Niet het modepopje als 'ie z'n pak uitdoet.quote:
Op de gezamenlijke meet zal hij wel weer een colbertje dragen.quote:
Blijft geen gezicht, zo'n gestyled mannetje met een Bart de Graaff-hoofd en oren.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:40 schreef Kaas- het volgende:
Op de gezamenlijke meet zal hij wel weer een colbertje dragen.
Al hoop ik dat hij gewoon all-out Euribob gestyled gaat met veel roze en veel vogeltjes.
Pechtold en Koolmees die als hommels over het binnenhof liepen, dat was wel grappig.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:39 schreef Kaas- het volgende:
Mijn TT was "Friek is niet grappig", dus hij heeft het wel goed gedaan door hem te stelen eigenlijk.
Niet dat ik deze TT grappig vind overigens.
Gaat het weer over mij?quote:Op zondag 2 juli 2017 21:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Blijft geen gezicht, zo'n gestyled mannetje met een Bart de Graaff-hoofd en oren.
Ik had het over Pechtold.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Al hoop ik dat hij gewoon all-out Euribob gestyled gaat met veel roze en veel vogeltjes.
Daar zit een verhaal achter, zo beeld ik me in.quote:
Was ook de cover van het nieuwste Parteiledenblad dat op de deurmat viel.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:42 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Pechtold en Koolmees die als hommels over het binnenhof liepen, dat was wel grappig.
Met een verwassen T-shirt eronder.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, niet het lijdend voorwerp van deze reeks, maar de mod.quote:
Roze v halsje met vogeltjes erop zijn ook gewoon chillquote:Op zondag 2 juli 2017 21:40 schreef Kaas- het volgende:
Wat is daar nou weer chill aan?quote:Op zondag 2 juli 2017 21:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Roze v halsje met vogeltjes erop zijn ook gewoon chill
Raam dichtdoen.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:43 schreef eriksd het volgende:
Weer te schudden op mijn stoel door dat klote Schiphol.
Heb je al klachten ingestuurd?quote:Op zondag 2 juli 2017 21:43 schreef eriksd het volgende:
Weer te schudden op mijn stoel door dat klote Schiphol.
Wacht, jullie zitten me volledig door te zagen op mijn handicaps, en dan zou ik plots aandacht zoeken?quote:Op zondag 2 juli 2017 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je begint wel op Kaas te lijken, met je hang naar aandacht.
Ik heb heel veel t-shirts met chille figuurtjes erop, in alle kleuren van de regenboog. M'n nieuwe aanwinst is een blauwe met van top tot teen overal schildpadjes. Die is pas nice.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Roze v halsje met vogeltjes erop zijn ook gewoon chill
Pechtold ook niet, die draagt ze strak.quote:
Man man man.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb heel veel t-shirts met chille figuurtjes erop, in alle kleuren van de regenboog. M'n nieuwe aanwinst is een blauwe met van top tot teen overal schildpadjes. Die is pas nice.
Zozo, die Jack & Jones draait goed op de hommels.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb heel veel t-shirts met chille figuurtjes erop, in alle kleuren van de regenboog. M'n nieuwe aanwinst is een blauwe met van top tot teen overal schildpadjes. Die is pas nice.
Score is zo'n winkeltje waar ik meestal wel slaag hihi.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zozo, die Jack & Jones draait goed op de hommels.
Laten we eerlijk zijn, de meeste 'beperkingen' zijn niet meer dan een schreeuw om aandacht.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Wacht, jullie zitten me volledig door te zagen op mijn handicaps, en dan zou ik plots aandacht zoeken?
G-star broekje en een Chasin top, helemaal hip.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Score is zo'n winkeltje waar ik meestal wel slaag hihi.
Oh nice, ik hou daar ook van. Mijne wit met afwisselend schelpen en zandspoortjes van meeuwenquote:Op zondag 2 juli 2017 21:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb een paar hemden met dat soort printjes. Van die Frenk van der Linden units.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pull & Bear, america today, stingquote:Op zondag 2 juli 2017 21:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Score is zo'n winkeltje waar ik meestal wel slaag hihi.
Oe die klinkt wel chill. Zou ik denk ik ook kopen.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh nice, ik hou daar ook van. Mijne wit met afwisselend schelpen en zandspoortjes van meeuwen
Samen met je date?quote:Op zondag 2 juli 2017 21:46 schreef Friek_ het volgende:
Zo, nu tijd voor de film The Broken Circle Breakdown. Schijnt flink dramatisch te zijn, dus komt u maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |