Waarom zou ik een Koran in mijn reet douwenquote:Op woensdag 5 juli 2017 21:35 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Waarom zou ik fatsoenlijk antwoorden? Alsof ik die behandeling krijg ? Als ik jou was zou ik een koran in mn reet douwenen 5 jaar zelfreflecteren, want dat zal zeker nodig zijn. We kunnen lekker flauw doen, net doen alsof het niet echt is. Wat is dat dan?
Ik denk niet dat jij het uberhaupt kan, had jij het woordje rukkers weg gelaten dacht ik misschien anders.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:35 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Waarom zou ik fatsoenlijk antwoorden? Alsof ik die behandeling krijg ? Als ik jou was zou ik een koran in mn reet douwenen 5 jaar zelfreflecteren, want dat zal zeker nodig zijn. We kunnen lekker flauw doen, net doen alsof het niet echt is. Wat is dat dan?
Nouja je bent naïef genoeg zo te lezen, zolang het grappig is is het oke...quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom zou ik een Koran in mijn reet douwen
Ik dacht dat dat de nieuwe kink was in homoland.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom zou ik een Koran in mijn reet douwen
Ik zie ook geen fatsoenlijke vraag gesteld worden.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:38 schreef DoubleUU het volgende:
Echt fatsoenlijk antwoorden kan je wederom niet.
Naïef ten opzichte van wat? Word eens concreet man, dit is allemaal niets natuurlijk.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:37 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Nouja je bent naïef genoeg zo te lezen, zolang het grappig is is het oke...
Zou je liever Pechtold, Baudet of Lutz Jakobi doen en waarom?quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:38 schreef DoubleUU het volgende:
Zegt de flapdrol die hier ongevraagd binnenkomt.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:38 schreef DoubleUU het volgende:
Concreet zoals jij ? Het is continu vragen naar mij, wat natuurlijk geen evenwichtig beeld is. Als jij zelf niets vrijgeeft dan is het makkelijk om met zn allen op diegene te gaan die dat wel doet. Maar daarin kan je je onderscheiden, door te laten zien dat je een iq hebt hoger die van een walnoot.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Naïef ten opzichte van wat? Word eens concreet man, dit is allemaal niets natuurlijk.
Ongevraagd? Wie denk jij dat je bent ? Nepjezus. ga snel terug naar je kruis idioot.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Zegt de flapdrol die hier ongevraagd binnenkomt.
Wie ben je en waarom kom je hier?
Ik ben ook niet gevraagd geworden, bij mij was het jouw taalgebruik wat mij lokte.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Zegt de flapdrol die hier ongevraagd binnenkomt.
Je komt hier binnen, begint alles en zijn moeder te beledigen en gaat nu in de slachtofferrol. Wat een flapdrol ben jij.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:41 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Concreet zoals jij ? Het is continu vragen naar mij, wat natuurlijk geen evenwichtig beeld is. Als jij zelf niets vrijgeeft dan is het makkelijk om met zn allen op diegene te gaan die dat wel doet. Maar daarin kan je je onderscheiden, door te laten zien dat je een iq hebt hoger die van een walnoot.
Ok, niet eens een poging wagen om een fatsoenlijke entree te maken dus.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:41 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ongevraagd? Wie denk jij dat je bent ? Nepjezus. ga snel terug naar je kruis idioot.
Ik ga huilend naar bed.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, niet eens een poging wagen om een fatsoenlijke entree te maken dus.
Dan ben ik nu al klaar met je.
Ik durf te wedden dat Remlof verantwoordelijk is voor 9/10 PVV/FvD'ers die hier binnen komen met zijn agressieve persoonlijke aanvallen over het hele forum.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet gevraagd geworden, bij mij was het jouw taalgebruik wat mij lokte.
Ik zie alleen maar boze posts en persoonlijke aanvallen. Een fatsoenlijke vraag zit er niet bij. Alleen Korans in mijn reet stoppen en dat ik links zou zijn die rechtse mensen overhoop schiet en een tsunami aan vluchtelingen wil binnenhalen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:41 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Concreet zoals jij ? Het is continu vragen naar mij, wat natuurlijk geen evenwichtig beeld is. Als jij zelf niets vrijgeeft dan is het makkelijk om met zn allen op diegene te gaan die dat wel doet. Maar daarin kan je je onderscheiden, door te laten zien dat je een iq hebt hoger die van een walnoot.
Zeg het ze DoubleUU.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:44 schreef DoubleUU het volgende:
Onwetendheid kan ik niet handlen, vooral niet zoveel bij elkaar. Veel mensen die veel geluid maken en theater, maar eigenlijk niets zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |