Ah. Ik had even ijdele hoop, zie ikquote:Op donderdag 6 juli 2017 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou...als je een tong als een orkaan 'weten wat hij doet' vindt...
Yup.quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah. Ik had even ijdele hoop, zie ik
Nee, want het is bied, zonder '-t'.quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uit naam van mijn sekse biedt ik mijn excuses aan
Dat hoort zo tegenwoordig, toch?
Witbier of Bruin ?quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, want het is bied, zonder '-t'.
The maze wasn't meant for youquote:Op donderdag 6 juli 2017 15:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
The SJW life is clearly not for me.
Vond jij het niet lekker dan?quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou...als je een tong als een orkaan 'weten wat hij doet' vindt...
quote:
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:49 schreef Tijger_m het volgende:
Heerlijk, Trump die roept dat we onze samenleving moeten verdedigen...mischien bedoelt hij tegen liegende, dikke oud blanke mannen die geen kritiek dulden en alleen maar tot beledigingen in staat zijn?
Was je weer in De Bijstand?quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:55 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik kwam gister iemand tegen die me qua manier van doen ontzettend deed denken aan hoe Drugshond post. Eerst een tijd lang over muziek zitten praten, en toen ik even niet oplette was hij een monoloog begonnen over hoe de EU naar de tering gaat.
Mischien was het DH wel, die reist nog wel eens rondquote:Op donderdag 6 juli 2017 15:55 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik kwam gister iemand tegen die me qua manier van doen ontzettend deed denken aan hoe Drugshond post. Eerst een tijd lang over muziek zitten praten, en toen ik even niet oplette was hij een monoloog begonnen over hoe de EU naar de tering gaat.
Daar ben ik nog nooit geweest. Loop er wel steeds langs op weg van en naar m'n werk in Nijmegen.quote:
Straks door naar de starbucksquote:Op donderdag 6 juli 2017 16:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, er is nou eenmaal niet altijd een macro-biotische veganistische snackbar in de buurt
Weg met Kapitalisme!!!1!1quote:
Je krijg het kapitalisme niet weg op een lege maag, he?quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Weg met Kapitalisme!!!1!1
twee big mac menu's graag
Soort van rukbunker maar dan in de Tweede Kamer.quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is dit een random zolderkamer of hoofdkwartier van?
Wel een met een piano, natuurlijk, een beetje klasse moet er zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Soort van rukbunker maar dan in de Tweede Kamer.
Daglicht doet ie niet aan?quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Las gisteren om prostaat kanker te vermijden moet men 21 keer klaarkomen in de maand.quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Aangezien Baudet 10x per dag in de spiegel kijkt moet hij daar in 2 dagen al aankomenquote:Op donderdag 6 juli 2017 16:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Las gisteren om prostaat kanker te vermijden moet men 21 keer klaarkomen in de maand.
Dank John, ik was al bang dat ik het te weinig deed.quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Las gisteren om prostaat kanker te vermijden moet men 21 keer klaarkomen in de maand.
Toen ik wat jonger was haalde ik dat regelmatig op dagelijkse basis.quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Met zonder blaren?quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Toen ik wat jonger was haalde ik dat regelmatig op dagelijkse basis.
http://www.ad.nl/wetensch(...)-voorkomen~aa0779e9/quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dank John, ik was al bang dat ik het te weinig deed.
Op mijn handen?quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/wetensch(...)-voorkomen~aa0779e9/
http://www.ad.nl/wetensch(...)-voorkomen~aa0779e9/quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dank John, ik was al bang dat ik het te weinig deed.
quote:Op donderdag 6 juli 2017 16:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Aangezien Baudet 10x per dag in de spiegel kijkt moet hij daar in 2 dagen al aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |