21 schreef Amarantha het volgende:
Kut ik heb mn vla kapot gegooid op de grond.
Roze vla?quote:Op donderdag 6 juli 2017 17:21 schreef Amarantha het volgende:
pas op! Straks valt je biefstuk.quote:Op donderdag 6 juli 2017 17:21 schreef Amarantha het volgende:
die is al stukquote:
Dat wordt weer lijmenquote:
Ja de bakjes.quote:Op donderdag 6 juli 2017 17:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
eh hoe gooi je vla stuk? Het pak/bakje ok maar vla zelf
is goed, wil je de chips nu gelijk hebben of liever na de pizza? ik stop 'm nu in de ovenquote:Op donderdag 6 juli 2017 17:20 schreef Oberkullie het volgende:
Prof doe maar diepvriespizza en Nibb-it
ha Ettoquote:Op donderdag 6 juli 2017 17:26 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Zin om Oberkullie een draai om de oren te geven.
welke was het?quote:
hij flipte zo op de grond, dubbel pech 2 stukquote:
Ja en hele vloer eronder en mijn rok ook.quote:Op donderdag 6 juli 2017 17:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij flipte zo op de grond, dubbel pech 2 stuk
ja ik kom maar langsquote:Op donderdag 6 juli 2017 17:32 schreef Dven het volgende:
Iemand dille kopen? Net ongeveer 10 kg uit de tuin getrokken
Mooi. Eerst 10g dille uit de tuin getrokken en straks crack in de tuin uit elkaar trekken. kan m'n geluk niet op.quote:
10 gram, wat een pussy ben jijquote:Op donderdag 6 juli 2017 17:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Mooi. Eerst 10g dille uit de tuin getrokken en straks crack in de tuin uit elkaar trekken. kan m'n geluk niet op.
Zullen we een fles wijn opentrekkenquote:Op donderdag 6 juli 2017 17:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is goed, wil je de chips nu gelijk hebben of liever na de pizza? ik stop 'm nu in de oven
en wat wil je erbij drinken?
Weet je hoe diepgeworteld hij wasquote:
whehehequote:Op donderdag 6 juli 2017 17:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oké oké omdat je het zo lief vraagt.
Daar is 10cm wel een beetje te ondiep voorquote:
quote:
zal je hoofd onder houden in 10 cm water. Dan deel je die mening niet meer.quote:Op donderdag 6 juli 2017 17:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar is 10cm wel een beetje te ondiep voor
Amateur. Wil je een beetje fatsoenlijk martelen moet je iemand minstens tot aan zijn navel onder dempelenquote:Op donderdag 6 juli 2017 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zal je hoofd onder houden in 10 cm water. Dan deel je die mening niet meer.
vanaf de voeten ?quote:Op donderdag 6 juli 2017 17:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Amateur. Wil je een beetje fatsoenlijk martelen moet je iemand minstens tot aan zijn navel onder dempelen
Bedankt voor deze informatie. Ik heb dit nooit geweten, wist je dat? Wilde eigenlijk ook haagse_tietuh als username.quote:Op donderdag 6 juli 2017 17:52 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Haags Kwartiertje
Het Haags Kwartier of Haags Kwartiertje is het door ADO Den Haag-supporters zo genoemde laatste kwartier van wedstrijden van hun voetbalclub.
Als de wedstrijdklok op 74 minuten en 50 seconden staat, tellen de Haagse fans massaal af om op (of dankzij het snelle aftellen eigenlijk altijd een paar seconden voor) 75.00 driemaal Haags kwartiertje te scanderen. Het is gebruikelijk om hierna tot het einde van de wedstrijd de eigen spelers harder toe te schreeuwen en de tegenstander bij balbezit uit te fluiten. Men hoopt hiermee te bereiken dat dit overslaat op de voetballers van ADO Den Haag die nog een keer alles geven om een overwinning of een gelijkspel uit het vuur te slepen.
Het is lastig aan te tonen of dit ook daadwerkelijk helpt. Er zijn wedstrijden waarin de residentieclub in het laatste kwartier een of drie punten pakt, maar er zijn ook genoeg voorbeelden van duels waarin de tegenstander juist een beslissend doelpunt maakt.
Volgens sommigen is het gebruik ontstaan in het seizoen 1954-1955 is ontstaan, tijdens het duel van ADO tegen Elinkwijk of Blauw-Wit. De wieg van het Haags Kwartiertje staat in elk geval in de jaren vijftig van de vorige eeuw. Het kreeg in de jaren zestig nationale bekendheid en is nu nog steeds in gebruik. Er wordt wel beweerd dat deze vorm van Haagse bluf is afgekeken van het Nederlands elftal, waar een keer werd gesproken over een krankzinnig Hollands kwartiertje toen Oranje in de jaren dertig in het laatste kwartier een achterstand omzette in een overwinning.
Bij wijlen, doorgaans na een slechte reeks wedstrijden (zoals in januari 2009), wordt het Haags Kwartiertje tijdelijk niet meer benadrukt. Dit, omdat dan wordt verondersteld dat deze extra druk op de Haagse spelers averechts zou werken.
Het stadion van ADO Den Haag ligt aan een weg die naar deze bekende vijftien minuten is vernoemd, namelijk het Haags Kwartier (nummer 55).
Dan weet je het nu wel .quote:Op donderdag 6 juli 2017 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt voor deze informatie. Ik heb dit nooit geweten, wist je dat? Wilde eigenlijk ook haagse_tietuh als username.
jazeker. En ik mij maar afvragen wat er nou toch telkens gezongen werd in het stadion.quote:
Ik ken die legende niet (gelukkig).quote:Op donderdag 6 juli 2017 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijg ik nu ook het echte verhaal achter de Haagse tieten voorgeschoteld?
Jammerquote:Op donderdag 6 juli 2017 18:01 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Ik ken die legende niet (gelukkig).
prima, heb wel zin in rode wijnquote:Op donderdag 6 juli 2017 17:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zullen we een fles wijn opentrekken
kansloos tafereel welquote:Op donderdag 6 juli 2017 17:52 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Haags Kwartiertje
Het Haags Kwartier of Haags Kwartiertje is het door ADO Den Haag-supporters zo genoemde laatste kwartier van wedstrijden van hun voetbalclub.
Als de wedstrijdklok op 74 minuten en 50 seconden staat, tellen de Haagse fans massaal af om op (of dankzij het snelle aftellen eigenlijk altijd een paar seconden voor) 75.00 driemaal Haags kwartiertje te scanderen. Het is gebruikelijk om hierna tot het einde van de wedstrijd de eigen spelers harder toe te schreeuwen en de tegenstander bij balbezit uit te fluiten. Men hoopt hiermee te bereiken dat dit overslaat op de voetballers van ADO Den Haag die nog een keer alles geven om een overwinning of een gelijkspel uit het vuur te slepen.
Het is lastig aan te tonen of dit ook daadwerkelijk helpt. Er zijn wedstrijden waarin de residentieclub in het laatste kwartier een of drie punten pakt, maar er zijn ook genoeg voorbeelden van duels waarin de tegenstander juist een beslissend doelpunt maakt.
Volgens sommigen is het gebruik ontstaan in het seizoen 1954-1955 is ontstaan, tijdens het duel van ADO tegen Elinkwijk of Blauw-Wit. De wieg van het Haags Kwartiertje staat in elk geval in de jaren vijftig van de vorige eeuw. Het kreeg in de jaren zestig nationale bekendheid en is nu nog steeds in gebruik. Er wordt wel beweerd dat deze vorm van Haagse bluf is afgekeken van het Nederlands elftal, waar een keer werd gesproken over een krankzinnig Hollands kwartiertje toen Oranje in de jaren dertig in het laatste kwartier een achterstand omzette in een overwinning.
Bij wijlen, doorgaans na een slechte reeks wedstrijden (zoals in januari 2009), wordt het Haags Kwartiertje tijdelijk niet meer benadrukt. Dit, omdat dan wordt verondersteld dat deze extra druk op de Haagse spelers averechts zou werken.
Het stadion van ADO Den Haag ligt aan een weg die naar deze bekende vijftien minuten is vernoemd, namelijk het Haags Kwartier (nummer 55).
klopt, is maar saai hier zonder die kippetjesquote:Op donderdag 6 juli 2017 18:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik lees steeds zonder wijven geen glans.
Zo slecht dat het wel goed móét zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wattes?
hier deze
echt die gek met die auto en dat junkie vogeltje en die energydrank.
oh als jij dat zojuist gedaan hebt dan ben ik trots op je, is dit je eerste langere wandeltocht sinds tijden?quote:Op donderdag 6 juli 2017 18:20 schreef zeer het volgende:
Maar bedankt dat je m'n zelfvertrouwen vernietigd.
wrm maak je het alleen maar erger?quote:Op donderdag 6 juli 2017 18:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh als jij dat zojuist gedaan hebt dan ben ik trots op je, is dit je eerste langere wandeltocht sinds tijden?
vinden wij leuk hoorquote:Op donderdag 6 juli 2017 18:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bemoei me er gewoon even tegenaan
waar gaat t überhaupt over?quote:
wij zijn wel wat gewend hier, bekken mensen af als geen ander (quote:Op donderdag 6 juli 2017 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat weet je nog niet.
Ik ben best vervelend.
Dat is nooit exact berekend en is ook moeilijk om nauwkeurig te berekenen maar je zou wel een schatting kunnen maken! Ik zou zeggen dat de gemiddelde mens 12 km per uur wandelt. (Maar ook dat blijft een mens niet constant volhouden, als je meerdere kilometers wilt wandelen dan zal een mens ook op gegeven moment over elke kilometer langer doen!)quote:
12 km/uquote:Op donderdag 6 juli 2017 18:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is nooit exact berekend en is ook moeilijk om nauwkeurig te berekenen maar je zou wel een schatting kunnen maken! Ik zou zeggen dat de gemiddelde mens 12 km per uur wandelt. (Maar ook dat blijft een mens niet constant volhouden, als je meerdere kilometers wilt wandelen dan zal een mens ook op gegeven moment over elke kilometer langer doen!)![]()
Ik vind het heel knap van jequote:Op donderdag 6 juli 2017 18:25 schreef zeer het volgende:
Godverdomme jongens ik was heel trots maar nu dit en nou heb ik ook jog twee blaren.
je geeft ook totaal geen infoquote:Op donderdag 6 juli 2017 18:25 schreef zeer het volgende:
Godverdomme jongens ik was heel trots maar nu dit en nou heb ik ook jog twee blaren.
nee had slechte keuze schoenen gemaaktquote:Op donderdag 6 juli 2017 18:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je geeft ook totaal geen info
blaren? dus dan ben je beginner, derhalve een knappe prestatie.
braddie werkt hier al sinds 2010 naar toe
wtf?quote:Op donderdag 6 juli 2017 18:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is nooit exact berekend en is ook moeilijk om nauwkeurig te berekenen maar je zou wel een schatting kunnen maken! Ik zou zeggen dat de gemiddelde mens 12 km per uur wandelt. (Maar ook dat blijft een mens niet constant volhouden, als je meerdere kilometers wilt wandelen dan zal een mens ook op gegeven moment over elke kilometer langer doen!)![]()
goeie ui, username en ondertitel in dat gevalquote:Op donderdag 6 juli 2017 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wtf?
Ik red de drie ofzo. Altijd afgeleid door vanalles
[ afbeelding ]
dikke plakbeentjes lopen niet zo snel.quote:Op donderdag 6 juli 2017 18:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
goeie ui, username en ondertitel in dat geval
prof loopt 15 per uur en achteruitquote:Op donderdag 6 juli 2017 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wtf?
Ik red de drie ofzo. Altijd afgeleid door vanalles
[ afbeelding ]
Dan zou ik n taxi nemenquote:Op donderdag 6 juli 2017 18:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh you, neem ik jou ook nog op mn rug
Nee, vroegah niet. Werkte toen perfect en boezemde veel angst in bij de tegenstander.quote:
ftfyquote:Op donderdag 6 juli 2017 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja nu wel, maar vroegah niet. Werkte toen perfect en boezemde veel angst in bij de tegenstander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |