Deze laatste heb ik nu met ¤3,50 - ¤8,50 - ¤11,00 - ¤12,50 meerprijsquote:Op vrijdag 7 juli 2017 18:32 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg het vermoeden dat NS een marktonderzoek aan het doen is voor de opvolger van de huidige rijtuigen. Ik kreeg net ook al vragen over of er een bistro zou moeten zijn...
Die vragen kreeg ik ook, maar dan 9 - 11 - 12 - 12,50.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:05 schreef dennistd het volgende:
[..]
Deze laatste heb ik nu met ¤3,50 - ¤8,50 - ¤11,00 - ¤12,50 meerprijs
Voor alleen al de aanwezigheid van de bistro? Of is het daarvoor ook ongelimiteerd gratis zuipen? Beide even onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Die vragen kreeg ik ook, maar dan 9 - 11 - 12 - 12,50.
De vragen gingen enkel over aanwezigheid van een bistro.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor alleen al de aanwezigheid van de bistro? Of is het daarvoor ook ongelimiteerd gratis zuipen? Beide even onwaarschijnlijk.
belachelijk om alleen al daarvoor extra te moeten betalenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
De vragen gingen enkel over aanwezigheid van een bistro.
Ja. Doe maar niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:46 schreef b2py het volgende:
De prijs van een treinkaartje is gewoon hoger als er een bistro/restaurant in zit, zo simpel is het.
Volgens mij meer een luxe trein in zijn algemeen, dus ook meer beenruimte, verstelbare stoelen, enz.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 20:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
De vragen gingen enkel over aanwezigheid van een bistro.
Beetje beweging kan nooit kwaadquote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:22 schreef RokStarr het volgende:
Vandaag maar eens op zoek gegaan naar de tijdelijke bushalte bij Hollands Spoor. Manmanman ze kunnen ook echt niks daar
De rijtuigen betrouwbaar? Dat zijn toch 'domme' dozen op 2 draaistellen?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:50 schreef MTL het volgende:
Reservestam? Die is grappig
Zonder gekheid: volgens mij is de ombouw van stammen nog altijd bezig en is er daardoor momenteel heel weinig reserve. Ook om die reden rijden er nog altijd een paar Belgische stammen in de Brussel-express rond. Tot die ombouw afgerond is, verwacht ik niet direct dat er zomaar een reservestam niets staat te doen.
En direct daarna gaan we, als ik het goed heb begrepen, alweer naar het volgende ombouwproject. Allemaal om die rijtuigen betrouwbaar te krijgen. Dat blijft echt een zorgenkindje.
Dan doe ik het wel.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:19 schreef MTL het volgende:
Sorry, ga ik niet op een openbaar forum over uitwijden. Weet dat er in ieder geval programma's voor lopen om het te verbeteren
Je bedoelt toch niet dit verhaal van ene MTL mtlx op een ander openbaar forum?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:19 schreef MTL het volgende:
Sorry, ga ik niet op een openbaar forum over uitwijden. Weet dat er in ieder geval programma's voor lopen om het te verbeteren
quote:Frequenzmultiplexen Zugsteuerung, wordt in de ICR rijtuigen gebruikt voor aansturing/conversie van het groene lamp circuit voor de deuren en communicatie met de Traxx.
Verplaatsen/veranderen gebeurd dus om de problemen met interferentie vanuit vlambogen vanaf de 25 kV stroomafnemer tegen te gaan, waardoor soms de module in de storing schiet en dus geen deurbediening meer mogelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |