18 juli weg. Nooit dat we dan de top al hebben bereiktquote:Op maandag 3 juli 2017 16:14 schreef edraket31 het volgende:
[..]
We zitten eindelijk weer eens in dezelfde trein
Geef even je vakantie planning door![]()
Het zal wel weer een gevalletje "nieuwe ATH en weer op oud niveau als je terug bent" wordenquote:Op maandag 3 juli 2017 17:38 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
18 juli weg. Nooit dat we dan de top al hebben bereikt
Meer moe van het dagelijks volgen en alles willen weten.quote:Op maandag 3 juli 2017 18:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Stuur ze maar naar mij als je er moe van wordt.
Dan ben ik vervloekt hoorquote:Op maandag 3 juli 2017 18:32 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Het zal wel weer een gevalletje "nieuwe ATH en weer op oud niveau als je terug bent" worden
de bubbel is gebarstenquote:Op maandag 3 juli 2017 18:03 schreef Afwazig het volgende:
Wat een rust hier opeens. Even een paar weken kalmte in Cryptoland?
All in op elke coin is het bestquote:Op maandag 3 juli 2017 19:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mooi, ik vroeg me net af crypto's iets voor me zijn...eens goed lezen hier.
Ik ben sceptisch...als zelfs in de kleedkamer van de sportschool mensen zeggen dat je in Bitcoins goud kan verdienen is het meestal tijd hard weg te lopen.quote:
Oh, op die fiets....ik kreeg al een Dagobert Duck beeld .....quote:Op maandag 3 juli 2017 18:46 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Meer moe van het dagelijks volgen en alles willen weten.
Ik hoop het. Kunnen we weer rustig wat leuke dingen inslaan en rondkijken naar de ontwikkelingen zonder dat hijgerige gedoe rond ICO's en mensen die vol in iets duiken zonder enig idee.quote:
In zo'n sterke Bull market?quote:Op maandag 3 juli 2017 20:49 schreef Faazz het volgende:
Ben toch wel benieuwd of er mensen zijn die hun compleet vermogen hebben zien verdampen de afgelopen maanden.
Wat heb je eraan als je het weet?quote:Op maandag 3 juli 2017 20:49 schreef Faazz het volgende:
Ben toch wel benieuwd of er mensen zijn die hun compleet vermogen hebben zien verdampen de afgelopen maanden.
Ik heb er momenteel ongeveer 5k inzitten (25k ripples). Toen ik midden mei begon bijna 10k erin gestoken aan 35cent sindsdien alleen maar gedaald terwijl al de rest steeg en heb bijna alles verkocht op 30 cent. Gelukkig dankzij dit topic en MaGNet (thx MaGNET) een beetje geld in waves gestoken wat mijn verliezen ruimschoots heeft gecompenseerd. Nu wel het meeste van mijn waves verkocht om mijn inleg eruit te halen en de overschot terug in ripple geïnvesteerd tussen de 25en27 dollarcent. Ripple lijkt hier niet echt geliefd maar ik verwacht er echt heel veel van vooral in het midden Oosten en Japan deze wil ik echt proberen te hodlen. Verwacht veel van Japanse banken rond oktober-november dit jaar, maar nu met de vakantieperiode in het vooruitzicht verwacht ik niet direct veel verandering, maargoed in crypto land weet je nooitquote:Op maandag 3 juli 2017 19:08 schreef dvdfreak het volgende:
iemand die veel geld in riple heeft geinvesteerd?
😲😲quote:Op maandag 3 juli 2017 20:58 schreef attixx het volgende:
[..]
Ik heb er momenteel ongeveer 5k inzitten (25k ripples). Toen ik midden mei begon bijna 10k erin gestoken aan 35cent sindsdien alleen maar gedaald terwijl al de rest steeg en heb bijna alles verkocht op 30 cent. Gelukkig dankzij dit topic en MaGNet (thx MaGNET) een beetje geld in waves gestoken wat mijn verliezen ruimschoots heeft gecompenseerd. Nu wel het meeste van mijn waves verkocht om mijn inleg eruit te halen en de overschot terug in ripple geïnvesteerd tussen de 25en27 dollarcent. Ripple lijkt hier niet echt geliefd maar ik verwacht er echt heel veel van vooral in het midden Oosten en Japan deze wil ik echt proberen te hodlen. Verwacht veel van Japanse banken rond oktober-november dit jaar, maar nu met de vakantieperiode in het vooruitzicht verwacht ik niet direct veel verandering, maargoed in crypto land weet je nooit
Zit in Bitcoin. Moet ik Waves kopen dan?quote:
precies wat jij zegt met deze reden wil ik graag in ripple investerenquote:Op maandag 3 juli 2017 20:58 schreef attixx het volgende:
[..]
Ik heb er momenteel ongeveer 5k inzitten (25k ripples). Toen ik midden mei begon bijna 10k erin gestoken aan 35cent sindsdien alleen maar gedaald terwijl al de rest steeg en heb bijna alles verkocht op 30 cent. Gelukkig dankzij dit topic en MaGNet (thx MaGNET) een beetje geld in waves gestoken wat mijn verliezen ruimschoots heeft gecompenseerd. Nu wel het meeste van mijn waves verkocht om mijn inleg eruit te halen en de overschot terug in ripple geïnvesteerd tussen de 25en27 dollarcent. Ripple lijkt hier niet echt geliefd maar ik verwacht er echt heel veel van vooral in het midden Oosten en Japan deze wil ik echt proberen te hodlen. Verwacht veel van Japanse banken rond oktober-november dit jaar, maar nu met de vakantieperiode in het vooruitzicht verwacht ik niet direct veel verandering, maargoed in crypto land weet je nooit
Verstandig. Ik heb momenteel geen eigen geld meer in Ripple zitten maar wel genoeg coins. Gewoon blijven zitten en eventueel bijkopen, alles wat je kunt kopen onder de euro is gratis geld op langere termijn.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:58 schreef attixx het volgende:
[..]
Kat, wel scherp blijven hé!quote:Op maandag 3 juli 2017 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit in Bitcoin. Moet ik Waves kopen dan?
Ik doe niks voor ik de deskundige analyse van Ed heb gehoord. Of de natte vinger van MaGNet.
Je weet zelf ook dat je niet van de long term bent, dus als je nu in Waves zou stappen......kan het weken duren voordat ie echt beweegt en zitten wij hier weer telkens je gevloek en getier te lezen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:45 schreef edraket31 het volgende:
Iedereen volop in Waves en aan het bijkopen maar houden jullie er wel rekening mee dat t zomaar nog een paar weken kan duren voordat ie weer omhoog gaat.
Ik ken de agenda van waves niet, het heeft onlangs een flinke pump gehad. Whales hebben in de weg omhoog veel verkocht, laten de prijs nu wegzakken en af een toe een sellwall....ondertussen zitten zij te accumuleren totdat ze er weer genoeg hebben maar dat kan best 2 maanden duren.
Dit patroon zie je terug bij elke flinke pump en zal bij waves niet anders zijn.
Toen waves op ,002 stond, schreef ik dat het makkelijk naar 150 kon. Ik zie het net zo makkelijk nog een stuk lager gaan.
Indien waves volgende week groot nieuws heeft kan bovenstaand direct de prullenbak in, maar t kan ook de hele zomer duren voordat het weer omhoog gaat.
Ik zou je het zeker niet afraden, maar Ripple (XRP) kan alle kanten uit net zoals elke andere cypto. Maar je moet wel weten dat banken gebruik kunnen maken van Ripple zonder hun crypto munt (XRP - degene die we kopen) te gebruiken. Dus instant transacties met 30% kostenbesparing zijn perfect mogelijk zonder XRP. Het voordeel van XRP is dat banken boven de 30% die ze door de Ripple technologie te gebruiken met XRP nog 30% extra kostenbesparing kunnen halen (60% in totaal). Ik verwacht dat banken eerst gewoon Ripple gaan gebruiken en pas als alles goed lijkt te gaan XRP in overweging zullen nemen, zeg nu zelf 30% extra kostenbesparing is te mooi om te laten liggen. Dus laat ons hopen dat Ripple veel banken voor zich weet te winnen en dan geloof ik een mooie toekomst :-). Ripple promoot ook actief hun XRP munt dus tot daar alles goedquote:Op maandag 3 juli 2017 21:10 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
precies wat jij zegt met deze reden wil ik graag in ripple investeren
Hey ik ookquote:Op maandag 3 juli 2017 21:42 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Kat, wel scherp blijven hé!
[..]
.
En blijf verder maar lekker in BTC, ben mezelf aan het volproppen vanaf 2400 met future contracten voor een nieuwe ATH
Ah, dan weet ik zeker dat ik goed zitquote:
Dan weet je dat je weer long kan gaan hahaquote:Op maandag 3 juli 2017 22:29 schreef edraket31 het volgende:
[..]
maar de premium van quarterlies kakte vorige week helemaal in, van 350 naar 80 of zo
Laat je aub niet leiden door populaire posts...quote:Op maandag 3 juli 2017 23:39 schreef DutchieBre het volgende:
Wat denken jullie van Verge (XVG) als long term HODL?. Ik had al wat ingeslagen en als ik deze Price prediction https://steemit.com/crypt(...)rge-price-prediction lees ben ik geneigd er nog wat meer in te stoppen. Iemand het oneens met de analyse?
Edit: Ik lees nu pas de laatste discussie in het vorige deel .. Ik ga net als Maikuuull ff lekker vasthouden en wellicht nog wat bijkopen als hij nog iets zakt.
Ik zal niet zeggen dat ik het niet eens ben met zijn analyse, maar krijg er wel een "wij van WC eend" gevoel bij.....quote:Op maandag 3 juli 2017 23:39 schreef DutchieBre het volgende:
Wat denken jullie van Verge (XVG) als long term HODL?. Ik had al wat ingeslagen en als ik deze Price prediction https://steemit.com/crypt(...)rge-price-prediction lees ben ik geneigd er nog wat meer in te stoppen. Iemand het oneens met de analyse?
Edit: Ik lees nu pas de laatste discussie in het vorige deel .. Ik ga net als Maikuuull ff lekker vasthouden en wellicht nog wat bijkopen als hij nog iets zakt.
Thanks voor jouw uitleg en chart. Ik vond het ook nogal voorbarig en positief ingesteld, echter een groei zie ik ook nog komen, maar was nogal verrast door de extreme groei die hij voorspelt. Ook de agenda punten voor Juli zijn niet echt schokkend te noemen. We gaan maar eens even rustig afwachten, baat het niet dan schaad het niet!quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:17 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat ik het niet eens ben met zijn analyse, maar krijg er wel een "wij van WC eend" gevoel bij.....
Ik kijk alleen naar zijn TA en dat rammelt aan alle kanten mijns inziens.....
• cup & handle: nog veel te vroeg om nu te concluderen dat ie gevormd wordt
• wave 3 van Elliot Wave zou dan moeten beginnen: in mijn optiek is wave 3 al voltooid
• wave 3 zou de sterkste wave moeten zijn: dat is niet correct. In mijn plaatje zou dat kunnen kloppen, maar Wave 3 is niet persé de sterkste wave
• fibonacci ratio die hij gebruitk om wave 3 te voorspellen is niet correct
• hij voorspelt nu al waar wave 5 gaat eindigen, terwijl (in zijn plaatje) wave 3 nog zou moeten beginnen (ERG voorbarig)
• voorspellingen met data erbij vind ik sowieso al BS
Dit soort coins doe ik normaliter geen TA op omdat er te weinig historie is om er iets zinnigs over te zeggen en de invloed van p&d te groot. Puur om bovenstaande punten toe te lichten, hier een chart zoals ie zou zijn als ik mijn technieken toepas. Dit is een mogelijk scenario maar ik zou er niet blind op gaan.
Lijkt erop alsof prijs nog wel naar beneden kan, maar een forse stijging lijkt ie wel te krijgen waarbij ik als 1e target 300 zie (en geen 3000)
[ afbeelding ]
hmmm plaatje werkt niet....hier de link https://www.coinigy.com/s/i/595ac228877df/
Vandaar ook dat ik jullie mening eerst wilde checken 😏quote:Op maandag 3 juli 2017 23:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat je aub niet leiden door populaire posts...
Hou er wel rekening mee dat banken niet perse de xrp token hoeven te gebruiken, maar een andere gateway gebruiken op het netwerk.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:58 schreef attixx het volgende:
[..]
Vakantieperiode? In Japan is het geen vakantie hoor.quote:Op maandag 3 juli 2017 20:58 schreef attixx het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat je zoveel over cryptoland weet! Altijd goed om iemand te zien die kritisch is naar de beweringen die worden gedaan.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:17 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat ik het niet eens ben met zijn analyse, maar krijg er wel een "wij van WC eend" gevoel bij.....
• wave 3 van Elliot Wave zou dan moeten beginnen: in mijn optiek is wave 3 al voltooid
• wave 3 zou de sterkste wave moeten zijn: dat is niet correct. In mijn plaatje zou dat kunnen kloppen, maar Wave 3 is niet persé de sterkste wave
• hij voorspelt nu al waar wave 5 gaat eindigen, terwijl (in zijn plaatje) wave 3 nog zou moeten beginnen (ERG voorbarig)
Dit soort coins doe ik normaliter geen TA op omdat er te weinig historie is om er iets zinnigs over te zeggen en de invloed van p&d te groot. Puur om bovenstaande punten toe te lichten, hier een chart zoals ie zou zijn als ik mijn technieken toepas. Dit is een mogelijk scenario maar ik zou er niet blind op gaan.
Lijkt erop alsof prijs nog wel naar beneden kan, maar een forse stijging lijkt ie wel te krijgen waarbij ik als 1e target 300 zie (en geen 3000)
[ afbeelding ]
hmmm plaatje werkt niet....hier de link https://www.coinigy.com/s/i/595ac228877df/
Klopt, heb ik in een latere reactie verduidelijkt. Maar wanneer beide partijen gebruik maken van Ripple is er weinig reden om het niet te doen omwille van de extra kostenbesparing.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:39 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat banken niet perse de xrp token hoeven te gebruiken, maar een andere gateway gebruiken op het netwerk.
Idd niet bij stilgestaan dat ze ook een afdeling in Japan hebben. We zullen zien :-)quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:49 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Vakantieperiode? In Japan is het geen vakantie hoor.
How about SIA? Die krijgen een eigen ASIC en het is een dik platform met online decentralized storage, dat kan wel eens een ransomware killer zijn met veel potentie?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:17 schreef edraket31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://steemit.com/rippl(...)rise-and-fall-of-xrpquote:Op maandag 3 juli 2017 21:46 schreef attixx het volgende:
[..]
Ik zou je het zeker niet afraden, maar Ripple (XRP) kan alle kanten uit net zoals elke andere cypto. Maar je moet wel weten dat banken gebruik kunnen maken van Ripple zonder hun crypto munt (XRP - degene die we kopen) te gebruiken. Dus instant transacties met 30% kostenbesparing zijn perfect mogelijk zonder XRP. Het voordeel van XRP is dat banken boven de 30% die ze door de Ripple technologie te gebruiken met XRP nog 30% extra kostenbesparing kunnen halen (60% in totaal). Ik verwacht dat banken eerst gewoon Ripple gaan gebruiken en pas als alles goed lijkt te gaan XRP in overweging zullen nemen, zeg nu zelf 30% extra kostenbesparing is te mooi om te laten liggen. Dus laat ons hopen dat Ripple veel banken voor zich weet te winnen en dan geloof ik een mooie toekomst :-). Ripple promoot ook actief hun XRP munt dus tot daar alles goed.
Een dalende en onstabiele crypto markt zal vrees ik wel banken afschrikken om mee te stappen in het XRP verhaal. En hoewel blockchain/tangle op zich een heel mooie toekomst heeft moeten we ook realistisch zijn en beseffen dat we miljoenen pompen in startups die veelal nog geen werkend product hebben en momenteel in de realiteit amper gebruikt worden. Veel van deze crypto's zullen binnen 1-10j? niets meer waard zijn en een klein % gaan het echt maken. Wanneer er een aantal grote projecten falen verwacht ik wel wat paniek/correcties in crypto/blockchain land. Ripple is niet de enige die hiermee bezig is, dus er zijn wat kapers op de markt, maar ze hebben wel momenteel al wat grote namen in hun portfolio zitten en een team van 160 man sterk, dus fingers crossed.
De marketcap is toch maar ongeveer 385 miljoen dollar? Bedoel je niet de grote hoeveelheid circulating supply?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
How about SIA? Die krijgen een eigen ASIC en het is een dik platform met online decentralized storage, dat kan wel eens een ransomware killer zijn met veel potentie?
Ik heb er iig wel wat inzitten, alleen die marketcap
Ik bedoel de coincap ja, of iig de circulating supply idd. En dat schijnt nog niet alles te zijn, er zou nog een aantal miljard erbij komen meen ik gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 09:03 schreef carebaer het volgende:
[..]
De marketcap is toch maar ongeveer 385 miljoen dollar? Bedoel je niet de grote hoeveelheid circulating supply?
Ik begrijp je punt dat een coin met lagere circulating supply misschien makkelijker stijgt/daalt. Maar in dit geval is Sia een goedkope coin, dus kun je er toch een grotere hoeveelheid van kopen? Als de koers dat minimaal stijgt/daalt heb je alsnog de zelfde impact in vergelijking met een coin waarvan je er minder koopt maar die volatiler is?
Ik heb de telefoonwallet, daar heb je nog een pincode erop zitten.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:06 schreef fckdedeurkruk het volgende:
-deleted-
Is er al nieuws wanneer Waves client met 2fa gaat komen? Het gaat echt tegen mijn natuur in op die client Waves te zetten. Je kan inloggen met enkel je wachtwoord en ten alle tijden je seed raadplegen in je account. Heel veilig voelt het niet aan..
ze kosten nu niets , dus goedkoop inslaan en lekker laten staanquote:Op maandag 3 juli 2017 23:39 schreef DutchieBre het volgende:
Dat wachtwoord werkt wel alleen op jouw eigen apparaat he.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:06 schreef fckdedeurkruk het volgende:
-deleted-
Is er al nieuws wanneer Waves client met 2fa gaat komen? Het gaat echt tegen mijn natuur in op die client Waves te zetten. Je kan inloggen met enkel je wachtwoord en ten alle tijden je seed raadplegen in je account. Heel veilig voelt het niet aan..
gammele site wel , had het idd gezienquote:Op dinsdag 4 juli 2017 12:08 schreef EggsTC het volgende:
PIVX ook hard zeg.
Waar ik vooral van baal is al die verschillende wallets, laat lekker ff iemand komen met een wallet waar je álles in kwijt kan, desnoods met behulp van plugins van de platformbouwers van de specifieke coin.
Ik gebruik de exchange.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 12:17 schreef Thezappa het volgende:
is er voor verge touwens een online wallet?
Ik ook nog , maar ga de vakantie eens even een aantal wallets aanmaken Hahaquote:
Uiteraard, maar als iemand jouw inlog toevallig ook achterhaalt ben je de sjaakquote:Op dinsdag 4 juli 2017 12:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat wachtwoord werkt wel alleen op jouw eigen apparaat he.
Maar ik snap wat je bedoelt.
Hier maak ik me ook wel een beetje zorgen om soms. Zeker als het om een aardig bedrag begint te gaan.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:06 schreef fckdedeurkruk het volgende:
-deleted-
1 aug is niets. Quote mij maarquote:Op dinsdag 4 juli 2017 12:49 schreef onlogisch het volgende:
Vinden jullie het ook niet 'opvallend rustig' m.b.t. Bitcoin en de naderende deadline van 1 augustus?
Of is dit in cryptotermen nog 'mijlenver weg'?
Eerlijk gezegd had ik wel wat grote schommelingen verwacht. Of staat dat nog te gebeuren?
Van een maat van me had ik begrepen dat Ledger Nano S binnenkort paper wallets gaat ondersteunen. Kun je dus dan zelf custom wallets toevoegen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 12:08 schreef EggsTC het volgende:
PIVX ook hard zeg.
Waar ik vooral van baal is al die verschillende wallets, laat lekker ff iemand komen met een wallet waar je álles in kwijt kan, desnoods met behulp van plugins van de platformbouwers van de specifieke coin.
Je kan ook na iedere keer dat je inlogt je account weer verwijderen uit de client.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:06 schreef fckdedeurkruk het volgende:
-deleted-
Bij deze gequotequote:
Het is allemaal wat tam de afgelopen weken. Denk ook doordat er een aardige correctie is geweest en de mensen die gouden bergen zagen daardoor een beetje geschrokken zijn. Maar ik verwacht de komende weken dat 1/8 wel invloed gaat hebben, of er nou wel of niet écht iets gebeurd. Het kan ook een ontlading zijn dát er juist niks significants gebeurd en dus een sprong omhoog na 1/8.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 12:49 schreef onlogisch het volgende:
Vinden jullie het ook niet 'opvallend rustig' m.b.t. Bitcoin en de naderende deadline van 1 augustus?
Of is dit in cryptotermen nog 'mijlenver weg'?
Eerlijk gezegd had ik wel wat grote schommelingen verwacht. Of staat dat nog te gebeuren?
Ahh thanks! Slaat de Waves client ook nog een wallet.dat bestand op op je PC of een ander bestand waar je private key in zit?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 13:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je kan ook na iedere keer dat je inlogt je account weer verwijderen uit de client.
Die voeg je met je seed zo weer toe.
Raadplegen van je saldo kan a.d.v. je Waves adres, op http://wavesgo.com dus ook daarvoor hoef je niet in te loggen op je client.
Zeker, inmiddels al bijna 15% up!quote:Op dinsdag 4 juli 2017 13:33 schreef DaRealDeal het volgende:
https://blog.wavesplatfor(...)ckchain-674e17c3b067
Goed nieuws voor waves!
Zeer zeker.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 13:33 schreef DaRealDeal het volgende:
Goed nieuws voor waves!
Safex?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:12 schreef DrSnuggle het volgende:
Yesh, één van mijn munten staat op +60%. Hopelijk houdt ie zijn waarde, niet dat het morgen weer net zo hard zakt😅
Grote stijging of grote daling dan ligt litebit er idd uit, zeer irritant!quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:52 schreef Thezappa het volgende:
Pfff litebit down, altijd als er stijging is
Gewoon niet uitstappenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:52 schreef Thezappa het volgende:
Pfff litebit down, altijd als er stijging is
Mja, maar wie is dat dan... die site?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 12:37 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Ik ook nog , maar ga de vakantie eens even een aantal wallets aanmaken Haha
Je hebt het trouwen verkeerd over xrp Hehe
http://themarketmogul.com/ripple-internet-money/?hvid=4YCxgu
Gebruik de Coinomi wallet, staan veel altcoins in, eth pivx verge etc...quote:Op dinsdag 4 juli 2017 12:08 schreef EggsTC het volgende:
PIVX ook hard zeg.
was iets sarcastisch hehequote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mja, maar wie is dat dan... die site?
And you are?!
Snappie.
The Market Mogul jonguh!quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mja, maar wie is dat dan... die site?
And you are?!
Snappie.
na watquote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:35 schreef Ketchupcurry het volgende:
Wat doen jullie mbt je btc en altcoins en 1 augustus? Alles omzetten?
omzetten na wavesquote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:41 schreef Ketchupcurry het volgende:
[..]
USDT? USD? Euro's? Eth? Weet ik het
Ik delete alles en sla al mijn harde schijven kapotquote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:35 schreef Ketchupcurry het volgende:
Wat doen jullie mbt je btc en altcoins en 1 augustus? Alles omzetten?
Ik mis Geralt, onze LTC huilerd!quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:52 schreef Repeating het volgende:
Waarom heb ik LTC niet gehold. Dan zat ik nu op het terras en niet onder een paar TL-lampen.
Alsof dat een garantie is dat Waves nu opeens blijvend omhoog gaatquote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welnee
Das niet zo moeilijk toch?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:04 schreef kthxbye het volgende:
Gedachte-experimentje:
Stel, je zou terug mogen naar 1 dag in het verleden, en je had ¤1000 tot je beschikking. Tot welke datum zou je teruggaan en wat zou je kopen?
Wat is dit nou voor een rare vraag. Terug naar 2009 natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:04 schreef kthxbye het volgende:
Gedachte-experimentje:
Stel, je zou terug mogen naar 1 dag in het verleden, en je had ¤1000 tot je beschikking. Tot welke datum zou je teruggaan en wat zou je kopen?
Dit ja, ik zou pizza's verkopen om bitcoins te vangen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een rare vraag. Terug naar 2009 natuurlijk.
Ok, laten we het interessanter maken: geen BTC of ETH.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een rare vraag. Terug naar 2009 natuurlijk.
eind juli krijg ik zonnenpanelen op mijn dak dankzij ripple. Dan mogen ze van mij helemaal instorten.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 12:37 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Ik ook nog , maar ga de vakantie eens even een aantal wallets aanmaken Haha
Je hebt het trouwen verkeerd over xrp Hehe
http://themarketmogul.com/ripple-internet-money/?hvid=4YCxgu
DGB natuulkquote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:06 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ok, laten we het interessanter maken: geen BTC of ETH.
Ik heb er een appartement mee gewonnenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:12 schreef Repeating het volgende:
Ik vraag me wel af hoeveel Nederlanders geld hebben verloren met Ethereum. Ethereum stond rond zijn hoogtepunt in Nederland namelijk op nummer 1 bij de Google Trends.
Beetje jammer. Goedkoop bijkopen is voorbij. En ik heb er maar 150quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit ja, ik zou pizza's verkopen om bitcoins te vangen.
jeremy van de gym heeft dat op facebook gezetquote:
Wow ik ben om. Ik dump alles en zet het om in TIPS.quote:
Idd, hij haat gewoon omdat hij vorige week maandag in Fiat gegaan is.quote:
dat hep op feesboek gestaan!quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:24 schreef fathank het volgende:
[..]
jeremy van de gym heeft dat op facebook gezet
haha TIPS Fedoraquote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:30 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Wow ik ben om. Ik dump alles en zet het om in TIPS.
Omdat Jeremy dat erop heb gezet heb ik er maar weer bijgekocht! Heb er nu 616 😀quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:24 schreef fathank het volgende:
[..]
jeremy van de gym heeft dat op facebook gezet
Gelijk verkopen ik bied 1000 euro voor al je waves!! Ik zou het doen! Zo'n aanbod krijg je nooit meer!quote:
Dat lijkt me niet zo'n moeilijke voorspelling als de helft van die dagwinst alweer verdampt isquote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:44 schreef VeX- het volgende:
Zou me niks verbazen als Waves z'n dagwinst grotendeels weer teniet doet.
Murica...quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo'n moeilijke voorspelling als de helft van die dagwinst alweer verdampt is
Zo goed als geen adoption en weinig interesse vanuit de markt.quote:
Hoeveel winst heb jij al met crypto behaald? Ik gok max 10%?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Zo goed als geen adoption en weinig interesse vanuit de markt.
Dan nog kan je de allerbeste zijn, zolang niemand interesse heeft maakt het geen flikker uit.
Mijn kleine interview met Sasha van Waves heeft alleen al bijna 1000 lezers bereikt vorige week. Terwijl andere artikelen hooguit de helft aantikken.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:19 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Hoeveel winst heb jij al met crypto behaald? Ik gok max 10%?
Hoe meet je adoption? Kun je dat kwantificeren? Idem voor 'interesse vanuit de markt' (welke markt bedoel je trouwens?).quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Zo goed als geen adoption en weinig interesse vanuit de markt.
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Coinmarketcap zegt -28,8%
https://coinmarketcap.com/assets/funfair/
ETH zou ook nooit meer iets worden (zomer 2016 in mekaar gedonderd) na dat DAO gebeuren en de hardfork, die eruit voortkwam, ondanks dat Microsoft reeds eind 2015 ETH als basis voor hun Azure als "Blockchain as a Service" toevoegde. Raad eens welk platform ze tegenwoordig ook in datzelfde project ondersteunen?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:14 schreef onlogisch het volgende:
Waves alweer 10% van de vermeende 22% winst kwijt na dat berichtje over Deloitte.
Yep, zo'n berichtje over Deloitte is leuk...goed teken dat er ontwikkelingen zijn maar is echt niet baanbrekend of zo waardoor je genoeg hype kunt creeëren voor een pump.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:49 schreef edcetera het volgende:
[..]
ETH zou ook nooit meer iets worden (zomer 2016 in mekaar gedonderd) na dat DAO gebeuren en de hardfork, die eruit voortkwam, ondanks dat Microsoft reeds eind 2015 ETH als basis voor hun Azure als "Blockchain as a Service" toevoegde. Raad eens welk platform ze tegenwoordig ook in datzelfde project ondersteunen?
Nu dus Deloitte (bericht er nu uitgegooid voor de vakantie/fiscale jaarafsluiting in VS, die al in oktober is).
Walvissen hebben een makkelijke pump&dump gehad. Extra koopmomentje verwacht ik nog wel.
DaRealDeal heeft een vakantiehuisje gekocht met z'n cryptosquote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:57 schreef DaRealDeal het volgende:
Mocht er iemand naar gran canaria willen, hier kan je accomodaties huren met waves.
http://canariaviva.com/themler/
Dit wordt straks zo'n 10.000 Bitcoins en een pizza verhaal.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:57 schreef DaRealDeal het volgende:
Mocht er iemand naar gran canaria willen, hier kan je accomodaties huren met waves.
http://canariaviva.com/themler/
Ik ken iemand die een jeans afrekende met dgb, dat ding was op een gegeven moment 8k waardquote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:11 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dit wordt straks zo'n 10.000 Bitcoins en een pizza verhaal.
Whahaha was het maar zo'n feest dat ik een vakantiehuisje kon kopen met mijn waves 😉quote:Op dinsdag 4 juli 2017 21:59 schreef edcetera het volgende:
[..]
DaRealDeal heeft een vakantiehuisje gekocht met z'n cryptos
Naja, ik ken toch iemand die z'n appartement er mee afrekentquote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:18 schreef NatteBever het volgende:
Dit soort dingen laten nog maar eens zien dat crypto totaal ongeschikt is als betaalmiddel
Ik zie weer een stiekeme referral code aankomen:quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Naja, ik ken toch iemand die z'n appartement er mee afrekent
Haha, als ruilmiddel is het dan weer zéééééééér geschikt iddquote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Naja, ik ken toch iemand die z'n appartement er mee afrekent
Welcome to social media groupsquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:19 schreef fukforce het volgende:
Die figuren op de Waves Slack het lijkt net een sekte
Ligt eraan in welke thread je zitquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:19 schreef fukforce het volgende:
Die figuren op Waves Slack het lijkt net een sekte
Genaamd waves en lisk?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:33 schreef MaGNeT het volgende:
In ander nieuws: sinds vanavond 2 frettenpups in huis dus krijg het druk
Foto's volgen
Yess, geen kattenfotos meerquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:33 schreef MaGNeT het volgende:
In ander nieuws: sinds vanavond 2 frettenpups in huis dus krijg het druk
Foto's volgen
Gebruik jij jou fretten ook voor de jacht?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke thread je zit
In #fullnode is er bijvoorbeeld veel info over nodes, #liteclient over de... lite client, etc.
Maar in sommige threads is het wel een hoop Waves tralalalala.
Niks mis met katten (net zo eigenwijs als ik) maar mijn suggestie voor je fretjes:quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm, het is een idee... en dat blijft het...
[..]
Katten
Ik kies voor optie 3: " Ik vertrouw mijn glazen bol" en hodl tot 2018quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:43 schreef NatteBever het volgende:
Poll: WAVES dit jaar nog naar de 10 euro?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Welke waarde geeft jou glazen bol aan in 2018? 😊quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:53 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik kies voor optie 3: " Ik vertrouw mijn glazen bol" en hodl tot 2018
Wel na gekeken, maar vraag mij af of het interessant is.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:54 schreef Sosa het volgende:
doet er iemand nog mee met die starta ico?
https://www.startaico.com
Net zoveel als de crypto-markt er in 2018 aan geeftquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:54 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Welke waarde geeft jou glazen bol aan in 2018? 😊
😜 Ben echt benieuwd, zitten nog mooie ontwikkelingen aan te komen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:57 schreef edcetera het volgende:
[..]
Net zoveel als de crypto-markt er in 2018 aan geeft
ok why not (of toch) danquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:56 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Wel na gekeken, maar vraag mij af of het interessant is.
Ik ben voorlopig ff ico moequote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:54 schreef Sosa het volgende:
doet er iemand nog mee met die starta ico?
https://www.startaico.com
Doe je ze weg als ze echt 10¤ gaan ? Of hodl ongeacht de waarde ?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:59 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
😜 Ben echt benieuwd, zitten nog mooie ontwikkelingen aan te komen.
Ik blijf ze hodlen, mits ze de waarde hebben dat ik mijn hypotheek kan aflossen. Dan word het een ander verhaal. Maar dat verwacht ik niet te halen 😊😉quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:06 schreef JwHw het volgende:
[..]
Doe je ze weg als ze echt 10¤ gaan ? Of hodl ongeacht de waarde ?
Zeker weten, je gek laten maken door diverse coins (ik noem alles liever tokens) die zonder reden 10-30x in waarde verdubbelen is gewoon idioot: Het is nu de tijd om je erin te verdiepen en wat al die projecten inhouden: (weer) Klaar zijn voor de volgende rally, want je zult dan zien, dat echte projecten met genoeg investeerders in de "klassieke business" (niet alleen ICOs, maar ook belangrijk) DAN pas tot ontwikkeling komen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:59 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
😜 Ben echt benieuwd, zitten nog mooie ontwikkelingen aan te komen.
Klopt inderdaad. 10-20 x verdubbelen is leuk als je day trade maar meer ook niet.quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:16 schreef edcetera het volgende:
[..]
Zeker weten, je gek laten maken door diverse coins (ik noem alles liever tokens) die zonder reden 10-30x in waarde verdubbelen is gewoon idioot: Het is nu de tijd om je erin te verdiepen en wat al die projecten inhouden: (weer) Klaar zijn voor de volgende rally, want je zult dan zien, dat echte projecten met genoeg investeerders (geen ICOs) DAN pas tot ontwikkeling komen.
Maar dit zijn wederom mijn 50 Satoshi...
Je hebt verschillende opties: Je gaat je volledige leven richten op cryptos en geef je baan op (of je zit al in de aandelen/exchange wereld en je doet het als "hobby"/extraatje). OF je vind het interessant en doet het puur als interesse OF als long term investment.quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:21 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. 10-20 x verdubbelen is leuk als je day trade maar meer ook niet.
Ik heb heel veel vertrouwen in waves en zie echt veel potentieel hierin. En we mogen niet vergeten dat waves pas 1 jaar oud is. Daarom ben ik echt van plan ze lange termijn vast te houden. Mits uiteraard de waarde zo oploopt dat het mijn leven een stuk makkelijker maakt. (Hypotheekloos leven lijkt mij heerlijk).
Maar goed dat senario verwacht ik met 616 waves niet zo snel Haha
Maar goed you never know en dat dachten Ethereum investeerders denk ook niet.
Nice, die coincap.quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wagerr op coinmarketcap:
http://coinmarketcap.com/assets/wagerr/
Leuk om te zien dat Wagerr/BTC na Waves/BTC de tweede markt is op de DEX:
http://coinmarketcap.com/exchanges/waves-dex/
Voor mij is het vooralsnog nummer 3, wat naar 2 zou kunnen gaan uiteindelijk.quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:59 schreef edcetera het volgende:
[..]
Je hebt verschillende opties: Je gaat je volledige leven richten op cryptos en geef je baan op (of je zit al in de aandelen/exchange wereld en je doet het als "hobby"/extraatje). OF je vind het interessant en doet het puur als interesse OF als long term investment.
Voor mij verplaatst cryptos zich van optie 2 naar 3
Er zijn momenten, dat ik dacht: ALS ik in April geen 2000 Euro aan BTC extra uitgecashed had voor mijn vakantie, waren het er nu 8000-10000 extra geweest).
Anderzijds had ik het toen prive even nodig en dan is het wederom mooi om te realiseren, dat er meer is, dan een spaarrekening, die niets oplevert en ik nu wederom mooie perspectieven heb om mijn toekomst te realiseren.
Ik heb nu 30% in fiat om uit te cashen, de rest hold ik en gedeelte traden, waves houdt ik zeker een gedeelte aan (staan er nog +800 uitgeleased) en de rest gaan in long-term projecten.
als ze helft v btc halen , kom je al en heel eind hahaquote:Op woensdag 5 juli 2017 00:21 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. 10-20 x verdubbelen is leuk als je day trade maar meer ook niet.
Ik heb heel veel vertrouwen in waves en zie echt veel potentieel hierin. En we mogen niet vergeten dat waves pas 1 jaar oud is. Daarom ben ik echt van plan ze lange termijn vast te houden. Mits uiteraard de waarde zo oploopt dat het mijn leven een stuk makkelijker maakt. (Hypotheekloos leven lijkt mij heerlijk).
Maar goed dat senario verwacht ik met 616 waves niet zo snel Haha
Maar goed you never know en dat dachten Ethereum investeerders denk ook niet.
Haha als dat zou gebeuren 💪quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:44 schreef Thezappa het volgende:
[..]
als ze helft v btc halen , kom je al en heel eind haha
Ik zie de eerste FOK! Tesla-meet over een paar jaar er al aankomenquote:Op woensdag 5 juli 2017 11:04 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Haha als dat zou gebeuren 💪
Zit nu wel weer een leuke stijging in! 😀
lambo's toch?quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:23 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik zie de eerste FOK! Tesla-meet over een paar jaar er al aankomen
Tsja ook niet handig als je geen 2fa gebruikt.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:16 schreef Thezappa het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)unt_just_got_hacked/
Ik hou het lekker bij mijn Saab.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:23 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik zie de eerste FOK! Tesla-meet over een paar jaar er al aankomen
Ik kom dan wel in mijn showroom staat Mercedes 500e 😋quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:51 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik hou het lekker bij mijn Saab.
Tesla
Ben op zoek naar een mooi project om in te stappen. TRST heb ik wel vertrouwen in, wellicht dat ik daar nog wat geld in stop de komende weken.
Waar ik gisteren nog 8 Eth voor mijn waves kon kopen zijn dat er nu ondertussen 11. 😮quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:42 schreef onlogisch het volgende:
WavesTesla besteld
Ethereum, Tesla onhold gezet
Gaat niet echt best inderdaad...quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:48 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Waar ik gisteren nog 8 Eth voor mijn waves kon kopen zijn dat er nu ondertussen 11. 😮
Welk platform gebruiken ze voor hun blockchaintechnologie? Zie dat nergens staan.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Volg je kokosnoot via de blockchain: http://fairfood.nl/blockchain/
Komt overigens vanuit Blockchain for Good
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |