Sow. Er zijn vrouwen die er dan slechter uit zien zeg. Heeft ze een man, kinderen, etc.?quote:
Dat weet ik allemaal niet johquote:Op woensdag 5 juli 2017 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sow. Er zijn vrouwen die er dan slechter uit zien zeg. Heeft ze een man, kinderen, etc.?
Ze heeft een relatie met sportjournalist Nando Boers. Volgens mij heeft ze nog nooit geworpen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sow. Er zijn vrouwen die er dan slechter uit zien zeg. Heeft ze een man, kinderen, etc.?
Toevallig een boek van hem gekocht pas.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:16 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ze heeft een relatie met sportjournalist Nando Boers. Volgens mij heeft ze nog nooit geworpen.
Dat is een dingetje. Hebben Genee en Boogerd en co zich gisteren over uitgelaten.quote:Op donderdag 6 juli 2017 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Die loopt ook alles af.. Wanneer gaat ie naar Gene?
Uiteindelijk vonden ze onsquote:Op donderdag 6 juli 2017 02:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is een dingetje. Hebben Genee en Boogerd en co zich gisteren over uitgelaten.
Nee Herman is spontaner in deze rol en Dione kan presenteren beter maar mist alsnog een hoop charisma.quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze Herman in die interviewrol hebben geduwd en Dione aan tafel, dat had echt andersom gemoeten...
Ze wordt ook viesdikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |