abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 juli 2017 @ 18:26:43 #201
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_172195474
quote:
13s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Fijn. Je hebt je 14 jarige dochter in een positie gebracht waarin ze moet kiezen tussen jou en je nieuwe vriendin en de rest van haar familie.

Natuurlijk kiest ze voor jou, jij bent haar vader. Loyaliteit gaat ver. Maar denk niet dat ze geen verdriet en schuldgevoel gaat hebben over het feit dat ze haar grootouders daardoor van zich af moest duwen.
Pfff dat weet jij ook helemaal niet. Een bloedband zegt niet altijd wat hoor.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  woensdag 5 juli 2017 @ 18:29:32 #202
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172195534
Ik vind dit echt rot voor je, maar nogmaals, laat anderen je geluk niet afpakken. Je hebt al veelste lang rondgelopen alsof je geen geluk en liefde meer verdiende nadat je vrouw was overleden. Nu ben je uit dat dal, bent de laatste restjes ellende daarvan aan het opruimen en dan dit weer. Dat is ronduit prut.
Richt je lekker op je gezin, Kim is zwanger, dus probeer zo min mogelijk stress hierover in je gezin te brengen.
Heel grof gezegd, dikke middelvinger voor iedereen die het zo'n probleem vinden!

En als je weer kalm bent, je emotie wat geluwd is, laat dan die 'vriendin' eens weten wat ze aangericht heeft. Maar alleen als je dat kalm kan doen en kalm kan blijven.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_172195591
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:26 schreef Elpis het volgende:

[..]

Pfff dat weet jij ook helemaal niet. Een bloedband zegt niet altijd wat hoor.
TS heeft al diverse malen gezegd dat hij reiziger is en hoe belangrijk familiebanden daar zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 5 juli 2017 @ 18:38:32 #204
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172195774
TS, wat is nu je plan? Om de zoveel tijd kom je onder een nieuwe kloon met een topic dat weer precies op hetzelfde uitdraait; je plempt je hele privé online en wordt vervolgens agressief wanneer mensen je goedbedoeld maar duidelijk advies geven of je keuzes bekritiseren.

Inmiddels zijn we 300 accounts en 3000 topics verder en ben je geen steek opgeschoten, gooi je nog meer privé online en ben je nog aan het schelden en vloeken als reacties je niet zinnen. Dus nogmaals, wat is het plan? Want dit gaat nergens meer over.

Nog één ding, als ik het woord kanker nog één keer in de vorm van scheldwoord uit jouw toetsenbord zie komen is je topic meteen op slot. Uit met dat gescheld met kanker.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172195850
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

TS heeft al diverse malen gezegd dat hij reiziger is en hoe belangrijk familiebanden daar zijn.
Je kunt een man uit het kamp halen maar je krijgt nooit het kamp uit de man. Bij mij ook niet, maar ik heb wel m'n trots, ik ga nooit van haar af omdat m'n familie dat wil.
  woensdag 5 juli 2017 @ 18:42:13 #206
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_172195866
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Belangrijk als in 'hoe het heurt'.
Dat hoeft niet hetzelfde te zijn als liefdevolle banden. Dat lees ik niet. Hij Is overigens al zeker 12 jaar van dat kamp af. Dochter zelf heeft er zelfs nooit gewoond dankzij haar moeder.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_172195897
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:38 schreef Samzz het volgende:
TS, wat is nu je plan? Om de zoveel tijd kom je onder een nieuwe kloon met een topic dat weer precies op hetzelfde uitdraait; je plempt je hele privé online en wordt vervolgens agressief wanneer mensen je goedbedoeld maar duidelijk advies geven of je keuzes bekritiseren.

Inmiddels zijn we 300 accounts en 3000 topics verder en ben je geen steek opgeschoten, gooi je nog meer privé online en ben je nog aan het schelden en vloeken als reacties je niet zinnen. Dus nogmaals, wat is het plan? Want dit gaat nergens meer over.

Nog één ding, als ik het woord kanker nog één keer in de vorm van scheldwoord uit jouw toetsenbord zie komen is je topic meteen op slot. Uit met dat gescheld met kanker.
Sorry is niet mn bedoeling, zet er maar slotje op.
pi_172195909
Jeetje je zou maar 40 zijn en nog steeds dit soort gezeik meemaken
pi_172195976
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:43 schreef Roofmate77 het volgende:
Laat ze lullen. Zorg voor jezelf en je gezin. Het is je volste recht om uit te sluiten wie jij wilt.

Zou het alleen wel zo tof vinden voor je dochter, als je haar volledig buiten deze dynamiek houdt. Zij hoeft niet te kiezen, ze hoort bij jou. Maar er is haar al zoveel ontnomen, stimuleer dat zij wel iedereen kan bezoeken met wie ze contact wil houden.

Verder sterkte met je nieuwe spruit en met het loslaten van je pijn. Niemand is erbij gebaat als je iets strafbaars uithaalt en je gezin ook nog eens in de kou laat staan.
  Moderator woensdag 5 juli 2017 @ 18:51:28 #210
441859 crew  Lenny77
pi_172196094
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:14 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Ik heb gebroken met ze. Jij begrijpt niet wat het leven van een reiziger inhoud of wel? Wij zijn afstammelingen van Sinti's.
Ik ben geen reiziger. Maar kom ook uit een zwaar controlerend, afkeurend milieu dus ik begrijp het wel.
Het is goed dat het eruit is. Misschien dat met de tijd het wat rustiger zal worden. Sommige mensen beseffen niet wat ze veroorzaken door anderen zo te veroordelen. Ze hebben liever dat je alleen en miserabel bent dan gelukkig maar op een niet zo dagelijkse manier. Alles voor hun eergevoel maar niet te kwetsen, maar verder kijken naar de personen die ze kapot maken kunnen ze niet.

Doe nu geen rare dingen.
Start je leven opnieuw! Met je gezin. Maak duidelijk aan je dochter dat ze contact mag hebben met de familie als ze dat wil maar dat jij het niet meer kan voorlopig.
En laat nu los. Het is voorbij. Je staat nu voor een blanco, vrije weg. Neem de juiste beslissingen voor je nieuwe gezin. Drugs, drank en agressie horen hier absoluut niet bij!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator woensdag 5 juli 2017 @ 18:55:04 #211
38824 crew  Droopie
pi_172196186
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:17 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Schei uit.
Ik heb je al 4 maanden geleden gezegd dat alles om jou moet draaien

Zal je alvast vertellen wat er met je dochter gaat gebeuren.

Over 5 of 10 jaar zal ze moeite hebben om van mensen te gaan houden, om de eenvoudige reden.
Mensen van wie ze houdt gaan toch weg.

Moeder zonder goede reden (in haar beleving) verdwenen, opa en oma verdwijnen zonder goede reden in haar beleving.

Alles waar ze van wilt houden, verdwijnt uit haar leven.
Waarom zal ze dan nog moeite willen doen om van mensen te gaan houden , ze verdwijnen toch.

Geloof me, mijn laatste oma is overleden toen ik 9 was in mijn bed met kerst, mijn moeder is alcoholist, ik heb in al die therapie genoeg geleerd om te weten hoe die jarenlange pijn van gemis o ontstaan is.

Een goede psycholoog had je dan ook uit kunnen leggen waarom ze niet op schoolreis wilde (omdat ze bang is dat als ze terugkomt je er niet meer bent), en zo wordt ze net zo claimerig poppetje als haar vader.

Zie je niet dat ze niet durft te zeggen dat ze opa en oma wil blijven zien, want anders wordt papa misschien boos en gaat na mama, opa en oma ook papa weg.

Zoek hulp voor haar, de rest van de drama interesseert me echt helemaal niets.
Zoek hulp voor haar...Je ziet amper iets van het gedrag wat je haar aanleert (bewust of onbewust).

Wanneer heeft je dochter een maand kind kunnen zijn, zonder stress om haar heen?
Wanneer zorgde papa voor een veilige omgeving voor haar.

Zoek hulp pik, het is je dochter gegund om een kind in een stabiele omgeving te kunnen zijn.

En laat haar contact met opa en oma houden.
Hell To The Liars
  woensdag 5 juli 2017 @ 18:55:33 #212
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_172196202
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Het doet er voor jou nu echt niet toe wat Sen nodig heeft he? ;(
Je weet het immers allemaal beter....

Heb je door dat je nu over je dochter praat alsof het een ding is?
Dit dus. Dat meisje zal elk half uur een nieuw besluit van d'r vader horen wat haar eigen toekomst aangaat maar aan haar denken ho maar. Pa denkt enkel aan zichzelf. *braaksmiley*
pi_172196568
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:55 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik heb je al 4 maanden geleden gezegd dat alles om jou moet draaien

Zal je alvast vertellen wat er met je dochter gaat gebeuren.

Over 5 of 10 jaar zal ze moeite hebben om van mensen te gaan houden, om de eenvoudige reden.
Mensen van wie ze houdt gaan toch weg.

Moeder zonder goede reden (in haar beleving) verdwenen, opa en oma verdwijnen zonder goede reden in haar beleving.

Alles waar ze van wilt houden, verdwijnt uit haar leven.
Waarom zal ze dan nog moeite willen doen om van mensen te gaan houden , ze verdwijnen toch.

Geloof me, mijn laatste oma is overleden toen ik 9 was in mijn bed met kerst, mijn moeder is alcoholist, ik heb in al die therapie genoeg geleerd om te weten hoe die jarenlange pijn van gemis o ontstaan is.

Een goede psycholoog had je dan ook uit kunnen leggen waarom ze niet op schoolreis wilde (omdat ze bang is dat als ze terugkomt je er niet meer bent), en zo wordt ze net zo claimerig poppetje als haar vader.

Zie je niet dat ze niet durft te zeggen dat ze opa en oma wil blijven zien, want anders wordt papa misschien boos en gaat na mama, opa en oma ook papa weg.

Zoek hulp voor haar, de rest van de drama interesseert me echt helemaal niets.
Zoek hulp voor haar...Je ziet amper iets van het gedrag wat je haar aanleert (bewust of onbewust).

Wanneer heeft je dochter een maand kind kunnen zijn, zonder stress om haar heen?
Wanneer zorgde papa voor een veilige omgeving voor haar.

Zoek hulp pik, het is je dochter gegund om een kind in een stabiele omgeving te kunnen zijn.

En laat haar contact met opa en oma houden.
Ik heb hulp, ik ben nu te boos op mijn ouders,ze keuren haar af, ze denken dat ze alleen bij mij is vanwege de centen.
Maar dat is niet zo, ze wil niks van mij aanpakken, nog geen stuiver, ze wil het zelf doen.
Ze is een goede moeder voor mijn kleine en ik hou zo veel van haar, ik wil niet zonder haar.
  woensdag 5 juli 2017 @ 19:10:35 #214
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172196649
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:43 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Ja zo kan ik het ook. De vraag is wat je wíl. Je verhaal kwijt en er verder niks mee doen, of ook daadwerkelijk adviezen ter harte nemen.

Je gezin gaat kapot en je doet het zelf. Schakel toch hulp in...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator woensdag 5 juli 2017 @ 19:11:25 #215
38824 crew  Droopie
pi_172196667
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:08 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Ik heb hulp, ik ben nu te boos op mijn ouders,ze keuren haar af, ze denken dat ze alleen bij mij is vanwege de centen.
Maar dat is niet zo, ze wil niks van mij aanpakken, nog geen stuiver, ze wil het zelf doen.
Ze is een goede moeder voor mijn kleine en ik hou zo veel van haar, ik wil niet zonder haar.
Ik heb een stuk geschreven over en voor je dochter, haar zie ik niet terug in je antwoord.

Jij hebt hulp, jij bent boos.

Nou ja, nevermind.
Lees het stukje later maar eens terug.
Hell To The Liars
pi_172196700
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:42 schreef Elpis het volgende:

[..]

Belangrijk als in 'hoe het heurt'.
Dat hoeft niet hetzelfde te zijn als liefdevolle banden. Dat lees ik niet. Hij Is overigens al zeker 12 jaar van dat kamp af. Dochter zelf heeft er zelfs nooit gewoond dankzij haar moeder.
Nee, ze vonden mij altijd al een vreemde snuiter door mijn voorliefde voor boeken, mijn lieve Lucinda, en mijn streven om nooit te worden zoals m'n familie. Ik heb me iig gehouden aan m'n belofte. Lucinda kan trots zijn op mij.
pi_172196719
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:08 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

En weer heb je het alleen maar over jezelf!
  woensdag 5 juli 2017 @ 19:15:07 #218
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_172196772
Denk om je dochter.

Dat is wat jou op het hart gedrukt wordt.

Je lijkt haar te VERGETEN !!!
pi_172196802
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:12 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Nee, ze vonden mij altijd al een vreemde snuiter door mijn voorliefde voor boeken, mijn lieve Lucinda, en mijn streven om nooit te worden zoals m'n familie. Ik heb me iig gehouden aan m'n belofte. Lucinda kan trots zijn op mij.
Je bent exact als je familie. Je zou pas anders zijn als je je emoties niet de bovenhand laat nemen, als een volwassen man de rust in je gezin zou brengen, je ouders en broers te kennen zou geven dat je het niet accepteert dat er zo over je vrouw gesproken wordt en alles op alles zou zetten om je dochter in een veilige en liefdevolle omgeving op te voeden.

En als je dochter vraagt om je kleding aan te passen voor school, omdat ze zich schaamt, dat je dat ook doet, zodat je laat zien dat je haar mening waarde geeft. Net als dat je het fijn zou vinden als anderen jouw keuzes zouden accepteren. Je omgeving is een spiegel van jezelf. Verander jezelf, verander je omgeving.
pi_172196841
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:11 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik heb een stuk geschreven over en voor je dochter, haar zie ik niet terug in je antwoord.

Jij hebt hulp, jij bent boos.

Nou ja, nevermind.
Lees het stukje later maar eens terug.
Dochter is altijd met elke beslissing in mijn gedachten, ik doe alles voor dat meisje, ik ga elke dag werken met de gedachte dat dit goed is voor m'n kleine, terwijl ik op andere manieren ook goed geld kan verdienen. Ik hou zoveel van dat meisje, die is van mij en van haar, alles wat ik nog over heb. En alles wat ik doe doe ik voor sen.
pi_172196917
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:17 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Dochter is altijd met elke beslissing in mijn gedachten, ik doe alles voor dat meisje, ik ga elke dag werken met de gedachte dat dit goed is voor m'n kleine, terwijl ik op andere manieren ook goed geld kan verdienen. Ik hou zoveel van dat meisje, die is van mij en van haar, alles wat ik nog over heb. En alles wat ik doe doe ik voor sen.
Hoe komt het dan dat je het bij elke reactie van de users hier die over je dochter gaat, het alleen maar hebt over je eigen problemen? Ik heb het al vaker gezegd, ik geloof echt dat je het beste met je dochter voor hebt. Maar je maakt er te vaak de verkeerde keuzes in.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 5 juli 2017 @ 19:21:40 #222
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_172196933
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:43 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Jeetje je zou maar 40 zijn en nog steeds dit soort gezeik meemaken
Juist als je 40 bent toch?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator woensdag 5 juli 2017 @ 19:24:01 #223
38824 crew  Droopie
pi_172196981
quote:

[..]

Money can't buy you love.
Een opa en oma bij je kind weghouden is nooit in haar belang, nogmaals ik denk het te weten.

Mijn enige oma zat tot mijn 9e in een verzorgingstehuis en is overleden toen ze 56 werd.

Als ik nu zie hoe mijn neefje en nichtje met mijn vader omgaan zie ik des te meer wat de liefde van een Opa (of oma) waard is en wat het belang ervan is.
Hell To The Liars
pi_172197017
quote:

[..]

Man lul toch niet zo stom, je zet jezelf altijd op de eerste plaats.. Of denk je werkelijk dat deze situatie, die jij hebt gecreëerd , goed is voor je dochter?
pi_172197591
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:24 schreef Droopie het volgende:

[..]

Money can't buy you love.
Een opa en oma bij je kind weghouden is nooit in haar belang, nogmaals ik denk het te weten.

Mijn enige oma zat tot mijn 9e in een verzorgingstehuis en is overleden toen ze 56 werd.

Als ik nu zie hoe mijn neefje en nichtje met mijn vader omgaan zie ik des te meer wat de liefde van een Opa (of oma) waard is en wat het belang ervan is.
Grappig genoeg heeft dochter allang door dat mijn ouders haar proberen te kopen, daarom gaat ze het liefst naar schoonmoeder, dat is echt oma- oma. Omdat m'n kleine donker is, terwijl onze familie donkerblond met blauwe of groene ogen is, ze voelde zich meer op haar gemak bij Lucinda haar moeder, die is meer open dan mijn ouders, dochter mist de stiefvader van haar moeder nog elke dag. Ik heb met haar gepraat. En we hebben met zijn drieën gepraat, Kim blijft, dochter ziet het helemaal zitten, dus we gaan de sprong wagen met zijn drieën. Mijn ouders mogen ons geluk wensen maar dat is niet noodzakelijk.
Mijn beste maten wensen ons geluk. Mijn broertjes hebben net geappt dat ze hopen dat we gelukkig zijn, en dat ze hopen dat onze ouders bijdraaien. Ze zijn blij dat ik gelukkig ben met haar. Dit alles stemt mij goed.
En zo is mijn leven, het ene moment ben ik op en top gelukkig, het volgende moment ben ik doodongelukkig, en ik weet niet hoe in dat gelijkmatig krijg. Vroeger had ik hier nooit last van. De afgelopen jaren heb ik me continue gescheurd gevoeld, alcohol en coke waren goede pleisters. Maar nu ik ze niet meer heb voel ik me extra kwetsbaar en ben ik constant op m'n hoede.

[ Bericht 10% gewijzigd door Roofmate77 op 05-07-2017 20:16:01 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')