wij zijn wel wat gewend hier, bekken mensen af als geen ander (quote:Op donderdag 6 juli 2017 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat weet je nog niet.
Ik ben best vervelend.
Dat is nooit exact berekend en is ook moeilijk om nauwkeurig te berekenen maar je zou wel een schatting kunnen maken! Ik zou zeggen dat de gemiddelde mens 12 km per uur wandelt. (Maar ook dat blijft een mens niet constant volhouden, als je meerdere kilometers wilt wandelen dan zal een mens ook op gegeven moment over elke kilometer langer doen!)quote:
12 km/uquote:Op donderdag 6 juli 2017 18:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is nooit exact berekend en is ook moeilijk om nauwkeurig te berekenen maar je zou wel een schatting kunnen maken! Ik zou zeggen dat de gemiddelde mens 12 km per uur wandelt. (Maar ook dat blijft een mens niet constant volhouden, als je meerdere kilometers wilt wandelen dan zal een mens ook op gegeven moment over elke kilometer langer doen!)![]()
Ik vind het heel knap van jequote:Op donderdag 6 juli 2017 18:25 schreef zeer het volgende:
Godverdomme jongens ik was heel trots maar nu dit en nou heb ik ook jog twee blaren.
je geeft ook totaal geen infoquote:Op donderdag 6 juli 2017 18:25 schreef zeer het volgende:
Godverdomme jongens ik was heel trots maar nu dit en nou heb ik ook jog twee blaren.
nee had slechte keuze schoenen gemaaktquote:Op donderdag 6 juli 2017 18:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je geeft ook totaal geen info
blaren? dus dan ben je beginner, derhalve een knappe prestatie.
braddie werkt hier al sinds 2010 naar toe
wtf?quote:Op donderdag 6 juli 2017 18:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is nooit exact berekend en is ook moeilijk om nauwkeurig te berekenen maar je zou wel een schatting kunnen maken! Ik zou zeggen dat de gemiddelde mens 12 km per uur wandelt. (Maar ook dat blijft een mens niet constant volhouden, als je meerdere kilometers wilt wandelen dan zal een mens ook op gegeven moment over elke kilometer langer doen!)![]()
goeie ui, username en ondertitel in dat gevalquote:Op donderdag 6 juli 2017 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wtf?
Ik red de drie ofzo. Altijd afgeleid door vanalles
[ afbeelding ]
dikke plakbeentjes lopen niet zo snel.quote:Op donderdag 6 juli 2017 18:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
goeie ui, username en ondertitel in dat geval
prof loopt 15 per uur en achteruitquote:Op donderdag 6 juli 2017 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wtf?
Ik red de drie ofzo. Altijd afgeleid door vanalles
[ afbeelding ]
Dan zou ik n taxi nemenquote:Op donderdag 6 juli 2017 18:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh you, neem ik jou ook nog op mn rug
Nee, vroegah niet. Werkte toen perfect en boezemde veel angst in bij de tegenstander.quote:
ftfyquote:Op donderdag 6 juli 2017 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja nu wel, maar vroegah niet. Werkte toen perfect en boezemde veel angst in bij de tegenstander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |