18 juli weg. Nooit dat we dan de top al hebben bereiktquote:Op maandag 3 juli 2017 16:14 schreef edraket31 het volgende:
[..]
We zitten eindelijk weer eens in dezelfde trein
Geef even je vakantie planning door![]()
Het zal wel weer een gevalletje "nieuwe ATH en weer op oud niveau als je terug bent" wordenquote:Op maandag 3 juli 2017 17:38 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
18 juli weg. Nooit dat we dan de top al hebben bereikt
Meer moe van het dagelijks volgen en alles willen weten.quote:Op maandag 3 juli 2017 18:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Stuur ze maar naar mij als je er moe van wordt.
Dan ben ik vervloekt hoorquote:Op maandag 3 juli 2017 18:32 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Het zal wel weer een gevalletje "nieuwe ATH en weer op oud niveau als je terug bent" worden
de bubbel is gebarstenquote:Op maandag 3 juli 2017 18:03 schreef Afwazig het volgende:
Wat een rust hier opeens. Even een paar weken kalmte in Cryptoland?
All in op elke coin is het bestquote:Op maandag 3 juli 2017 19:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mooi, ik vroeg me net af crypto's iets voor me zijn...eens goed lezen hier.
Ik ben sceptisch...als zelfs in de kleedkamer van de sportschool mensen zeggen dat je in Bitcoins goud kan verdienen is het meestal tijd hard weg te lopen.quote:
Oh, op die fiets....ik kreeg al een Dagobert Duck beeld .....quote:Op maandag 3 juli 2017 18:46 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Meer moe van het dagelijks volgen en alles willen weten.
Ik hoop het. Kunnen we weer rustig wat leuke dingen inslaan en rondkijken naar de ontwikkelingen zonder dat hijgerige gedoe rond ICO's en mensen die vol in iets duiken zonder enig idee.quote:
In zo'n sterke Bull market?quote:Op maandag 3 juli 2017 20:49 schreef Faazz het volgende:
Ben toch wel benieuwd of er mensen zijn die hun compleet vermogen hebben zien verdampen de afgelopen maanden.
Wat heb je eraan als je het weet?quote:Op maandag 3 juli 2017 20:49 schreef Faazz het volgende:
Ben toch wel benieuwd of er mensen zijn die hun compleet vermogen hebben zien verdampen de afgelopen maanden.
Ik heb er momenteel ongeveer 5k inzitten (25k ripples). Toen ik midden mei begon bijna 10k erin gestoken aan 35cent sindsdien alleen maar gedaald terwijl al de rest steeg en heb bijna alles verkocht op 30 cent. Gelukkig dankzij dit topic en MaGNet (thx MaGNET) een beetje geld in waves gestoken wat mijn verliezen ruimschoots heeft gecompenseerd. Nu wel het meeste van mijn waves verkocht om mijn inleg eruit te halen en de overschot terug in ripple geïnvesteerd tussen de 25en27 dollarcent. Ripple lijkt hier niet echt geliefd maar ik verwacht er echt heel veel van vooral in het midden Oosten en Japan deze wil ik echt proberen te hodlen. Verwacht veel van Japanse banken rond oktober-november dit jaar, maar nu met de vakantieperiode in het vooruitzicht verwacht ik niet direct veel verandering, maargoed in crypto land weet je nooitquote:Op maandag 3 juli 2017 19:08 schreef dvdfreak het volgende:
iemand die veel geld in riple heeft geinvesteerd?
😲😲quote:Op maandag 3 juli 2017 20:58 schreef attixx het volgende:
[..]
Ik heb er momenteel ongeveer 5k inzitten (25k ripples). Toen ik midden mei begon bijna 10k erin gestoken aan 35cent sindsdien alleen maar gedaald terwijl al de rest steeg en heb bijna alles verkocht op 30 cent. Gelukkig dankzij dit topic en MaGNet (thx MaGNET) een beetje geld in waves gestoken wat mijn verliezen ruimschoots heeft gecompenseerd. Nu wel het meeste van mijn waves verkocht om mijn inleg eruit te halen en de overschot terug in ripple geïnvesteerd tussen de 25en27 dollarcent. Ripple lijkt hier niet echt geliefd maar ik verwacht er echt heel veel van vooral in het midden Oosten en Japan deze wil ik echt proberen te hodlen. Verwacht veel van Japanse banken rond oktober-november dit jaar, maar nu met de vakantieperiode in het vooruitzicht verwacht ik niet direct veel verandering, maargoed in crypto land weet je nooit
Zit in Bitcoin. Moet ik Waves kopen dan?quote:
precies wat jij zegt met deze reden wil ik graag in ripple investerenquote:Op maandag 3 juli 2017 20:58 schreef attixx het volgende:
[..]
Ik heb er momenteel ongeveer 5k inzitten (25k ripples). Toen ik midden mei begon bijna 10k erin gestoken aan 35cent sindsdien alleen maar gedaald terwijl al de rest steeg en heb bijna alles verkocht op 30 cent. Gelukkig dankzij dit topic en MaGNet (thx MaGNET) een beetje geld in waves gestoken wat mijn verliezen ruimschoots heeft gecompenseerd. Nu wel het meeste van mijn waves verkocht om mijn inleg eruit te halen en de overschot terug in ripple geïnvesteerd tussen de 25en27 dollarcent. Ripple lijkt hier niet echt geliefd maar ik verwacht er echt heel veel van vooral in het midden Oosten en Japan deze wil ik echt proberen te hodlen. Verwacht veel van Japanse banken rond oktober-november dit jaar, maar nu met de vakantieperiode in het vooruitzicht verwacht ik niet direct veel verandering, maargoed in crypto land weet je nooit
Verstandig. Ik heb momenteel geen eigen geld meer in Ripple zitten maar wel genoeg coins. Gewoon blijven zitten en eventueel bijkopen, alles wat je kunt kopen onder de euro is gratis geld op langere termijn.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:58 schreef attixx het volgende:
[..]
Kat, wel scherp blijven hé!quote:Op maandag 3 juli 2017 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit in Bitcoin. Moet ik Waves kopen dan?
Ik doe niks voor ik de deskundige analyse van Ed heb gehoord. Of de natte vinger van MaGNet.
Je weet zelf ook dat je niet van de long term bent, dus als je nu in Waves zou stappen......kan het weken duren voordat ie echt beweegt en zitten wij hier weer telkens je gevloek en getier te lezen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:45 schreef edraket31 het volgende:
Iedereen volop in Waves en aan het bijkopen maar houden jullie er wel rekening mee dat t zomaar nog een paar weken kan duren voordat ie weer omhoog gaat.
Ik ken de agenda van waves niet, het heeft onlangs een flinke pump gehad. Whales hebben in de weg omhoog veel verkocht, laten de prijs nu wegzakken en af een toe een sellwall....ondertussen zitten zij te accumuleren totdat ze er weer genoeg hebben maar dat kan best 2 maanden duren.
Dit patroon zie je terug bij elke flinke pump en zal bij waves niet anders zijn.
Toen waves op ,002 stond, schreef ik dat het makkelijk naar 150 kon. Ik zie het net zo makkelijk nog een stuk lager gaan.
Indien waves volgende week groot nieuws heeft kan bovenstaand direct de prullenbak in, maar t kan ook de hele zomer duren voordat het weer omhoog gaat.
Ik zou je het zeker niet afraden, maar Ripple (XRP) kan alle kanten uit net zoals elke andere cypto. Maar je moet wel weten dat banken gebruik kunnen maken van Ripple zonder hun crypto munt (XRP - degene die we kopen) te gebruiken. Dus instant transacties met 30% kostenbesparing zijn perfect mogelijk zonder XRP. Het voordeel van XRP is dat banken boven de 30% die ze door de Ripple technologie te gebruiken met XRP nog 30% extra kostenbesparing kunnen halen (60% in totaal). Ik verwacht dat banken eerst gewoon Ripple gaan gebruiken en pas als alles goed lijkt te gaan XRP in overweging zullen nemen, zeg nu zelf 30% extra kostenbesparing is te mooi om te laten liggen. Dus laat ons hopen dat Ripple veel banken voor zich weet te winnen en dan geloof ik een mooie toekomst :-). Ripple promoot ook actief hun XRP munt dus tot daar alles goedquote:Op maandag 3 juli 2017 21:10 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
precies wat jij zegt met deze reden wil ik graag in ripple investeren
Hey ik ookquote:Op maandag 3 juli 2017 21:42 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Kat, wel scherp blijven hé!
[..]
.
En blijf verder maar lekker in BTC, ben mezelf aan het volproppen vanaf 2400 met future contracten voor een nieuwe ATH
Ah, dan weet ik zeker dat ik goed zitquote:
Dan weet je dat je weer long kan gaan hahaquote:Op maandag 3 juli 2017 22:29 schreef edraket31 het volgende:
[..]
maar de premium van quarterlies kakte vorige week helemaal in, van 350 naar 80 of zo
Laat je aub niet leiden door populaire posts...quote:Op maandag 3 juli 2017 23:39 schreef DutchieBre het volgende:
Wat denken jullie van Verge (XVG) als long term HODL?. Ik had al wat ingeslagen en als ik deze Price prediction https://steemit.com/crypt(...)rge-price-prediction lees ben ik geneigd er nog wat meer in te stoppen. Iemand het oneens met de analyse?
Edit: Ik lees nu pas de laatste discussie in het vorige deel .. Ik ga net als Maikuuull ff lekker vasthouden en wellicht nog wat bijkopen als hij nog iets zakt.
Ik zal niet zeggen dat ik het niet eens ben met zijn analyse, maar krijg er wel een "wij van WC eend" gevoel bij.....quote:Op maandag 3 juli 2017 23:39 schreef DutchieBre het volgende:
Wat denken jullie van Verge (XVG) als long term HODL?. Ik had al wat ingeslagen en als ik deze Price prediction https://steemit.com/crypt(...)rge-price-prediction lees ben ik geneigd er nog wat meer in te stoppen. Iemand het oneens met de analyse?
Edit: Ik lees nu pas de laatste discussie in het vorige deel .. Ik ga net als Maikuuull ff lekker vasthouden en wellicht nog wat bijkopen als hij nog iets zakt.
Thanks voor jouw uitleg en chart. Ik vond het ook nogal voorbarig en positief ingesteld, echter een groei zie ik ook nog komen, maar was nogal verrast door de extreme groei die hij voorspelt. Ook de agenda punten voor Juli zijn niet echt schokkend te noemen. We gaan maar eens even rustig afwachten, baat het niet dan schaad het niet!quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:17 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat ik het niet eens ben met zijn analyse, maar krijg er wel een "wij van WC eend" gevoel bij.....
Ik kijk alleen naar zijn TA en dat rammelt aan alle kanten mijns inziens.....
• cup & handle: nog veel te vroeg om nu te concluderen dat ie gevormd wordt
• wave 3 van Elliot Wave zou dan moeten beginnen: in mijn optiek is wave 3 al voltooid
• wave 3 zou de sterkste wave moeten zijn: dat is niet correct. In mijn plaatje zou dat kunnen kloppen, maar Wave 3 is niet persé de sterkste wave
• fibonacci ratio die hij gebruitk om wave 3 te voorspellen is niet correct
• hij voorspelt nu al waar wave 5 gaat eindigen, terwijl (in zijn plaatje) wave 3 nog zou moeten beginnen (ERG voorbarig)
• voorspellingen met data erbij vind ik sowieso al BS
Dit soort coins doe ik normaliter geen TA op omdat er te weinig historie is om er iets zinnigs over te zeggen en de invloed van p&d te groot. Puur om bovenstaande punten toe te lichten, hier een chart zoals ie zou zijn als ik mijn technieken toepas. Dit is een mogelijk scenario maar ik zou er niet blind op gaan.
Lijkt erop alsof prijs nog wel naar beneden kan, maar een forse stijging lijkt ie wel te krijgen waarbij ik als 1e target 300 zie (en geen 3000)
[ afbeelding ]
hmmm plaatje werkt niet....hier de link https://www.coinigy.com/s/i/595ac228877df/
Vandaar ook dat ik jullie mening eerst wilde checken 😏quote:Op maandag 3 juli 2017 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat je aub niet leiden door populaire posts...
Hou er wel rekening mee dat banken niet perse de xrp token hoeven te gebruiken, maar een andere gateway gebruiken op het netwerk.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:58 schreef attixx het volgende:
[..]
Vakantieperiode? In Japan is het geen vakantie hoor.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:58 schreef attixx het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat je zoveel over cryptoland weet! Altijd goed om iemand te zien die kritisch is naar de beweringen die worden gedaan.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:17 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat ik het niet eens ben met zijn analyse, maar krijg er wel een "wij van WC eend" gevoel bij.....
• wave 3 van Elliot Wave zou dan moeten beginnen: in mijn optiek is wave 3 al voltooid
• wave 3 zou de sterkste wave moeten zijn: dat is niet correct. In mijn plaatje zou dat kunnen kloppen, maar Wave 3 is niet persé de sterkste wave
• hij voorspelt nu al waar wave 5 gaat eindigen, terwijl (in zijn plaatje) wave 3 nog zou moeten beginnen (ERG voorbarig)
Dit soort coins doe ik normaliter geen TA op omdat er te weinig historie is om er iets zinnigs over te zeggen en de invloed van p&d te groot. Puur om bovenstaande punten toe te lichten, hier een chart zoals ie zou zijn als ik mijn technieken toepas. Dit is een mogelijk scenario maar ik zou er niet blind op gaan.
Lijkt erop alsof prijs nog wel naar beneden kan, maar een forse stijging lijkt ie wel te krijgen waarbij ik als 1e target 300 zie (en geen 3000)
[ afbeelding ]
hmmm plaatje werkt niet....hier de link https://www.coinigy.com/s/i/595ac228877df/
Klopt, heb ik in een latere reactie verduidelijkt. Maar wanneer beide partijen gebruik maken van Ripple is er weinig reden om het niet te doen omwille van de extra kostenbesparing.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:39 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat banken niet perse de xrp token hoeven te gebruiken, maar een andere gateway gebruiken op het netwerk.
Idd niet bij stilgestaan dat ze ook een afdeling in Japan hebben. We zullen zien :-)quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:49 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Vakantieperiode? In Japan is het geen vakantie hoor.
How about SIA? Die krijgen een eigen ASIC en het is een dik platform met online decentralized storage, dat kan wel eens een ransomware killer zijn met veel potentie?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:17 schreef edraket31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://steemit.com/rippl(...)rise-and-fall-of-xrpquote:Op maandag 3 juli 2017 21:46 schreef attixx het volgende:
[..]
Ik zou je het zeker niet afraden, maar Ripple (XRP) kan alle kanten uit net zoals elke andere cypto. Maar je moet wel weten dat banken gebruik kunnen maken van Ripple zonder hun crypto munt (XRP - degene die we kopen) te gebruiken. Dus instant transacties met 30% kostenbesparing zijn perfect mogelijk zonder XRP. Het voordeel van XRP is dat banken boven de 30% die ze door de Ripple technologie te gebruiken met XRP nog 30% extra kostenbesparing kunnen halen (60% in totaal). Ik verwacht dat banken eerst gewoon Ripple gaan gebruiken en pas als alles goed lijkt te gaan XRP in overweging zullen nemen, zeg nu zelf 30% extra kostenbesparing is te mooi om te laten liggen. Dus laat ons hopen dat Ripple veel banken voor zich weet te winnen en dan geloof ik een mooie toekomst :-). Ripple promoot ook actief hun XRP munt dus tot daar alles goed.
Een dalende en onstabiele crypto markt zal vrees ik wel banken afschrikken om mee te stappen in het XRP verhaal. En hoewel blockchain/tangle op zich een heel mooie toekomst heeft moeten we ook realistisch zijn en beseffen dat we miljoenen pompen in startups die veelal nog geen werkend product hebben en momenteel in de realiteit amper gebruikt worden. Veel van deze crypto's zullen binnen 1-10j? niets meer waard zijn en een klein % gaan het echt maken. Wanneer er een aantal grote projecten falen verwacht ik wel wat paniek/correcties in crypto/blockchain land. Ripple is niet de enige die hiermee bezig is, dus er zijn wat kapers op de markt, maar ze hebben wel momenteel al wat grote namen in hun portfolio zitten en een team van 160 man sterk, dus fingers crossed.
De marketcap is toch maar ongeveer 385 miljoen dollar? Bedoel je niet de grote hoeveelheid circulating supply?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
How about SIA? Die krijgen een eigen ASIC en het is een dik platform met online decentralized storage, dat kan wel eens een ransomware killer zijn met veel potentie?
Ik heb er iig wel wat inzitten, alleen die marketcap
Ik bedoel de coincap ja, of iig de circulating supply idd. En dat schijnt nog niet alles te zijn, er zou nog een aantal miljard erbij komen meen ik gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 09:03 schreef carebaer het volgende:
[..]
De marketcap is toch maar ongeveer 385 miljoen dollar? Bedoel je niet de grote hoeveelheid circulating supply?
Ik begrijp je punt dat een coin met lagere circulating supply misschien makkelijker stijgt/daalt. Maar in dit geval is Sia een goedkope coin, dus kun je er toch een grotere hoeveelheid van kopen? Als de koers dat minimaal stijgt/daalt heb je alsnog de zelfde impact in vergelijking met een coin waarvan je er minder koopt maar die volatiler is?
Ik heb de telefoonwallet, daar heb je nog een pincode erop zitten.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:06 schreef fckdedeurkruk het volgende:
-deleted-
Is er al nieuws wanneer Waves client met 2fa gaat komen? Het gaat echt tegen mijn natuur in op die client Waves te zetten. Je kan inloggen met enkel je wachtwoord en ten alle tijden je seed raadplegen in je account. Heel veilig voelt het niet aan..
ze kosten nu niets , dus goedkoop inslaan en lekker laten staanquote:Op maandag 3 juli 2017 23:39 schreef DutchieBre het volgende:
Dat wachtwoord werkt wel alleen op jouw eigen apparaat he.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:06 schreef fckdedeurkruk het volgende:
-deleted-
Is er al nieuws wanneer Waves client met 2fa gaat komen? Het gaat echt tegen mijn natuur in op die client Waves te zetten. Je kan inloggen met enkel je wachtwoord en ten alle tijden je seed raadplegen in je account. Heel veilig voelt het niet aan..
gammele site wel , had het idd gezienquote:Op dinsdag 4 juli 2017 12:08 schreef EggsTC het volgende:
PIVX ook hard zeg.
Waar ik vooral van baal is al die verschillende wallets, laat lekker ff iemand komen met een wallet waar je álles in kwijt kan, desnoods met behulp van plugins van de platformbouwers van de specifieke coin.
Ik gebruik de exchange.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 12:17 schreef Thezappa het volgende:
is er voor verge touwens een online wallet?
Ik ook nog , maar ga de vakantie eens even een aantal wallets aanmaken Hahaquote:
Uiteraard, maar als iemand jouw inlog toevallig ook achterhaalt ben je de sjaakquote:Op dinsdag 4 juli 2017 12:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat wachtwoord werkt wel alleen op jouw eigen apparaat he.
Maar ik snap wat je bedoelt.
Hier maak ik me ook wel een beetje zorgen om soms. Zeker als het om een aardig bedrag begint te gaan.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:06 schreef fckdedeurkruk het volgende:
-deleted-
1 aug is niets. Quote mij maarquote:Op dinsdag 4 juli 2017 12:49 schreef onlogisch het volgende:
Vinden jullie het ook niet 'opvallend rustig' m.b.t. Bitcoin en de naderende deadline van 1 augustus?
Of is dit in cryptotermen nog 'mijlenver weg'?
Eerlijk gezegd had ik wel wat grote schommelingen verwacht. Of staat dat nog te gebeuren?
Van een maat van me had ik begrepen dat Ledger Nano S binnenkort paper wallets gaat ondersteunen. Kun je dus dan zelf custom wallets toevoegen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 12:08 schreef EggsTC het volgende:
PIVX ook hard zeg.
Waar ik vooral van baal is al die verschillende wallets, laat lekker ff iemand komen met een wallet waar je álles in kwijt kan, desnoods met behulp van plugins van de platformbouwers van de specifieke coin.
Je kan ook na iedere keer dat je inlogt je account weer verwijderen uit de client.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:06 schreef fckdedeurkruk het volgende:
-deleted-
Bij deze gequotequote:
Het is allemaal wat tam de afgelopen weken. Denk ook doordat er een aardige correctie is geweest en de mensen die gouden bergen zagen daardoor een beetje geschrokken zijn. Maar ik verwacht de komende weken dat 1/8 wel invloed gaat hebben, of er nou wel of niet écht iets gebeurd. Het kan ook een ontlading zijn dát er juist niks significants gebeurd en dus een sprong omhoog na 1/8.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 12:49 schreef onlogisch het volgende:
Vinden jullie het ook niet 'opvallend rustig' m.b.t. Bitcoin en de naderende deadline van 1 augustus?
Of is dit in cryptotermen nog 'mijlenver weg'?
Eerlijk gezegd had ik wel wat grote schommelingen verwacht. Of staat dat nog te gebeuren?
Ahh thanks! Slaat de Waves client ook nog een wallet.dat bestand op op je PC of een ander bestand waar je private key in zit?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 13:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je kan ook na iedere keer dat je inlogt je account weer verwijderen uit de client.
Die voeg je met je seed zo weer toe.
Raadplegen van je saldo kan a.d.v. je Waves adres, op http://wavesgo.com dus ook daarvoor hoef je niet in te loggen op je client.
Zeker, inmiddels al bijna 15% up!quote:Op dinsdag 4 juli 2017 13:33 schreef DaRealDeal het volgende:
https://blog.wavesplatfor(...)ckchain-674e17c3b067
Goed nieuws voor waves!
Zeer zeker.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 13:33 schreef DaRealDeal het volgende:
https://blog.wavesplatfor(...)ckchain-674e17c3b067
Goed nieuws voor waves!
Safex?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:12 schreef DrSnuggle het volgende:
Yesh, één van mijn munten staat op +60%. Hopelijk houdt ie zijn waarde, niet dat het morgen weer net zo hard zakt😅
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |