abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172142804
Wat is de blockchain?

Welke tokens zijn er en hoeveel geld gaat er om in deze blockchain technologie?
Coinmarketcap
Coincap

De grote 2: Bitcoin en Ethereum

Wat is Bitcoin?

Wat is Ethereum?

Leuk! Ik wil ook bitcoin of ethereum kopen. Waar doe ik dat?
Coinbase
Litebit
Bitmymoney
Bitonic
BTCdirect

Waar traden jullie die tokens?
Poloniex
Kraken
Bittrex
Yobit

Ik heb nu een hele berg tokens. Welke wallet kan ik het best gebruiken?

Bitcoin:
blockchain.com wallet
Coinbase wallet
Jaxx

Ethereum (en bijbehorende ERC20 tokens):
MyEtherWallet
Jaxx
mist wallet

Hardware wallet:
een wallet van Ledger wordt door iedereen aanbevolen

Ik hoor weleens wat over een ICO. Wat is het en wat heb ik eraan?
Een ICO staat voor een Initial Coin Offering en deze wordt door verschillende bedrijven gebruikt om hun blockchain project te 'funden' met euro's/dollars/BTC/ETH en noem maar op. Op deze manier kan het project zich verder ontwikkelen en krijgen de investeerders (mensen zoals jij en wij) tokens van het desbetreffende project. Deze tokens kun je bewaren in je wallet of traden op een exchange.

Er worden jaarlijks tientallen ICO's georganiseerd en in dit topic lees je er regelmatig wat over. Ook zijn er een aantal websites die deze ICO's bijhouden en inzicht geven in welk project op welk moment een ICO organiseert:
ICO calender
ICO countdown

Welke tokens hebben jullie zelf zoal in bezit?
Bitcoin
Ethereum
Ripple
Litecoin
Dash
Stratis
Trust (WeTrust)
Waves
TKN
MobileGO

(uiteraard heeft iedereen een ander portfolio en is dit dus puur een leidraad van populaire coins in dit topic)

Wat betekenen die termen als mine fees, Litecoin, hard fork, Waves, enzovoort?
Bovenstaande zijn voorbeelden van zowel technische blockchain termen en tokennamen van bepaalde projecten. Dit blockchain wereldje heeft zijn eigen vakjargon en wekelijks komt er wel een nieuwe term of coin bij. Mocht je er niet helemaal uitkomen: er zijn in dit topic genoeg mensen die je even willen helpen om het e.e.a. wat beter te begrijpen.

Ja sorry, nu ik toch bezig ben met vragen stellen. Waar leasen jullie die geliefde Waves tokens?
Het verschilt nog weleens waar je het voordeligst je Waves kunt leasen. In dit overzicht heb je op ieder moment een up-to-date beeld van waar je de best buck voor je Waves krijgt.
pi_172143701
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 16:14 schreef edraket31 het volgende:

[..]

We zitten eindelijk weer eens in dezelfde trein *O*

Geef even je vakantie planning door :o
18 juli weg. Nooit dat we dan de top al hebben bereikt :9
  maandag 3 juli 2017 @ 18:03:00 #3
131603 Afwazig
Serious business
pi_172144259
Wat een rust hier opeens. Even een paar weken kalmte in Cryptoland?
pi_172144891
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 17:38 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

18 juli weg. Nooit dat we dan de top al hebben bereikt :9
Het zal wel weer een gevalletje "nieuwe ATH en weer op oud niveau als je terug bent" worden >:)
pi_172145114
Ben een beetje crypto-moe merk ik ;)
[P]otverdorie
pi_172145153
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 18:42 schreef NatteBever het volgende:
Ben een beetje crypto-moe merk ik ;)
Stuur ze maar naar mij als je er moe van wordt.
pi_172145184
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 18:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Stuur ze maar naar mij als je er moe van wordt.
Meer moe van het dagelijks volgen en alles willen weten.
[P]otverdorie
pi_172145429
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 18:32 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Het zal wel weer een gevalletje "nieuwe ATH en weer op oud niveau als je terug bent" worden >:)
Dan ben ik vervloekt hoor :D
Nee maar als hij een nieuwe ATH maakt zie ik hem serieus nog wel een paar duizend $ stijgen c_/
  maandag 3 juli 2017 @ 19:08:46 #9
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_172145640
iemand die veel geld in riple heeft geinvesteerd?
pi_172145779
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 18:03 schreef Afwazig het volgende:
Wat een rust hier opeens. Even een paar weken kalmte in Cryptoland?
de bubbel is gebarsten
  maandag 3 juli 2017 @ 19:22:03 #11
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_172145989
Mooi, ik vroeg me net af crypto's iets voor me zijn...eens goed lezen hier.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_172146069
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 19:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mooi, ik vroeg me net af crypto's iets voor me zijn...eens goed lezen hier.
All in op elke coin is het best :P
Lambo of Rekt
  maandag 3 juli 2017 @ 19:31:42 #13
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_172146224
quote:
11s.gif Op maandag 3 juli 2017 19:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

All in op elke coin is het best :P
Ik ben sceptisch...als zelfs in de kleedkamer van de sportschool mensen zeggen dat je in Bitcoins goud kan verdienen is het meestal tijd hard weg te lopen.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_172146532
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 18:46 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Meer moe van het dagelijks volgen en alles willen weten.
Oh, op die fiets....ik kreeg al een Dagobert Duck beeld .....
  maandag 3 juli 2017 @ 19:44:10 #15
131603 Afwazig
Serious business
pi_172146588
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 19:13 schreef niggeplease het volgende:

[..]

de bubbel is gebarsten
Ik hoop het. Kunnen we weer rustig wat leuke dingen inslaan en rondkijken naar de ontwikkelingen zonder dat hijgerige gedoe rond ICO's en mensen die vol in iets duiken zonder enig idee.
pi_172148475
Ben toch wel benieuwd of er mensen zijn die hun compleet vermogen hebben zien verdampen de afgelopen maanden.
  † In Memoriam † maandag 3 juli 2017 @ 20:49:44 #17
230491 Zith
pls tip
pi_172148489
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 20:49 schreef Faazz het volgende:
Ben toch wel benieuwd of er mensen zijn die hun compleet vermogen hebben zien verdampen de afgelopen maanden.
In zo'n sterke Bull market?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_172148508
Er zijn ook flinke dumps geweest natuurlijk.
pi_172148658
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 20:49 schreef Faazz het volgende:
Wat heb je eraan als je het weet?
pi_172148715
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 20:54 schreef TourOfData het volgende:

[..]

leedvermaak
pi_172148773
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 19:08 schreef dvdfreak het volgende:
iemand die veel geld in riple heeft geinvesteerd?
Ik heb er momenteel ongeveer 5k inzitten (25k ripples). Toen ik midden mei begon bijna 10k erin gestoken aan 35cent sindsdien alleen maar gedaald terwijl al de rest steeg en heb bijna alles verkocht op 30 cent. Gelukkig dankzij dit topic en MaGNet (thx MaGNET) een beetje geld in waves gestoken wat mijn verliezen ruimschoots heeft gecompenseerd. Nu wel het meeste van mijn waves verkocht om mijn inleg eruit te halen en de overschot terug in ripple geïnvesteerd tussen de 25en27 dollarcent. Ripple lijkt hier niet echt geliefd maar ik verwacht er echt heel veel van vooral in het midden Oosten en Japan deze wil ik echt proberen te hodlen. Verwacht veel van Japanse banken rond oktober-november dit jaar, maar nu met de vakantieperiode in het vooruitzicht verwacht ik niet direct veel verandering, maargoed in crypto land weet je nooit :)

[ Bericht 0% gewijzigd door attixx op 03-07-2017 21:03:44 ]
  maandag 3 juli 2017 @ 21:00:30 #22
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_172148867
@Nattekat, kan je je Waves verkopen?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_172148960
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 20:54 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Net zo veel als horen hoe iemand miljonair is geworden denk ik.
pi_172149160
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 20:58 schreef attixx het volgende:

[..]

Ik heb er momenteel ongeveer 5k inzitten (25k ripples). Toen ik midden mei begon bijna 10k erin gestoken aan 35cent sindsdien alleen maar gedaald terwijl al de rest steeg en heb bijna alles verkocht op 30 cent. Gelukkig dankzij dit topic en MaGNet (thx MaGNET) een beetje geld in waves gestoken wat mijn verliezen ruimschoots heeft gecompenseerd. Nu wel het meeste van mijn waves verkocht om mijn inleg eruit te halen en de overschot terug in ripple geïnvesteerd tussen de 25en27 dollarcent. Ripple lijkt hier niet echt geliefd maar ik verwacht er echt heel veel van vooral in het midden Oosten en Japan deze wil ik echt proberen te hodlen. Verwacht veel van Japanse banken rond oktober-november dit jaar, maar nu met de vakantieperiode in het vooruitzicht verwacht ik niet direct veel verandering, maargoed in crypto land weet je nooit :)
😲😲
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 juli 2017 @ 21:10:05 #25
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172149193
quote:
7s.gif Op maandag 3 juli 2017 21:00 schreef TimKuik het volgende:
@Nattekat, kan je je Waves verkopen?
Zit in Bitcoin. Moet ik Waves kopen dan?

Ik doe niks voor ik de deskundige analyse van Ed heb gehoord. Of de natte vinger van MaGNet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 3 juli 2017 @ 21:10:33 #26
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_172149209
quote:

[..]

precies wat jij zegt met deze reden wil ik graag in ripple investeren
pi_172149441
quote:

[..]

Verstandig. Ik heb momenteel geen eigen geld meer in Ripple zitten maar wel genoeg coins. Gewoon blijven zitten en eventueel bijkopen, alles wat je kunt kopen onder de euro is gratis geld op langere termijn.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_172150209
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 21:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zit in Bitcoin. Moet ik Waves kopen dan?

Ik doe niks voor ik de deskundige analyse van Ed heb gehoord. Of de natte vinger van MaGNet.
Kat, wel scherp blijven hé!

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 14:45 schreef edraket31 het volgende:
Iedereen volop in Waves en aan het bijkopen maar houden jullie er wel rekening mee dat t zomaar nog een paar weken kan duren voordat ie weer omhoog gaat.

Ik ken de agenda van waves niet, het heeft onlangs een flinke pump gehad. Whales hebben in de weg omhoog veel verkocht, laten de prijs nu wegzakken en af een toe een sellwall....ondertussen zitten zij te accumuleren totdat ze er weer genoeg hebben maar dat kan best 2 maanden duren.
Dit patroon zie je terug bij elke flinke pump en zal bij waves niet anders zijn.
Toen waves op ,002 stond, schreef ik dat het makkelijk naar 150 kon. Ik zie het net zo makkelijk nog een stuk lager gaan.

Indien waves volgende week groot nieuws heeft kan bovenstaand direct de prullenbak in, maar t kan ook de hele zomer duren voordat het weer omhoog gaat.
Je weet zelf ook dat je niet van de long term bent, dus als je nu in Waves zou stappen......kan het weken duren voordat ie echt beweegt en zitten wij hier weer telkens je gevloek en getier te lezen. :X

mijns inziens wordt waves weer interessant als je een duidelijk patroon gaat zien van accumulatie. Paar weken bijna gelijk blijvende koers met af en toe een oprisping naar boven..... Patience is key.

En blijf verder maar lekker in BTC, ben mezelf aan het volproppen vanaf 2400 met future contracten voor een nieuwe ATH *O*
pi_172150343
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 21:10 schreef dvdfreak het volgende:

[..]

precies wat jij zegt met deze reden wil ik graag in ripple investeren
Ik zou je het zeker niet afraden, maar Ripple (XRP) kan alle kanten uit net zoals elke andere cypto. Maar je moet wel weten dat banken gebruik kunnen maken van Ripple zonder hun crypto munt (XRP - degene die we kopen) te gebruiken. Dus instant transacties met 30% kostenbesparing zijn perfect mogelijk zonder XRP. Het voordeel van XRP is dat banken boven de 30% die ze door de Ripple technologie te gebruiken met XRP nog 30% extra kostenbesparing kunnen halen (60% in totaal). Ik verwacht dat banken eerst gewoon Ripple gaan gebruiken en pas als alles goed lijkt te gaan XRP in overweging zullen nemen, zeg nu zelf 30% extra kostenbesparing is te mooi om te laten liggen. Dus laat ons hopen dat Ripple veel banken voor zich weet te winnen en dan geloof ik een mooie toekomst :-). Ripple promoot ook actief hun XRP munt dus tot daar alles goed :).

Een dalende en onstabiele crypto markt zal vrees ik wel banken afschrikken om mee te stappen in het XRP verhaal. En hoewel blockchain/tangle op zich een heel mooie toekomst heeft moeten we ook realistisch zijn en beseffen dat we miljoenen pompen in startups die veelal nog geen werkend product hebben en momenteel in de realiteit amper gebruikt worden. Veel van deze crypto's zullen binnen 1-10j? niets meer waard zijn en een klein % gaan het echt maken. Wanneer er een aantal grote projecten falen verwacht ik wel wat paniek/correcties in crypto/blockchain land. Ripple is niet de enige die hiermee bezig is, dus er zijn wat kapers op de markt, maar ze hebben wel momenteel al wat grote namen in hun portfolio zitten en een team van 160 man sterk, dus fingers crossed.

[ Bericht 2% gewijzigd door attixx op 03-07-2017 22:16:36 ]
pi_172151450
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 21:42 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Kat, wel scherp blijven hé!

[..]
.

En blijf verder maar lekker in BTC, ben mezelf aan het volproppen vanaf 2400 met future contracten voor een nieuwe ATH *O*
Hey ik ook ^O^
pi_172151631
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:24 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Hey ik ook ^O^
Ah, dan weet ik zeker dat ik goed zit ^O^
vanaf 2330 zelfs, zag dat ik foutje gemaakt had..... (vorige week zondag was dat)
maar de premium van quarterlies kakte vorige week helemaal in, van 350 naar 80 of zo
pi_172152265
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:29 schreef edraket31 het volgende:

[..]

maar de premium van quarterlies kakte vorige week helemaal in, van 350 naar 80 of zo
Dan weet je dat je weer long kan gaan haha :D

Mooie is ook dat er nu weer nieuwe quarterlies zijn.
pi_172153708
Wat denken jullie van Verge (XVG) als long term HODL?. Ik had al wat ingeslagen en als ik deze Price prediction https://steemit.com/crypt(...)rge-price-prediction lees ben ik geneigd er nog wat meer in te stoppen. Iemand het oneens met de analyse?

Edit: Ik lees nu pas de laatste discussie in het vorige deel .. Ik ga net als Maikuuull ff lekker vasthouden en wellicht nog wat bijkopen als hij nog iets zakt.

[ Bericht 19% gewijzigd door DutchieBre op 03-07-2017 23:55:36 ]
pi_172154009
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 23:39 schreef DutchieBre het volgende:
Wat denken jullie van Verge (XVG) als long term HODL?. Ik had al wat ingeslagen en als ik deze Price prediction https://steemit.com/crypt(...)rge-price-prediction lees ben ik geneigd er nog wat meer in te stoppen. Iemand het oneens met de analyse?

Edit: Ik lees nu pas de laatste discussie in het vorige deel .. Ik ga net als Maikuuull ff lekker vasthouden en wellicht nog wat bijkopen als hij nog iets zakt.
Laat je aub niet leiden door populaire posts...
pi_172154248
quote:

Ik zal niet zeggen dat ik het niet eens ben met zijn analyse, maar krijg er wel een "wij van WC eend" gevoel bij.....
Ik kijk alleen naar zijn TA en dat rammelt aan alle kanten mijns inziens.....

• cup & handle: nog veel te vroeg om nu te concluderen dat ie gevormd wordt

• wave 3 van Elliot Wave zou dan moeten beginnen: in mijn optiek is wave 3 al voltooid

• wave 3 zou de sterkste wave moeten zijn: dat is niet correct. In mijn plaatje zou dat kunnen kloppen, maar Wave 3 is niet persé de sterkste wave

• fibonacci ratio die hij gebruitk om wave 3 te voorspellen is niet correct

• hij voorspelt nu al waar wave 5 gaat eindigen, terwijl (in zijn plaatje) wave 3 nog zou moeten beginnen (ERG voorbarig)

• voorspellingen met data erbij vind ik sowieso al BS

Dit soort coins doe ik normaliter geen TA op omdat er te weinig historie is om er iets zinnigs over te zeggen en de invloed van p&d te groot. Puur om bovenstaande punten toe te lichten, hier een chart zoals ie zou zijn als ik mijn technieken toepas. Dit is een mogelijk scenario maar ik zou er niet blind op gaan.
Lijkt erop alsof prijs nog wel naar beneden kan, maar een forse stijging lijkt ie wel te krijgen waarbij ik als 1e target 300 zie (en geen 3000)

hmmm plaatje werkt niet....hier de link https://www.coinigy.com/s/i/595ac228877df/

[ Bericht 2% gewijzigd door edraket31 op 04-07-2017 00:27:45 ]
pi_172154468
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 00:17 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Ik zal niet zeggen dat ik het niet eens ben met zijn analyse, maar krijg er wel een "wij van WC eend" gevoel bij.....

• wave 3 van Elliot Wave zou dan moeten beginnen: in mijn optiek is wave 3 al voltooid

• wave 3 zou de sterkste wave moeten zijn: dat is niet correct. In mijn plaatje zou dat kunnen kloppen, maar Wave 3 is niet persé de sterkste wave

• hij voorspelt nu al waar wave 5 gaat eindigen, terwijl (in zijn plaatje) wave 3 nog zou moeten beginnen (ERG voorbarig)

Dit soort coins doe ik normaliter geen TA op omdat er te weinig historie is om er iets zinnigs over te zeggen en de invloed van p&d te groot. Puur om bovenstaande punten toe te lichten, hier een chart zoals ie zou zijn als ik mijn technieken toepas. Dit is een mogelijk scenario maar ik zou er niet blind op gaan.
Lijkt erop alsof prijs nog wel naar beneden kan, maar een forse stijging lijkt ie wel te krijgen waarbij ik als 1e target 300 zie (en geen 3000)

[ afbeelding ]
hmmm plaatje werkt niet....hier de link https://www.coinigy.com/s/i/595ac228877df/

Thanks voor jouw uitleg en chart. Ik vond het ook nogal voorbarig en positief ingesteld, echter een groei zie ik ook nog komen, maar was nogal verrast door de extreme groei die hij voorspelt. Ook de agenda punten voor Juli zijn niet echt schokkend te noemen. We gaan maar eens even rustig afwachten, baat het niet dan schaad het niet!
pi_172154476
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 23:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Laat je aub niet leiden door populaire posts...
Vandaar ook dat ik jullie mening eerst wilde checken 😏
pi_172154489
quote:

[..]

Hou er wel rekening mee dat banken niet perse de xrp token hoeven te gebruiken, maar een andere gateway gebruiken op het netwerk.
pi_172154593
quote:

[..]

Vakantieperiode? In Japan is het geen vakantie hoor.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 03:48:01 #40
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_172155316
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Mooi om te zien dat je zoveel over cryptoland weet! Altijd goed om iemand te zien die kritisch is naar de beweringen die worden gedaan.

3000sat lijkt me inderdaad ook wel erg veel voor het einde van het jaar. Mocht het zo zijn dan zou ik 50% uitcashen, maar 300sat lijkt me veel realistischer. Dus gewoon hodl (totdat ik het echt nodig zou hebben).
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_172156081
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 00:39 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Hou er wel rekening mee dat banken niet perse de xrp token hoeven te gebruiken, maar een andere gateway gebruiken op het netwerk.
Klopt, heb ik in een latere reactie verduidelijkt. Maar wanneer beide partijen gebruik maken van Ripple is er weinig reden om het niet te doen omwille van de extra kostenbesparing.

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 00:49 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Vakantieperiode? In Japan is het geen vakantie hoor.
Idd niet bij stilgestaan dat ze ook een afdeling in Japan hebben. We zullen zien :-)
pi_172157113
quote:

[..]

[ afbeelding ]

How about SIA? Die krijgen een eigen ASIC en het is een dik platform met online decentralized storage, dat kan wel eens een ransomware killer zijn met veel potentie?

Ik heb er iig wel wat inzitten, alleen die marketcap ;(
Lambo of Rekt
pi_172157152
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 21:46 schreef attixx het volgende:

[..]

Ik zou je het zeker niet afraden, maar Ripple (XRP) kan alle kanten uit net zoals elke andere cypto. Maar je moet wel weten dat banken gebruik kunnen maken van Ripple zonder hun crypto munt (XRP - degene die we kopen) te gebruiken. Dus instant transacties met 30% kostenbesparing zijn perfect mogelijk zonder XRP. Het voordeel van XRP is dat banken boven de 30% die ze door de Ripple technologie te gebruiken met XRP nog 30% extra kostenbesparing kunnen halen (60% in totaal). Ik verwacht dat banken eerst gewoon Ripple gaan gebruiken en pas als alles goed lijkt te gaan XRP in overweging zullen nemen, zeg nu zelf 30% extra kostenbesparing is te mooi om te laten liggen. Dus laat ons hopen dat Ripple veel banken voor zich weet te winnen en dan geloof ik een mooie toekomst :-). Ripple promoot ook actief hun XRP munt dus tot daar alles goed :).

Een dalende en onstabiele crypto markt zal vrees ik wel banken afschrikken om mee te stappen in het XRP verhaal. En hoewel blockchain/tangle op zich een heel mooie toekomst heeft moeten we ook realistisch zijn en beseffen dat we miljoenen pompen in startups die veelal nog geen werkend product hebben en momenteel in de realiteit amper gebruikt worden. Veel van deze crypto's zullen binnen 1-10j? niets meer waard zijn en een klein % gaan het echt maken. Wanneer er een aantal grote projecten falen verwacht ik wel wat paniek/correcties in crypto/blockchain land. Ripple is niet de enige die hiermee bezig is, dus er zijn wat kapers op de markt, maar ze hebben wel momenteel al wat grote namen in hun portfolio zitten en een team van 160 man sterk, dus fingers crossed.
https://steemit.com/rippl(...)rise-and-fall-of-xrp :o

Dat is de reden waarom ripple niet zo populair is gok ik.
Lambo of Rekt
pi_172157221
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 08:56 schreef EggsTC het volgende:

[..]

How about SIA? Die krijgen een eigen ASIC en het is een dik platform met online decentralized storage, dat kan wel eens een ransomware killer zijn met veel potentie?

Ik heb er iig wel wat inzitten, alleen die marketcap ;(
De marketcap is toch maar ongeveer 385 miljoen dollar? Bedoel je niet de grote hoeveelheid circulating supply?

Ik begrijp je punt dat een coin met lagere circulating supply misschien makkelijker stijgt/daalt. Maar in dit geval is Sia een goedkope coin, dus kun je er toch een grotere hoeveelheid van kopen? Als de koers dat minimaal stijgt/daalt heb je alsnog de zelfde impact in vergelijking met een coin waarvan je er minder koopt maar die volatiler is?
pi_172157251
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 09:03 schreef carebaer het volgende:

[..]

De marketcap is toch maar ongeveer 385 miljoen dollar? Bedoel je niet de grote hoeveelheid circulating supply?

Ik begrijp je punt dat een coin met lagere circulating supply misschien makkelijker stijgt/daalt. Maar in dit geval is Sia een goedkope coin, dus kun je er toch een grotere hoeveelheid van kopen? Als de koers dat minimaal stijgt/daalt heb je alsnog de zelfde impact in vergelijking met een coin waarvan je er minder koopt maar die volatiler is?
Ik bedoel de coincap ja, of iig de circulating supply idd. En dat schijnt nog niet alles te zijn, er zou nog een aantal miljard erbij komen meen ik gelezen te hebben.
Lambo of Rekt
pi_172159445
-deleted-

Is er al nieuws wanneer Waves client met 2fa gaat komen? Het gaat echt tegen mijn natuur in op die client Waves te zetten. Je kan inloggen met enkel je wachtwoord en ten alle tijden je seed raadplegen in je account. Heel veilig voelt het niet aan..

[ Bericht 43% gewijzigd door fckdedeurkruk op 04-07-2017 11:37:20 ]
pi_172160768
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:06 schreef fckdedeurkruk het volgende:
-deleted-

Is er al nieuws wanneer Waves client met 2fa gaat komen? Het gaat echt tegen mijn natuur in op die client Waves te zetten. Je kan inloggen met enkel je wachtwoord en ten alle tijden je seed raadplegen in je account. Heel veilig voelt het niet aan..
Ik heb de telefoonwallet, daar heb je nog een pincode erop zitten.
Lambo of Rekt
  dinsdag 4 juli 2017 @ 12:07:43 #49
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172160823
quote:

ze kosten nu niets , dus goedkoop inslaan en lekker laten staan
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_172160847
PIVX ook hard zeg.

Waar ik vooral van baal is al die verschillende wallets, laat lekker ff iemand komen met een wallet waar je álles in kwijt kan, desnoods met behulp van plugins van de platformbouwers van de specifieke coin. :{
Lambo of Rekt
pi_172160893
quote:
-deleted-

Dat wachtwoord werkt wel alleen op jouw eigen apparaat he.

Maar ik snap wat je bedoelt.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 12:13:43 #52
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172160954
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:08 schreef EggsTC het volgende:
PIVX ook hard zeg.

Waar ik vooral van baal is al die verschillende wallets, laat lekker ff iemand komen met een wallet waar je álles in kwijt kan, desnoods met behulp van plugins van de platformbouwers van de specifieke coin. :{
gammele site wel , had het idd gezien
  dinsdag 4 juli 2017 @ 12:17:46 #53
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172161043
is er voor verge touwens een online wallet?
pi_172161054
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:17 schreef Thezappa het volgende:
is er voor verge touwens een online wallet?
Ik gebruik de exchange.
Lambo of Rekt
  dinsdag 4 juli 2017 @ 12:26:32 #55
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_172161223
Ik vind de Ripple toch best wel een interessant projectje.
Heb er dus een paar gekocht om te kijken waar het naar toe gaat. (100)

Zijn geen wereldschokkende bedragen, maar ik doe het meer voor de fun en de interesse in de techniek dan het daadwerkelijke veel geld verdienen. (hoewel een beetje extra geld nooit kwaad kan ;) )
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 4 juli 2017 @ 12:37:55 #56
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172161461
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik gebruik de exchange.
Ik ook nog , maar ga de vakantie eens even een aantal wallets aanmaken Haha

Je hebt het trouwen verkeerd over xrp Hehe

http://themarketmogul.com/ripple-internet-money/?hvid=4YCxgu
pi_172161681
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat wachtwoord werkt wel alleen op jouw eigen apparaat he.

Maar ik snap wat je bedoelt.
Uiteraard, maar als iemand jouw inlog toevallig ook achterhaalt ben je de sjaak ;)
  Moderator dinsdag 4 juli 2017 @ 12:49:35 #58
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172161716
Vinden jullie het ook niet 'opvallend rustig' m.b.t. Bitcoin en de naderende deadline van 1 augustus?
Of is dit in cryptotermen nog 'mijlenver weg'?

Eerlijk gezegd had ik wel wat grote schommelingen verwacht. Of staat dat nog te gebeuren? :+
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172161764
quote:
-deleted-

Hier maak ik me ook wel een beetje zorgen om soms. Zeker als het om een aardig bedrag begint te gaan.
  † In Memoriam † dinsdag 4 juli 2017 @ 12:56:46 #60
230491 Zith
pls tip
pi_172161886
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:49 schreef onlogisch het volgende:
Vinden jullie het ook niet 'opvallend rustig' m.b.t. Bitcoin en de naderende deadline van 1 augustus?

Eerlijk gezegd had ik wel wat grote schommelingen verwacht. Of staat dat nog te gebeuren? :+
1 aug is niets. Quote mij maar
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_172161982
quote:
PIVX ook hard zeg.

Van een maat van me had ik begrepen dat Ledger Nano S binnenkort paper wallets gaat ondersteunen. Kun je dus dan zelf custom wallets toevoegen.
pi_172162060
quote:
-deleted-

Je kan ook na iedere keer dat je inlogt je account weer verwijderen uit de client.
Die voeg je met je seed zo weer toe.

Raadplegen van je saldo kan a.d.v. je Waves adres, op http://wavesgo.com dus ook daarvoor hoef je niet in te loggen op je client.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 13:12:31 #63
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_172162253
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:56 schreef Zith het volgende:

[..]

1 aug is niets. Quote mij maar
Bij deze gequote :P

Er wordt toch redelijk wat aandacht aan besteed dus je zou verwachten dat er wel iets van een verschuiving zou plaats vinden (?)
Misschien pas vlak van te voren? Of gewoon naiviteit doordat iedereen met dollartekens in de ogen zit.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_172162453
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:49 schreef onlogisch het volgende:

Het is allemaal wat tam de afgelopen weken. Denk ook doordat er een aardige correctie is geweest en de mensen die gouden bergen zagen daardoor een beetje geschrokken zijn. Maar ik verwacht de komende weken dat 1/8 wel invloed gaat hebben, of er nou wel of niet écht iets gebeurd. Het kan ook een ontlading zijn dát er juist niks significants gebeurd en dus een sprong omhoog na 1/8.
pi_172162485
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 13:04 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je kan ook na iedere keer dat je inlogt je account weer verwijderen uit de client.
Die voeg je met je seed zo weer toe.

Raadplegen van je saldo kan a.d.v. je Waves adres, op http://wavesgo.com dus ook daarvoor hoef je niet in te loggen op je client.
Ahh thanks! Slaat de Waves client ook nog een wallet.dat bestand op op je PC of een ander bestand waar je private key in zit?

Ook heb ik nog een vraagje of de Antshares client. Ik wil 'm graag installeren, maar ik krijg een popup met de vraag of ik 'onchain root certificate' wil installeren. Volledige melding: 'Antshares must install Onchain root certificate to validate assets on the blockchain, install it now?'. Ik heb gegoogeld maar ik kom er niet uit of dit nu nodig is om te installeren of niet. Iemand die dit weet? :)
pi_172163057
quote:
Zeker, inmiddels al bijna 15% up!
pi_172163669
quote:
Zeer zeker.
Weer zo'n ninja aankondiging :)
pi_172163751
Lekker hoor :)
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:12:25 #71
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_172163827
Yesh, één van mijn munten staat op +60%. Hopelijk houdt ie zijn waarde, niet dat het morgen weer net zo hard zakt😅
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:28:30 #72
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_172164227
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:12 schreef DrSnuggle het volgende:
Yesh, één van mijn munten staat op +60%. Hopelijk houdt ie zijn waarde, niet dat het morgen weer net zo hard zakt😅
Safex?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:31:42 #73
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_172164313
Dit word een mooie dag voor Waves gok ik zo. *O*
And there are still no americans in Bagdad !!
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:52:05 #74
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172164793
Pfff litebit down, altijd als er stijging is
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:54:29 #75
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172164857
18% plus
pi_172164859
Er was laatst een afbeelding met hoeveelheid ontwikkelingen door de developers per coin? Volgens mij komt het via github. Weet iemand waar ik dat plaatje kan vinden?
pi_172164882
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:52 schreef Thezappa het volgende:
Grote stijging of grote daling dan ligt litebit er idd uit, zeer irritant!
pi_172164913
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:52 schreef Thezappa het volgende:
Gewoon niet uitstappen :P
pi_172164924
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:56 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Instappen 💪
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:15:20 #80
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172165340
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:56 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

doe ik ook niet , maar irritant is het wel
pi_172165692
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:37 schreef Thezappa het volgende:

[..]

Ik ook nog , maar ga de vakantie eens even een aantal wallets aanmaken Haha

Je hebt het trouwen verkeerd over xrp Hehe

http://themarketmogul.com/ripple-internet-money/?hvid=4YCxgu
Mja, maar wie is dat dan... die site?

And you are?!

Snappie.
Lambo of Rekt
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:33:36 #82
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_172165752
quote:
PIVX ook hard zeg.

Gebruik de Coinomi wallet, staan veel altcoins in, eth pivx verge etc...
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:35:09 #83
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172165782
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

And you are?!

Snappie.
was iets sarcastisch hehe
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:35:20 #84
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_172165788
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

And you are?!

Snappie.
The Market Mogul jonguh!
pi_172165794
Wat doen jullie mbt je btc en altcoins en 1 augustus? Alles omzetten?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:40:37 #86
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172165916
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:35 schreef Ketchupcurry het volgende:
na wat
pi_172165939
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:40 schreef Thezappa het volgende:

[..]

na wat
USDT? USD? Euro's? Eth? Weet ik het :P
pi_172165961
WAVES :D
[P]otverdorie
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:44:39 #89
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_172165996
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:41 schreef Ketchupcurry het volgende:

[..]

USDT? USD? Euro's? Eth? Weet ik het :P
omzetten na waves
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:52:43 #90
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_172166175
Waarom heb ik LTC niet gehold. Dan zat ik nu op het terras en niet onder een paar TL-lampen. -O-
  Moderator dinsdag 4 juli 2017 @ 15:52:51 #91
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172166178
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:42 schreef NatteBever het volgende:
WAVES :D
Die gaat morgen vast wel weer -15% :O
4045
onlogisch
pi_172166208
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:52 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Die gaat morgen vast wel weer -15% :O
Welnee
https://blog.wavesplatfor(...)ckchain-674e17c3b067
pi_172166298
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:35 schreef Ketchupcurry het volgende:
Ik delete alles en sla al mijn harde schijven kapot
pi_172166313
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:52 schreef Repeating het volgende:
Waarom heb ik LTC niet gehold. Dan zat ik nu op het terras en niet onder een paar TL-lampen. -O-
Ik mis Geralt, onze LTC huilerd! :')
  Moderator dinsdag 4 juli 2017 @ 16:04:50 #95
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172166428
quote:
Alsof dat een garantie is dat Waves nu opeens blijvend omhoog gaat :?
Er zijn de laatste weken wel vaker berichten over Waves naar buiten gekomen. Het stijgt wat, het daalt wat. Maar vooralsnog blijft het een beetje rond het zelfde peil.
4045
onlogisch
pi_172166430
Gedachte-experimentje:

Stel, je zou terug mogen naar 1 dag in het verleden, en je had ¤1000 tot je beschikking. Tot welke datum zou je teruggaan en wat zou je kopen? :)
pi_172166446
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:04 schreef kthxbye het volgende:
Gedachte-experimentje:

Stel, je zou terug mogen naar 1 dag in het verleden, en je had ¤1000 tot je beschikking. Tot welke datum zou je teruggaan en wat zou je kopen? :)
Das niet zo moeilijk toch?
Lambo of Rekt
  Moderator dinsdag 4 juli 2017 @ 16:06:15 #98
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172166458
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:04 schreef kthxbye het volgende:
Gedachte-experimentje:

Wat is dit nou voor een rare vraag. Terug naar 2009 natuurlijk.
4045
onlogisch
pi_172166469
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dit ja, ik zou pizza's verkopen om bitcoins te vangen.
Lambo of Rekt
pi_172166471
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ok, laten we het interessanter maken: geen BTC of ETH.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')