abonnement Unibet Coolblue
pi_172220059
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 16:27 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Hij houdt geen rekening met de situatie. Zij moet gewoon haar auto op kunnen laden, simple as that. Ze had het misschien wat anders aan moeten pakken bij de benadering.
Maar waarschijnlijk heeft TS een oud roestig peugeootje en spelen andere gevoelens ook een rol.
Je bedoelt de situatie die buuf zelf veroorzaakt heeft? Zij koopt een auto die je niet normaal kunt tanken. Ze heeft thuis geen mogelijkheid om het kreng op te laden tenzij iedereen zich aanpast aan madam. De meeste buren zeggen op een gegeven moment }:| en dat madam dr eigen problemen op lost. Als ik morgen een legertank koop en ik heb er geen plaats voor, moet dan de hele straat maar aan de kant zodat ik er met een onmogelijk breed geval kan staan?
pi_172220112
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juli 2017 17:17 schreef PeZu het volgende:

[..]

je hebt geen idee hoe zo'n oplaadpubt werkt is het niet?
Klopt, ik heb dan ook geen elektrische auto ;(
pi_172220141
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 17:18 schreef Andros het volgende:

[..]

Je bedoelt de situatie die buuf zelf veroorzaakt heeft? Zij koopt een auto die je niet normaal kunt tanken. Ze heeft thuis geen mogelijkheid om het kreng op te laden tenzij iedereen zich aanpast aan madam. De meeste buren zeggen op een gegeven moment }:| en dat madam dr eigen problemen op lost. Als ik morgen een legertank koop en ik heb er geen plaats voor, moet dan de hele straat maar aan de kant zodat ik er met een onmogelijk breed geval kan staan?
Ik heb hier in de buurt iemand met drie campers die alle parkeerplaatsen in beslag neemt en niemand durft wat de zeggen. Meneer is formaat No Surrender.
Maar nu is hier een topic over geopend, waarom wordt er gewoon niet gepraat met die mevrouw?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  donderdag 6 juli 2017 @ 17:21:28 #54
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172220175
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 17:20 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik heb hier in de buurt iemand met drie campers die alle parkeerplaatsen in beslag neemt en niemand durft wat de zeggen. Meneer is formaat No Surrender.
Maar nu is hier een topic over geopend, waarom wordt er gewoon niet gepraat met die mevrouw?
Mobiele xtc labs waarschijnlijk dan.
And so is the past
pi_172220198
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2017 17:21 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Mobiele xtc labs waarschijnlijk dan.
Dan snap ik helemaal waarom niemand iets zegt.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  donderdag 6 juli 2017 @ 17:22:05 #56
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_172220204
Kabel over de stoep mag niet! De cago zal dat ook echt niet leuk vinden. Gemeenten gedogen het ook niet. De gemeente zou kunnen gedogen dat men in de openbare ruimte een laadput plaatst (net als een marktkraam) maar het is en blijft de openbare ruimte en je hebt niet meer recht erop dan iemand anders. De meeste gemeenten hebben wel een beleid van het plaatsen van extra laadpunten (a 30 cent de KwH) op aanvraag en als er genoeg aanvragen in de buurt zijn

TS hoeft dus echt niet ergens anders te parkeren dat mens had beter moeten nadenken bij aanschaf

Btw een tesla s hoef je echt niet altijd te laden en ze zou hem kunnen fastchargen om de zoveel tijd op weg naar huis..maar ja duurder en minder makkelijk
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
pi_172220859
Pleur die winkelwagen met asbak van je lekker voor je eigen huis
pi_172221201
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:27 schreef GrumpyCat het volgende:
Tja, met een eigen oprijlaan had je dat probleem niet gehad. Je buurvrouw is dus niet echt rijk
Ja niet echt handig. :')

Bij ons in de straat hebben we er ook been paar, maar die hebben allemaal garages en een ruime oprit.

Als er iemand over struikelt en je aansprakelijk bent kun je hem direct weer verkopen. _O-
pi_172221377
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:28 schreef Ferdii het volgende:
Neerplempen en op vakantie gaan. Laatste troela maar 2 weekjes net lege accu staan
Durf ik niet :'). Ze is in staat om hem eigenhandig te verduwen. Met schade als gevolg.

quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Die paal staat dus waarschijnlijk in haar voortuin en legt ze dus een kabeltje over de stoep naar haar auto. De meeste gemeenten gedogen dit nog. De buurvrouw is wel aansprakelijk mocht er iemand vallen over haar stroomdraad dacht ik.
Staat ze niet bij stil denk ik.

quote:
19s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:30 schreef Gunner het volgende:
Wie koopt er nou particulier een nieuwe Model S.
Enkelingen, zoals mijn buurvrouw. Collega heeft er ook eentje (particulier).
Verder zie ik ze frequent rijden.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:33 schreef dopfles1 het volgende:
Is toch gene probleem om even te verplaatsen joh :')
Nee, maar wel als ze om de 3 dagen aan je voordeur staat te bellen om je auto te verplaatsen zodat zij er kan staan.

quote:
19s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:40 schreef Gunner het volgende:

[..]

in de topictitel staat 'haar tesla' . duidt op bezit :+
/taalnazi

99.9% zal wel gewoon lease zijn ja
Nope, ze is een simpele kledingverkoopster. Niets lease aan, gewoon particulier gekocht.
Cindy De Vuyst
pi_172221447
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 16:21 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vind het een heel normaal verzoek van die buurvrouw.
Dat die kabel over het voetpad loopt is natuurlijk minder, normaal wordt zo'n stekker aangelegd op het oprijpad voor de garage of in de garage. Blijkbaar heeft ze die niet.

Ik vind hier TS gewoon fout.
Hoezo dan? Straatparkeren is voor iedereen (dus ook voor mij).
Ik kan er toch ook niet aan doen dat mijn buurvrouw zonodig een Tesla moest kopen en nu bij de buren loopt aan te bellen om hun wagen te verplaatsen zodat mevrouw aan haar paal kan staan?

quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 16:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Geef haar jouw paal
Neen, dank u. Zo lekker is ze niet!
Cindy De Vuyst
pi_172221583
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 17:18 schreef Andros het volgende:

[..]

Je bedoelt de situatie die buuf zelf veroorzaakt heeft? Zij koopt een auto die je niet normaal kunt tanken. Ze heeft thuis geen mogelijkheid om het kreng op te laden tenzij iedereen zich aanpast aan madam. De meeste buren zeggen op een gegeven moment }:| en dat madam dr eigen problemen op lost. Als ik morgen een legertank koop en ik heb er geen plaats voor, moet dan de hele straat maar aan de kant zodat ik er met een onmogelijk breed geval kan staan?
Inderdaad, wat als er in mijn straat 5 mensen zo'n Tesla kopen? Straks moet ik nergens meer parkeren want als ik om de hoek ga parkeren dan is er ook daar iemand ontevreden!

quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 17:20 schreef Sigaartje het volgende:
waarom wordt er gewoon niet gepraat met die mevrouw?
Zal ongetwijfeld nog gebeuren. Eens ze elke week iemand zal aanspreken denk ik niet dat ze zich heel populair zal gaan maken in de buurt. Dus vroeg of laat zegt iemand het haar wel. Ik zal het nu niet doen!

quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 17:22 schreef zuigmarmot het volgende:
Kabel over de stoep mag niet! De cago zal dat ook echt niet leuk vinden. Gemeenten gedogen het ook niet. De gemeente zou kunnen gedogen dat men in de openbare ruimte een laadput plaatst (net als een marktkraam) maar het is en blijft de openbare ruimte en je hebt niet meer recht erop dan iemand anders. De meeste gemeenten hebben wel een beleid van het plaatsen van extra laadpunten (a 30 cent de KwH) op aanvraag en als er genoeg aanvragen in de buurt zijn

TS hoeft dus echt niet ergens anders te parkeren dat mens had beter moeten nadenken bij aanschaf

Btw een tesla s hoef je echt niet altijd te laden en ze zou hem kunnen fastchargen om de zoveel tijd op weg naar huis..maar ja duurder en minder makkelijk
De gemeente (stad) reageert daar voorlopig niet op. Ze gedogen het gewoon.
Die kabel hindert ook niet echt omdat ze die voorlopig nog wat aan de rand van de stoep ligt (overschot netjes opgerold nabij haar wiel). Ik denk eens ze die los op de stoep gooit en er iemand over valt dat het einde verhaal zal zijn.

Ja, wat doe je als je buur vraagt of je je wagen wil verplaatsen omdat ze aan de stekker moet? Ik heb hem verplaatst al vond ik het niet direct leuk. Want ik moet mijn schoenen aandoen, mijn motor starten om dan 4 parkeerplaatsen verder weer tot stilstand te komen. Dit vergt niet alleen tijd en energie maar ook slijtage aan mijn wagen. Dus ik straf mezelf er gewoon mee door daar te parkeren.
Cindy De Vuyst
pi_172222028
Vrouwen in het verkeer :')__!!!!
Elektrische auto's :')___________________________!!!!!!!!!!!!!!!
Pay close attention or else you'll miss what's happening
  donderdag 6 juli 2017 @ 18:37:55 #63
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_172222124
Gewoon als ze vraagt om je auto te verplaatsen vragen om 50 cent voor de benzine, moeite en tijd en zo.
Dan als ze je 50 cent geeft gooi je dat op de grond en begin je er keihard op te stampen!!!
hehehe, buurvrouw helemaal flippen natuurlijk (mijn 50 cent, wat doe je?)
En dan jij gewoon zo van: ja, heb het toch gekregen! heheheh
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 6 juli 2017 @ 18:54:19 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172222509
Je kunt m daar natuurlijk ook blijven parkeren en er dan op wachten dat ze de gemeente verzoekt die plek als oplaadplek aan te wijzen.
Dan mag ze er zelf ook niet meer parkeren als ze niet laadt, maar dat zal haar waarschijnlijk een worst wezen.
Het gevolg is wel dat je dan permanent een parkeerplek kwijt bent in de straat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_172222716
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 18:54 schreef Leandra het volgende:
Je kunt m daar natuurlijk ook blijven parkeren en er dan op wachten dat ze de gemeente verzoekt die plek als oplaadplek aan te wijzen.
Dan mag ze er zelf ook niet meer parkeren als ze niet laadt, maar dat zal haar waarschijnlijk een worst wezen.
Het gevolg is wel dat je dan permanent een parkeerplek kwijt bent in de straat.
Volgens mij is dat hier ook. Je kan het aanvragen en dan zetten ze openbare laadpaal voor je deur, met twee laadplekken. Enige is, dat er dan ook iemand anders zou kunnen staan met een oplaadauto.
.
  donderdag 6 juli 2017 @ 19:05:16 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172222800
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:01 schreef Fer het volgende:

[..]

Volgens mij is dat hier ook. Je kan het aanvragen en dan zetten ze openbare laadpaal voor je deur, met twee laadplekken. Enige is, dat er dan ook iemand anders zou kunnen staan met een oplaadauto.
Dan mag de buurvrouw er zelf ook niet staan als ze niet laadt, maar dat neemt ze waarschijnlijk voor lief als ze eerst iedere keer de buren moet vragen plaats te maken.

En ja, dan kost het idd waarschijnlijk 2 openbare parkeerplaatsen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 6 juli 2017 @ 19:09:08 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172222873
Welbeschouwd heeft de buurvrouw haar buren een plezier gedaan door niet bij de gemeente een laadpaal aan te vragen maar een privé laadpaal te nemen, want een openbare laadpaal had 2 parkeerplaatsen gekost en dan had ze haar auto daar de helft van de tijd ook niet mogen parkeren, en heeft dan dus nog een andere plek nodig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_172223382
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan mag de buurvrouw er zelf ook niet staan als ze niet laadt, maar dat neemt ze waarschijnlijk voor lief als ze eerst iedere keer de buren moet vragen plaats te maken.

En ja, dan kost het idd waarschijnlijk 2 openbare parkeerplaatsen.
Je betaalt per kwh, dus zolang het snoer erin zit, niks aan de hand. Volgens mijn zijn die openbare nog maar 11KW, dus een Tesla volladen kost wel 7 uurtjes.
.
  donderdag 6 juli 2017 @ 19:47:35 #69
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_172223757
Blijft toch raar hoor. Wie is er nou aansprakelijk als iemand door die kabel een flinke smak maakt?
  donderdag 6 juli 2017 @ 19:52:06 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172223866
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:30 schreef Fer het volgende:

[..]

Je betaalt per kwh, dus zolang het snoer erin zit, niks aan de hand. Volgens mijn zijn die openbare nog maar 11KW, dus een Tesla volladen kost wel 7 uurtjes.
Maar je rijdt hem niet dagelijks leeg, en in het weekend staat hij misschien sowieso wel stil.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 6 juli 2017 @ 19:59:49 #71
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_172224094
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 19:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Blijft toch raar hoor. Wie is er nou aansprakelijk als iemand door die kabel een flinke smak maakt?
De fabrikant van de kabel :-D
pi_172226576
Ze stond zonet weer buiten naar haar auto te kijken, vol trots :r
Ik begin me eigenlijk best wel te ergeren. Wat een air voor haar speeltje zeg. Ze moet naar de buren lopen janken om hun auto te verplaatsen om haar autootje te kunnen opladen.

Ik zou het eigenlijk leuk beginnen vinden als de buren eens mooi 'neen' zeggen, staat ze daar met haar patserbak met een lege accu :')
Auto laadt ze zo om de 4 dagen eens op. Dus veel buren heeft ze tot nu toe nog niet gestoord.

Mijn buurvrouw deed dat vroeger niet :(. Wat gebeurt er met haar?
Cindy De Vuyst
pi_172227357
Niet gewoon je eigen parkeerplaats hebben :')
Electrisch rijden :')
N A P O L I
C A M P A N I A
  donderdag 6 juli 2017 @ 21:38:25 #74
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_172227462
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 21:15 schreef einzeinz het volgende:
Ze stond zonet weer buiten naar haar auto te kijken, vol trots :r
Ik begin me eigenlijk best wel te ergeren. Wat een air voor haar speeltje zeg. Ze moet naar de buren lopen janken om hun auto te verplaatsen om haar autootje te kunnen opladen.

Ik zou het eigenlijk leuk beginnen vinden als de buren eens mooi 'neen' zeggen, staat ze daar met haar patserbak met een lege accu :')
Auto laadt ze zo om de 4 dagen eens op. Dus veel buren heeft ze tot nu toe nog niet gestoord.

Mijn buurvrouw deed dat vroeger niet :(. Wat gebeurt er met haar?
Dan gaat ze toch maar lekker met die auto op een openbare laadplaats staan? Beetje constant bij de buren aanbellen en vragen of ze hun auto willen verplaatsen omdat d'r verlengsnoer niet lang genoeg is :')
pi_172251343
Echt serieus, ze heeft vandaag zo'n afvalcontainer/kliko op die plaats gezet :')
Het wordt gewoon triestiger met de dag. Volgens mij heeft ze dik spijt van haar elektrische bak...
Cindy De Vuyst
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')