Die tweepersoons-vaten? Zijn die in Son? Ik weet niet meer waar ik ze gezien heb, kan best daar zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, echt die sauna in die wijnvaten, er staan er 3 meen ik me te herinneren
Ja ik dacht het welquote:Op donderdag 2 januari 2020 14:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die tweepersoons-vaten? Zijn die in Son? Ik weet niet meer waar ik ze gezien heb, kan best daar zijn.
Ik vind die wel heel leuk en schattig, maar niet warm genoeg
Son heeft ook wel een bloedhete cabine, dus dat zit op zich wel goed.quote:Op donderdag 2 januari 2020 14:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ik dacht het welmaar toen was ik ook nog niet zo'n saunaganger als nu
.
In Son zijn ze meer persoon (6 oid). Er is een warm en een koud tonnetje. Maar dat koude tonnetje is 4 graden, hetzelfde als nu buiten isquote:Op donderdag 2 januari 2020 14:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die tweepersoons-vaten? Zijn die in Son? Ik weet niet meer waar ik ze gezien heb, kan best daar zijn.
Ik vind die wel heel leuk en schattig, maar niet warm genoeg
Son is onze favoriet. Zeker niet super luxe en wat oud maar wel schoon, hoe druk het ook is het is rustig en stil, fijn personeel en fijne sauna's.quote:Op donderdag 2 januari 2020 13:28 schreef Debsterr het volgende:
Toevallig mensen bekend met Thermae Son en SpaSense? 1 van de 2 een betere keuze voor een avondje?
Ja, tijdje terug naar Goirle geweest. Overal op de sauna's het max. aantal gasten waar iedereen zich ook aan hield, sowieso niet superdruk (volgens mij gaan nu vooral nog de stamgasten zeg maar) en een goed systeem m.b.t. aantal mensen die tegelijkertijd in de kleedkamers mochten bevinden (zones en pasjes ophalen waardoor er nooit teveel man kon staan).quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:08 schreef Mip1988 het volgende:
Zijn er nog mensen die sinds COVID de sauna hebben bezocht?
Zo ja: Wat is je ervaring?
Zijn er sauna's die er op vooruit zijn gegaan (bijvoorbeeld door max. aantal gasten, hygiëne etc)?
Net nadat Spa Zuiver (Amsterdamse Bos) weer open was ben ik gegaan. Was toen uitstekend, het was ook niet al te druk. In veel sauna's mochten toch nog een hele hoop mensen zitten, dus voelde ik me eigenlijk niet beperkt. Wel jammer dat er geen opgietingen zijn!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:08 schreef Mip1988 het volgende:
Zijn er sauna's die er op vooruit zijn gegaan (bijvoorbeeld door max. aantal gasten, hygiëne etc)?
Tijdens de hittegolf een avondje naar Het Friese Woud geweest omdat het 10 minuten rijden van mijn vakantieadresje was. Van specifieke maatregelen niet gemerkt. Nu was er ook geen hond maar toch.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:08 schreef Mip1988 het volgende:
Yep, Lunteren.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:08 schreef Mip1988 het volgende:
Deze zomer was ik in het noorden van het land in Thermen Bad Nieuweschans. Eindje rijden, maar dan heb je ook wat. Eerst het thermaalbad, waar het aantal bezoekers wordt geteld door je badslippers in een mandje te doen. Geen lege mandjes = wachten tot iemand uit het bad komt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:08 schreef Mip1988 het volgende:
Bij Sauna Swoll krijg je een lunchpakketje meequote:Op zondag 18 oktober 2020 13:39 schreef Mip1988 het volgende:
hoe moet dat nu in sauna's nu de horeca dicht is?
de hele dag maar leven op water
Kom zelf uit Amsterdam, maar een jaar of 13 a 14 geleden ben ik wel eens bij Thermae 2000 geweest. Herinner me dat je toen in het eerste zwembad gedeelte badkleding aan moest, en later bij het sauna gedeelte de badkleding weer uit Nee, ik vond het niet echt geweldig. Moet zeggen dat de Sauna in Soesterberg echt geweldig is, maar ook SpaSereen (vlakbij Utrecht) is echt een heerlijke sauna. Dat zijn in ieder geval voorbeelden van sauna's voor echte saunaliefhebbers, zoals ikquote:Op woensdag 23 juni 2021 14:57 schreef Debsterr het volgende:
Thermae 2000 - is dat nou wel of niet iets als je van echte sauna's houdt?
13~14 jaar geleden zegt nou ook niet echt veel over een plek.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Kom zelf uit Amsterdam, maar een jaar of 13 a 14 geleden ben ik wel eens bij Thermae 2000 geweest. Herinner me dat je toen in het eerste zwembad gedeelte badkleding aan moest, en later bij het sauna gedeelte de badkleding weer uit Nee, ik vond het niet echt geweldig. Moet zeggen dat de Sauna in Soesterberg echt geweldig is, maar ook SpaSereen (vlakbij Utrecht) is echt een heerlijke sauna. Dat zijn in ieder geval voorbeelden van sauna's voor echte saunaliefhebbers, zoals ik. Toegegeven: niet echt in de buurt van Maastricht. Maar daar zal je vast ook wel wat hebben!
En terecht. Ik hoop dat de crisis aangegrepen wordt om de reset op de aanbiedingen te gooien. Mijn vrouw heeft in een sauna gewerkt en dat volk wil je eigenlijk niet hebben. Nemen (stiekem) eigen eten en drinken mee. Geven verder niks uit en je verdient dus ook niks aan de entree. Komt bij dat het vaak ook wat minder echt sauna volk is. Zeker op badkleding dagen (moeten ze ook echt mee kappen).quote:Op zondag 11 juli 2021 14:48 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat er weinig acties meer zijn. Jammer! Prijskaartje is vaak toch al rond de 35 a 40 euro voor een sauna-entree van de hele dag. Iemand nog sauna tips enigszins in de buurt van Amsterdam?
Neuh, het zal vast een prima spa zijn hoor. Als ik in de buurt zou wonen dan zou ik ze af en toe wel een bezoekje brengen.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:00 schreef babylon het volgende:
[..]
13~14 jaar geleden zegt nou ook niet echt veel over een plek.
Ja, hier ben ik het wel mee eens. SpaSereen is een prachtige sauna die nooit acties of badkledingdagen heeft gehad. Heb ik veel bewondering voor! Viel me ook op dat daar echt sauna publiek kwam. Zelfs weinig mensen die met een handdoekje om de middel door het complex wandelen. Gewoon lekker open en bloot. Hele fijne instellingquote:Op zondag 11 juli 2021 15:02 schreef babylon het volgende:
[..]
En terecht. Ik hoop dat de crisis aangegrepen wordt om de reset op de aanbiedingen te gooien. Mijn vrouw heeft in een sauna gewerkt en dat volk wil je eigenlijk niet hebben. Nemen (stiekem) eigen eten en drinken mee. Geven verder niks uit en je verdient dus ook niks aan de entree. Komt bij dat het vaak ook wat minder echt sauna volk is. Zeker op badkleding dagen (moeten ze ook echt mee kappen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |