SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Incasseringsvemogen is allang compleet weggerukt door zure policors, maar zelfs dan is het gewoon een rare post. Je klaagt over het feit dat het social media team een opvallend moment om social media heeft geplaatst met een pakkende titel en thumbnail op een manier om toch weer de partij als geheel te bekritiseren.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Oke
[..]
Lol waarom doe je gelijk zo? Zo doe ik toch ook niet? Kom op Nattekat, een beetje incasseringsvermogen mag wel.. Zonder meteen een toontje aan te slaan
Ik benadruk nog dat ik het niet heb over Baudet zelf om het moment, maar over dat ik het raar vind dat ze een fragment van de kamer op die manier delen op hun kanaal. Dat vind ik vreemd. Ik vind het geen promotiemateriaal en gezien het feit dat de video van hun officiële kanaal afkomstig is vind het geen vakkundigheid uitstralen.
Ben ik een "zure policor"?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Incasseringsvemogen is allang compleet weggerukt door zure policors,
Nee, dat is júíst niet wat ik doe. Ik zeg net nog dat ik in de voorgaande post benadrukte dat ik het niet heb over Baudet óf de gebeurtenis zelf: ik zeg immers dat zoiets kan gebeuren en dat dat het punt niet is. Dat is niet aan de orde en heb ik dan ook nooit gezegd, jammer dat je doet alsof ik wel iets dergelijks probeerde.quote:maar zelfs dan is het gewoon een rare post. Je klaagt over het feit dat het social media team een opvallend moment om social media heeft geplaatst met een pakkende titel en thumbnail op een manier om toch weer de partij als geheel te bekritiseren.
Oké, dit is een betere uitleg vanuit jouw oogpunt.quote:Voor een partij die voor openheid en transparantie staat is dit juist de manier waarop een Youtubekanaal ingevuld zou moeten worden. Gewoon alles, je niet tegen laten houden door vreemde limitaties.
Nee.quote:
Je wil een discussie over een social media team? Zij kiezen ervoor om social media te gebruiken om de wereld te laten weten wat er in de kamer gebeurt, past bij waar de partij voor staat. Ik zou niet weten waar die discussie over zou moeten gaan.quote:[..]
Nee, dat is júíst niet wat ik doe. Ik zeg net nog dat ik in de voorgaande post benadrukte dat ik het niet heb over Baudet óf de gebeurtenis zelf: ik zeg immers dat zoiets kan gebeuren en dat dat het punt niet is. Dat is niet aan de orde en heb ik dan ook nooit gezegd, jammer dat je doet alsof ik wel iets dergelijks probeerde.
[..]
Oké, dit is een betere uitleg vanuit jouw oogpunt.
Ik zou nooit op het FvD stemmen, maar ik zou er wel begrip voor kunnen opbrengen als ik hier een normale, inhoudelijke woordenstrijd zou kunnen volgen. Snap je dat? Nu word ik (weer) met zo'n toontje aangesproken, terwijl het ook normaal had kunnen gaan.
Nu zit ik zo van
[ afbeelding ]
Onnodig
Daar had ik het niet over deze "kwestie", dit is inderdaad tamelijk onbelangrijk. Maar meer in het algemeen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Je wil een discussie over een social media team? Zij kiezen ervoor om social media te gebruiken om de wereld te laten weten wat er in de kamer gebeurt, past bij waar de partij voor staat. Ik zou niet weten waar die discussie over zou moeten gaan.
Volhoudend zijn die clubjes wel, eerlijk is eerlijk. Dit houden ze al maanden vol.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:29 schreef 6star6lord6 het volgende:
http://www.dvhn.nl/gronin(...)ningen-22334910.html
Ze hebben wel de meest charmante foto van Baudet uitgekozenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:29 schreef 6star6lord6 het volgende:
Baudet's gezicht toen hij hoorde over deze demonstratie.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze hebben wel de meest charmante foto van Baudet uitgekozen
Het is wachten totdat die englinkse clubjes overgaan tot geweld. Nu dat FvD al op 6 zetels staat wordt activistisch links steeds dreigender.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:29 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik snap helemaal niet waar ze tegen protesteren? Wat heeft Baudet of Hiddema nu precies gezegd dat men de tijd en moeite neemt om te demonstreren?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het is wachten totdat die englinkse clubjes overgaan tot geweld. Nu dat FvD al op 6 zetels staat wordt activistisch links steeds dreigender.
Tijd heeft dat werkschuw tuig genoeg.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niet waar ze tegen protesteren? Wat heeft Baudet of Hiddema nu precies gezegd dat men de tijd en moeite neemt om te demonstreren?
De agressie komt toch juist voornamelijk van de FvD-aanhang?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het is wachten totdat die englinkse clubjes overgaan tot geweld. Nu dat FvD al op 6 zetels staat wordt activistisch links steeds dreigender.
D66 ook, de onderwijs partij.quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:30 schreef Bluesdude het volgende:
FvD doet gezellig mee met het conservatieve partijkartel om docenten uit te persen.
[ afbeelding ]
Voorbeelden?quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De agressie komt toch juist voornamelijk van de FvD-aanhang?
Het vocaal aanvallen en bedreigen van critici. Omgaan met kritiek blijkt bijzonder lastig voor de fans.quote:
quote:
Hoe overtuigd ben je van je meningen?
“Zijn mijn meningen niet gewoon feiten?
Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk.”
Jij denkt dat meningen feiten zijn?
“Mijn meningen, ja. Die van anderen zijn onjuiste feiten.”
Past ook wel bij het beeld van zijn fans.quote:Op woensdag 5 juli 2017 08:29 schreef nostra het volgende:
Voor degenen met Blendle staat er wel een aardig en lang interview met Baudet in HP/De Tijd.
[..]
Als de leraren meer geld willen hebben dan kunnen ze natuurlijk ook gaan klagen bij hun schoolbestuur die op de grote pot met geld zitten.....quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:30 schreef Bluesdude het volgende:
FvD doet gezellig mee met het conservatieve partijkartel om docenten uit te persen.
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 5 juli 2017 00:40 schreef 99.999 het volgende:
De agressie komt toch juist voornamelijk van de FvD-aanhang?
Sinds wanneer is het agressie als je je verbaal verdedigt tegen politieke tegenstanders ?quote:Op woensdag 5 juli 2017 07:36 schreef 99.999 het volgende:
Het vocaal aanvallen en bedreigen van critici. Omgaan met kritiek blijkt bijzonder lastig voor de fans.
Hebben die fascisten van AFA niets beters te doen ?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:29 schreef 6star6lord6 het volgende:
Dat jij niet ziet dat de toon over het algemeen vrij agressief is bevestigt natuurlijk mijn punt. Dank daarvoor.quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:21 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Als de leraren meer geld willen hebben dan kunnen ze natuurlijk ook gaan klagen bij hun schoolbestuur die op de grote pot met geld zitten.....
[..]
Nee
[..]
Sinds wanneer is het agressie als je je verbaal verdedigt tegen politieke tegenstanders ?
Ben jij iemand die klaagt dat Baudet & co; fascisten worden genoemd?quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:25 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Hebben die fascisten van AFA niets beters te doen ?
Werken ofzo ?
Oh, en waarom niet ?quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:29 schreef 99.999 het volgende:
Oh en van onderwijs snap je zo te zien ook niets.
AFA noemt zichzelf wel "antifascisten", maar ik zie zo snel het verschil niet.....quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:49 schreef Bluesdude het volgende:
Ben jij iemand die klaagt dat Baudet & co; fascisten worden genoemd?
Groot gelijk, heb je
Doe dan niet anderen zo verketteren.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 08:29 schreef nostra het volgende:
Voor degenen met Blendle staat er wel een aardig en lang interview met Baudet in HP/De Tijd.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |