Dat zal ze ook vast wel doen als de buren daar blijven parkeren, dat betekent 2 plaatsen kwijt en de buurvrouw die het gros van de tijd ook een andere parkeerplaats inneemt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:12 schreef 44rdbei het volgende:
Maar je kan toch gewoon zo´n paal aanvragen bij de gemeente? dan mag daar alleen nog electrische auto's parkeren.
ooh gut meid, trek je het allemaal nog wel? Moetem wel slachtofferhulp vast bellen?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:05 schreef einzeinz het volgende:
Echt serieus, ze heeft vandaag zo'n afvalcontainer/kliko op die plaats gezet
Het wordt gewoon triestiger met de dag. Volgens mij heeft ze dik spijt van haar elektrische bak...
Is toch prima? Dan is het niet meer haar prive plek maar gewoon een parkeerplek voor iedereen met een electrische auto.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal ze ook vast wel doen als de buren daar blijven parkeren, dat betekent 2 plaatsen kwijt en de buurvrouw die het gros van de tijd ook een andere parkeerplaats inneemt.
Jij bent bestwel zuur. Gun haar dat gewoon.quote:Op donderdag 6 juli 2017 21:15 schreef einzeinz het volgende:
Ze stond zonet weer buiten naar haar auto te kijken, vol trots![]()
Heb je verder ook nog een leven, behalve je buurvrouw?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 19:05 schreef einzeinz het volgende:
Echt serieus, ze heeft vandaag zo'n afvalcontainer/kliko op die plaats gezet
Het wordt gewoon triestiger met de dag. Volgens mij heeft ze dik spijt van haar elektrische bak...
Ja maar dan komt buuv thuis en ... dan staat er een andere elektrowagen bij te laden op haar trotse plekkie... en dan??quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:19 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Is toch prima? Dan is het niet meer haar prive plek maar gewoon een parkeerplek voor iedereen met een electrische auto.
Dan zet de buurvrouw m op een andere plek neer.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:42 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja maar dan komt buuv thuis en ... dan staat er een andere elektrowagen bij te laden op haar trotse plekkie... en dan??
De volgende dag opladen... je doet nu net of het een bitch is maar het is gewoon een praktisch probleem.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 23:42 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja maar dan komt buuv thuis en ... dan staat er een andere elektrowagen bij te laden op haar trotse plekkie... en dan??
not always connected is ze danquote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:01 schreef AlwaysConnected het volgende:
Stiekem de kabel er eruit trekken staat ze elke dag met een lege accu
Dit.quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
Waarom wil je burenruzies vermijden? Een grote smoel heeft de halve wereld.
quote:Op donderdag 6 juli 2017 17:18 schreef Andros het volgende:
[..]
Je bedoelt de situatie die buuf zelf veroorzaakt heeft? Zij koopt een auto die je niet normaal kunt tanken. Ze heeft thuis geen mogelijkheid om het kreng op te laden tenzij iedereen zich aanpast aan madam. De meeste buren zeggen op een gegeven momenten dat madam dr eigen problemen op lost. Als ik morgen een legertank koop en ik heb er geen plaats voor, moet dan de hele straat maar aan de kant zodat ik er met een onmogelijk breed geval kan staan?
Toegeven aan parkeerplaats claimen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:49 schreef Lunatiek het volgende:
Waarom parkeert TS elke dag opnieuw op de plek waarvan TS inmiddels weet dat zijn buuf er wil staan?
Verkeersinzicht, vooruitkijken, anticiperen: zet hem gelijk zo neer dat zij haar Tesla kwijtkan, hoef jij niet dagelijks te verplaatsen.
Toegeven doet TS toch als, als zij het vraagt, verplaatst TS.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Toegeven aan parkeerplaats claimen..
Ik kocht meteen nog vier auto's en zette alles dicht. Sop het je maar op. Een tankstation voor je deur eisen is gewoon debiel.
dus dit.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:13 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Toegeven doet TS toch als, als zij het vraagt, verplaatst TS.
Dus als je hem gelijk al elders neer zet, hoef je niets te verplaatsen. Kun je lekker binnen blijven Fok!ken en krijgt je auto geen schade door 30m rijden.
Dus onterechte klacht.
Als TS niet steeds die waggel zou verplaatsen was het een ander verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |