abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172142804
Wat is de blockchain?

Welke tokens zijn er en hoeveel geld gaat er om in deze blockchain technologie?
Coinmarketcap
Coincap

De grote 2: Bitcoin en Ethereum

Wat is Bitcoin?

Wat is Ethereum?

Leuk! Ik wil ook bitcoin of ethereum kopen. Waar doe ik dat?
Coinbase
Litebit
Bitmymoney
Bitonic
BTCdirect

Waar traden jullie die tokens?
Poloniex
Kraken
Bittrex
Yobit

Ik heb nu een hele berg tokens. Welke wallet kan ik het best gebruiken?

Bitcoin:
blockchain.com wallet
Coinbase wallet
Jaxx

Ethereum (en bijbehorende ERC20 tokens):
MyEtherWallet
Jaxx
mist wallet

Hardware wallet:
een wallet van Ledger wordt door iedereen aanbevolen

Ik hoor weleens wat over een ICO. Wat is het en wat heb ik eraan?
Een ICO staat voor een Initial Coin Offering en deze wordt door verschillende bedrijven gebruikt om hun blockchain project te 'funden' met euro's/dollars/BTC/ETH en noem maar op. Op deze manier kan het project zich verder ontwikkelen en krijgen de investeerders (mensen zoals jij en wij) tokens van het desbetreffende project. Deze tokens kun je bewaren in je wallet of traden op een exchange.

Er worden jaarlijks tientallen ICO's georganiseerd en in dit topic lees je er regelmatig wat over. Ook zijn er een aantal websites die deze ICO's bijhouden en inzicht geven in welk project op welk moment een ICO organiseert:
ICO calender
ICO countdown

Welke tokens hebben jullie zelf zoal in bezit?
Bitcoin
Ethereum
Ripple
Litecoin
Dash
Stratis
Trust (WeTrust)
Waves
TKN
MobileGO

(uiteraard heeft iedereen een ander portfolio en is dit dus puur een leidraad van populaire coins in dit topic)

Wat betekenen die termen als mine fees, Litecoin, hard fork, Waves, enzovoort?
Bovenstaande zijn voorbeelden van zowel technische blockchain termen en tokennamen van bepaalde projecten. Dit blockchain wereldje heeft zijn eigen vakjargon en wekelijks komt er wel een nieuwe term of coin bij. Mocht je er niet helemaal uitkomen: er zijn in dit topic genoeg mensen die je even willen helpen om het e.e.a. wat beter te begrijpen.

Ja sorry, nu ik toch bezig ben met vragen stellen. Waar leasen jullie die geliefde Waves tokens?
Het verschilt nog weleens waar je het voordeligst je Waves kunt leasen. In dit overzicht heb je op ieder moment een up-to-date beeld van waar je de best buck voor je Waves krijgt.
pi_172143701
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 16:14 schreef edraket31 het volgende:

[..]

We zitten eindelijk weer eens in dezelfde trein *O*

Geef even je vakantie planning door :o
18 juli weg. Nooit dat we dan de top al hebben bereikt :9
  maandag 3 juli 2017 @ 18:03:00 #3
131603 Afwazig
Serious business
pi_172144259
Wat een rust hier opeens. Even een paar weken kalmte in Cryptoland?
pi_172144891
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 17:38 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

18 juli weg. Nooit dat we dan de top al hebben bereikt :9
Het zal wel weer een gevalletje "nieuwe ATH en weer op oud niveau als je terug bent" worden >:)
pi_172145114
Ben een beetje crypto-moe merk ik ;)
[P]otverdorie
pi_172145153
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 18:42 schreef NatteBever het volgende:
Ben een beetje crypto-moe merk ik ;)
Stuur ze maar naar mij als je er moe van wordt.
pi_172145184
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 18:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Stuur ze maar naar mij als je er moe van wordt.
Meer moe van het dagelijks volgen en alles willen weten.
[P]otverdorie
pi_172145429
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 18:32 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Het zal wel weer een gevalletje "nieuwe ATH en weer op oud niveau als je terug bent" worden >:)
Dan ben ik vervloekt hoor :D
Nee maar als hij een nieuwe ATH maakt zie ik hem serieus nog wel een paar duizend $ stijgen c_/
  maandag 3 juli 2017 @ 19:08:46 #9
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_172145640
iemand die veel geld in riple heeft geinvesteerd?
pi_172145779
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 18:03 schreef Afwazig het volgende:
Wat een rust hier opeens. Even een paar weken kalmte in Cryptoland?
de bubbel is gebarsten
  maandag 3 juli 2017 @ 19:22:03 #11
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_172145989
Mooi, ik vroeg me net af crypto's iets voor me zijn...eens goed lezen hier.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_172146069
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 19:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mooi, ik vroeg me net af crypto's iets voor me zijn...eens goed lezen hier.
All in op elke coin is het best :P
Lambo of Rekt
  maandag 3 juli 2017 @ 19:31:42 #13
153506 Captain_Fabulous
pi_172146224
quote:
11s.gif Op maandag 3 juli 2017 19:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

All in op elke coin is het best :P
Ik ben sceptisch...als zelfs in de kleedkamer van de sportschool mensen zeggen dat je in Bitcoins goud kan verdienen is het meestal tijd hard weg te lopen.
pi_172146532
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 18:46 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Meer moe van het dagelijks volgen en alles willen weten.
Oh, op die fiets....ik kreeg al een Dagobert Duck beeld .....
  maandag 3 juli 2017 @ 19:44:10 #15
131603 Afwazig
Serious business
pi_172146588
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 19:13 schreef niggeplease het volgende:

[..]

de bubbel is gebarsten
Ik hoop het. Kunnen we weer rustig wat leuke dingen inslaan en rondkijken naar de ontwikkelingen zonder dat hijgerige gedoe rond ICO's en mensen die vol in iets duiken zonder enig idee.
pi_172148475
Ben toch wel benieuwd of er mensen zijn die hun compleet vermogen hebben zien verdampen de afgelopen maanden.
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2017 @ 20:49:44 #17
230491 Zith
pls tip
pi_172148489
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 20:49 schreef Faazz het volgende:
Ben toch wel benieuwd of er mensen zijn die hun compleet vermogen hebben zien verdampen de afgelopen maanden.
In zo'n sterke Bull market?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_172148508
Er zijn ook flinke dumps geweest natuurlijk.
pi_172148658
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 20:49 schreef Faazz het volgende:
Wat heb je eraan als je het weet?
pi_172148715
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 20:54 schreef TourOfData het volgende:

[..]

leedvermaak
pi_172148773
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 19:08 schreef dvdfreak het volgende:
iemand die veel geld in riple heeft geinvesteerd?
Ik heb er momenteel ongeveer 5k inzitten (25k ripples). Toen ik midden mei begon bijna 10k erin gestoken aan 35cent sindsdien alleen maar gedaald terwijl al de rest steeg en heb bijna alles verkocht op 30 cent. Gelukkig dankzij dit topic en MaGNet (thx MaGNET) een beetje geld in waves gestoken wat mijn verliezen ruimschoots heeft gecompenseerd. Nu wel het meeste van mijn waves verkocht om mijn inleg eruit te halen en de overschot terug in ripple geïnvesteerd tussen de 25en27 dollarcent. Ripple lijkt hier niet echt geliefd maar ik verwacht er echt heel veel van vooral in het midden Oosten en Japan deze wil ik echt proberen te hodlen. Verwacht veel van Japanse banken rond oktober-november dit jaar, maar nu met de vakantieperiode in het vooruitzicht verwacht ik niet direct veel verandering, maargoed in crypto land weet je nooit :)

[ Bericht 0% gewijzigd door attixx op 03-07-2017 21:03:44 ]
  maandag 3 juli 2017 @ 21:00:30 #22
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_172148867
@Nattekat, kan je je Waves verkopen?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_172148960
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 20:54 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Net zo veel als horen hoe iemand miljonair is geworden denk ik.
pi_172149160
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 20:58 schreef attixx het volgende:

[..]

Ik heb er momenteel ongeveer 5k inzitten (25k ripples). Toen ik midden mei begon bijna 10k erin gestoken aan 35cent sindsdien alleen maar gedaald terwijl al de rest steeg en heb bijna alles verkocht op 30 cent. Gelukkig dankzij dit topic en MaGNet (thx MaGNET) een beetje geld in waves gestoken wat mijn verliezen ruimschoots heeft gecompenseerd. Nu wel het meeste van mijn waves verkocht om mijn inleg eruit te halen en de overschot terug in ripple geïnvesteerd tussen de 25en27 dollarcent. Ripple lijkt hier niet echt geliefd maar ik verwacht er echt heel veel van vooral in het midden Oosten en Japan deze wil ik echt proberen te hodlen. Verwacht veel van Japanse banken rond oktober-november dit jaar, maar nu met de vakantieperiode in het vooruitzicht verwacht ik niet direct veel verandering, maargoed in crypto land weet je nooit :)
😲😲
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 juli 2017 @ 21:10:05 #25
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172149193
quote:
7s.gif Op maandag 3 juli 2017 21:00 schreef TimKuik het volgende:
@Nattekat, kan je je Waves verkopen?
Zit in Bitcoin. Moet ik Waves kopen dan?

Ik doe niks voor ik de deskundige analyse van Ed heb gehoord. Of de natte vinger van MaGNet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 3 juli 2017 @ 21:10:33 #26
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_172149209
quote:

[..]

precies wat jij zegt met deze reden wil ik graag in ripple investeren
pi_172149441
quote:

[..]

Verstandig. Ik heb momenteel geen eigen geld meer in Ripple zitten maar wel genoeg coins. Gewoon blijven zitten en eventueel bijkopen, alles wat je kunt kopen onder de euro is gratis geld op langere termijn.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_172150209
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 21:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zit in Bitcoin. Moet ik Waves kopen dan?

Ik doe niks voor ik de deskundige analyse van Ed heb gehoord. Of de natte vinger van MaGNet.
Kat, wel scherp blijven hé!

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 14:45 schreef edraket31 het volgende:
Iedereen volop in Waves en aan het bijkopen maar houden jullie er wel rekening mee dat t zomaar nog een paar weken kan duren voordat ie weer omhoog gaat.

Ik ken de agenda van waves niet, het heeft onlangs een flinke pump gehad. Whales hebben in de weg omhoog veel verkocht, laten de prijs nu wegzakken en af een toe een sellwall....ondertussen zitten zij te accumuleren totdat ze er weer genoeg hebben maar dat kan best 2 maanden duren.
Dit patroon zie je terug bij elke flinke pump en zal bij waves niet anders zijn.
Toen waves op ,002 stond, schreef ik dat het makkelijk naar 150 kon. Ik zie het net zo makkelijk nog een stuk lager gaan.

Indien waves volgende week groot nieuws heeft kan bovenstaand direct de prullenbak in, maar t kan ook de hele zomer duren voordat het weer omhoog gaat.
Je weet zelf ook dat je niet van de long term bent, dus als je nu in Waves zou stappen......kan het weken duren voordat ie echt beweegt en zitten wij hier weer telkens je gevloek en getier te lezen. :X

mijns inziens wordt waves weer interessant als je een duidelijk patroon gaat zien van accumulatie. Paar weken bijna gelijk blijvende koers met af en toe een oprisping naar boven..... Patience is key.

En blijf verder maar lekker in BTC, ben mezelf aan het volproppen vanaf 2400 met future contracten voor een nieuwe ATH *O*
pi_172150343
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 21:10 schreef dvdfreak het volgende:

[..]

precies wat jij zegt met deze reden wil ik graag in ripple investeren
Ik zou je het zeker niet afraden, maar Ripple (XRP) kan alle kanten uit net zoals elke andere cypto. Maar je moet wel weten dat banken gebruik kunnen maken van Ripple zonder hun crypto munt (XRP - degene die we kopen) te gebruiken. Dus instant transacties met 30% kostenbesparing zijn perfect mogelijk zonder XRP. Het voordeel van XRP is dat banken boven de 30% die ze door de Ripple technologie te gebruiken met XRP nog 30% extra kostenbesparing kunnen halen (60% in totaal). Ik verwacht dat banken eerst gewoon Ripple gaan gebruiken en pas als alles goed lijkt te gaan XRP in overweging zullen nemen, zeg nu zelf 30% extra kostenbesparing is te mooi om te laten liggen. Dus laat ons hopen dat Ripple veel banken voor zich weet te winnen en dan geloof ik een mooie toekomst :-). Ripple promoot ook actief hun XRP munt dus tot daar alles goed :).

Een dalende en onstabiele crypto markt zal vrees ik wel banken afschrikken om mee te stappen in het XRP verhaal. En hoewel blockchain/tangle op zich een heel mooie toekomst heeft moeten we ook realistisch zijn en beseffen dat we miljoenen pompen in startups die veelal nog geen werkend product hebben en momenteel in de realiteit amper gebruikt worden. Veel van deze crypto's zullen binnen 1-10j? niets meer waard zijn en een klein % gaan het echt maken. Wanneer er een aantal grote projecten falen verwacht ik wel wat paniek/correcties in crypto/blockchain land. Ripple is niet de enige die hiermee bezig is, dus er zijn wat kapers op de markt, maar ze hebben wel momenteel al wat grote namen in hun portfolio zitten en een team van 160 man sterk, dus fingers crossed.

[ Bericht 2% gewijzigd door attixx op 03-07-2017 22:16:36 ]
pi_172151450
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 21:42 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Kat, wel scherp blijven hé!

[..]
.

En blijf verder maar lekker in BTC, ben mezelf aan het volproppen vanaf 2400 met future contracten voor een nieuwe ATH *O*
Hey ik ook ^O^
pi_172151631
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:24 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Hey ik ook ^O^
Ah, dan weet ik zeker dat ik goed zit ^O^
vanaf 2330 zelfs, zag dat ik foutje gemaakt had..... (vorige week zondag was dat)
maar de premium van quarterlies kakte vorige week helemaal in, van 350 naar 80 of zo
pi_172152265
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:29 schreef edraket31 het volgende:

[..]

maar de premium van quarterlies kakte vorige week helemaal in, van 350 naar 80 of zo
Dan weet je dat je weer long kan gaan haha :D

Mooie is ook dat er nu weer nieuwe quarterlies zijn.
pi_172153708
Wat denken jullie van Verge (XVG) als long term HODL?. Ik had al wat ingeslagen en als ik deze Price prediction https://steemit.com/crypt(...)rge-price-prediction lees ben ik geneigd er nog wat meer in te stoppen. Iemand het oneens met de analyse?

Edit: Ik lees nu pas de laatste discussie in het vorige deel .. Ik ga net als Maikuuull ff lekker vasthouden en wellicht nog wat bijkopen als hij nog iets zakt.

[ Bericht 19% gewijzigd door DutchieBre op 03-07-2017 23:55:36 ]
pi_172154009
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 23:39 schreef DutchieBre het volgende:
Wat denken jullie van Verge (XVG) als long term HODL?. Ik had al wat ingeslagen en als ik deze Price prediction https://steemit.com/crypt(...)rge-price-prediction lees ben ik geneigd er nog wat meer in te stoppen. Iemand het oneens met de analyse?

Edit: Ik lees nu pas de laatste discussie in het vorige deel .. Ik ga net als Maikuuull ff lekker vasthouden en wellicht nog wat bijkopen als hij nog iets zakt.
Laat je aub niet leiden door populaire posts...
pi_172154248
quote:

Ik zal niet zeggen dat ik het niet eens ben met zijn analyse, maar krijg er wel een "wij van WC eend" gevoel bij.....
Ik kijk alleen naar zijn TA en dat rammelt aan alle kanten mijns inziens.....

• cup & handle: nog veel te vroeg om nu te concluderen dat ie gevormd wordt

• wave 3 van Elliot Wave zou dan moeten beginnen: in mijn optiek is wave 3 al voltooid

• wave 3 zou de sterkste wave moeten zijn: dat is niet correct. In mijn plaatje zou dat kunnen kloppen, maar Wave 3 is niet persé de sterkste wave

• fibonacci ratio die hij gebruitk om wave 3 te voorspellen is niet correct

• hij voorspelt nu al waar wave 5 gaat eindigen, terwijl (in zijn plaatje) wave 3 nog zou moeten beginnen (ERG voorbarig)

• voorspellingen met data erbij vind ik sowieso al BS

Dit soort coins doe ik normaliter geen TA op omdat er te weinig historie is om er iets zinnigs over te zeggen en de invloed van p&d te groot. Puur om bovenstaande punten toe te lichten, hier een chart zoals ie zou zijn als ik mijn technieken toepas. Dit is een mogelijk scenario maar ik zou er niet blind op gaan.
Lijkt erop alsof prijs nog wel naar beneden kan, maar een forse stijging lijkt ie wel te krijgen waarbij ik als 1e target 300 zie (en geen 3000)

hmmm plaatje werkt niet....hier de link https://www.coinigy.com/s/i/595ac228877df/

[ Bericht 2% gewijzigd door edraket31 op 04-07-2017 00:27:45 ]
pi_172154468
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 00:17 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Ik zal niet zeggen dat ik het niet eens ben met zijn analyse, maar krijg er wel een "wij van WC eend" gevoel bij.....

• wave 3 van Elliot Wave zou dan moeten beginnen: in mijn optiek is wave 3 al voltooid

• wave 3 zou de sterkste wave moeten zijn: dat is niet correct. In mijn plaatje zou dat kunnen kloppen, maar Wave 3 is niet persé de sterkste wave

• hij voorspelt nu al waar wave 5 gaat eindigen, terwijl (in zijn plaatje) wave 3 nog zou moeten beginnen (ERG voorbarig)

Dit soort coins doe ik normaliter geen TA op omdat er te weinig historie is om er iets zinnigs over te zeggen en de invloed van p&d te groot. Puur om bovenstaande punten toe te lichten, hier een chart zoals ie zou zijn als ik mijn technieken toepas. Dit is een mogelijk scenario maar ik zou er niet blind op gaan.
Lijkt erop alsof prijs nog wel naar beneden kan, maar een forse stijging lijkt ie wel te krijgen waarbij ik als 1e target 300 zie (en geen 3000)

[ afbeelding ]
hmmm plaatje werkt niet....hier de link https://www.coinigy.com/s/i/595ac228877df/

Thanks voor jouw uitleg en chart. Ik vond het ook nogal voorbarig en positief ingesteld, echter een groei zie ik ook nog komen, maar was nogal verrast door de extreme groei die hij voorspelt. Ook de agenda punten voor Juli zijn niet echt schokkend te noemen. We gaan maar eens even rustig afwachten, baat het niet dan schaad het niet!
pi_172154476
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 23:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Laat je aub niet leiden door populaire posts...
Vandaar ook dat ik jullie mening eerst wilde checken 😏
pi_172154489
quote:

[..]

Hou er wel rekening mee dat banken niet perse de xrp token hoeven te gebruiken, maar een andere gateway gebruiken op het netwerk.
pi_172154593
quote:

[..]

Vakantieperiode? In Japan is het geen vakantie hoor.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 03:48:01 #40
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_172155316
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Mooi om te zien dat je zoveel over cryptoland weet! Altijd goed om iemand te zien die kritisch is naar de beweringen die worden gedaan.

3000sat lijkt me inderdaad ook wel erg veel voor het einde van het jaar. Mocht het zo zijn dan zou ik 50% uitcashen, maar 300sat lijkt me veel realistischer. Dus gewoon hodl (totdat ik het echt nodig zou hebben).
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_172156081
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 00:39 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Hou er wel rekening mee dat banken niet perse de xrp token hoeven te gebruiken, maar een andere gateway gebruiken op het netwerk.
Klopt, heb ik in een latere reactie verduidelijkt. Maar wanneer beide partijen gebruik maken van Ripple is er weinig reden om het niet te doen omwille van de extra kostenbesparing.

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 00:49 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Vakantieperiode? In Japan is het geen vakantie hoor.
Idd niet bij stilgestaan dat ze ook een afdeling in Japan hebben. We zullen zien :-)
pi_172157113
quote:

[..]

[ afbeelding ]

How about SIA? Die krijgen een eigen ASIC en het is een dik platform met online decentralized storage, dat kan wel eens een ransomware killer zijn met veel potentie?

Ik heb er iig wel wat inzitten, alleen die marketcap ;(
Lambo of Rekt
pi_172157152
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 21:46 schreef attixx het volgende:

[..]

Ik zou je het zeker niet afraden, maar Ripple (XRP) kan alle kanten uit net zoals elke andere cypto. Maar je moet wel weten dat banken gebruik kunnen maken van Ripple zonder hun crypto munt (XRP - degene die we kopen) te gebruiken. Dus instant transacties met 30% kostenbesparing zijn perfect mogelijk zonder XRP. Het voordeel van XRP is dat banken boven de 30% die ze door de Ripple technologie te gebruiken met XRP nog 30% extra kostenbesparing kunnen halen (60% in totaal). Ik verwacht dat banken eerst gewoon Ripple gaan gebruiken en pas als alles goed lijkt te gaan XRP in overweging zullen nemen, zeg nu zelf 30% extra kostenbesparing is te mooi om te laten liggen. Dus laat ons hopen dat Ripple veel banken voor zich weet te winnen en dan geloof ik een mooie toekomst :-). Ripple promoot ook actief hun XRP munt dus tot daar alles goed :).

Een dalende en onstabiele crypto markt zal vrees ik wel banken afschrikken om mee te stappen in het XRP verhaal. En hoewel blockchain/tangle op zich een heel mooie toekomst heeft moeten we ook realistisch zijn en beseffen dat we miljoenen pompen in startups die veelal nog geen werkend product hebben en momenteel in de realiteit amper gebruikt worden. Veel van deze crypto's zullen binnen 1-10j? niets meer waard zijn en een klein % gaan het echt maken. Wanneer er een aantal grote projecten falen verwacht ik wel wat paniek/correcties in crypto/blockchain land. Ripple is niet de enige die hiermee bezig is, dus er zijn wat kapers op de markt, maar ze hebben wel momenteel al wat grote namen in hun portfolio zitten en een team van 160 man sterk, dus fingers crossed.
https://steemit.com/rippl(...)rise-and-fall-of-xrp :o

Dat is de reden waarom ripple niet zo populair is gok ik.
Lambo of Rekt
pi_172157221
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 08:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

How about SIA? Die krijgen een eigen ASIC en het is een dik platform met online decentralized storage, dat kan wel eens een ransomware killer zijn met veel potentie?

Ik heb er iig wel wat inzitten, alleen die marketcap ;(
De marketcap is toch maar ongeveer 385 miljoen dollar? Bedoel je niet de grote hoeveelheid circulating supply?

Ik begrijp je punt dat een coin met lagere circulating supply misschien makkelijker stijgt/daalt. Maar in dit geval is Sia een goedkope coin, dus kun je er toch een grotere hoeveelheid van kopen? Als de koers dat minimaal stijgt/daalt heb je alsnog de zelfde impact in vergelijking met een coin waarvan je er minder koopt maar die volatiler is?
pi_172157251
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 09:03 schreef carebaer het volgende:

[..]

De marketcap is toch maar ongeveer 385 miljoen dollar? Bedoel je niet de grote hoeveelheid circulating supply?

Ik begrijp je punt dat een coin met lagere circulating supply misschien makkelijker stijgt/daalt. Maar in dit geval is Sia een goedkope coin, dus kun je er toch een grotere hoeveelheid van kopen? Als de koers dat minimaal stijgt/daalt heb je alsnog de zelfde impact in vergelijking met een coin waarvan je er minder koopt maar die volatiler is?
Ik bedoel de coincap ja, of iig de circulating supply idd. En dat schijnt nog niet alles te zijn, er zou nog een aantal miljard erbij komen meen ik gelezen te hebben.
Lambo of Rekt
pi_172159445
-deleted-

Is er al nieuws wanneer Waves client met 2fa gaat komen? Het gaat echt tegen mijn natuur in op die client Waves te zetten. Je kan inloggen met enkel je wachtwoord en ten alle tijden je seed raadplegen in je account. Heel veilig voelt het niet aan..

[ Bericht 43% gewijzigd door fckdedeurkruk op 04-07-2017 11:37:20 ]
pi_172160768
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:06 schreef fckdedeurkruk het volgende:
-deleted-

Is er al nieuws wanneer Waves client met 2fa gaat komen? Het gaat echt tegen mijn natuur in op die client Waves te zetten. Je kan inloggen met enkel je wachtwoord en ten alle tijden je seed raadplegen in je account. Heel veilig voelt het niet aan..
Ik heb de telefoonwallet, daar heb je nog een pincode erop zitten.
Lambo of Rekt
  dinsdag 4 juli 2017 @ 12:07:43 #49
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172160823
quote:

ze kosten nu niets , dus goedkoop inslaan en lekker laten staan
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_172160847
PIVX ook hard zeg.

Waar ik vooral van baal is al die verschillende wallets, laat lekker ff iemand komen met een wallet waar je álles in kwijt kan, desnoods met behulp van plugins van de platformbouwers van de specifieke coin. :{
Lambo of Rekt
pi_172160893
quote:
-deleted-

Dat wachtwoord werkt wel alleen op jouw eigen apparaat he.

Maar ik snap wat je bedoelt.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 12:13:43 #52
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172160954
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:08 schreef EggsTC het volgende:
PIVX ook hard zeg.

Waar ik vooral van baal is al die verschillende wallets, laat lekker ff iemand komen met een wallet waar je álles in kwijt kan, desnoods met behulp van plugins van de platformbouwers van de specifieke coin. :{
gammele site wel , had het idd gezien
  dinsdag 4 juli 2017 @ 12:17:46 #53
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172161043
is er voor verge touwens een online wallet?
pi_172161054
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:17 schreef Thezappa het volgende:
is er voor verge touwens een online wallet?
Ik gebruik de exchange.
Lambo of Rekt
  dinsdag 4 juli 2017 @ 12:26:32 #55
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_172161223
Ik vind de Ripple toch best wel een interessant projectje.
Heb er dus een paar gekocht om te kijken waar het naar toe gaat. (100)

Zijn geen wereldschokkende bedragen, maar ik doe het meer voor de fun en de interesse in de techniek dan het daadwerkelijke veel geld verdienen. (hoewel een beetje extra geld nooit kwaad kan ;) )
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 4 juli 2017 @ 12:37:55 #56
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172161461
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik gebruik de exchange.
Ik ook nog , maar ga de vakantie eens even een aantal wallets aanmaken Haha

Je hebt het trouwen verkeerd over xrp Hehe

http://themarketmogul.com/ripple-internet-money/?hvid=4YCxgu
pi_172161681
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat wachtwoord werkt wel alleen op jouw eigen apparaat he.

Maar ik snap wat je bedoelt.
Uiteraard, maar als iemand jouw inlog toevallig ook achterhaalt ben je de sjaak ;)
  Moderator dinsdag 4 juli 2017 @ 12:49:35 #58
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172161716
Vinden jullie het ook niet 'opvallend rustig' m.b.t. Bitcoin en de naderende deadline van 1 augustus?
Of is dit in cryptotermen nog 'mijlenver weg'?

Eerlijk gezegd had ik wel wat grote schommelingen verwacht. Of staat dat nog te gebeuren? :+
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172161764
quote:
-deleted-

Hier maak ik me ook wel een beetje zorgen om soms. Zeker als het om een aardig bedrag begint te gaan.
  † In Memoriam † dinsdag 4 juli 2017 @ 12:56:46 #60
230491 Zith
pls tip
pi_172161886
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:49 schreef onlogisch het volgende:
Vinden jullie het ook niet 'opvallend rustig' m.b.t. Bitcoin en de naderende deadline van 1 augustus?

Eerlijk gezegd had ik wel wat grote schommelingen verwacht. Of staat dat nog te gebeuren? :+
1 aug is niets. Quote mij maar
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_172161982
quote:
PIVX ook hard zeg.

Van een maat van me had ik begrepen dat Ledger Nano S binnenkort paper wallets gaat ondersteunen. Kun je dus dan zelf custom wallets toevoegen.
pi_172162060
quote:
-deleted-

Je kan ook na iedere keer dat je inlogt je account weer verwijderen uit de client.
Die voeg je met je seed zo weer toe.

Raadplegen van je saldo kan a.d.v. je Waves adres, op http://wavesgo.com dus ook daarvoor hoef je niet in te loggen op je client.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 13:12:31 #63
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_172162253
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:56 schreef Zith het volgende:

[..]

1 aug is niets. Quote mij maar
Bij deze gequote :P

Er wordt toch redelijk wat aandacht aan besteed dus je zou verwachten dat er wel iets van een verschuiving zou plaats vinden (?)
Misschien pas vlak van te voren? Of gewoon naiviteit doordat iedereen met dollartekens in de ogen zit.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_172162453
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:49 schreef onlogisch het volgende:

Het is allemaal wat tam de afgelopen weken. Denk ook doordat er een aardige correctie is geweest en de mensen die gouden bergen zagen daardoor een beetje geschrokken zijn. Maar ik verwacht de komende weken dat 1/8 wel invloed gaat hebben, of er nou wel of niet écht iets gebeurd. Het kan ook een ontlading zijn dát er juist niks significants gebeurd en dus een sprong omhoog na 1/8.
pi_172162485
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 13:04 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je kan ook na iedere keer dat je inlogt je account weer verwijderen uit de client.
Die voeg je met je seed zo weer toe.

Raadplegen van je saldo kan a.d.v. je Waves adres, op http://wavesgo.com dus ook daarvoor hoef je niet in te loggen op je client.
Ahh thanks! Slaat de Waves client ook nog een wallet.dat bestand op op je PC of een ander bestand waar je private key in zit?

Ook heb ik nog een vraagje of de Antshares client. Ik wil 'm graag installeren, maar ik krijg een popup met de vraag of ik 'onchain root certificate' wil installeren. Volledige melding: 'Antshares must install Onchain root certificate to validate assets on the blockchain, install it now?'. Ik heb gegoogeld maar ik kom er niet uit of dit nu nodig is om te installeren of niet. Iemand die dit weet? :)
pi_172163057
quote:
Zeker, inmiddels al bijna 15% up!
pi_172163669
quote:
Zeer zeker.
Weer zo'n ninja aankondiging :)
pi_172163751
Lekker hoor :)
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:12:25 #71
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_172163827
Yesh, één van mijn munten staat op +60%. Hopelijk houdt ie zijn waarde, niet dat het morgen weer net zo hard zakt😅
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:28:30 #72
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_172164227
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:12 schreef DrSnuggle het volgende:
Yesh, één van mijn munten staat op +60%. Hopelijk houdt ie zijn waarde, niet dat het morgen weer net zo hard zakt😅
Safex?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:31:42 #73
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_172164313
Dit word een mooie dag voor Waves gok ik zo. *O*
And there are still no americans in Bagdad !!
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:52:05 #74
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172164793
Pfff litebit down, altijd als er stijging is
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:54:29 #75
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172164857
18% plus
pi_172164859
Er was laatst een afbeelding met hoeveelheid ontwikkelingen door de developers per coin? Volgens mij komt het via github. Weet iemand waar ik dat plaatje kan vinden?
pi_172164882
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:52 schreef Thezappa het volgende:
Grote stijging of grote daling dan ligt litebit er idd uit, zeer irritant!
pi_172164913
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:52 schreef Thezappa het volgende:
Gewoon niet uitstappen :P
pi_172164924
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:56 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Instappen 💪
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:15:20 #80
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172165340
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:56 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

doe ik ook niet , maar irritant is het wel
pi_172165692
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:37 schreef Thezappa het volgende:

[..]

Mja, maar wie is dat dan... die site?

And you are?!

Snappie.
Lambo of Rekt
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:33:36 #82
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_172165752
quote:
PIVX ook hard zeg.

Gebruik de Coinomi wallet, staan veel altcoins in, eth pivx verge etc...
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:35:09 #83
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172165782
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

And you are?!

Snappie.
was iets sarcastisch hehe
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:35:20 #84
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_172165788
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

And you are?!

Snappie.
The Market Mogul jonguh!
pi_172165794
Wat doen jullie mbt je btc en altcoins en 1 augustus? Alles omzetten?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:40:37 #86
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172165916
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:35 schreef Ketchupcurry het volgende:
na wat
pi_172165939
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:40 schreef Thezappa het volgende:

[..]

na wat
USDT? USD? Euro's? Eth? Weet ik het :P
pi_172165961
WAVES :D
[P]otverdorie
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:44:39 #89
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172165996
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:41 schreef Ketchupcurry het volgende:

[..]

USDT? USD? Euro's? Eth? Weet ik het :P
omzetten na waves
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:52:43 #90
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_172166175
Waarom heb ik LTC niet gehold. Dan zat ik nu op het terras en niet onder een paar TL-lampen. -O-
  Moderator dinsdag 4 juli 2017 @ 15:52:51 #91
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172166178
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:42 schreef NatteBever het volgende:
WAVES :D
Die gaat morgen vast wel weer -15% :O
4045
onlogisch
pi_172166208
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:52 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Die gaat morgen vast wel weer -15% :O
Welnee
https://blog.wavesplatfor(...)ckchain-674e17c3b067
pi_172166298
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:35 schreef Ketchupcurry het volgende:
Ik delete alles en sla al mijn harde schijven kapot
pi_172166313
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:52 schreef Repeating het volgende:
Waarom heb ik LTC niet gehold. Dan zat ik nu op het terras en niet onder een paar TL-lampen. -O-
Ik mis Geralt, onze LTC huilerd! :')
  Moderator dinsdag 4 juli 2017 @ 16:04:50 #95
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172166428
quote:
Alsof dat een garantie is dat Waves nu opeens blijvend omhoog gaat :?
Er zijn de laatste weken wel vaker berichten over Waves naar buiten gekomen. Het stijgt wat, het daalt wat. Maar vooralsnog blijft het een beetje rond het zelfde peil.
4045
onlogisch
pi_172166430
Gedachte-experimentje:

Stel, je zou terug mogen naar 1 dag in het verleden, en je had ¤1000 tot je beschikking. Tot welke datum zou je teruggaan en wat zou je kopen? :)
pi_172166446
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:04 schreef kthxbye het volgende:
Gedachte-experimentje:

Stel, je zou terug mogen naar 1 dag in het verleden, en je had ¤1000 tot je beschikking. Tot welke datum zou je teruggaan en wat zou je kopen? :)
Das niet zo moeilijk toch?
Lambo of Rekt
  Moderator dinsdag 4 juli 2017 @ 16:06:15 #98
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172166458
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:04 schreef kthxbye het volgende:
Gedachte-experimentje:

Wat is dit nou voor een rare vraag. Terug naar 2009 natuurlijk.
4045
onlogisch
pi_172166469
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dit ja, ik zou pizza's verkopen om bitcoins te vangen.
Lambo of Rekt
pi_172166471
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ok, laten we het interessanter maken: geen BTC of ETH.
  Eindredactie Games dinsdag 4 juli 2017 @ 16:07:09 #101
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_172166484
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:37 schreef Thezappa het volgende:

[..]

eind juli krijg ik zonnenpanelen op mijn dak dankzij ripple. Dan mogen ze van mij helemaal instorten.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_172166501
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:06 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ok, laten we het interessanter maken: geen BTC of ETH.
DGB natuulk
[P]otverdorie
  dinsdag 4 juli 2017 @ 16:12:44 #103
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_172166618
Ik vraag me wel af hoeveel Nederlanders geld hebben verloren met Ethereum. Ethereum stond rond zijn hoogtepunt in Nederland namelijk op nummer 1 bij de Google Trends. :P
  dinsdag 4 juli 2017 @ 16:15:02 #104
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172166676
btc kopen als een malle
pi_172166688
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:12 schreef Repeating het volgende:
Ik vraag me wel af hoeveel Nederlanders geld hebben verloren met Ethereum. Ethereum stond rond zijn hoogtepunt in Nederland namelijk op nummer 1 bij de Google Trends. :P
Ik heb er een appartement mee gewonnen :P
[P]otverdorie
pi_172166813
Waves moon?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 16:20:32 #107
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_172166863
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:18 schreef Toto69 het volgende:
Waves moon?
Beetje jammer. Goedkoop bijkopen is voorbij. En ik heb er maar 150 :'(
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_172166890
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:06 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit ja, ik zou pizza's verkopen om bitcoins te vangen.
_O-
pi_172166901
Waves blijft een shitcoin.
pi_172166910
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:21 schreef xminator het volgende:
Leg eens uit?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 16:24:17 #111
157922 fathank
pi_172166957
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:22 schreef Typisch het volgende:

[..]

Leg eens uit?
jeremy van de gym heeft dat op facebook gezet
  dinsdag 4 juli 2017 @ 16:30:12 #112
131603 Afwazig
Serious business
pi_172167099
quote:
Wow ik ben om. Ik dump alles en zet het om in TIPS.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 16:30:26 #113
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_172167105
quote:

[..]

Leg eens uit?
Dat doet die nooit. :')
  dinsdag 4 juli 2017 @ 16:35:28 #114
236839 TimKuik
pi_172167215
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:30 schreef Mattt het volgende:

[..]

Dat doet die nooit. :')
Idd, hij haat gewoon omdat hij vorige week maandag in Fiat gegaan is.
pi_172167217
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:24 schreef fathank het volgende:

[..]

dat hep op feesboek gestaan!

ik heb er ook maar 84
pi_172167221
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:30 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Wow ik ben om. Ik dump alles en zet het om in TIPS.
haha TIPS Fedora :')
pi_172167234
quote:
Ga je dit nu iedere dag een keer roepen?
pi_172167396
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:24 schreef fathank het volgende:

[..]

Omdat Jeremy dat erop heb gezet heb ik er maar weer bijgekocht! Heb er nu 616 😀
  dinsdag 4 juli 2017 @ 16:53:22 #119
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172167598
waves na de 100 , mooi zakcentje
pi_172167602
quote:
Groot gelijk, ik zou ze niet aanraken.
pi_172167607
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:53 schreef Thezappa het volgende:
Volgend jaar 😊
pi_172167619
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:53 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Groot gelijk, ik zou ze niet aanraken.
Gelijk verkopen ik bied 1000 euro voor al je waves!! Ik zou het doen! Zo'n aanbod krijg je nooit meer!
  dinsdag 4 juli 2017 @ 16:56:00 #123
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_172167651
Waves naar de ¤100 is zeker niet ondenkbaar. _O_.
pi_172167682
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:53 schreef Thezappa het volgende:
101?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 17:44:12 #125
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_172168767
Zou me niks verbazen als Waves z'n dagwinst grotendeels weer teniet doet.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_172168781
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 17:44 schreef VeX- het volgende:
Zou me niks verbazen als Waves z'n dagwinst grotendeels weer teniet doet.
Dat lijkt me niet zo'n moeilijke voorspelling als de helft van die dagwinst alweer verdampt is :P
  dinsdag 4 juli 2017 @ 17:47:03 #127
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_172168830
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 17:44 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet zo'n moeilijke voorspelling als de helft van die dagwinst alweer verdampt is :P
Murica...
  dinsdag 4 juli 2017 @ 18:43:00 #128
460536 niggeplease
niggeplease
pi_172170036
ether down oO/
pi_172170112
quote:

[..]

Leg eens uit?
Zo goed als geen adoption en weinig interesse vanuit de markt.

Dan nog kan je de allerbeste zijn, zolang niemand interesse heeft maakt het geen flikker uit.
  Moderator dinsdag 4 juli 2017 @ 19:14:24 #130
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172170908
Waves alweer 10% van de vermeende 22% winst kwijt na dat berichtje over Deloitte. :)
4045
onlogisch
pi_172171077
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 18:46 schreef xminator het volgende:

[..]

Dan nog kan je de allerbeste zijn, zolang niemand interesse heeft maakt het geen flikker uit.
Hoeveel winst heb jij al met crypto behaald? Ik gok max 10%?
[P]otverdorie
pi_172171151
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:19 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Hoeveel winst heb jij al met crypto behaald? Ik gok max 10%?
Mijn kleine interview met Sasha van Waves heeft alleen al bijna 1000 lezers bereikt vorige week. Terwijl andere artikelen hooguit de helft aantikken.

Dus de interesse is er zeker.
pi_172171212
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 18:46 schreef xminator het volgende:

[..]

Hoe meet je adoption? Kun je dat kwantificeren? Idem voor 'interesse vanuit de markt' (welke markt bedoel je trouwens?).
pi_172171269
Dat jullie er überhaupt op reageren.....
Don't feed the troll
pi_172172803
FunFair doet het ook wel goed, +554,95% 8)7
pi_172172927
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:18 schreef Vesz het volgende:
FunFair doet het ook wel goed, +554,95% 8)7
Coinmarketcap zegt -28,8%
https://coinmarketcap.com/assets/funfair/
pi_172173060
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 20:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Coinmarketcap zegt -28,8%
https://coinmarketcap.com/assets/funfair/

Net nog niet, weer een bug zo te zien.
pi_172173434
quote:
Goed verhaal
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_172175383
Zojuist plaatst er iemand bij PIVX een buy wall van +- 50 BTC op 0.00093. Deze wordt in ongeveer 2 minuten weggehaald door sells van 2 en 3.8 BTC (steeds precies dezelfde aantallen). Nadat de sell wall is opgeslokt wordt er nog een keer +- 5 btc verkocht tot alles aan 0.00085. Direct daarna wordt er een nieuwe buy wall geplaatst van 50 BTC op 0.00089.

Iemand die mij kan uitleggen wat daar gebeurden? Ik neem aan dat er een/enkele whales achter zitten met bepaalde tactiek, maar ik kan zou niet weten wat.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:36:00 #140
460536 niggeplease
niggeplease
pi_172175661
Veritaseum m00n
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:49:16 #141
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172176199
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:14 schreef onlogisch het volgende:
Waves alweer 10% van de vermeende 22% winst kwijt na dat berichtje over Deloitte. :)
ETH zou ook nooit meer iets worden (zomer 2016 in mekaar gedonderd) na dat DAO gebeuren en de hardfork, die eruit voortkwam, ondanks dat Microsoft reeds eind 2015 ETH als basis voor hun Azure als "Blockchain as a Service" toevoegde. Raad eens welk platform ze tegenwoordig ook in datzelfde project ondersteunen?

Nu dus Deloitte (bericht er nu uitgegooid voor de vakantie/fiscale jaarafsluiting in VS, die al in oktober is).

Walvissen hebben een makkelijke pump&dump gehad. Extra koopmomentje verwacht ik nog wel.
The best firms advertise the least...
pi_172176264
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:49 schreef edcetera het volgende:

[..]

ETH zou ook nooit meer iets worden (zomer 2016 in mekaar gedonderd) na dat DAO gebeuren en de hardfork, die eruit voortkwam, ondanks dat Microsoft reeds eind 2015 ETH als basis voor hun Azure als "Blockchain as a Service" toevoegde. Raad eens welk platform ze tegenwoordig ook in datzelfde project ondersteunen?

Nu dus Deloitte (bericht er nu uitgegooid voor de vakantie/fiscale jaarafsluiting in VS, die al in oktober is).

Walvissen hebben een makkelijke pump&dump gehad. Extra koopmomentje verwacht ik nog wel.
Yep, zo'n berichtje over Deloitte is leuk...goed teken dat er ontwikkelingen zijn maar is echt niet baanbrekend of zo waardoor je genoeg hype kunt creeëren voor een pump.
pi_172176447
Mocht er iemand naar gran canaria willen, hier kan je accomodaties huren met waves.

http://canariaviva.com/themler/
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:59:20 #144
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172176518
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:57 schreef DaRealDeal het volgende:
Mocht er iemand naar gran canaria willen, hier kan je accomodaties huren met waves.

DaRealDeal heeft een vakantiehuisje gekocht met z'n cryptos :P
  dinsdag 4 juli 2017 @ 22:11:43 #145
131603 Afwazig
Serious business
pi_172176948
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:57 schreef DaRealDeal het volgende:

Dit wordt straks zo'n 10.000 Bitcoins en een pizza verhaal. :P
pi_172177002
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 22:11 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Dit wordt straks zo'n 10.000 Bitcoins en een pizza verhaal. :P
Ik ken iemand die een jeans afrekende met dgb, dat ding was op een gegeven moment 8k waard _O-
pi_172177178
Ja, net zoals dat café in Ede waar je met waves kan betalen. Kijk wel uit voordat ik het daar op een zuipen zet en met waves aftik 😋
pi_172177224
Dit soort dingen laten nog maar eens zien dat crypto totaal ongeschikt is als betaalmiddel :')
[P]otverdorie
pi_172177334
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:59 schreef edcetera het volgende:

[..]

DaRealDeal heeft een vakantiehuisje gekocht met z'n cryptos :P
Whahaha was het maar zo'n feest dat ik een vakantiehuisje kon kopen met mijn waves 😉
pi_172178003
Via deze tweet https://twitter.com/AceOfWallStreet/status/850431409558876165
kom je bij een document waar alle bizarre gebeurtenissen in cryptoland van de laatste jaren zijn opgesomd.
De meesten ken ik nog wel....man, man wat een bizar wereldje eigenlijk :o
pi_172178088
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 22:18 schreef NatteBever het volgende:
Dit soort dingen laten nog maar eens zien dat crypto totaal ongeschikt is als betaalmiddel :')
Naja, ik ken toch iemand die z'n appartement er mee afrekent :P
  dinsdag 4 juli 2017 @ 23:11:43 #152
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172178783
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 22:48 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik zie weer een stiekeme referral code aankomen:

MET Zolderkamer op zeezicht blijkbaar + 100 Mbps internet-connectie :P

Casa "Fok de la Crypta" :)

[ Bericht 2% gewijzigd door edcetera op 04-07-2017 23:17:29 ]
pi_172178913
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 22:48 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Haha, als ruilmiddel is het dan weer zéééééééér geschikt idd ;)
[P]otverdorie
pi_172178987
Die figuren op Waves Slack het lijkt net een sekte :')
  dinsdag 4 juli 2017 @ 23:26:04 #155
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172179156
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 23:19 schreef fukforce het volgende:
Die figuren op de Waves Slack het lijkt net een sekte :')
Welcome to social media groups :')

[edit] Wat staat je trouwens niet aan? Het ergste is nog geen kritiek mogen plaatsen en gebanned worden MAAR ongefundeerd lopen zeiken is op een professioneel forum ook ongepast (het is geen FB).[/edit]

[ Bericht 7% gewijzigd door edcetera op 04-07-2017 23:32:35 ]
pi_172179284
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 23:19 schreef fukforce het volgende:
Die figuren op Waves Slack het lijkt net een sekte :')
Ligt eraan in welke thread je zit :P

In #fullnode is er bijvoorbeeld veel info over nodes, #liteclient over de... lite client, etc.

Maar in sommige threads is het wel een hoop Waves tralalalala.
pi_172179316
In ander nieuws: sinds vanavond 2 frettenpups in huis dus krijg het druk :P
Foto's volgen *)
pi_172179359
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 23:33 schreef MaGNeT het volgende:
Foto's volgen *)
Genaamd waves en lisk?
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 23:36:49 #159
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172179360
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 23:33 schreef MaGNeT het volgende:
Foto's volgen *)
Yess, geen kattenfotos meer _O_
pi_172179372
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 23:36 schreef smiths het volgende:

[..]

Genaamd waves en lisk?
Hmm, het is een idee... en dat blijft het...

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 23:36 schreef edcetera het volgende:

[..]

Yess, geen kattenfotos meer _O_
Katten :')

:P
pi_172179439
Poll: WAVES dit jaar nog naar de 10 euro?
Ja
Nee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
[P]otverdorie
pi_172179469
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 23:31 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ligt eraan in welke thread je zit :P

In #fullnode is er bijvoorbeeld veel info over nodes, #liteclient over de... lite client, etc.

Maar in sommige threads is het wel een hoop Waves tralalalala.
Gebruik jij jou fretten ook voor de jacht?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 23:47:43 #163
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172179499
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 23:37 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hmm, het is een idee... en dat blijft het...

[..]

Katten :')

:P
Niks mis met katten (net zo eigenwijs als ik) maar mijn suggestie voor je fretjes:

Moon & Soon :)
  dinsdag 4 juli 2017 @ 23:47:51 #164
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_172179502
ehh

hoe krijg ik zo'n invite voor de waves slack?

nvm
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_172179511
Total marketcap op logaritmische schaal.

bron: https://bitcointalk.org/index.php?topic=2000218.0
  dinsdag 4 juli 2017 @ 23:53:50 #166
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172179591
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 23:43 schreef NatteBever het volgende:
Poll: WAVES dit jaar nog naar de 10 euro?
Ja
Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik kies voor optie 3: " Ik vertrouw mijn glazen bol" en hodl tot 2018
pi_172179601
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 23:53 schreef edcetera het volgende:

[..]

Ik kies voor optie 3: " Ik vertrouw mijn glazen bol" en hodl tot 2018
Welke waarde geeft jou glazen bol aan in 2018? 😊
  dinsdag 4 juli 2017 @ 23:54:36 #168
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_172179602
doet er iemand nog mee met die starta ico?

https://www.startaico.com
pi_172179625
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 23:54 schreef Sosa het volgende:

Wel na gekeken, maar vraag mij af of het interessant is.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 23:57:21 #170
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172179635
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 23:54 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Welke waarde geeft jou glazen bol aan in 2018? 😊
Net zoveel als de crypto-markt er in 2018 aan geeft ;)
pi_172179669
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 23:57 schreef edcetera het volgende:

[..]

Net zoveel als de crypto-markt er in 2018 aan geeft ;)
😜 Ben echt benieuwd, zitten nog mooie ontwikkelingen aan te komen.
  woensdag 5 juli 2017 @ 00:01:40 #172
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_172179694
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 23:56 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Wel na gekeken, maar vraag mij af of het interessant is.
ok why not (of toch) dan
pi_172179709
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 23:54 schreef Sosa het volgende:

Ik ben voorlopig ff ico moe
pi_172179758
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 23:59 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Doe je ze weg als ze echt 10¤ gaan ? Of hodl ongeacht de waarde ?
pi_172179836
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 00:06 schreef JwHw het volgende:

[..]

Doe je ze weg als ze echt 10¤ gaan ? Of hodl ongeacht de waarde ?
Ik blijf ze hodlen, mits ze de waarde hebben dat ik mijn hypotheek kan aflossen. Dan word het een ander verhaal. Maar dat verwacht ik niet te halen 😊😉
  woensdag 5 juli 2017 @ 00:16:00 #176
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172179875
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 23:59 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Zeker weten, je gek laten maken door diverse coins (ik noem alles liever tokens) die zonder reden 10-30x in waarde verdubbelen is gewoon idioot: Het is nu de tijd om je erin te verdiepen en wat al die projecten inhouden: (weer) Klaar zijn voor de volgende rally, want je zult dan zien, dat echte projecten met genoeg investeerders in de "klassieke business" (niet alleen ICOs, maar ook belangrijk) DAN pas tot ontwikkeling komen.

Maar dit zijn wederom mijn 50 Satoshi...
pi_172179926
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 00:16 schreef edcetera het volgende:

[..]

Zeker weten, je gek laten maken door diverse coins (ik noem alles liever tokens) die zonder reden 10-30x in waarde verdubbelen is gewoon idioot: Het is nu de tijd om je erin te verdiepen en wat al die projecten inhouden: (weer) Klaar zijn voor de volgende rally, want je zult dan zien, dat echte projecten met genoeg investeerders (geen ICOs) DAN pas tot ontwikkeling komen.

Maar dit zijn wederom mijn 50 Satoshi...
Klopt inderdaad. 10-20 x verdubbelen is leuk als je day trade maar meer ook niet.

Ik heb heel veel vertrouwen in waves en zie echt veel potentieel hierin. En we mogen niet vergeten dat waves pas 1 jaar oud is. Daarom ben ik echt van plan ze lange termijn vast te houden. Mits uiteraard de waarde zo oploopt dat het mijn leven een stuk makkelijker maakt. (Hypotheekloos leven lijkt mij heerlijk).

Maar goed dat senario verwacht ik met 616 waves niet zo snel Haha

Maar goed you never know en dat dachten Ethereum investeerders denk ook niet.
  woensdag 5 juli 2017 @ 00:59:40 #178
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172180259
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 00:21 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Klopt inderdaad. 10-20 x verdubbelen is leuk als je day trade maar meer ook niet.

Ik heb heel veel vertrouwen in waves en zie echt veel potentieel hierin. En we mogen niet vergeten dat waves pas 1 jaar oud is. Daarom ben ik echt van plan ze lange termijn vast te houden. Mits uiteraard de waarde zo oploopt dat het mijn leven een stuk makkelijker maakt. (Hypotheekloos leven lijkt mij heerlijk).

Je hebt verschillende opties: Je gaat je volledige leven richten op cryptos en geef je baan op (of je zit al in de aandelen/exchange wereld en je doet het als "hobby"/extraatje). OF je vind het interessant en doet het puur als interesse OF als long term investment.

Voor mij verplaatst cryptos zich van optie 2 naar 3

Er zijn momenten, dat ik dacht: ALS ik in April geen 2000 Euro aan BTC extra uitgecashed had voor mijn vakantie, waren het er nu 8000-10000 extra geweest).

Anderzijds had ik het toen prive even nodig en dan is het wederom mooi om te realiseren, dat er meer is, dan een spaarrekening, die niets oplevert en ik nu wederom mooie perspectieven heb om mijn toekomst te realiseren.

Ik heb nu 30% in fiat om uit te cashen, de rest hold ik en gedeelte traden, waves houdt ik zeker een gedeelte aan (staan er nog +800 uitgeleased) en de rest gaan in long-term projecten.
  woensdag 5 juli 2017 @ 08:24:36 #179
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_172181850
Fuck veel te lage sell order geplaatst voor waves vannacht }:|
pi_172182082
Waves ^O^
pi_172182487
Wagerr op coinmarketcap:
http://coinmarketcap.com/assets/wagerr/

Leuk om te zien dat Wagerr/BTC na Waves/BTC de tweede markt is op de DEX:
http://coinmarketcap.com/exchanges/waves-dex/
pi_172183536
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 09:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wagerr op coinmarketcap:
http://coinmarketcap.com/assets/wagerr/

Leuk om te zien dat Wagerr/BTC na Waves/BTC de tweede markt is op de DEX:
http://coinmarketcap.com/exchanges/waves-dex/
Nice, die coincap.
Lambo of Rekt
pi_172183833
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 00:59 schreef edcetera het volgende:

[..]

Je hebt verschillende opties: Je gaat je volledige leven richten op cryptos en geef je baan op (of je zit al in de aandelen/exchange wereld en je doet het als "hobby"/extraatje). OF je vind het interessant en doet het puur als interesse OF als long term investment.

Voor mij verplaatst cryptos zich van optie 2 naar 3

Er zijn momenten, dat ik dacht: ALS ik in April geen 2000 Euro aan BTC extra uitgecashed had voor mijn vakantie, waren het er nu 8000-10000 extra geweest).

Anderzijds had ik het toen prive even nodig en dan is het wederom mooi om te realiseren, dat er meer is, dan een spaarrekening, die niets oplevert en ik nu wederom mooie perspectieven heb om mijn toekomst te realiseren.

Ik heb nu 30% in fiat om uit te cashen, de rest hold ik en gedeelte traden, waves houdt ik zeker een gedeelte aan (staan er nog +800 uitgeleased) en de rest gaan in long-term projecten.
Voor mij is het vooralsnog nummer 3, wat naar 2 zou kunnen gaan uiteindelijk.

Mijn werk zou ik er niet voor opgeven, vind het veels te leuk om te doen 😀
  woensdag 5 juli 2017 @ 10:44:36 #184
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172184260
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 00:21 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

als ze helft v btc halen , kom je al en heel eind haha
pi_172184648
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 10:44 schreef Thezappa het volgende:

[..]

als ze helft v btc halen , kom je al en heel eind haha
Haha als dat zou gebeuren 💪

Zit nu wel weer een leuke stijging in! 😀
  woensdag 5 juli 2017 @ 11:16:59 #186
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172184858
  woensdag 5 juli 2017 @ 11:23:51 #187
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172184986
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:04 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Haha als dat zou gebeuren 💪

Zit nu wel weer een leuke stijging in! 😀
Ik zie de eerste FOK! Tesla-meet over een paar jaar er al aankomen :D
pi_172185524
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:23 schreef edcetera het volgende:

[..]

lambo's toch?
  woensdag 5 juli 2017 @ 11:49:26 #189
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_172185527
quote:
Tsja ook niet handig als je geen 2fa gebruikt.
  woensdag 5 juli 2017 @ 11:51:43 #190
131603 Afwazig
Serious business
pi_172185559
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:23 schreef edcetera het volgende:

[..]

Ik hou het lekker bij mijn Saab.

Tesla :')

Ben op zoek naar een mooi project om in te stappen. TRST heb ik wel vertrouwen in, wellicht dat ik daar nog wat geld in stop de komende weken.
pi_172185653
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:51 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik hou het lekker bij mijn Saab.

Tesla :')

Ben op zoek naar een mooi project om in te stappen. TRST heb ik wel vertrouwen in, wellicht dat ik daar nog wat geld in stop de komende weken.
Ik kom dan wel in mijn showroom staat Mercedes 500e 😋
  woensdag 5 juli 2017 @ 12:29:19 #192
131603 Afwazig
Serious business
  Moderator woensdag 5 juli 2017 @ 12:42:26 #193
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172186490
Waves *O* Tesla besteld 8-)

Ethereum, Tesla onhold gezet -O-
4045
onlogisch
pi_172186561
LTC _O_
pi_172186639
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:42 schreef onlogisch het volgende:
Waves *O* Tesla besteld 8-)

Ethereum, Tesla onhold gezet -O-
Waar ik gisteren nog 8 Eth voor mijn waves kon kopen zijn dat er nu ondertussen 11. 😮
  woensdag 5 juli 2017 @ 13:18:05 #196
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_172187349
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:48 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Waar ik gisteren nog 8 Eth voor mijn waves kon kopen zijn dat er nu ondertussen 11. 😮
Gaat niet echt best inderdaad...
pi_172187516
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

Gaat niet echt best inderdaad...
Dat ligt eraan hoe je het bekijkt 😉
pi_172187571
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:49 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

lambo's toch?
Ik zit naar deze Lambo te kijken. Wel een occasion, maar je moet ergens beginnen.
pi_172187594
Volg je kokosnoot via de blockchain: http://fairfood.nl/blockchain/

Komt overigens vanuit Blockchain for Good

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2017 13:28:42 ]
  woensdag 5 juli 2017 @ 13:33:43 #200
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172187828
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:

Welk platform gebruiken ze voor hun blockchaintechnologie? Zie dat nergens staan.
  woensdag 5 juli 2017 @ 13:42:30 #201
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172188120
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:

3 koko's bsteld
  woensdag 5 juli 2017 @ 13:57:58 #202
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_172188537
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:23 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Dat ligt eraan hoe je het bekijkt 😉
Bekijk het dan eens anders...? :P
pi_172188617
Wat zijn nou een stuk of 4 á 5 goedkope schijtcoins waar je voor max 25¤ er een paar honderd van opvist? Ik wil net zo'n testje gaan doen als weetikwie dat hier ook deed :D Gewoon eens kijken wat beter gaat, met gezond verstand proberen te handelen, of gewoon random wat goedkope shit opvissen en hopen op een P&D.

En nee, ik heb niet zelf al heel veel onderzocht, ik wil het echt zo random mogelijk houden en ga voor zo'n bedrag niet mijn tijd in onderzoek stoppen :)
  woensdag 5 juli 2017 @ 14:07:09 #204
153506 Captain_Fabulous
pi_172188767
Wat vinden jullie van de Dash? Een helemaal op anonimiteit gerichte crypto, lijkt me iets dat best groot kan worden. Gezien de toestand van de wereld, zie ik een behoefte.Al is dat misschien wat cynisch gedacht. Maar uiteindelijk moet je als het om geld gaat niet al te idealistisch denken.
  woensdag 5 juli 2017 @ 14:12:17 #205
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172188925
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 14:07 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat vinden jullie van de Dash? Een helemaal op anonimiteit gerichte crypto, lijkt me iets dat best groot kan worden. Gezien de toestand van de wereld, zie ik een behoefte.Al is dat misschien wat cynisch gedacht. Maar uiteindelijk moet je als het om geld gaat niet al te idealistisch denken.
Dash is niet de enige, die dat biedt: Monero en het van Dash afgeleidde PIVX bijvoorbeeld ook. Dash heeft wel een goed promo-team en een degelijk developers-team.
  woensdag 5 juli 2017 @ 14:15:43 #206
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_172188999
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juli 2017 14:01 schreef Cyanide- het volgende:
Wat zijn nou een stuk of 4 á 5 goedkope schijtcoins waar je voor max 25¤ er een paar honderd van opvist? Ik wil net zo'n testje gaan doen als weetikwie dat hier ook deed :D Gewoon eens kijken wat beter gaat, met gezond verstand proberen te handelen, of gewoon random wat goedkope shit opvissen en hopen op een P&D.

En nee, ik heb niet zelf al heel veel onderzocht, ik wil het echt zo random mogelijk houden en ga voor zo'n bedrag niet mijn tijd in onderzoek stoppen :)
Verge is goedkoop (140sat op het moment) voor 25e heb je er ongeveer 7500. Tevens bezit ik wat Siacoins die zijn ook goedkoop

Maar hoelang je moet vasthouden weet natuurlijk niemand
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_172189054
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 14:15 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Verge is heel goedkoop (140sat op het moment) voor 25e heb je er ongeveer 7500. Tevens bezit ik wat Siacoins die zijn ook goedkoop
Verge heb ik er al 10k van :@ _O-

SIA heb ik twee leuke klappers mee gemaakt, maar nou niet echt vertrouwen dat die op de langere termijn wat gaan doen :)

Maar misschien ben ik het nu al aan overthinken. Het mogen echt net 'nieuwe' obscure shitcoins zijn. Het is echt puur gewoon de test of je hier nu echt tijd in moet stoppen of je met een monkey methode net zo ver komt.
pi_172189085
quote:

Het schijnt dat Waves een schijtcoin is.
pi_172189105
quote:
9s.gif Op woensdag 5 juli 2017 14:19 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Het schijnt dat Waves een schijtcoin is.
Goed punt, al is die wat te duur voor m'n 25¤ ;(
  woensdag 5 juli 2017 @ 14:21:08 #210
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_172189112
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juli 2017 14:18 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Verge heb ik er al 10k van :@ _O-

SIA heb ik twee leuke klappers mee gemaakt, maar nou niet echt vertrouwen dat die op de langere termijn wat gaan doen :)

Maar misschien ben ik het nu al aan overthinken. Het mogen echt net 'nieuwe' obscure shitcoins zijn. Het is echt puur gewoon de test of je hier nu echt tijd in moet stoppen of je met een monkey methode net zo ver komt.
Ik doe ook maar wat haha. Maar Verge vind ik wel interressant om te volgen qua ontwikkelingen.

Zo heb ik de 1StBlood coin. Geen idee wat het is 2 weken geleden stond ik op 130% winst. Nu nog maar 25 :') toch leuk een beetje gokken. Veel coins die ik via dit topic heb gekocht staan op verlies :o te laat mee ingestapt maar houd het gewoon vast.
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_172189134
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juli 2017 14:20 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Synergy kopen kan ook. Shitcoin, staat wel 'hoog' maar wordt om de 1.5-2 weken een keer x3-x4 gepumpt. Opvallend patroon.
pi_172189144
quote:

Dit heb ik zelf ook gedaan een paar jaar geleden. Sommige coins zijn mislukt en hoor je nooit meer iets van. Bijvoorbeeld IFC, gekocht voor 100 euro, en dat was een paar weken terug 5000 dollar waard, helaas niet verkocht 8)7 .... is nu weer even flink weggezakt
pi_172189154
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 14:21 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Ik doe ook maar wat haha. Maar Verge vind ik wel interressant om te volgen qua ontwikkelingen.

Zo heb ik de 1StBlood coin. Geen idee wat het is 2 weken geleden stond ik op 130% winst. Nu nog maar 25 :') toch leuk een beetje gokken veel coins die ik via dit topic heb gevolgd en gekocht staan op verlies :o te laat mee ingestapt maar houd het gewoon vast.
Das ook een beetje mijn gebrek ja, teveel FOMO gekocht :') Waaronder dingen als Verge (-35%), CFI (-55%), WING (-57%) en BAT (-49%). _O- gelukkig geen bedragen waar ik van moet liggen, maar wil het eens 'anders' proberen :)
  woensdag 5 juli 2017 @ 14:28:07 #214
153506 Captain_Fabulous
pi_172189281
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 14:12 schreef edcetera het volgende:

[..]

Dash is niet de enige, die dat biedt: Monero en het van Dash afgeleidde PIVX bijvoorbeeld ook. Dash heeft wel een goed promo-team en een degelijk developers-team.
Hoe maak je die afweging over het development team, door wat op fora wordt gezegd ed?
  woensdag 5 juli 2017 @ 14:50:04 #215
324708 Fok-now
The only one
pi_172189763
Over goedkope coins gesproken......

http://coinmarketcap.com/currencies/denarius-dnr/
Post in Cryptocurrencies sinds #1
pi_172189781
Vast al voorbij gekomen hier, maar toch:

quote:
Grote Zuid-Koreaanse bitcoin- en ethereumexchange is gehackt

De Zuid-Koreaanse exchange Bithumb is getroffen door een hack. De exchange ontkent dat er wachtwoorden zijn buitgemaakt, maar gebruikers stellen dat zij cryptovaluta zijn verloren. Details over de hack zijn schaars.

Volgens het Zuid-Koreaanse persbureau Yonhap heeft de exchange vorige week vrijdag contact opgenomen met de autoriteiten in het land omdat persoonsgegevens zouden zijn buitgemaakt. Het Internet & Security Agency zou een onderzoek hebben ingesteld naar het incident. Bithumb zegt dat de hack plaatsvond op een persoonlijke computer van een van zijn medewerkers. Gegevens van 31.800 klanten zouden daarbij zijn buitgemaakt, maar geen wachtwoorden. Het gaat om drie procent van alle gebruikers.

Motherboard meldt dat gebruikers van de exchange klagen dat zij cryptovaluta zijn kwijtgeraakt na de hack. Een van de gebruikers claimt ter waarde van 7,1 miljoen Koreaanse won te hebben verloren, omgerekend zo'n 5400 euro. Website BraveNewCoin claimt dat er voor miljarden aan Koreaanse won zou zijn weggesluisd uit accounts van Bithumb-gebruikers.

Mogelijk hebben de hackers toegang weten te krijgen tot accounts door zich voor te doen als medewerkers van Bithumb. In ieder geval één gebruiker zou op die manier een code hebben afgestaan waarmee hij toegang verleende tot zijn account. Bithumb wil gebruikers compenseren voor het uitlekken van de persoonlijke informatie. De exchange betaalt de getroffen gebruikers tot 100.000 won per persoon, omgerekend zo'n 77 euro. Daarnaast schrijven Zuid-Koreaanse media dat gebruikers die valuta hebben verloren een verdere vergoeding zullen ontvangen als het schadebedrag is vastgesteld.
https://tweakers.net/nieu(...)ange-is-gehackt.html
pi_172189810
Ik heb het flauwe vermoeden dat we in een lange bearmarket terecht zijn gekomen. Zo af en toe een oprisping maar het lijkt er op dat we toch steeds verder naar beneden tuimelen. Zowel de totale marketcap als handelsvolume in USD nemen de afgelopen 2 a 3 weken af.

Bij eth zie je ook dat als het handelsvolume lager dan 1,5 miljoen is dat de koers daalt. Bij 2 miljoen plus zie je dat de koers stijgt.

Ik vrees dat we nog een paar jaar geduld moeten hebben voor alles weer in de lift vliegt zoals in de periode januari tot en met half juni.
  woensdag 5 juli 2017 @ 15:04:10 #218
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172190061
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 14:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Hoe maak je die afweging over het development team, door wat op fora wordt gezegd ed?
Responsesnelheid op de diverse social media kanalen, waar ze op actief zijn, updates, degelijkheid en ontwikkeling van hun clients en professionele achtergrond.
  woensdag 5 juli 2017 @ 15:05:21 #219
157922 fathank
pi_172190090
quote:
Een coin is zo anoniem (of niet) als het handelen van de gebruiker.
  woensdag 5 juli 2017 @ 15:34:50 #220
236839 TimKuik
pi_172190761
Waarschijnlijk al langsgekomen:

https://uetoken.com/

Iemand al meegedaan aan deze ICO?
pi_172190958
quote:

Wat maakt het uit dat je er een paar honderd hebt voor 25euro, je wilt toch uiteindelijk procentueel gezien max rendement hebben? Ik denk dat je coins met een kleine marketcap bedoel en dus bij weinig volume een paar keer over de kop kunnen gaan. In dat geval gewoon op coinmarketcap kijken vanaf pagina 3? https://coinmarketcap.com/3
pi_172191007
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2017 15:34 schreef TimKuik het volgende:
Waarschijnlijk al langsgekomen:

https://uetoken.com/

Iemand al meegedaan aan deze ICO?
Ziet er goed uit, hoeveel ga jij er in investeren en wat denk je dat ie gaat doen in de toekomst?? x3 ?? x5??
  woensdag 5 juli 2017 @ 16:02:46 #223
153506 Captain_Fabulous
pi_172191424
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 15:42 schreef smiths het volgende: Ik denk dat je coins met een kleine marketcap bedoel en dus bij weinig volume een paar keer over de kop kunnen gaan. In dat geval gewoon op coinmarketcap kijken vanaf pagina 3? https://coinmarketcap.com/3
Hoe vaak gebeurt het eigelijk als je een obscuur muntje koopt, dat je hem niet verkocht krijgt als je van een stijging wil profiteren? Dat je er dus mee blijft zitten?
Als je op die site sorteert op dagverschillen, zou je ECC moeten kopen. 50% kwijt, dus die gaat vast omhoog, eens een keertje. Maar...een volume van 62.000 dollar is wel erg laag. Of niet?
pi_172192220
Als ik deze intro lees denk ik echt aan zo'n over enthousiaste studievereniging student die net iets te enthousiast is.
pi_172193743
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 16:34 schreef Piet_Jan het volgende:
Als ik deze intro lees denk ik echt aan zo'n over enthousiaste studievereniging student die net iets te enthousiast is.
Verbeter hem, zou ik zeggen :)
[P]otverdorie
pi_172194815
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juli 2017 14:20 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Koop dan microwaves
  woensdag 5 juli 2017 @ 18:08:42 #228
131603 Afwazig
Serious business
pi_172195073
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 17:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Koop dan microwaves
:') :'( :') :'( :') :D
  woensdag 5 juli 2017 @ 19:20:37 #229
460536 niggeplease
niggeplease
pi_172196909
veritaseum top 20 *O*
nr 2 asset.

[ Bericht 6% gewijzigd door niggeplease op 05-07-2017 19:40:41 ]
  woensdag 5 juli 2017 @ 20:00:56 #230
387249 exelletor
exelleren?
pi_172198056
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 15:44 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ziet er goed uit, hoeveel ga jij er in investeren en wat denk je dat ie gaat doen in de toekomst?? x3 ?? x5??
Misschien is dit wel de nieuwe doge. Er is al voor $12 duizend aan tokens verkocht. Op Waves is er nu een kopie van verschenen, maar die doet niet zoveel.
pi_172198178
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:20 schreef niggeplease het volgende:
veritaseum top 20 *O*
nr 2 asset.
Waarom zijn die zo duur? En wat is er zo speciaal aan?

Ik zie dat er 1.2 mil in omloop zijn van een max supply van 100 mil?
pi_172198384
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:00 schreef exelletor het volgende:

[..]

Misschien is dit wel de nieuwe doge. Er is al voor $12 duizend aan tokens verkocht. Op Waves is er nu een kopie van verschenen, maar die doet niet zoveel.
Haha wat een baas 😂 Ik zat ook al aan zoiets te denken... maar had nooit gedacht dat er mensen daadwerkelijk geld in zouden stoppen!

Hij heeft gewoon al even 12k verdiend 🤣🤣🤣

Die kerel die dezelfde soort ico op het waves platform heeft 😂

Ik ga daar een token naartoe sturen die ik zelf gecreëerd heb. Die is 1x verkocht voor 0.00001 btc (10 stuks voor 0.0001)

Er staat in de omschrijving bij dat ze alle tokens accepteren en dan de trade waarde gebruiken waar het voor verkocht is in de Dex 🤣🤣🤣

[ Bericht 19% gewijzigd door DaRealDeal op 05-07-2017 20:22:14 ]
  woensdag 5 juli 2017 @ 20:15:29 #233
460536 niggeplease
niggeplease
pi_172198545
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:04 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Waarom zijn die zo duur? En wat is er zo speciaal aan?

Ik zie dat er 1.2 mil in omloop zijn van een max supply van 100 mil?
het is een platform waar derivaten van financiele producten gekocht kunnen worden, aandelen bv. die 1.9 miljoen zijn verkocht tijdens ico, de rest is voor institutionele beleggers. de coins zijn nu alleen op de crappy exchange etherdelta te koop. als ze op een grote exchange komen gaat de prijs wel harder omhoog denk ik.
pi_172198755
heeft er nog iemand WavesGO (WGO)?
pi_172198795
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:15 schreef niggeplease het volgende:

[..]

het is een platform waar derivaten van financiele producten gekocht kunnen worden, aandelen bv. die 1.9 miljoen zijn verkocht tijdens ico, de rest is voor institutionele beleggers. de coins zijn nu alleen op de crappy exchange etherdelta te koop. als ze op een grote exchange komen gaat de prijs wel harder omhoog denk ik.
Klinkt Opzich interessant maar zit wel een giga spread in zag ik.
pi_172198820
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:22 schreef metallicelmo het volgende:
heeft er nog iemand WavesGO (WGO)?
Yup
pi_172198835
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:23 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Yup
gaat dat nog wat worden? Ik hoor daar nooit iemand over
  woensdag 5 juli 2017 @ 20:26:54 #238
460536 niggeplease
niggeplease
pi_172198935
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:22 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

Klinkt Opzich interessant maar zit wel een giga spread in zag ik.
Ja die exchange is een beetje apart. Heb vooral vertrouwen in de maker van de coin, Reggie Middleton, een bekende in de financiele wereld. is al een paar jaar met dit project bezig. Dus niet zoals andere ico's; eerst geld ophalen en dan pas beginnen aan een project.
pi_172198971
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:23 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Yup
Wat is de toegevoegde waarde van WavesGo ten opzichte van WCT???
  woensdag 5 juli 2017 @ 20:38:06 #240
460536 niggeplease
niggeplease
pi_172199207

ETH omlaag van hier?
pi_172199338
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:38 schreef niggeplease het volgende:
[ afbeelding ]

ETH omlaag van hier?
Ben benieuwd, zou ie nu op het punt moeten zitten :p
pi_172199690
Voor de mensen die Antshares hebben en de Windows wallet gebruiken. Ik krijg bij het starten van de wallet de melding: "Antshares must install Onchain root certificate to validate assets on the blockchain, install it now?"

Kan iemand mij uitleggen wat dit betekent en of dit nodig is?
  Moderator woensdag 5 juli 2017 @ 20:58:50 #243
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172199820
quote:
[ afbeelding ]

ETH omlaag van hier?
Of omhoog.

4045
onlogisch
pi_172200154
quote:
[ afbeelding ]

ETH omlaag van hier?
wat vertellen de indicatoren aan de onderzijde jou?
  woensdag 5 juli 2017 @ 21:16:10 #245
460536 niggeplease
niggeplease
pi_172200470
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 21:08 schreef edraket31 het volgende:

[..]

wat vertellen de indicatoren aan de onderzijde jou?
RSI is toch als je te lang achter de computer zit? aka muisarm.
pi_172200520
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 21:16 schreef niggeplease het volgende:

[..]

RSI is toch als je te lang achter de computer zit? aka muisarm.
het staat ook interessant als je je chart post :O
pi_172201463
quote:
Dan zou ik eerder lekker goedkoop in Verge stappen :) en ff afwachten. Ik heb er ook 50,000 gekocht en laat ze eens een half jaar links liggen :)
pi_172201862
is er nog iets bijzonders aan Verge?
  woensdag 5 juli 2017 @ 22:18:26 #249
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172202778
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 21:49 schreef metallicelmo het volgende:
is er nog iets bijzonders aan Verge?
ze zijn goedkoop

voor 100 ben je zekr van 10 lambo's
  woensdag 5 juli 2017 @ 22:18:42 #250
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172202793
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 21:40 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Dan zou ik eerder lekker goedkoop in Verge stappen :) en ff afwachten. Ik heb er ook 50,000 gekocht en laat ze eens een half jaar links liggen :)
al worden ze 0.50 waard
pi_172202906
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:18 schreef Thezappa het volgende:

[..]

al worden ze 0.50 waard
ok, heb er zojuist 80.000 gekocht
pi_172203249
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:18 schreef Thezappa het volgende:

[..]

al worden ze 0.50 waard
Circulating Supply
13,409,472,280 XVG

Neuh...

$ 0,01 mss ooit
pi_172203401
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:33 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Circulating Supply
13,409,472,280 XVG

Neuh...

$ 0,01 mss ooit
Maak me niet ongelukkig _O-
pi_172204179
quote:

[..]

Circulating Supply
13,409,472,280 XVG

Neuh...

$ 0,01 mss ooit
Heeft ie me toch nog mooi wat opgebracht 👌😎
pi_172204457
Ik hoop dat Waves snel word toegevoegd aan Trezor zou wel fijn zijn :Y
  woensdag 5 juli 2017 @ 23:44:47 #256
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172205135
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik zit naar deze Lambo te kijken. Wel een occasion, maar je moet ergens beginnen.
Dank! Vanmiddag de discussie van dinsdag voortgezet met een collega over de mogelijkheid om bepaalde voertuigen te registreren en het mogelijk is om dit te verzekeren in Ierland: Mogelijk in de UK:

(mijn collega belt verzekeringsmaatschappijen gewoon op om te vragen of dit kan en kreeg een positief antwoord :D maar het kost een duit).

De vervolg discussie of het als een invasie of "act of terror" wordt gezien als je met zo'n voertuig vanuit Noord-Ierland naar de Republic of Ireland gaat is maar even uitgesteld :D

Ik hou wel van mensen, met deze curiosity ^O^ (i.i.g. FOK! waardig als hij Nederlands sprak)
  woensdag 5 juli 2017 @ 23:46:13 #257
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172205168
quote:

[..]

Circulating Supply
13,409,472,280 XVG

Neuh...

$ 0,01 mss ooit
Prima nog
  woensdag 5 juli 2017 @ 23:47:04 #258
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172205193
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 23:44 schreef edcetera het volgende:

[..]

Dank! Vanmiddag de discussie van dinsdag voortgezet met een collega over de mogelijkheid om bepaalde voertuigen te registreren en het mogelijk is om dit te verzekeren in Ierland: Mogelijk in de UK:

(mijn collega belt verzekeringsmaatschappijen gewoon op om te vragen of dit kan en kreeg een positief antwoord :D maar het kost een duit).

Ik hou van mensen, met deze curiosity ^O^

De vervolg discussie of het
In Nederland is het mogelijk mits er een kenteken op zit 😂
  woensdag 5 juli 2017 @ 23:50:49 #259
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172205289
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 23:47 schreef Thezappa het volgende:

[..]

In Nederland is het mogelijk mits er een kenteken op zit 😂
En rubbere banden / geen B-wegen neem ik aan, maar het KAN dus? Welk rijbewijs heb je nodig: Vrachtwagen?
pi_172205575
Iemand nog interesse in sex coin op waves platform 😂
pi_172205593
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 00:04 schreef DaRealDeal het volgende:
Hmm, Sexcoin was er in 2013 al geloof ik, nog leuk aan verdiend :P

PoS toch? Proof of Sex
pi_172205596
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 00:04 schreef DaRealDeal het volgende:
Gister nog een paar Anal coins gekocht op de DEX :')
pi_172205622
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 00:05 schreef fukforce het volgende:

[..]

Gister nog een paar Anal coins gekocht op de DEX :')
En waar stop je die coins in?
pi_172205689
Klinkt goed 😉
  donderdag 6 juli 2017 @ 00:12:09 #266
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172205709
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 00:07 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

In je zak, Magnet en morgen ben je ze dubbeldik kwijt :(
pi_172205793
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 00:07 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ergens in een donker hol :7

quote:
Nasdaq had ook al eens eerder artikel gewijd aan Waves.

Deloitte gaat enkel het compliance stuk opzetten voor de ICO's die gelanceerd gaan worden op het Waves platform.

Durf je nog voorspelling te doen voor december wat betreft de koers van Waves?
pi_172205973
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:00 schreef exelletor het volgende:

[..]

Ik was sarcastisch maar men die lacht de ballen uit z'n broek haha. En hij is er helemaal eerlijk over.
pi_172206014
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 00:30 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik was sarcastisch maar men die lacht de ballen uit z'n broek haha. En hij is er helemaal eerlijk over.
Die gast gaat lekker vakantie vieren van het geld of wat dan ook en niemand kan et wat mee 🤣
  donderdag 6 juli 2017 @ 00:35:36 #270
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172206033
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 00:30 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik hou hier wel van: Goed om de crypto-wereld scherp te houden ^O^
pi_172206041
Ik heb nu 2 weken een paar waves geleased maar begrijp niet helemaal waar de rewards op gebasseerd worden.

24/06/2017 19:33:08 heb ik de lease gestart
26/06/2017 06:53:04 +/- 1,5 dag later krijg ik de eerste reward van 0.00013740 waves
02/07/2017 23:40:52 net geen 6 dagen later krijg ik de 2de reward van maar 0.00004868 binnen, over een langere periode krijg ik een veel lagere reward.
05/07/2017 21:39:32 en de meest recente van 3 dagen later levert 0.00003719 waves op, meer als de 2de reward maar niet zo hoog als de eerste.

Is er een verklaring voor de verschillen?
[b]Op zondag 12 september 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:[/b]
mannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen gewoon rosebier drinken, ik snap dat het voor jou gewaagd is, dus dat je maar aan de sterke drank ging :P
  donderdag 6 juli 2017 @ 00:44:42 #272
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172206169
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 00:36 schreef baggerbart het volgende:
Ik heb nu 2 weken een paar waves geleased maar begrijp niet helemaal waar de rewards op gebasseerd worden.

26/06/2017 06:53:04 +/- 1,5 dag later krijg ik de eerste reward van 0.00013740 waves
02/07/2017 23:40:52 net geen 6 dagen later krijg ik de 2de reward van maar 0.00004868 binnen, over een langere periode krijg ik een veel lagere reward.
05/07/2017 21:39:32 en de meest recente van 3 dagen later levert 0.00003719 waves op, meer als de 2de reward maar niet zo hoog als de eerste.

Aan welke pool lease je je waves? : Verschilt ook hoe ze het berekenen (en is me ook niet duidelijk, wat en hoe je het in Waves, WCT, WMT, WavesGo en andere bonussen / drops en baggercoins krijgt). :?
pi_172206517
De pool waar ik aan lease heet iets van Pertuna (kan niet op de exacte naam komen).
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 00:44 schreef edcetera het volgende:

[..]

Aan welke pool lease je je waves? : Verschilt ook hoe ze het berekenen (en is me ook niet duidelijk, wat en hoe je het in Waves, WCT, WMT, WavesGo en andere bonussen / drops en baggercoins krijgt). :?
[b]Op zondag 12 september 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:[/b]
mannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen gewoon rosebier drinken, ik snap dat het voor jou gewaagd is, dus dat je maar aan de sterke drank ging :P
  donderdag 6 juli 2017 @ 01:17:52 #274
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172206522
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juli 2017 00:17 schreef fukforce het volgende:

[..]

Ergens in een donker hol :7

[..]

Nasdaq had ook al eens eerder artikel gewijd aan Waves.

Deloitte gaat enkel het compliance stuk opzetten voor de ICO's die gelanceerd gaan worden op het Waves platform.

Durf je nog voorspelling te doen voor december wat betreft de koers van Waves?
In die situatie zit de introductie en de testfase van diverse blockchain projecten op dit moment gewoon. Zo werken bedrijfsprocessen gewoon en investeringen: De hele markt kan er over een paar jaar anders uitzien: Sommige coins/projecten/platforms overleven, anderen niet: Support/ investeringen via de huidige "corporate" gevestigde spelers in de markt via nieuwe technologie is echter wel belangrijk om meer kans te maken!
pi_172206525
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 16:34 schreef Piet_Jan het volgende:
Dan maak je er toch lekker zelf één? Er is genoeg reden om enthousiast te zijn. Vind je het jammer dat je de boot mist?
pi_172206534
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 00:35 schreef edcetera het volgende:

[..]

Ik hou hier wel van: Goed om de crypto-wereld scherp te houden ^O^
Het zou wel mooi zijn als ze ook op exchanges komen. Of niet... :')
  donderdag 6 juli 2017 @ 01:20:53 #277
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172206540
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 23:50 schreef edcetera het volgende:

[..]

En rubbere banden / geen B-wegen neem ik aan, maar het KAN dus? Welk rijbewijs heb je nodig: Vrachtwagen?
Ja die is wel te halen, minste van je problemen 😂👌
  donderdag 6 juli 2017 @ 01:29:55 #278
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172206583
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 01:19 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Het zou wel mooi zijn als ze ook op exchanges komen. Of niet... :')
Dogecoin anyone :?
  donderdag 6 juli 2017 @ 01:31:57 #279
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_172206594
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 01:20 schreef Thezappa het volgende:

[..]

Ja die is wel te halen, minste van je problemen 😂👌
Maakt ook een verschil uit of je met dat ding gaat rijden over de Prinsengracht of ergens op het platteland
pi_172207208
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 01:29 schreef edcetera het volgende:

[..]

Dogecoin anyone :?
ico?
pi_172208777
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 15:42 schreef smiths het volgende:

[..]

Wat maakt het uit dat je er een paar honderd hebt voor 25euro, je wilt toch uiteindelijk procentueel gezien max rendement hebben? Ik denk dat je coins met een kleine marketcap bedoel en dus bij weinig volume een paar keer over de kop kunnen gaan. In dat geval gewoon op coinmarketcap kijken vanaf pagina 3? https://coinmarketcap.com/3
Daar heb je helemaal gelijk in :)
pi_172208921
Verge maakt een leuk sprongetje.
pi_172208948
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 00:36 schreef baggerbart het volgende:

Grootste verschil komt door het aantal transacties dat de node afhandelt. En deze node heeft een minimale uitbetalingsgrens
  Moderator donderdag 6 juli 2017 @ 09:47:44 #284
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172209029
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 09:42 schreef Scrummie het volgende:
Verge maakt een leuk sprongetje.
Hoe zit jouw portfolio eruit?
4045
onlogisch
pi_172209130
quote:
5s.gif Op donderdag 6 juli 2017 09:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hoe zit jouw portfolio eruit?
Kleine aantallen hoor, maar:

GRS, LSK, NAV, NXT, Trust, Waves en Verge. Jij?
  Moderator donderdag 6 juli 2017 @ 10:03:07 #286
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172209330
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 09:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ethereum/Waves/Lisk
4045
onlogisch
pi_172209360
https://blog.ark.io/ark-t(...)-wallet-f57c4f6a792d

Ark gaat ook wel lekker qua ontwikkeling.
pi_172209371
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 09:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Onlo luistert netjes naar Magnet. :+
pi_172209472
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

Niet geheel onverstandig :D.

Groesl heb ik dankzij jou overigens :P
pi_172209586
Verge gaat goed ja, ik heb op 100 sat nog wat erbij gekocht :)
Lambo of Rekt
  Moderator donderdag 6 juli 2017 @ 10:27:15 #291
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172209817
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

Gewoon hodl 4 the long run. En niet overal op FOMO-achtige wijze instappen.
4045
onlogisch
  donderdag 6 juli 2017 @ 10:29:40 #292
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_172209867
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:16 schreef EggsTC het volgende:
Verge gaat goed ja, ik heb op 100 sat nog wat erbij gekocht :)
Beter, is er ook bij een x % dat je ze omwisseld voor btc of hodl je gewoon?
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_172209983
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Huh, hoezo?
pi_172210015
Inderdaad, tips? verge holden of verkopen en terugkopen als prijs weer lager wordt? Mijn enige in mijn portfolio die momenteel in het groen zit.
pi_172210049
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:36 schreef ongelovelijk het volgende:
Inderdaad, tips? verge holden of verkopen en terugkopen als prijs weer lager wordt? Mijn enige in mijn portfolio die momenteel in het groen zit.
Als je deze vragen stelt moet je vooral gewoon lekker holden en verkopen bij eventueel gigantische sprongen.
  Moderator donderdag 6 juli 2017 @ 10:40:02 #296
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172210105
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

Als je deze vragen stelt moet je vooral gewoon lekker holden en verkopen bij eventueel gigantische sprongen.
Hoe ziet jouw portfolio eruit? Nog steeds hetzelfde als pak 'm beet 6 weken geleden? Of heb je ook lopen schuiven?
4045
onlogisch
pi_172210109
Verge _O-
  donderdag 6 juli 2017 @ 10:42:10 #298
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_172210133
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:36 schreef ongelovelijk het volgende:
Persoonlijk hold ik ze gewoon. Maandje geleden stonden ze op 230sat. Zou mooi zijn als hij een tijdje op een dergelijk bedrag stabiel zou blijven.

Ben beniewd wat de smartcontracts gaat doen voor de cryptowereld.

179 sat inmiddels :o gaat lekker zo!
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_172210178
quote:
5s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:40 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hoe ziet jouw portfolio eruit? Nog steeds hetzelfde als pak 'm beet 6 weken geleden? Of heb je ook lopen schuiven?
Ik heb een deel omgezet in fiat en na de daling wat herverdeeld. Maar in grote lijnen nog hetzelfde.
  donderdag 6 juli 2017 @ 10:45:52 #300
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172210193
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 10:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

waarom groesl? ik lees er niet veel over?
  Moderator donderdag 6 juli 2017 @ 10:53:25 #301
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172210351
Dicht!
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: