quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:31 schreef Iwanius het volgende:
Onderstaand is toch lekkerder dan bovenstaande hapjes laat in de avond (als in na 02:00 uur.)
[ afbeelding ]
Vrij?quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Ontbijt: Kwark met beetje hagel.
Tussendoor: Sultana en 7-Up.
Middag: 3 Boterhammen met worst en kaas.
Tussendoor: Halve eiwitreep.
Nu: Van der Valk sorbet op terras
Yes 3 dagen. 3 Dagen fietsenquote:
Leuk. En op locaties overnachten?quote:
Gerookt uit de sous vide. Hoe doe je dat? Eerst roken?quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:37 schreef golfer het volgende:
Avondeten hier: gerookte varkenshaas uit de sous vide en daarna nog kort gebraden aan de buitenkant, daarbij een crème van pastinaak en een venkel-sinaasappelsalade.
Oh. Dat ziet er lekker uit, zeg!quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:07 schreef Gesloten het volgende:
Had gisteren een rookworst gekregen van de slager, dus die heb ik in stukjes opgebakken met knoflook, jalapeño, lente-ui, paprika, zwarte bonen, limoen en wat getoaste piment en komijnzaad. Op het einde nog wat koriander overheen geflikkerd. Was lekker!
[ afbeelding ]
Neem aan gewoon eerst in rook oventje roken (of op de BBQ koud roken bijv) en dan vacuum verpakken en garen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:42 schreef Bramito het volgende:
[..]
Gerookt uit de sous vide. Hoe doe je dat? Eerst roken?
Eerst roken in de rookoven, dan vacumeren en daarna de sous vide in.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:42 schreef Bramito het volgende:
Gerookt uit de sous vide. Hoe doe je dat? Eerst roken?
Nope start en einde is elke dag zelfde locatie. Alleen elke dag een andere route fietsen. Net terug van dansen dus nu wel kapot..quote:
Je gaart hem dus niet in het rookoventje. Dat is wel handig inderdaad, dan is ie altijd perfect.quote:Op woensdag 5 juli 2017 20:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerst roken in de rookoven, dan vacumeren en daarna de sous vide in.
ga je het proberen? Hopelijk vind je het lekker!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Vanavond mosselpannetje, lente-ui soep vooraf en na een Irish coffee of een Dame Blanche
Nu een heldere champignonsoep
Koffiebroodje mag je met je handen eten hoorquote:
Mag ik jouw recept voor de gemberthee?quote:Op zondag 9 juli 2017 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een halve galiameloenhij was heerlijk zoet.. en mineraalwater
Zometeen even verse gemberthee maken.
Waar was je en wat heb je gegeten?quote:Op zondag 9 juli 2017 00:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Sushi was heeerlijk!
En daarnet geborreld met graskaas en pomodori-olijvenkaas.
www.yuniku-leiden.nl en dan heel veel van die kaart (voornamelijk sushi). Hadden een aanbieding voor 16,50 p.p. voor het eten. Echt heel lekker!quote:
Dat ziet er goed uit...nou ja, qua inhoud ziet vooral de linkse er lekker uit, terwijl de rechtse mij qua beschreven smaken het lekkerst lijkt. Had jij een voorkeur?quote:Op zondag 9 juli 2017 13:25 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Aanbieding bij Oriental, 3 zakken Mandu voor een tientje.
Mandu zijn Koreaanse dumplings. Ik nam Kimchi & Pork en Korean BBQ Flavoured. Goedgekeurd. Nam ook nog de kipvariant, maar dat bleek de Koreaanse versie van Japanse gyoza (stond er ook gewoon op, stom), dan heb ik liever gewoon Japanse gyoza.
Mijn gemberthee is niet zo bijzonder; schijfjes biologische ongeschilde gember met kokend waterquote:Op zondag 9 juli 2017 11:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mag ik jouw recept voor de gemberthee?
OT: een volkorenbolletje met aardbei en wat suiker. Straks even een wandeling maken naar de winkels en even bij de mac stoppen.
eh.. correctie.. was gekookte aardappels, bloemkool, sla, varkenshaas, champignons, saus en appelmoesquote:Op zondag 9 juli 2017 18:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Straks gebakken aardappels, boontjes, sla, vlees en appelmoes.
Pizza met inktvis was heerlijk!quote:Op zondag 9 juli 2017 17:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
www.yuniku-leiden.nl en dan heel veel van die kaart (voornamelijk sushi). Hadden een aanbieding voor 16,50 p.p. voor het eten. Echt heel lekker!
Eetse vnv, heerlijk pizza van de pizzeria
Pizza met inktvis klinkt ook heerlijk!quote:Op zondag 9 juli 2017 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Pizza met inktvis was heerlijk!
Dus als wij over ruim 2 weken in Leiden zijn dan is dit ook nog een optie... damn zoveel keuze.
Dames en heren, Leiden, waar te zijn voor goede hele vissen, goede pizza's en goede aziatische restaurants?
Als je in de buurt bent dan wil ik wel een terrasje doenquote:Op zondag 9 juli 2017 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Pizza met inktvis klinkt ook heerlijk!
Sowieso zit Leiden helemaal vol met pizzatenten. Echt heeeel veel.
Maar ik raad voor jou Yuniku aan. Jij kunt wel 5x5 op. Lekker veel eten, groente en vis (sushi).
Is alleen erg druk en rumoerig, dat vind ik jammer.
Ik woon in de stad daarnaast. Kom er wel naartoe hoor!quote:Op zondag 9 juli 2017 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Als je in de buurt bent dan wil ik wel een terrasje doen
Ik zit nu de menukaart te kijken
'T Crabbetje en de Poort voor vis. Surakarta voor Indonesisch. En De la Soul is ook lekker eten!quote:Op zondag 9 juli 2017 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Pizza met inktvis was heerlijk!
Dus als wij over ruim 2 weken in Leiden zijn dan is dit ook nog een optie... damn zoveel keuze.
Dames en heren, Leiden, waar te zijn voor goede hele vissen, goede pizza's en goede aziatische restaurants?
Yum!!!!quote:Op maandag 10 juli 2017 15:59 schreef Karzai het volgende:
mezelf maar weer eens verwend met twee witte puntjes met gerookte paling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |