Ik heb drie keer The Star-Spangled Banner moeten zingen. Toen was het goed.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gemeld dat je mod bent op een subversief forum, he? En je username en log in opgegeven?
Lucky escape!quote:Op maandag 3 juli 2017 22:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb drie keer The Star-Spangled Banner moeten zingen. Toen was het goed.
Deze foto hangt ingelijst op mijn kamer.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:33 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
GS gaat op roadtrip naar Vegas, natuurlijk
En hoe vaak de rozenkrans?quote:Op maandag 3 juli 2017 22:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb drie keer The Star-Spangled Banner moeten zingen. Toen was het goed.
Waarom? Je kan gewoon naar Vegas vliegen, hoorquote:Op maandag 3 juli 2017 22:33 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
De reis is het doel..quote:Op maandag 3 juli 2017 22:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom? Je kan gewoon naar Vegas vliegen, hoor
Vereeuwigd op the internetz.quote:
Gokken is voor de dommen.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:33 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje helicopteren in de Grand Canyon dan?quote:
Ook niet, wel waggelen door Central Park.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beetje helicopteren in de Grand Canyon dan?
Meh. Zou dan liever naar San Francisco en LA gaan, lijkt me leuker dan Eurodisney in de Desert.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Goedkoop slapen, eten en drinken en shows daar...
Nou nee overbuurman is gokverslaaft kennis gokt ook een beetje, koopt zich een nieuwe auto.quote:
M'n overbuurman rookt en leeft nog steeds, dan moet het wel gezond zijn.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nou nee overbuurman is gokverslaaft kennis gokt ook een beetje, koopt zich een nieuwe auto.
Vertellen wij hem beide op verschillende tijden die auto heeft die met de lotto gewonnen, die gokt nu nog meer als eerst.
Kennen wij ons?quote:Op maandag 3 juli 2017 22:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
M'n overbuurman rookt en leeft nog steeds, dan moet het wel gezond zijn.
waarover danquote:Op maandag 3 juli 2017 22:37 schreef Leandra het volgende:
Klijnsma wordt vastgeluld door Jan Smit (en terecht), dan doe je als politicus toch iets behoorlijk fout, als je door een volkszanger zonder noemenswaardige opleiding in de hoek gezet wordt.
Ik vond er persoonlijk ook niet veel aan, bezoek aan de Grand Canyon is wel fantastisch. SF en LA ook fun, Yosemite is adembenemend en als je de kans krijgt, Napa Valley boven SF is heel relaxed vooral als je van wijn houdt.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Meh. Zou dan liever naar San Francisco en LA gaan, lijkt me leuker dan Eurodisney in de Desert.
Ga ik allemaal niet bekijken, maar wellicht een andere keer.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vond er persoonlijk ook niet veel aan, bezoek aan de Grand Canyon is wel fantastisch. SF en LA ook fun, Yosemite is adembenemend en als je de kans krijgt, Napa Valley boven SF is heel relaxed vooral als je van wijn houdt.
Zou een kwalijke zaak zijn. Het wereldrecord tia's op één brein is dan nog binnen handbereik voor onze sjon.quote:
Dit lied?quote:Op maandag 3 juli 2017 22:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Voor wie Jan Smit nu precies het lied zong.
Over iemand die met behoud van bijstandsuitkering een eigen bedrijf kan beginnen dankzij de sociale dienst.quote:
Ah, kan ook mooi zijnquote:Op maandag 3 juli 2017 22:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ga ik allemaal niet bekijken, maar wellicht een andere keer.
Eerst even kijken hoe nieuw Amsterdam bevalt en de rest van het noordoosten.
Aan de andere kant: er kan niet veel meer kapot natuurlijk.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zou een kwalijke zaak zijn. Het wereldrecord tia's op één brein is dan nog binnen handbereik voor onze sjon.
Als jij dat zegt zal het wel zo zijn, ik ben mij er niet van bewust, gespleten persoonlijkheid?quote:Op maandag 3 juli 2017 22:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat je het met je vorige account steeds over roken had.
Haha.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:35 schreef john2406 het volgende:
60 jr stel je voor, en dan nog op zo een kinderachtig forum rondhangen?
Ik snap het probleem niet helemaal, dat wordt toch al tig jaar lang gedaan?quote:Op maandag 3 juli 2017 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Over iemand die met behoud van bijstandsuitkering een eigen bedrijf kan beginnen dankzij de sociale dienst.
En dat terwijl er niets mis is met haar en prima op eigen houtje aan het werk had kunnen komen, maar ja, niet in haar vakgebied.
Nu fröbelt ze kittige tasjes, en dat is haar bedrijf.
quote:
quote:Op maandag 3 juli 2017 22:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Toen onze Jan nog Jantje was.
Nadat Jan dit nummer uitbracht kon ik nooit meer opleven naar de standaard die was gelegd, in de ogen van mijn oma's. De oma van Jantje Smit had namelijk wél een nummer 1 hit opgedragen gekregen door haar kleinzoon.
Oma's die prestatie eisen gaan stellen, moet niet gekker worden..quote:Op maandag 3 juli 2017 22:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Toen onze Jan nog Jantje was.
Nadat Jan dit nummer uitbracht kon ik nooit meer opleven naar de standaard die was gelegd, in de ogen van mijn oma's. De oma van Jantje Smit had namelijk wél een nummer 1 hit opgedragen gekregen door haar kleinzoon.
Te voet, of op de fiets?quote:Op maandag 3 juli 2017 22:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
De reis is altijd leuk. Tenzij vliegreis of treinreis.
Beetje rondrijden en in vage diners eten.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Steek het in de fik.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:47 schreef remlof het volgende:
Volendam, kunnen we daar niet gewoon een keer een atoombom op flikkeren?
Technisch gezien behoort dat zeker tot de mogelijkheden.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:47 schreef remlof het volgende:
Treinen vind ik nog wel goed te doen, eigenlijk, da's best relaxed, genoeg beenruimte, wandeling te maken. Vliegen is gewoon abominabel tegenwoordig.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
De treinen die ik zie zijn heel anders.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Treinen vind ik nog wel goed te doen, eigenlijk, da's best relaxed, genoeg beenruimte, wandeling te maken. Vliegen is gewoon abominabel tegenwoordig.
De linkse partijen wilden niet dat Nederland een a-bom kreeg.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:47 schreef remlof het volgende:
We hadden ze anders wel, hele bergen zelfs. Ok, niet van Nederland per se maar zo goed bewaakt door de VS werden ze nu ook weer niet.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De linkse partijen wilden niet dat Nederland een a-bom kreeg.
PvdA verpest het weer.
Dus jij denkt ze zijn niet in Nederland?quote:Op maandag 3 juli 2017 22:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
PvdA verpest het weer.
We hebben de kennis gewoon in huis. En de PvdA zal vast instemmen met het termineren van Volendam.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
PvdA verpest het weer.
Nou ja, je moet er ook niet aan denken dat zo'n oorlogszuchtige Timmerfrans een bom ter beschikking heeft.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
We hadden ze anders wel, hele bergen zelfs. Ok, niet van Nederland per se maar zo goed bewaakt door de VS werden ze nu ook weer niet.
Wat gij niet wilt dat u geschied.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:51 schreef remlof het volgende:
[..]
We hebben de kennis gewoon in huis. En de PvdA zal vast instemmen met het termineren van Volendam.
Ah, komt vanzelf, als het EU leger er straks is kan Timmerfrans er lekker op los gaanquote:Op maandag 3 juli 2017 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou ja, je moet er ook niet aan denken dat zo'n oorlogszuchtige Timmerfrans een bom ter beschikking heeft.
Het moet dan maar. Collateral damage.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat gij niet wilt dat u geschied.
Arnhem ook maar dan?
Mijn schoonpa heeft deze nog hangen.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
We hadden ze anders wel, hele bergen zelfs. Ok, niet van Nederland per se maar zo goed bewaakt door de VS werden ze nu ook weer niet.
Nee, met massavernietigingswapens op onze bodem onder controle van de wijze Trump zijn we veel beter af.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou ja, je moet er ook niet aan denken dat zo'n oorlogszuchtige Timmerfrans een bom ter beschikking heeft.
Ik was er ookquote:Op maandag 3 juli 2017 22:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn schoonpa heeft deze nog hangen.
[ afbeelding ]
Daar weet Trump niets vanaf.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, met massavernietigingswapens op onze bodem onder controle van de wijze Trump zijn we veel beter af.
Hij kreeg vernietigend commentaar.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kunnen we je interview al ergens nalezen dan?
https://nl.123rf.com/phot(...)i=m66zpjd5vgvaehydgyquote:Op maandag 3 juli 2017 22:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn schoonpa heeft deze nog hangen.
[ afbeelding ]
Hoeveel zouden er in Brunssum zijn?quote:Op maandag 3 juli 2017 22:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik was er ook
En een paar jaar later liep ik wachtdienst op, jawel, Woensdrecht
Hehe, dat is waarschijnlijk de reden dat we nog levenquote:Op maandag 3 juli 2017 22:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar weet Trump niets vanaf.
Gewoon een launch code van meer dan 140 tekens, daar heeft hij de concentratie niet voor.
Nul, je denkt toch niet dat de NAVO nucleaire wapens op hun HQ heeft liggen? Dat is niet slim, die leg je waar geen belangrijke militairen zijn, natuurlijk.quote:
Pas over paar maanden denk ik, foto's moeten nog gemaakt worden.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kunnen we je interview al ergens nalezen dan?
Die moet ze alleen ter bevrediging gebruiken inderdaad.quote:Op maandag 3 juli 2017 23:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jinek moet gewoon haar bekje houden verder.
Volgens mij is er plaats genoeg voor in die ondergrondse mijnschachten?quote:Op maandag 3 juli 2017 23:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nul, je denkt toch niet dat de NAVO nucleaire wapens op hun HQ heeft liggen? Dat is niet slim, die leg je waar geen belangrijke militairen zijn, natuurlijk.
Dikke pre.quote:
Ga je een een leuk ruitjesjasje aandoen?quote:Op maandag 3 juli 2017 23:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Pas over paar maanden denk ik, foto's moeten nog gemaakt worden.
Lijkt mij wel handig,als het warm wordt kan die altijd een ruitje open zetten!quote:Op maandag 3 juli 2017 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga je een een leuk ruitjesjasje aandoen?
Mariah Carey wellicht. Niet die kale boef.quote:
quote:Op maandag 3 juli 2017 23:06 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Mariah Carey wellicht. Niet die kale boef.
Doe tegen die tijd even een DM dan. Even genieten van jouw wansmaakquote:Op maandag 3 juli 2017 23:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Pas over paar maanden denk ik, foto's moeten nog gemaakt worden.
Jij maakt altijd een kans om te slagen.quote:Op maandag 3 juli 2017 23:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zeker. Maakt dat ik mogelijk nog eens een kans maak.
Wat een gemene sneer is dit!quote:Op maandag 3 juli 2017 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Arnhem wil Marcouch als burgemeester lees ik.
Net nu remlof vd PvdA afstapt. En er een D66-interim is. O, ironie
De ironie ontgaat mij een beetje.quote:Op maandag 3 juli 2017 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Marcouch wordt het, prima.quote:Op maandag 3 juli 2017 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Liever Marcouch dan Krikke...quote:Op maandag 3 juli 2017 23:56 schreef john2406 het volgende:
Wel is het zo dat men in tijd van nood zijn echte vrienden kennen leert.
Ik vind Marcouch een prima keuze. Heb m'n hele leven eigenlijk alleen VVD-burgemeesters meegemaakt hier. Roelen, Drijber, Scholten, Krikke.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liever Marcouch dan Krikke...
Dus wat dat betreft..
Moeten we daar nog serieus iets over zeggen?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:28 schreef skysherrif het volgende:
Arsenal heeft 142 miljoen voor mbappe geboden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |