abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 juli 2017 @ 11:16:11 #1
165633 eriksd
The grand facade...
pi_172184843
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, behalve figuren die houden van diepvriespizza's.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  woensdag 5 juli 2017 @ 11:16:26 #2
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_172184848
quote:
6s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Klopt. Zo eet ik bijvoorbeeld geen kaas, of dingen die met kaas in aanraking zijn geweest.
Dus je eet niets in Nederland.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_172184857
quote:
15s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Dus je eet niets in Nederland.
_O-
  woensdag 5 juli 2017 @ 11:21:20 #4
165633 eriksd
The grand facade...
pi_172184930
Dat tenenkrommende gebrabbel van Leon de Winter in de Telegraaf, pfff. Ook een schertsfiguur geworden zeg.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_172185019
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:21 schreef eriksd het volgende:
Dat tenenkrommende gebrabbel van Leon de Winter in de Telegraaf, pfff. Ook een schertsfiguur geworden zeg.
quote:
't Overkomt me niet iedere dag, maar soms heb ik mijn Volkskrant lief. Het gedonder dat is ontstaan omdat de kinderjuf van de familie De Winter in de rubriek NL een boekje open deed over Meneer en Mevrouw - nadat Mevrouw haar in Elle had geportretteerd als een tragisch geval - en aldus 'het schrijversechtpaar' een koekje van eigen deeg bereidde, is van een grote schoonheid. 't Meest moest ik lachen om Volkskrant-redactrice Steffie Kouters, die in Het Parool verklapte: "We hadden het niet door, echt niet. Als we het wel in de gaten hadden gehad, dan hadden we het niet geplaatst."
't Zijn duivelse jezuïeten, die jongens en meisjes bij de Volkskrant. Mevrouw De Winter reageert zoals 't een gans betaamt: "Dat was een còlumn! Dit is een smaadstukje. Dit is uit rancune geschreven. Er zit een grote woede achter. Iemand die me probeert terug te pakken."
Zou de oppas, die zich in de Volkskrant Nena Ouwerkerk noemt, geen recht hebben om iets terug te zeggen? En wat is het verschil tussen mevrouw's 'còlumn' en Ouwerkerk's 'smaadstukje'. Waarom denkt Mevrouw de Winter dat er in haar geval met een andere maat gemeten moet worden?
Het verslag van Mevrouw Ouwerkerk rept van 'ongevraagde confidenties over haar grote (inmiddels met een ander getrouwde) liefde... 'Ik herinner me dat Joost Zwagerman me 'ns vertelde dat Jessica - toen nog Durlacher - zijn grote liefde was, maar dat 'ie niet met haar mocht trouwen 'omdat ik niet joods ben'. 't Moet heel verdrietig zijn voor Mevrouw De Winter om vanwege zo'n futiele reden het geluk van haar leven te zijn misgelopen. Eigen schuld/dikke bult zou een minder eerbiedige toeschouwer zeggen.
Ook meneer De Winter heeft 't niet makkelijk met de door zijn vrouw uitgelokte confidenties. In Het Parool verklaart de heer des huizes: "We hebben al zoveel over ons heen gehad, Van Gogh ook ja."
Peinzend vraag ik me af: "Wanneer dan?"
Mevrouw Durlacher heb ik wel 'ns gesproken in Felix Meritis toen ze me vroeg waarom ik de pest had aan haar Léon en ik naar waarheid antwoordde dat zulks wel meeviel, maar dat ik er wat moe van werd om door meneer voortdurend als 'Eeuwige Anti-semiet' te worden aangemerkt en dat ik daarom de vrijheid nam hem bij gelegenheid belachelijk te maken. Ook nu klinkt dat antwoord me niet onredelijk in de oren.
Pappa De Winter meldt in het Parool naar aanleiding van dit alles dat hij en zijn vrouw iedere dag 'keiharde sex' hebben. Volgens mij klopt dat. Naar verluidt verzamelt meneer stukjes prikkeldraad van concentratiekampen uit de Tweede Wereldoorlog, alsook vergrendelingen van gaskamers: een liefhebber.
Ik heb mij weleens verstout een prachtige Kerstavond in Huize De Winter te beschrijven, in Folia geloof ik, nadat HP/de Tijd publicatie niet aandurfde. Léon fluisterde Jessica in het oor "Vanavond maar Treblinka, lieverd..." en zie!..'t vrouwtje wikkelde teder het roestige prikkeldraad om de knots van de geweldenaar die - Sjaloom ! Sjaloom ! - aan zijn gevoeg kwam. Ontroerende passages, met veel begrip opgeschreven. De anecdote over het prikkeldraad en andere hebbedingetjes was afkomstig van Michel Korzec. Henry de By - destijds eindredacteur bij HP/de Tijd - kreeg hetzelfde pittoresks uit twee andere bronnen bevestigd.
Ik wil maar zeggen, stoere mannen doen aan keiharde sex en hoe Mevrouw De Winter voor haar geprikkelde geestesoog ook de katholiek Zwagerman probeert op te roepen, haar plaats is aan de zijde van haar man, die haar keihard maar koosjer van achteren neemt, èn van voren! Heb ik wel 'ns verteld welk SS-uniform Léon de Winter aantrekt als 'ie zijn domme vrouwtje schrijven leert?
Dat, jongelui, is voor een volgende keer.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_172185032
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:21 schreef eriksd het volgende:
Geworden?
  woensdag 5 juli 2017 @ 11:27:42 #7
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_172185076
Wie?
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_172185086
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

[..]

Theo _O_
  woensdag 5 juli 2017 @ 11:28:41 #9
104871 remlof
Europees federalist
pi_172185095
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

[..]

tl;dr
  woensdag 5 juli 2017 @ 11:32:26 #10
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_172185202
Hij schrijft weer over zijn favoriete onderwerp zie ik.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 5 juli 2017 @ 11:35:28 #11
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_172185271
Mooi. Zelfs de Volkskrant durft een artikel te publiceren waarin CNN de nobelprijs voor fake news krijgt toebedeeld. Ik zag laatst een zeer jonge en naive links-georiënteerde mod hier nog mensen die minder hard oordeelden naar bnw verwijzen..
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_172185293
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:35 schreef Paper_Tiger het volgende:
Mooi. Zelfs de Volkskrant durft een artikel te publiceren waarin CNN de nobelprijs voor fake news krijgt toebedeeld. Ik zag laatst een zeer jonge en naive links-georiënteerde mod hier nog mensen die minder hard oordeelden naar bnw verwijzen..
Hoe zat het ook alweer met 9/11?
pi_172185315
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:36 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hoe zat het ook alweer met 9/11?
Ben ik ook erg benieuwd naar. Een bakker werkt met ovens, dus die heeft vast heel veel verstand van hitte en de effecten op constructies.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_172185327
Hehehe, was P_T zo'n 9/11 samenzweringsgelover? :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 5 juli 2017 @ 11:38:57 #15
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_172185335
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ben ik ook erg benieuwd naar. Een bakker werkt met ovens, dus die heeft vast heel veel verstand van hitte en de effecten op constructies.
Nu je het zegt. De blik van deze expert kan een heel nieuw licht laten schijnen op de gebeurtenissen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  woensdag 5 juli 2017 @ 11:39:17 #16
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_172185338
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

Groot verstand herken ik in de overige bezoekers van deze sc. Ik heb slechts een klein denkraam.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_172185428
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:39 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Groot verstand herken ik in de overige bezoekers van deze sc. Ik heb slechts een klein denkraam.
En je trapt graag een open deur in, zie ik.
pi_172185431
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:38 schreef xpompompomx het volgende:
Hehehe, was P_T zo'n 9/11 samenzweringsgelover? :D
Is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 5 juli 2017 @ 11:43:56 #19
165633 eriksd
The grand facade...
pi_172185433
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Geworden?
Nouja, als creatief figuur met een mening was hij nog wel ok. Nu ziet hij zichzelf als een soort serieuze opiniemaker en hoeder van het rechtse geluid. Beetje hetzelfde niveau als Elsevier: je kan vanaf zin 1 al uittekenen wat de mening is en als je die niet deelt ben je een antisemiet.
Bis bis bis
pi_172185458
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Is.
Damn. _O- Valt me tegen van zo'n kritische geest.
pi_172185459
Oh god, ik ga straks 2 weken opgezadeld worden met een 15 jarig giecheltrutje...yippiee...
pi_172185467
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:45 schreef Tijger_m het volgende:
Oh god, ik ga straks 2 weken opgezadeld worden met een 15 jarig giecheltrutje...yippiee...
Gewoon stapels aan zwijmelfilms inslaan.
pi_172185477
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:35 schreef Paper_Tiger het volgende:
Dat noemt men ook wel een column, beste vijftiger-die-nog-altijd-niet-snapt-hoe-de-media-werken.

De redactie heeft geen invloed op de inhoud van columns. Tenzij de auteur uitspraken doet die strafbaar zijn, zal de hoofdredactie het stuk nooit en te nimmer tegenhouden.

Maar voor de duidelijkheid: het is de mening van Eppink, niet van 'De Volkskrant'.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172185482
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Gewoon stapels aan zwijmelfilms inslaan.
En hoe helpt MIJ dat, dan moet ik er ook naar kijken!
pi_172185494
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat noemt men ook wel een column, beste vijftiger-die-nog-altijd-niet-snapt-hoe-de-media-werkt.

De redactie heeft geen invloed op de inhoud van columns. Tenzij de auteur uitspraken doet die strafbaar zijn, zal de hoofdredactie het stuk nooit en te nimmer tegenhouden.

Maar voor de duidelijkheid: het is de mening van Eppink, niet van 'De Volkskrant'.
Zeg, nou niet zo genuanceerd doen, he, dat is veel te complex voor een klein denkraam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')