quote:Op donderdag 6 juli 2017 00:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
ik schijn een roze brillenglazen manco te hebben
Heel goed, sky, je mag door voor de wasmachinequote:Op donderdag 6 juli 2017 00:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Joli Coeur en capi, dolce en zerbino
![]()
Goedemorgen. vroeger was dit altijd op TV zo tegen woensdagmiddag zo vooraan de jaren 80. No way dat ik de namen onthouden heb.quote:Op donderdag 6 juli 2017 00:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Joli Coeur en capi, dolce en zerbino
![]()
Boek onlangs weer eens gelezen !quote:Op donderdag 6 juli 2017 00:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Goedemorgen. vroeger was dit altijd op TV zo tegen woensdagmiddag zo vooraan de karen 80. No way dat ik de namen onthouden heb.
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 6 juli 2017 00:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heel goed, sky, je mag door voor de wasmachine
Ah, voor jouw tijd, vrees ik. Bij spelshows kon je, als je de vraag goed beantwoorde, naar de volgende ronde gaan waarin je een wasmachine kon winnenquote:
Nee, 0 negatief.quote:
Whehe, ja voor mijn tijd.quote:Op donderdag 6 juli 2017 00:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, voor jouw tijd, vrees ik. Bij spelshows kon je, als je de vraag goed beantwoorde, naar de volgende ronde gaan waarin je een wasmachine kon winnen
Goed plan.quote:Op donderdag 6 juli 2017 00:47 schreef remlof het volgende:
Meh, ik kom hier wel weer terug als ik hier wel weer interessante posts kan lezen.
Laatste spelshow die ik me kan herinneren is cash n carlo wat dat betreft.quote:Op donderdag 6 juli 2017 00:48 schreef Tijger_m het volgende:
elshows kon je, als je de vraag goed beantwoorde, naar de volgende ronde gaan waarin je een wasmachine kon winn
Toen was ik volgens mij al genezen van het kijken naar Nederlandse TV kanalenquote:Op donderdag 6 juli 2017 00:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Laatste spelshow die ik me kan herinneren is cash n carlo wat dat betreft.
En dat probeer ik snel weer te vergeten
Jij kunt toch ook blijven en alleen reageren als jij het verstand ervoor hebt en het ook gebruikt.quote:Op donderdag 6 juli 2017 00:47 schreef remlof het volgende:
Meh, ik kom hier wel weer terug als ik hier wel weer interessante posts kan lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |